Salut tuturor,
Am vesti bune pentru cei care si-au comandat masinile la finalul lui Iulie si inceputului lui August. Masinile voastre au mari sanse sa fie produse pana la mijlocul lunii, am inteles ca fabrica si-a luat acest angajament. Sper ca ati primit vesti bune intre timp.
Vestea proasta, pentru minte

, masina mea nu e printre ele. Astept o data estimativa de productie si am primit asigurari ca mi se compenseaza prin discount tichetul RABLA si primesc o masina de inlocuire daca masina nu vine pana la 15 noiembrie. Informatiile au fost obtinute dupa multe telefoane si discutii cu cei de la vanzari. Aceeasi lipsa de respect si inabilitate de a comunica ca si pana acum. Clientul e zero in viziunea acestor oameni. De la fabrica Kia nu mi s-a mai raspuns. Acelasi customer service deosebit si din Slovacia. Dezamagire totala cu aceasta marca, sper ca masina, odata venita, sa-mi stearga aceasta opinie jalnica lasata de reteaua de vanzari si producator pana acum. Bafta