GPL pentru 1.6 tgdi
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Am vazut instalatii pe Hummer sau Porche, asa ca despre ce vorbim? E vorba de neincredere, cineva care are impresia ca isi strica masina daca pune gaz, nu va fi convins indiferent de argumente!!! De aici provin discutiile interminabile...
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
hummer si porsche alea cu gaz sigur nu erau noi. probabil erau mai ieftine decat un Ceed
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
DIn ce am citit pe afara, in special in Italia, sportage GDI vine cu gpl din fabrica. Cel putin modelul 2014. Versiunea se numeste eco gpl. Au fost teste mai indelungate. Le-au iesit la 10000km costuri de 710 euro cu gpl, pe cand pe benzina ar fi dus la putin peste 1200 euro. Si vorbim de sistem de alimentare dual, gpl in amestec cu benzina. Sursa https://motori.virgilio.it/auto/kia-spo ... 7094/2156/
Asta era la inceputuri, ca sa zic asa. Am vorbit cu Laurentiu la Vernesti si a spus ca au aparut deja instalatiile cu injectie directa (Stag, prins, brc), care functioneaza exclusiv pe gaz. BRC are LDI(liquid direct injection). Gazul se injecteaza sub forma lichida, nu este nevoie de elemente suplimentare, folosindu-se injectoarele originale ale masinii. Costul instalatiei, pe la 6000 lei. Reviziile , tot la 15000km si costa tot 150 lei. Acum depinde de fiecare cum isi face calculele. La anul, cand o sa aduc langa ceed si un sportage, sigur voi lua in considerare versiunea pe benzina cu posibilitate montare gpl.
Asta era la inceputuri, ca sa zic asa. Am vorbit cu Laurentiu la Vernesti si a spus ca au aparut deja instalatiile cu injectie directa (Stag, prins, brc), care functioneaza exclusiv pe gaz. BRC are LDI(liquid direct injection). Gazul se injecteaza sub forma lichida, nu este nevoie de elemente suplimentare, folosindu-se injectoarele originale ale masinii. Costul instalatiei, pe la 6000 lei. Reviziile , tot la 15000km si costa tot 150 lei. Acum depinde de fiecare cum isi face calculele. La anul, cand o sa aduc langa ceed si un sportage, sigur voi lua in considerare versiunea pe benzina cu posibilitate montare gpl.
Cee'D 1.4 LX Best Blue Kompass
ODO 96650 km si tot creste
ODO 96650 km si tot creste

Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Si cum o evalueaza?
Si eu am avut discutia asta acum ceva timp cand pe GDI se puneau instalatii mixte 90%GPL, 10%benzina. De pus puteai sa le pui, dar de mers nu mergeau ca pe mpi. La evaluare, 6 max 7 din 10.
Si eu am avut discutia asta acum ceva timp cand pe GDI se puneau instalatii mixte 90%GPL, 10%benzina. De pus puteai sa le pui, dar de mers nu mergeau ca pe mpi. La evaluare, 6 max 7 din 10.
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Da si ziceti pa la garantie. Intrebarea mea tot ramane. Mai e cineva care isi face rate pentru masina si daca nu iti poti permite combustibilul poate mai bine iei un diesel. Am un mondeo din 2006 si am 5 l la 100 afara si 8 in oras de ce sa imi stric masina noua cu ceva ce sigur nu a fost proiectat de producatori? Poate peste 7 ani o sa incerc un chip tunning si gpl dar pana atunci enjoy za car
1.6 TGDI 7DCT AWD Sportage 2017
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Nu mai intram a zecea oara in discutia daca sa GPL sau NU. E alegerea fiecaruia.
E important ca acum exista si la un pret decent o solutie pt GDI. Desi pe site-ul BRC, LDI nu prea exista. Duce intr-un document despre sequential. Nu imi dau seama daca este acelasi lucru sau nu. Un search cu LDI duce mai degraba prin turcia si experientele lor pe Hyundai ix35.
Mi-a mai atras atentia o declaratie de la Renault: "strategia de reducere a noxelor este Hybrid pentru Renault si GPL pentru Dacia." Desi nu sunt super fan Dacia, ma bucur de acest lucru. La o adica, daca ramai fara resurse financiare, un Logan pe GPL din fabrica si cu garantie e o solutie.
E important ca acum exista si la un pret decent o solutie pt GDI. Desi pe site-ul BRC, LDI nu prea exista. Duce intr-un document despre sequential. Nu imi dau seama daca este acelasi lucru sau nu. Un search cu LDI duce mai degraba prin turcia si experientele lor pe Hyundai ix35.
Mi-a mai atras atentia o declaratie de la Renault: "strategia de reducere a noxelor este Hybrid pentru Renault si GPL pentru Dacia." Desi nu sunt super fan Dacia, ma bucur de acest lucru. La o adica, daca ramai fara resurse financiare, un Logan pe GPL din fabrica si cu garantie e o solutie.
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Pe forum kia italia am gasit o discuție, cum un tip a trimis mail la brc pt o instalație cu gaz lichid , dar i sa recomandat cea care merge in tandem cu benzină ca nu au avut probleme ea.Ma gandesc ca este ok să meargă si pe benzină ( protejezi supapele ).
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Intre timp a disparut LDI de pe site-ul BRC complet.
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
Din contră, GPL pe injectie lichidă crește puterea motorului cu 15% aprox....Prins DLM3 deja se monteaza in RO cu prețuri intre 9200 lei(BV) si 11000 (Buc). Am oferte. Rezervor de 74l.
2012 Sportage 2.0 GSL AWD AT
Re: GPL pentru 1.6 tgdi
@modream. Ti-ai instalat pana la urma GPL ? Ne poti da detalii ? Am cautat GPL Direct Liqui Max 3.0 dar nu am gasit decat versiunea 2 la montatori.