Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Sa le stăpânești sănătos.
Senzorii pe care i-ai luat au fost compatibili cu jantele ?
Senzorii pe care i-ai luat au fost compatibili cu jantele ?
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
@Qalex21: un coleg proprietar de VW spunea că nu se potrivesc jantele, eu nu sunt de acord cu el. Mulțumesc 
@Ionut95: senzorii sunt originali Kia, comandați de pe eBay. Am pus link-ul în topic aici. Senzorii compatibili pe care-i oferă ei costă 150 de lei bucata și ajung cam la același preț cu cei originali comandați de pe eBay. Se mai adaugă taxe, dar măcar ai senzii TPM originali.

@Ionut95: senzorii sunt originali Kia, comandați de pe eBay. Am pus link-ul în topic aici. Senzorii compatibili pe care-i oferă ei costă 150 de lei bucata și ajung cam la același preț cu cei originali comandați de pe eBay. Se mai adaugă taxe, dar măcar ai senzii TPM originali.
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Senzorii TPMS au trebuit sa fie programati ? Sau s-au "programat" singuri dupa rulajul cu noile roti ?
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Nu știu dacă ei au făcut ceva înainte, dar mi-au montat roțile și n-au făcut nimic special pentru ca mașina să-i recunoască. Din ce am citit nu e nevoie să se facă nimic mai ales dacă senzorii sunt originali.
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Multumesc ! Numai drumuri bune !
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
@Fratello: drumuri bune și ție 

- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Aviz celor care-și cumpără mașina: fiți pregătiți pentru primele zgârieturi. Eu am reușit să zgârii lacul la scurt timp, pentru că am parcat-o foarte aproape de niște ramuri foarte moi, de altfel. Prima zgârietură cu adevărat mare mi-a făcut-o cineva în parcare, probabil o mașină de marfă. A luat bine de tot lacul și vopseaua pe aripa dreapta spate. Partea bună e că e aceeași aripă pe care am zgâriat-o și eu și că e doar superficială. Trăiască Casco 
Am făcut cu ea și primul drum mare, am plecat în Bulgaria prin august-septembrie. S-a comportat foarte bine, e foarte confortabilă, consumul s-a mai reglat (am făcut vreo 1000 de km, cu opriri intermediare). Am avut parte de peripeții în Bulgaria pentru că la dus, în Varna ne-a prins ploaia. Peripețiile le-am avut din cauza apei care a crescut la vreo 30 sau 40 de cm în câteva minute, se pare că bulgarii au probleme mari cu canalizarea, cel puțin în Varna. Varna este situată pe dealuri, iar centura (pe care mergeam noi) este la poale. Apa venea în șuvoaie mari, se mergea încet. O să urc un video de atunci. M-am temut că va intra apă la motor, dar n-a avut nici o problemă. Bravo constructorului că a izolat-o bine.
Acum vreo 2 săptămâni am avut și primul martor în bord. Panică relativ mare, pentru că era târziu, făceam niște drumuri și nu aveam unde să merg, dacă era cazul. Am căutat pe net, am văzut că e martorul legat de presiunea în roți, apoi am văzut că am și indicatoare pe dashboard-ul mic, doar pe cele două din față. Am mers la o vulcanizare, dar se pare că nu aveau mufa potrivită, ca să mă exprim așa. Cablul lor era prea scurt și nu intra până la filet.
Am vorbit azi cu colegul de muncă ce și-a cumpărat Kia Cee'd 2 înaintea mea, se pare că problema e cauzată de scăderea temperaturilor (și lui i-a apărut martorul în bord). Mi-a fost teamă că senzorii cumpărați din Coreea s-au stricat prea repede. Doar scăzuse presiunea în roți.

Am făcut cu ea și primul drum mare, am plecat în Bulgaria prin august-septembrie. S-a comportat foarte bine, e foarte confortabilă, consumul s-a mai reglat (am făcut vreo 1000 de km, cu opriri intermediare). Am avut parte de peripeții în Bulgaria pentru că la dus, în Varna ne-a prins ploaia. Peripețiile le-am avut din cauza apei care a crescut la vreo 30 sau 40 de cm în câteva minute, se pare că bulgarii au probleme mari cu canalizarea, cel puțin în Varna. Varna este situată pe dealuri, iar centura (pe care mergeam noi) este la poale. Apa venea în șuvoaie mari, se mergea încet. O să urc un video de atunci. M-am temut că va intra apă la motor, dar n-a avut nici o problemă. Bravo constructorului că a izolat-o bine.
Acum vreo 2 săptămâni am avut și primul martor în bord. Panică relativ mare, pentru că era târziu, făceam niște drumuri și nu aveam unde să merg, dacă era cazul. Am căutat pe net, am văzut că e martorul legat de presiunea în roți, apoi am văzut că am și indicatoare pe dashboard-ul mic, doar pe cele două din față. Am mers la o vulcanizare, dar se pare că nu aveau mufa potrivită, ca să mă exprim așa. Cablul lor era prea scurt și nu intra până la filet.
Am vorbit azi cu colegul de muncă ce și-a cumpărat Kia Cee'd 2 înaintea mea, se pare că problema e cauzată de scăderea temperaturilor (și lui i-a apărut martorul în bord). Mi-a fost teamă că senzorii cumpărați din Coreea s-au stricat prea repede. Doar scăzuse presiunea în roți.
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
N-am făcut prea mulţi km în primul an, nu-mi place să merg aiurea doar de dragul de-a conduce o maşină (am făcut cam 5000 de km). Azi am făcut şi prima revizie, 454 lei la Ena Grup (reprezentat oficial Kia în Galaţi). Am fost şi cu dosarul Casco la service, încă aştept să sosească bara şi tripla pe spate dreapta. Mai am şi o aripă zgâriată tot pe dreapta spate.
La revizie mi s-au schimbat următoarele: ulei Helix Ultra ECT 5W30 (4 litri), filtru ulei şi filtru polen. Cel mai scump a fost uleiul, undeva pe la 190 lei, filtrul polen a costat 130 lei, filtrul de ulei 45 lei, manopera 89.25. Mă pregătisem cu mai mulţi bani pentru prima revizie (am fost întrebat special dacă e prima revizie sau nu).
La revizie mi s-au schimbat următoarele: ulei Helix Ultra ECT 5W30 (4 litri), filtru ulei şi filtru polen. Cel mai scump a fost uleiul, undeva pe la 190 lei, filtrul polen a costat 130 lei, filtrul de ulei 45 lei, manopera 89.25. Mă pregătisem cu mai mulţi bani pentru prima revizie (am fost întrebat special dacă e prima revizie sau nu).
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
S-a întors mititica de la doctor (a se citi service-ul autorizat Kia, Ena Galați). Am dus-o să se repare pe Casco tripla pe spate, aripa dreaptă spate și să fie înlocuită bara spate (era lovită rău). Cu ocazia asta am pus și niște senzori parcare pe spate, cost 434 lei cu totul (manopera puțin cam mare din punctul meu de vedere). Mașina arată bine, s-a lucrat frumos, mi s-a recomandat (și voi respecta asta) să nu o spăl cu jet puternic cu apă pe partea unde a fost vopsită, ca să se prindă vopseaua cum trebuie și să nu am probleme. Mi-a cam fost dor de ea, n-am mai stat fără mașină de când așteptam să vină ea (vreo 3 luni înainte să sosească). E aiurea să nu poți ajunge unde vrei când vrei sau să cari sacoșele cu spatele (care mă cam lasă).
A stat puțin cam mult în service (mâine ar face două săptămâni) pentru o reparație care nu mi se pare prea mare. Cred că sunt foarte căutați + mai era ruptă o piesă care prinde bara de cadrul mașinii (piesă pe care nu au observat-o la prima verificare, când doar au dat bara jos).
A stat puțin cam mult în service (mâine ar face două săptămâni) pentru o reparație care nu mi se pare prea mare. Cred că sunt foarte căutați + mai era ruptă o piesă care prinde bara de cadrul mașinii (piesă pe care nu au observat-o la prima verificare, când doar au dat bara jos).
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Imi pare rau de eveniment ... bine ca s-a rezolvat !
"Am căutat pe net, am văzut că e martorul legat de presiunea în roți, apoi am văzut că am și indicatoare pe dashboard-ul mic, doar pe cele două din față." Nu, nu este asa ; pe displayul mic apar indicatii pentru toate rotile (daca sunt TPMS pe toate rotile, bineinteles) !
Acum, ca s-a incalzit, am avut din nou avertizare pentru o roata din fata ... Noroc cu compresorul original KIA (luat de pe O....X) ! Atentionare : din cauza TPMS, NU se poate folosi spuma de etansare !!! Eu nu am stiut (am aflat ulterior) si am luat kit, compresor + spuma ...cand doar compresor era suficient.
Numai drumuri bune !
"Am căutat pe net, am văzut că e martorul legat de presiunea în roți, apoi am văzut că am și indicatoare pe dashboard-ul mic, doar pe cele două din față." Nu, nu este asa ; pe displayul mic apar indicatii pentru toate rotile (daca sunt TPMS pe toate rotile, bineinteles) !
Acum, ca s-a incalzit, am avut din nou avertizare pentru o roata din fata ... Noroc cu compresorul original KIA (luat de pe O....X) ! Atentionare : din cauza TPMS, NU se poate folosi spuma de etansare !!! Eu nu am stiut (am aflat ulterior) si am luat kit, compresor + spuma ...cand doar compresor era suficient.
Numai drumuri bune !
- Boogie Man
- Posts: 150
- Joined: 24 Jul 2015, 13:16
- Auto: Kia Ceed 1.4 Business Edition
- Location: Bucuresti
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
"Atentionare : din cauza TPMS, NU se poate folosi spuma de etansare !!!"
De ce?
De ce?
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Spuma poate intra prin orificiul senzorului de presiune (http://www.e-automobile.ro/categorie-el ... -tpms.html) al TPMS, obturandu-l si facandu-l inutilizabil.
Exista insa si unele kituri "TPMS safe" (gen Slime).
Exista insa si unele kituri "TPMS safe" (gen Slime).
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Eu unul nu am înțeles. Voi aveți compresor cu spumă? Eu am un compresor cumpărat la Kaufland, tip clasic cu aer (nu l-am folosit pe Kia). Despre ce e vorba aici?
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Compresorul e compresor ! Dar se poate folosi si spuma de etansare ... sau nu.
Scuze, nu am gasit pt KIA
....
Exemplificare : Scuze, nu am gasit pt KIA

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Cee'D SW PE 1.4 GSL Dark Gun Metal
Am cumpărat un set nou de ștergătoare (primul set 111 lei + 15 lei transport), cele stoc erau deja depășite după 1 an și ceva. Am ales un set BOSCH 3 397 007 570 (coduri compatibile AR 654 S sau 116 369 sau 574426 sau VM231) la recomandarea unor colegi de aici. Dimensiunea celor stoc 65 cu 35 cm, cele Bosch au 65 cu 34 cm.
Ca să puteți da jos ușor ștergătoarele stoc aveți grijă să apăsați pe clama din interiorul prinderii, apoi vor ieși ușor (mulțumiri colegului Sebi pentru ajutor, m-aș fi chinuit singur muuult mai mult timp). Eu voi păstra ștergătoarele stoc pentru comparație cu altele. Partea bună la ștergătorul mai scurt este că acel centimetru în minus este spre exterior unde nu e atât de important.
Ca să puteți da jos ușor ștergătoarele stoc aveți grijă să apăsați pe clama din interiorul prinderii, apoi vor ieși ușor (mulțumiri colegului Sebi pentru ajutor, m-aș fi chinuit singur muuult mai mult timp). Eu voi păstra ștergătoarele stoc pentru comparație cu altele. Partea bună la ștergătorul mai scurt este că acel centimetru în minus este spre exterior unde nu e atât de important.