Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Eu inca caut o explicatie, a acestui sa zic, paradox : motor Euro6DTemp dar cu emisiii CO2 destul de mari. Cum se explica asta?? Sau ce nu e in regula? Toyota RAV 4 hibrid benzina e inainte de facelift. Ceea e pe stoc acum (daca mai e ceva!!), e cu reduceri frumusele (se apropie de 31000E).
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Faza, cumva hilară, este că eu am Vectra 2.0 dti din 2001 și când era nouă avea emisii de CO2 de aprox. 160g/km. Sigur, dieselurile emit și alte noxe periculoase, dar na, am făcut o comparație.
În sfârșit, eu sunt convins că pe benzină vor veni restricții, dar mai târziu, însă trendul este dat. La noi, în lipsa unor măsuri clare pe linie de politici ecologice, problemele se vor agrava.
Spre exemplu, în acest moment, mă gândesc dacă nu ar fi mai bine să îmi iau un diesel sh la 7-8000 euro, pe care să îl țin vreo 5 ani, până se lămurește problematica strategie pe termen lung în ce privește vehiculele poluante. După 5 ani, probabil că am să îl pot vinde cu vreo 3-4000 euro și îmi iau ceva hibrid, tehnologia fiind în acel moment matură la majoritatea producătorilor.
Așa se înmulțesc însă poluatorii in Romania și scade calitatea vieții. Deja în orașele mari aerul este irespirabil.
Bun, hai să spunem că eu sunt într-o situație particulară că îmi doresc musai KIA Sportage, altfel sunt variante mai puțin poluante disponibile.
Aș fi curios ce emisie de noxe scrie in cartea tehnică la KIA Sportage 1.6 t-gdi 7dct.
În sfârșit, eu sunt convins că pe benzină vor veni restricții, dar mai târziu, însă trendul este dat. La noi, în lipsa unor măsuri clare pe linie de politici ecologice, problemele se vor agrava.
Spre exemplu, în acest moment, mă gândesc dacă nu ar fi mai bine să îmi iau un diesel sh la 7-8000 euro, pe care să îl țin vreo 5 ani, până se lămurește problematica strategie pe termen lung în ce privește vehiculele poluante. După 5 ani, probabil că am să îl pot vinde cu vreo 3-4000 euro și îmi iau ceva hibrid, tehnologia fiind în acel moment matură la majoritatea producătorilor.
Așa se înmulțesc însă poluatorii in Romania și scade calitatea vieții. Deja în orașele mari aerul este irespirabil.
Bun, hai să spunem că eu sunt într-o situație particulară că îmi doresc musai KIA Sportage, altfel sunt variante mai puțin poluante disponibile.
Aș fi curios ce emisie de noxe scrie in cartea tehnică la KIA Sportage 1.6 t-gdi 7dct.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
S-ar putea sa fie tangentiala intrebarea mea insa nu gasesc un topic mai bun unde sa intreb; 1.6 T-GDI dct (model 2019) are si modul ECO ca si Drive Mode?
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Nu cred că există un mod eco, dar poți să conduci în mod eco. Până la urmă modul acesta nu face altceva decât să îți taie din puterea motorului și în final din consum. Accelerezi mai lent, pedala este mai puțin sensibilă.
Poți să conduci însa în mod eco evitând accelerării bruște, frânări bruște și în general mersul agresiv.
Mari minuni nu se întâmplă având în vedere că este totuși o mașină destul de grea.
Poți să conduci însa în mod eco evitând accelerării bruște, frânări bruște și în general mersul agresiv.
Mari minuni nu se întâmplă având în vedere că este totuși o mașină destul de grea.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Da, inteleg conceptul. Intrebam daca ar trebui sa fie fizic prezent pe acest model.
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Cred că are doar modul normal și sport.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Emisiile de noxe nu sunt scrise in cartea masinii....sunt raportate doar emisiile de CO2 in g/100km....masina polueaza conform normelor euro6....un diesel euro 4 (2.0 tdi) scoate CO2 mai mic dar arunca in atmosfera particule mult poluante ca benzina...
Sent from my MI 6 using Tapatalk
Sent from my MI 6 using Tapatalk
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Da, știu asta Alex, dieselul scoate particule de praf și noxe mai periculoase decât benzina, aceasta fiind și motivul pentru care se va limita accesul lor în marile orașe.
Dar și emisiile de CO2 sunt luate în vizor, fiind responsabile de efectul de seră. Pentru început însă se va intra mai tare in dieseluri.
Acum este și tranziția asta de la NEDC la WLTP și unii producători spun că au făcut testul conform noului standard dar afișează valorile conform vechiului standard ceea ce nu prea este de înțeles. Cele două standarde presupun testarea în condiții foarte diferite. La Kia măcar este afișată cinstit valoare pe standardele noi la poluare.
Cert este că altă mașină nu îmi place. Aștept să văd ce schimbări legislative vor fi eventual poate văd un motor nou la Sportage. Mai devreme sau mai târziu tot Kia Sportage voi cumpăra, dacă vom fi sănătoși.
Dar și emisiile de CO2 sunt luate în vizor, fiind responsabile de efectul de seră. Pentru început însă se va intra mai tare in dieseluri.
Acum este și tranziția asta de la NEDC la WLTP și unii producători spun că au făcut testul conform noului standard dar afișează valorile conform vechiului standard ceea ce nu prea este de înțeles. Cele două standarde presupun testarea în condiții foarte diferite. La Kia măcar este afișată cinstit valoare pe standardele noi la poluare.
Cert este că altă mașină nu îmi place. Aștept să văd ce schimbări legislative vor fi eventual poate văd un motor nou la Sportage. Mai devreme sau mai târziu tot Kia Sportage voi cumpăra, dacă vom fi sănătoși.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Eu nu inteleg de ce va framantati atata de noxe... Credeti ca se va schimba ceva in Romania in urmatorii 10 ani si nu o sa puteti folosi masina?
Sau sunteti ecologisti si va ganditi la calitatea aerului si la efectul de sera? Nu o sa faceti voi vreo diferenta luand o masina mai putin poluanta atata timp cat toate rablele din Europa ajung in Romania.
Masina o alegi 90% cu inima si 10% utilitate in opinia mea. Daca va place cumparati'o si gata. Indiferent de noxe. Iar daca nu va place consumul mare al acestui motor folositi acei 10% si alegeti alt motor.
Sau sunteti ecologisti si va ganditi la calitatea aerului si la efectul de sera? Nu o sa faceti voi vreo diferenta luand o masina mai putin poluanta atata timp cat toate rablele din Europa ajung in Romania.
Masina o alegi 90% cu inima si 10% utilitate in opinia mea. Daca va place cumparati'o si gata. Indiferent de noxe. Iar daca nu va place consumul mare al acestui motor folositi acei 10% si alegeti alt motor.
Peugeot 5008 GT 2019, 2.0 Diesel EAT8, 177CP
EX: Kia Sportage MY2017, 1.7 CRDI 7DCT, Style, New InfraRed
Kia Cee`d Facelift 2010 1.6 CRDI , Best, Black Pearl
EX: Kia Sportage MY2017, 1.7 CRDI 7DCT, Style, New InfraRed
Kia Cee`d Facelift 2010 1.6 CRDI , Best, Black Pearl
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI

