Vopsire integrala
Vopsire integrala
Buna ziua!
Exista cineva care si-a vopsit masina integral? As dori sa stiu cam cat ar costa.
Multumesc!
Exista cineva care si-a vopsit masina integral? As dori sa stiu cam cat ar costa.
Multumesc!
B-***-WTF
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
Re: Vopsire integrala
In reprezentanta , cat masina.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
Re: Vopsire integrala
depinde de reprezentanta sau dealer. Am vopsit integral cee'd-ul cu care circula sotia acum cateva luni cu 3000 lei manopera si mi-am cumparat eu vopseaua si chitul, dar nu-ti recomand unde am facut-o eu, adica la dealerul din localitatea de bastina. Mi-a facut pretul asta pentru ca am avut o groaza de suturi cu ceva natarai de acolo si eram 100% pornit s-o fac in alta parte, dar pana la urma avantajul financiar m-a tras inapoi(m-ar fi costat probabil x2 sau x2,5.Greseala mea a fost ca i-am luat lac semiceramic si asta, chiar daca e mai rezistent in timp, e mai scump(evident), dar si mult mai pretentios la aplicare, adica trebuie sa ai meserias bun, nu gluma. Mie mi-a curs-o in vreo doua locuri si la polisarea ulterioara(care cu lacul normal cam orice tiriplici de vopsitor se pricepe) mi-a facut cacatul praf, adica arata ca si cum i-a dat un bou cu smirghel pe ea. E mult mai dur lacul. Inca nu am rezolvat-o, nu am avut timp si e si greu sa gasesti un meserias bun in orasul meu...
Ca idee, nu ar trebui sa te duca mai mult de 8000 - 9000 lei.Majoritatea au pretul pe subansamble si merg intre 300 - 800 lei pe subansamblu.Asta la mine, la tara. In Bucale, nu stie tati. Cauta un vopsitor bun, recomandat de cineva pe care-l cunosti si care nu-ti vrea raul...
Ca idee, nu ar trebui sa te duca mai mult de 8000 - 9000 lei.Majoritatea au pretul pe subansamble si merg intre 300 - 800 lei pe subansamblu.Asta la mine, la tara. In Bucale, nu stie tati. Cauta un vopsitor bun, recomandat de cineva pe care-l cunosti si care nu-ti vrea raul...
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara
Re: Vopsire integrala
Nu cred ca poate fi chiar atat, sa fim seriosi. Ai vopsit la ei, macar un element? Daca da, spune-mi ce pret au.BAU wrote:In reprezentanta , cat masina.
Mersi!
B-***-WTF
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
Re: Vopsire integrala
Nu am vopsit toata masina in reprezentanta , doar cateva elemente . Era sa fac infarct , nu-ti mai trimit valorile . Noroc ca au fost vopsite pe CASCO , cu regres .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km
Re: Vopsire integrala
Nu ma asteptam la asa preturi chiar daca este vorba de reprezentanta. Va multumesc pentru raspunsuri.
P.S. A fost cineva dintre voi la service-ul Autonet de pe Calea Giulesti? Ma intereseaza daca sunt ok.
P.S. A fost cineva dintre voi la service-ul Autonet de pe Calea Giulesti? Ma intereseaza daca sunt ok.
B-***-WTF
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
cee'd 1.4 ODO 127.000 km
Re: Vopsire integrala
Eu am fost la IMG pe la inceputul anului si aveau oferta asta (care nu mai este, dar nu strica sa suni sa intrebi de ceva reducere):
http://www.imotors.ro/promotii/oferta-vopsitorie/
http://www.imotors.ro/promotii/oferta-vopsitorie/
Stiu ca vi se pare mult insa trebuie sa va ganditi cat costa un litru de vopsea de calitate undeva la 300 lei fara tva. Un litru de lac de calitate 300_500 lei litrul. Se consuma varii materiale de pregatire izolare s.a.m.d. salarii pt pregatitor, vopsitor, montator. Motorina pt cabina. Si multe multe altele. Eu unul la sub 400 de lei fara tva pe element nu as calca.....
Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk
Re: Vopsire integrala
am vopsit toata masina (fara capota/ haion) cca 5500 lei la img. multumit.
Re: Vopsire integrala
Salutare!
Postez si in acest forum problema mea in speranta ca ma veti ajuta sa gasesc rasunsuri la cateva intrebari si sa decid daca revin la service si mor cu ei de gat sau ma consider norocos si ma duc sa ma culc.
Concret, dupa 8 ani de cand mi l-am luat pe Ceed-ulica, m-am gandit sa il vopsesc integral cu exceptia plafonului, care nu mi s-a parut a fi zgariat si nici nu as fi putut dovedi la CASCO cum ca ar fi.
Am mers pe recomandare la o vopsitorie si, dupa cateva peripetii, am scos-o revopsita dar cu un gust amar pt ca am foarte multe indoieli ca a iesit bine din urmatoarele motive:
1. toate reperele (cu exceptia barei spate care a necesitat reparatii) au fost vopsite fara demontare, fapt care a facut ca in zona pragurilor de ex. sa se gazeze vopseaua la vopsirea usilor (practic, sunt zone matuite, care se simt aspru la atingere)
2. pe TOATE canturile reperelor, lacul pare ingrosat, diferenta fiind vizibila cand privesti in lumina, din lateral. Cei de la service au incercat sa rezolve pin polish, dar mi-au spus ca mai mult nu pot face pt ca ajung la vopsea. E corect oare sau ma aburesc?
3. pe alocuri, sunt zone mari in care sunt diferente de culoare care par a proveni din polish-area lacului in exces. Se poate uniformiza oare printr-o noua polishare?
4. pe 2 din cele 4 portiere, am semne de incercare brutala de demontare a manerelor din interiorul portierei, care au rezultat in vopsea sarita pana la tabla. Aici au argumentat ca nu e de la ei, le-am demonstrat cum e de la ei si m-au rezolvat oarecum cu una din usi (a doua nu o vazusem inca)
5. in multe alte zone, pe portiuni mici de pana la 5 cm, fie nu s-a prins bine vopseaua, fie lacul, pt ca sunt mici diferente de luciu fata de zona respectiva
6. pe capota, in partea din fata, am o linie pe toata lungimea in partea stanga si doua linii in cea dreapta, care demarca o zona care are o diferenta de culoare ce s-ar datora (dupa cum zic cei de la service) unei probleme cu tabla. Problema mea este ca aceste linii sigur nu existau inainte pt ca le-as fi observat, dar nici nu stiu sa le explic cum le-ar fi putut cauza ei la vopsire, avand in vedere ca nu s-au facut reparatii la capota. Aveti idee ce ar putea fi?
Problemele ar fi multe, dar ma opresc aici cu rugamintea sa ma ajutati cu un sfat daca sunt problemele pe care le-am mentionat mai sus vi s-ar parea suficiente pentru a ma reintoarce in service sau sunt eu prea chitibusar.
Multumesc anticipat pt raspuns!
Postez si in acest forum problema mea in speranta ca ma veti ajuta sa gasesc rasunsuri la cateva intrebari si sa decid daca revin la service si mor cu ei de gat sau ma consider norocos si ma duc sa ma culc.
Concret, dupa 8 ani de cand mi l-am luat pe Ceed-ulica, m-am gandit sa il vopsesc integral cu exceptia plafonului, care nu mi s-a parut a fi zgariat si nici nu as fi putut dovedi la CASCO cum ca ar fi.
