ODO:
~30,500 km
Ieri am muncit jumătate de zi la mașină. Întâi am trecut pe la spălătorie, unde le-am zis s-o spele bine-bine, după care s-o usuce cât de bine pot.
Anul trecut am mai dat cu ceară pe mașină, dar i-am zis unui tip la spălătorie s-o facă. Și ieșise bine, dar n-a avut prea mare grijă de ornamentele de plastic și au rămas multe albite. Anul ăsta am făcut treaba cu mâna mea, să văd ce iese. Așa că, după spălătorie, am trecut la munca de jos: împreună cu un prieten (relativ proaspăt proprietar al surorii lui Rio, anume i20) ne-am ascuns într-o parcare subterană (afară nu se hotăra dacă să plouă sau nu) și ne-am pus pe treabă, la întrecere care termină primul. La diferență de maxim 1 minut, am terminat în același timp.
Rezultatul este chiar nesperat de mulțumitor. Efectiv arată și lucește ca ieșită de pe poarta reprezentanței, chiar și după o zi în care a picurat-o puțin.



Apoi, după ce-am frecat la ele 3 ore, și o pauză bine meritată la o clătită, ne-am mutat într-o parcare exterioară, să mai stăm la aer, că trecuse ploaia. Și ne-am pus pe făcut interioare: am folosit aproape o sticlă întreagă de BioCarpet spumă (fără clătire) pentru a spăla tapițeria (la mine, la el nefiind încă nevoie

). După ce am spălat fiecare scaun în parte, am lăsat mașina cu ușile închise, motorul pornit, căldura la maxim (și ACul pornit, pentru a usca aerul, pe reciclare), și încălzirea în scaune pornită pe treapta 2. În vreo 1-2 ore cât ne-am mai învârtit (șters de praf interiorul la i20 și alte mărunțișuri), scaunele mele s-au uscat complet.
Din nou, rezultatul mai mult decât satisfăcător. Am scăpat de câteva mici pete apărute ici-colo, nici nu mai știu de la ce. N-au rămas alte semne sau contururi dubioase în urma spălării.
În final, de mult timp caut un loc să țin ochelarii de soare. Am cumpărat un suport (tip clips) din Carrefour, teoretic destinat parasolarului. Dar fiind plafonul destul de jos în partea din față, eu destul de înalt, și ochelarii destul de bombați, mereu dădeam cu capul în ei când mă întindeam după câte ceva. În plus, când dădeam parasolarul spre parbriz la maxim, atingeau ochelarii în geam. Alt loc potrivit n-am reușit să-i găsesc, până aseară.
Cu 2 mici bucățele de bandă dublu-adezivă, am prins clips-ul în partea stângă a volanului, imediat în spatele manetei blocului de lumini. Nu mă deranjează în niciun fel și nu par să bată în nimic atunci când, inevitabil, mai vibrează. Pare că le-am găsit poziția ideală.

Cost total:
- 20 de lei ceara (din care am dat 2 mașini, și a rămas pentru încă cel puțin 2 ture)
- ceva mărunțiș banda folosită la protejat diverse ornamente (să evităm să dăm din greșeală cu ceară pe plastice)
- vreo 12 lei BioCarpet
- 4 lei clips-ul de ochelari
- și ”materiale adiacente”: clătite, fresh de portocale, alte lichide să compensăm transpirația
Decent, zic eu.
