Salutari tuturor, sper sa va regasesc cu bine pe toti,
Au trecut 3 luni si un pic de cand manuiesc o Kuga.
Doar 1900km pana acum,

insa pot spune urmatoarele:
+
- desi motorul este de 1498cc, turbina se simte la turatii foarte mici, la kickdown gandeste jumate de secunda dupa care pocneste frate si o ia la sanatoasa.
- scaunele mai comfortabile decat pe S3, am o pozitie foarte buna la volan, reglaje electrice, pana acum am avut cel mai lung drum de 180km, am coborat fara sa simt nici cel mai mic disconfort.
- vizibilitate generala excelenta, montanti au o inclinare care nu obtureaza foarte mult, partbrizul se intinde in fata foarte mult, senzatie de spatiu interior.
- suspensie foarte silentioasa si mai putin ferma ca la S3, chit ca eu am versiunea ST-Line, care ar fi sport, adica cu o suspensie mai rigida.
- materialele din interior, inclusiv de pe usi, imi plac mai mult ca pe S3, sistemul SYNC3 foarte ok, sistemul de sonorizare Sony bunicel, dar atat.
- directia usor mai rigida ca pe S3, dar totusi in continuare usor manebrabila prin oras.
- consumul de la preluarea masinii s-a stabilizat pe la 13,3-13,4%, din care 1500km urban, de multe ori bara la bara si 350 extraurbani pe DN. Afara am scos la drum lung 7,3%,
- cutia automata este 6AT, eu o simt peste ce era pe S3, nu a smucit pana acum, nu se simt schimbarile, iar padelele de volan pe modul S sunt wild...
- rezolutia camerei marsarier excelenta, parca e imagine HD.
- una peste alta, ambientul intern ma satisface mai mult ca si la S3, tapiteria de piele ecologica+alcantara cu cusaturi rosii e bestiala.
-
- masina avand senzori fata-spate+laterali imi bipaie in nestire la parcarea intre 2 masini.
- cand declupez levierul cutiei din P in R sau D se aude un "clack" in levier...
- cand flesuiesc se aude in fata un click-clack...
- haionul electric de 2 ori s-a deschis, dupa care s-a inchis la loc fara nicio comanda.
- sistemul de deschidere keyless, de 3 ori nu a percutat.
C-am asta ar fi pana acum...Pana la urma ma declar pe deplin multumit de alegere, am luat o Kuga cu toate dotarile posibile, mai putin carlig+trapa la pret de S4 versiunea Classic cu mult mai putine dotari. Recunosc ca intorc capul pe strada si acum dupa S3 sau S4, mi-ar fi placut cu 24500euro sa pot lua un S4 GT-Line, asta e, poate generatia urmatoare...
Singurul aspect care imi ridica semne de intrebare este fiabilitatea, nu cred ca Kuga se va comporta exemplar din acest punct de vedere, cu S3 in 4 ani jumate nu am avut mari neplaceri, situatie confirmata si de actualul proprietar tot din TM cu care m-am conversat sapt trecuta cand i-am inmanat gumele de iarna pt S3. Foarte multumit la randu-i de alegere, cu mici retineri, insa nimic grav.
Ma bucur ca ne-am mai auzit si va doresc tuturor drumuri bune fara evenimente sau momente neplacute.
Toate cele bune.
