Daca era vreun c3 d-ala vts amortizoare beton si frane babane cred si eu. Si anul trecut cand am fost si eu, inafara de niste baieti cu niste wrx sti (care s-au cam stricat) cele mai rapide au fost un lupo vechi refacut pentru competitii si un Renault twingo RS stock
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- bondalicir
- Posts: 1821
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
ei... anu asta a fost un civic de 450 de caluti... au fost si subaru, nu cunosc ce puterea aveau dar pareau potente... vreo 3 citroenuri de astea modificate masiv... bmw x4 m cu 3 benzina si m2 cu 3 benzina... si cateva alfe dar nu cunosc ce putere aveau... frumos si anul asta...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
Re: Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
m2 ul nu se pune, s a rasucit fix in fata mea si dupaia a iesit de pe circuit. din cele 2 subaru, unul a fost al meu - dar e stock (300cp) iar celalat are undeva spre 400cp - cel gri. in prima tura a fost cu civicul acela rosu pe circuit si se tineau unul dupa celalat 
c2 ul rosu (da e modificat dar nu stiu detalii) se tinea dupa mine pe curbe iar pe linia dreapta reuseam sa ma duc mai departe un pic. a fost fun oricum, insa prefer adancata, e un circuit mult mai ok pt masini puternice. si sa nu fie cald, eu am morcovul mereu cand ii dau mai tare si e cald (peste 30 gr)

c2 ul rosu (da e modificat dar nu stiu detalii) se tinea dupa mine pe curbe iar pe linia dreapta reuseam sa ma duc mai departe un pic. a fost fun oricum, insa prefer adancata, e un circuit mult mai ok pt masini puternice. si sa nu fie cald, eu am morcovul mereu cand ii dau mai tare si e cald (peste 30 gr)
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
Mda, io cred ca si la 20 de grade se busesc franele la masinile astea de strada ale noastre in conditii de circuit
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Motul Day Out 2017 - la Academia Titi Aur
nu doar franele, problema e la admisie si la racirea motorului+intercooler. motoarele aspirate nu sunt atat de afectate de temperatura mare cat sunt cele turbo
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City