Salutare!
De mai bine de o luna conduc o kia schiuma GS cu motor de 1.8 din 2004. Masina mi se pare ok, chiar se tine bine pt varsta si km pe care ii are (aproape 200 k). Scaune din piele care arata ok, mai rau e cu senzatia de frig de dimineata cand te asezi pe scaun si banuiesc ca la fel va fii si cand vin caldurile, adica senzatia, doar ca va fi de cald la 35 C...
Foarte spatioasa, ditamai portbagajul, etc...Vad ca are jante pe 14 si cauciucuri 185-65-14, azi trebuie sa iau anvelopele de vara, niste hankook-uri kinergy eco.
Una peste alta, destul de ok masina. Porneste bine dimineata, cateodata pentru un minut parca se ineaca un pic daca o accelerez un pic imediat dupa pornire, dar cum ziceam, in 30 sec max 1 minut isi revine. Ralantiul sta la 800-900 rpm.
Chestia care imi da un pic ceva semne de intrebare e referitoare la consum, pe la 7.5 % in regim de mers de la Ploiesti la Bucuresti si retur cu un 70-90 km - ora fara bagaje sau pasageri. Adica la un 2500 rpm asa. Cautand info despre consum, am gasit ceva info care zicea ca pe la valorile astea se
In acest context ma gandeam la o instalatie GPL, oare merita investitia?
Dan
Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
Re: Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
Asa...si pana la urma am pus GPL, la Sebi Gaz la Buzau, all ok.
Insa cam de pana la pun gaz, a inceput sa se manifeste si mai vizibil simptomul de tremurat dimineata la prima pornire.
Nu am simtit nimic refeitor la pierdere de putere dupa ce am pus GPL, dar saptamana trecuta mi s-a aprins ckeck engine. Am fost la un service, dadea o eroare de senzor lambda, au sters-o si ieri a aparut din nou. La fel, au sters-o azi (eroarea nu avea un cod anume sau alte info), au verificat si aprinderea, etc, au zis ca e ok si ca se poate sa fie o problema a instalatiei de gaz.
Acum, cand pornesc dimineata (pe benzina deci), tremura bine de tot si cam 30 sec trebuie s-o las sa-si revina, apoi usor-usor pot s-o accelerez si sa plec de pe loc. Cand porneste asa tremurat, de pe teava de esapament miroase a benzina nearsa.
Apoi, doar la accelerari de pe la 2000 rpm o mai simt ca mai intrerupe asa un sfert de secunda...
Asadar, ce si unde sa-i mai fac?
Help!!!
Insa cam de pana la pun gaz, a inceput sa se manifeste si mai vizibil simptomul de tremurat dimineata la prima pornire.
Nu am simtit nimic refeitor la pierdere de putere dupa ce am pus GPL, dar saptamana trecuta mi s-a aprins ckeck engine. Am fost la un service, dadea o eroare de senzor lambda, au sters-o si ieri a aparut din nou. La fel, au sters-o azi (eroarea nu avea un cod anume sau alte info), au verificat si aprinderea, etc, au zis ca e ok si ca se poate sa fie o problema a instalatiei de gaz.
Acum, cand pornesc dimineata (pe benzina deci), tremura bine de tot si cam 30 sec trebuie s-o las sa-si revina, apoi usor-usor pot s-o accelerez si sa plec de pe loc. Cand porneste asa tremurat, de pe teava de esapament miroase a benzina nearsa.
Apoi, doar la accelerari de pe la 2000 rpm o mai simt ca mai intrerupe asa un sfert de secunda...
Asadar, ce si unde sa-i mai fac?
Help!!!
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
Filtru aer motor, sonda lambda, injector, bujii.
Re: Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
Salutare din nou!
Schimbat intre timp bujiile, imediat dupa, 2-3 zile asa pornea ok, dar apoi a revenit la buba ei.
Schimbat si fise si bobine inductie, same story. Astea le-am schimbat impreuna si n-am observat nici macar pentru o zi doua o modificare in bine, cum a fost dupa ce am schimbat bujiile.
In continuare, porneste greu doar dimineata (acum cateodata doar dupa 2-3 chei) si dupa ce o las max 30 de secunde, cu cateva sprituri pot pleca usor de pe loc, dar tot se intrerupe. Dupa 1-2 min de mers chiar si daca o opresc, porneste ok.
Revizia s-a facut acum 15000 km, imi inchipui ca s-a swchimbat si filtrul de aer, desi parca nu ar avea o logica, zic eu, sa fie de la asta problema.
Ziceti ca sonda lambda ar putea fi next in line? Cand am fost la serivce, au zis ca e o problema de aprindere...
Schimbat intre timp bujiile, imediat dupa, 2-3 zile asa pornea ok, dar apoi a revenit la buba ei.
Schimbat si fise si bobine inductie, same story. Astea le-am schimbat impreuna si n-am observat nici macar pentru o zi doua o modificare in bine, cum a fost dupa ce am schimbat bujiile.
In continuare, porneste greu doar dimineata (acum cateodata doar dupa 2-3 chei) si dupa ce o las max 30 de secunde, cu cateva sprituri pot pleca usor de pe loc, dar tot se intrerupe. Dupa 1-2 min de mers chiar si daca o opresc, porneste ok.
Revizia s-a facut acum 15000 km, imi inchipui ca s-a swchimbat si filtrul de aer, desi parca nu ar avea o logica, zic eu, sa fie de la asta problema.
Ziceti ca sonda lambda ar putea fi next in line? Cand am fost la serivce, au zis ca e o problema de aprindere...
Re: Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
Salut,
Vezi si topicul legat de instalatia GPL, poate te ajuta legat de diagnosticarea problemei tale.
Numai bine.
Vezi si topicul legat de instalatia GPL, poate te ajuta legat de diagnosticarea problemei tale.
Numai bine.
Cee'd sw 2013, 1.6crdi 128CP, cu mici upgrade-uri
ODO 130k and counting...
Ex: Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
Jurnal de bord
ODO 130k and counting...
Ex: Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
Jurnal de bord
Re: Kia Schuma GS 1.8/84 kw din 2004
nu cred ca e o problema a instalatiei GPL.
Asa cum ziceam, pornitul asta balbait este doar dimineata, cand e rece deci motorul, iar atunci porneste pe benzina...
Un service cu niste mecanici priceputi unde m-as putea duce cu ea la o diagnosticare, imi puteti recomanda?
Merci!
Asa cum ziceam, pornitul asta balbait este doar dimineata, cand e rece deci motorul, iar atunci porneste pe benzina...
Un service cu niste mecanici priceputi unde m-as putea duce cu ea la o diagnosticare, imi puteti recomanda?
Merci!