dar de ce zici doar romania.
pana si in germania se chinuie de 10 ani si tot n-au nici o treaba.
100% daca-ti iei o masina noua anul asta o sa se strice mult inainte sa fie interzisa pe undeva
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Problema nu se pune chiar așa. Este vorba de tendințe. Bineînțeles că în următorii ani nu se va întâmpla nimic major dar semnalul a fost tras. În Occident deja încep să ia avânt mașinile hibride, mai ales atunci când vorbim de mașini mari. în Germania vor da legi mai dure imediat ce s-au convins că au scăpat în mod rentabil de mașinile poluante. Și scapă de ele în ritm rapid. Nu degeaba unii producători scot dieselul din producție iar alții să fac numai versiuni hibride. Iar în 10 ani măsurile vor fi dure, mai ales în orașele mari. Nu că vor politicienii, o să ceară oamenii pe fondul problemelor medicale cauzate de poluare.
Dar în sfârșit, am o idee despre ce am de gând să fac, nu vreau să produc o mare polemica pe acest subiect, cred că fiecare care citește înțelege exact despre ce este vorba.
Dar în sfârșit, am o idee despre ce am de gând să fac, nu vreau să produc o mare polemica pe acest subiect, cred că fiecare care citește înțelege exact despre ce este vorba.
Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Tendinta cred ca o vede toata lumea. Intrebarea este, ce faci daca trebuie sa iti schimbi masina/sau vrei una noua in momentul asta?
.
Sent from my MI 6 using Tapatalk

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
Răspunsul este simplu: caut dealer care are un Kia Sportage GT line, motor benzină turbo, transmisie automată.
L.E. și reducere bună.
L.E. și reducere bună.

Sportage 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
"Adica evit diesel ca e poluant si iau benzina care are emisii de noxe mult mai mari."
Daca masinile ar scoate doar CO2 ar fi bine. Problema la diesel este ca emite tot felul de perticule nocive, acea funingine neagra. Benzina emite mult mai putine particule. De-asta in vest se tot interizce diesel si sunt taxate mai mult fata de benzina.
Daca masinile ar scoate doar CO2 ar fi bine. Problema la diesel este ca emite tot felul de perticule nocive, acea funingine neagra. Benzina emite mult mai putine particule. De-asta in vest se tot interizce diesel si sunt taxate mai mult fata de benzina.
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Consum si noxe pentru 1.6 T-GDI
exemplu unde diesel este interzis si masura implementata deja in vest? (exclus statiunile unde sunt interzise toate motoarele termice) ca deja prea vorbim din stiri senzationale de pe internet
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink