zaboss wrote: ↑21 Sep 2017, 14:37 Nu pot să cred că am identificat sursa zgomotului![]()
Da, era de la centură, lateral dreapta, dar nu în modul în care mă gândeam. Capătul dinspre stâlp are o oscilație și în plan orizontal, ceea ce face ca, la un balans mai mare să se lovească de marginea „capacului”. Interesant este că doar cel din dreapta face, nu și cel din stânga. Am fixat centura și acum e liniște. Doar cotiera mai scârțâie. O să ajung în octombrie cu ea la service să-i schimb filtrele și o să văd dacă ei au vreo soluție (mă îndoiesc).
Zaboss se întoarce
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
@CatalinStefanel
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
Am rezolvat eu problema asta, destul de simplu asta dupa ce am fost la reprezentanta, m am dat cu ei cu masina, au auzit si ei, am desfscut tot, in toate pozitiile, am scos cotiera spate si am pus panza pe picioruse, crezand ca aia e sursa ! acolo se freca plastic pe metal dar nimic. in momentul in care e cineva pe bancheta spate nu se aude nimic la fel daca cotiera e rabatata si tii de ea.
Asadar am pus o bucatica de izopren intre bancheta si spatar si de atunci fericire. Atasat aveti poza. Sper aa functioneze si pt altii si sa nu fie alta sursa. In poza se vede ca si cum ar fii inestetic, dar de fapt chiar nu se vede. Pana axum doar eu stiu ca e acolo
Asadar am pus o bucatica de izopren intre bancheta si spatar si de atunci fericire. Atasat aveti poza. Sper aa functioneze si pt altii si sa nu fie alta sursa. In poza se vede ca si cum ar fii inestetic, dar de fapt chiar nu se vede. Pana axum doar eu stiu ca e acolo
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Nimic 

____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
No news good news.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Da, mașina chiar este bună și, conducând în ultima vreme diverse alte mașini, am învățat s-o apreciez mai mult
O fază amuzantă este că toate celelalte pe care le-am condus până acum sunt cu buton de pornire și keyless entry. La pornire mai este cum mai este, că sunt cu cheia în mână, dar când să opresc motorul mai am momente în care mă uit la panoul de bord căutând mirat butonul de oprire 


____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
A fost și a treia revizie, un pic mai devreme decât trebuia fiindcă plăcuțele față începuseră să facă ceva gălăgie și am zis că e mai bine să merg acum și să nu mai aștept luna martie. 1800 lei întristarea, cu înlocuirea plăcuțelor față-spate. Singura obscenitate pe factură sunt cele 2 ore facturate pentru înlocuirea plăcuțelor, adică 190 lei + TVA
Dar, na, dacă așa scrie la normativ, așa facturăm. S-a făcut și un update de navigație, n-am apucat să văd ce a apărut nou.
Pentru mine a fost un an atipic. Cei 20.000 de kilometri anuali (care anul acesta au urcat la 25.000) au fost împărțiți la 3 mașini. 10.000 cu Sportage, 8500 cu Latitude și 7000+ cu Passat. A fost o experiență interesantă, alternarea cu două mașini mai dotate și mai puternice (175, respectiv 190 CP) și de tip diferit. Mi-ar fi greu să fac o ierarhie între ele, dar Sportage nu iese deloc rău prin comparație. Altfel, dacă e cineva interesat, în trei ani am făcut 50.000 de kilometri, media consumului pe toată perioada 9,95%. Nici o problemă cu mașina, 3-4 mici zgârituri și una un pic mai lungă pe plafon de la o creangă pe care nu am observat-o. Plasticele de la interior însă arată ca și cum niște mâțe ar fi jucat tontoroiul pe el, au început să se albească și arată cam urât. Sprayul cu silicon rezistă câteva zile, deci nu e o soluție așa că am renunțat.
Cotiera s-a mai potolit din scârțială, o mai aud doar rar. În rest, nu bate, nu trăncăne

Pentru mine a fost un an atipic. Cei 20.000 de kilometri anuali (care anul acesta au urcat la 25.000) au fost împărțiți la 3 mașini. 10.000 cu Sportage, 8500 cu Latitude și 7000+ cu Passat. A fost o experiență interesantă, alternarea cu două mașini mai dotate și mai puternice (175, respectiv 190 CP) și de tip diferit. Mi-ar fi greu să fac o ierarhie între ele, dar Sportage nu iese deloc rău prin comparație. Altfel, dacă e cineva interesat, în trei ani am făcut 50.000 de kilometri, media consumului pe toată perioada 9,95%. Nici o problemă cu mașina, 3-4 mici zgârituri și una un pic mai lungă pe plafon de la o creangă pe care nu am observat-o. Plasticele de la interior însă arată ca și cum niște mâțe ar fi jucat tontoroiul pe el, au început să se albească și arată cam urât. Sprayul cu silicon rezistă câteva zile, deci nu e o soluție așa că am renunțat.
Cotiera s-a mai potolit din scârțială, o mai aud doar rar. În rest, nu bate, nu trăncăne

____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Zaboss se întoarce
Ai codul/cutia de la placute?
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Nu, piesele vechi le las întotdeauna la service.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
Update: acum vad ca ai schimbat fata-spate, deci ramane doar manopera cam mare, dar rezonabil totusi 
Cam mult intradevar costul pentru placute, din totalul reviziei. Suspect.
La mine au fost 600 placutele, si 850 revizia. Dar eu le-am facut separat, deci am platit manopera de doua ori, si tot nu ajung la 1800.

Cam mult intradevar costul pentru placute, din totalul reviziei. Suspect.
La mine au fost 600 placutele, si 850 revizia. Dar eu le-am facut separat, deci am platit manopera de doua ori, si tot nu ajung la 1800.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
650 plăcuțele + 50 testul de frânare = 700+230 manopera, 930, deci, da.
A, altă fază amuzantă, pe foaia cu rezultatul testului de frânare scrie că utilajul trebuia calibrat în octombrie 2017
A, altă fază amuzantă, pe foaia cu rezultatul testului de frânare scrie că utilajul trebuia calibrat în octombrie 2017

____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Zaboss se întoarce
In ce stabiliment ai efectuat revizia ?!
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
MIT Băneasa.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Mai ștergem praful pe aici. După ce la mijlocul lui februarie a redevenit mașina principală, a început să înghită iar kilometri, avem vreo 7000 de la revizie deja. Mașina a împlinit 3 ani, un pic peste 55000 de kilometri. Nu bate, nu troncăne...
Vorba vine. Mai scârție când și când cotiera, plasticele cam arată de parcă o ceată de mâțe s-au gherăit prin ea. Cu ocazia unui drum la Baia mare am înregistrat și minimum de consum, 6,71%, destul de surpinzător, ținând cont că sunt și câteva petece de autostradă, unde consumul este de 9%. Clar nu este cea mai comodă mașină la un drum lung, însă merge.
Câteva chestii noi descoperite: dacă oprești unitatea audio de la buton, Bluetooth rămâne funcțional, poți face și primi apeluri, iar la marche arriere se pornește automat camera. Altfel, cine a gândit interfața lui trebuie bătut și schingiuit în piața publică. Pana mea, ai ditamai televizorul și nu poți vedea pe el numele unei melodii (uneori nici cântărețul nu intră integral - bine, aici mai este și vina mea că sunt intelectual și mai ascult în mașină Wolfgang Amadeus Mozart
). Plus că nu ai ceasul vizibil decât în anumite ecrane. Plus că la navigație de fiecare dată trebuie să introduci țara. Plus, plus. Altu fel, văd că ultimul update recunoaște integral inclusiv A10, deși nu e funcțională.

Vorba vine. Mai scârție când și când cotiera, plasticele cam arată de parcă o ceată de mâțe s-au gherăit prin ea. Cu ocazia unui drum la Baia mare am înregistrat și minimum de consum, 6,71%, destul de surpinzător, ținând cont că sunt și câteva petece de autostradă, unde consumul este de 9%. Clar nu este cea mai comodă mașină la un drum lung, însă merge.
Câteva chestii noi descoperite: dacă oprești unitatea audio de la buton, Bluetooth rămâne funcțional, poți face și primi apeluri, iar la marche arriere se pornește automat camera. Altfel, cine a gândit interfața lui trebuie bătut și schingiuit în piața publică. Pana mea, ai ditamai televizorul și nu poți vedea pe el numele unei melodii (uneori nici cântărețul nu intră integral - bine, aici mai este și vina mea că sunt intelectual și mai ascult în mașină Wolfgang Amadeus Mozart

____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce


- The good - Mașina e foarte sexy, arată mișto la interior, este foarte stabilă la viteze mari, nu tremură la 140 km/h, nu dă din colț la depășiri deși are motor de 1,2 și 69 cai. Motor clasic, aspirat, cu un sunet superb

- The bad - Cutia e automată ca teorie, practic este cutia manuală acționată de computer. Față de o cutie automată „normală”, fie că vorbim de „hidramată”, CVT sau cu dublu-ambreiaj, se simte binișor lagul de ambreiaj caracteristic manualelor. Centura de siguranță mă cam strangulează, nu are reglaj pe înălțime. Nu ai posibilitatea de a vedea consumul mediu, ci doar instant sau pe Trip A/B. Bușonul de rezervor se închide/deschide cu cheia, ca la Dacia 1300

- The ugly - E totuși o mașină foarte mică, la drum lung te cam supără genunchii deoarece spațiul de la picioare este mai mic ca la o mașină normală. Așa, la fâțâială prin oraș nu se simte.
După 500 km în București, consumul este 8,6%, cu 2,6% peste cel dat de producător. Posibil să-l scad până la 8. Ținând cont că e benzină, iar pe Sportage am 14% dacă nu iese din oraș, e ok.
Inițial antamasem un Qashqai, dar am ajuns la concluzia că nu are sens să avem 2 mașini din aceeași clasă.Așa, am ajuns la Fiat. Sportage mai are un an de leasing și după aia vedem, ori Sorento ori Xtrail. Sorento e cam bulky, Xtrailul mai „zvelt”. Și mai ieftin, la dotări similare. dar, cine știe, poate-mi face Narcis vreo surpriză

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.