Am mers pe recomandare la o vopsitorie si, dupa cateva peripetii, am scos-o revopsita dar cu un gust amar pt ca am foarte multe indoieli ca a iesit bine din urmatoarele motive:
1. toate reperele (cu exceptia barei spate care a necesitat reparatii) au fost vopsite fara demontare, fapt care a facut ca in zona pragurilor de ex. sa se gazeze vopseaua la vopsirea usilor (practic, sunt zone matuite, care se simt aspru la atingere)
2. pe TOATE canturile reperelor, lacul pare ingrosat, diferenta fiind vizibila cand privesti in lumina, din lateral. Cei de la service au incercat sa rezolve pin polish, dar mi-au spus ca mai mult nu pot face pt ca ajung la vopsea. E corect oare sau ma aburesc?
3. pe alocuri, sunt zone mari in care sunt diferente de culoare care par a proveni din polish-area lacului in exces. Se poate uniformiza oare printr-o noua polishare?
4. pe 2 din cele 4 portiere, am semne de incercare brutala de demontare a manerelor din interiorul portierei, care au rezultat in vopsea sarita pana la tabla. Aici au argumentat ca nu e de la ei, le-am demonstrat cum e de la ei si m-au rezolvat oarecum cu una din usi (a doua nu o vazusem inca)
5. in multe alte zone, pe portiuni mici de pana la 5 cm, fie nu s-a prins bine vopseaua, fie lacul, pt ca sunt mici diferente de luciu fata de zona respectiva
6. pe capota, in partea din fata, am o linie pe toata lungimea in partea stanga si doua linii in cea dreapta, care demarca o zona care are o diferenta de culoare ce s-ar datora (dupa cum zic cei de la service) unei probleme cu tabla. Problema mea este ca aceste linii sigur nu existau inainte pt ca le-as fi observat, dar nici nu stiu sa le explic cum le-ar fi putut cauza ei la vopsire, avand in vedere ca nu s-au facut reparatii la capota. Aveti idee ce ar putea fi?
Problemele ar fi multe, dar ma opresc aici cu rugamintea sa ma ajutati cu un sfat daca sunt problemele pe care le-am mentionat mai sus vi s-ar parea suficiente pentru a ma reintoarce in service sau sunt eu prea chitibusar.
Multumesc anticipat pt raspuns!
1.6 TX GSL KOMPASS BLUE + UV+ECM+CHEIE 3 BUT+ALTELE Primita 11 DEC 07
Re: Vopsire integrala
Folierea nu ar fi mai OK versus vopsirea ... ?
KIA CEE'D 1.4 GSL, KOMPASS BLUE -comanda 4.08.2007 / seria 15.10.2007 / LIVRARE 12.11.2007 R.I.P.
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
Re: Vopsire integrala
@chinty : Parerea mea este ca te-ai dus la pomul laudat si ai dat de niste ageamii. Ideea ar fi : te-ai dus cumva la un service recomandat de asigurator ? Atunci s-ar explica . Asemenea lucruri se rezolva in reprezentanta ( desi mai dau uneori si ei rateuri )
Dupa ce spui tu ca vezi pe masina nu imi inchipui ca o vor rezolva tot ei ( nu cred ca vor fi in stare).
Problema de care spui tu la capota nu poate fi de la tabla . S-ar fi vazut si pe dedesupt . Daca nu a fost schimbata ( ceea ce totusi nu cred ) , cand au vopsit-o ( sau au vopsit alt element ) o fi ramas ceva lipit pe capota ( vre-o folie de protectie , vre-o banda de hartie ).
Cred ca rezolvarea optima ar fi matuirea completa cu repararea zonelor zgariate si revopsirea tot completa in reprezentanta .
Dupa ce spui tu ca vezi pe masina nu imi inchipui ca o vor rezolva tot ei ( nu cred ca vor fi in stare).
Problema de care spui tu la capota nu poate fi de la tabla . S-ar fi vazut si pe dedesupt . Daca nu a fost schimbata ( ceea ce totusi nu cred ) , cand au vopsit-o ( sau au vopsit alt element ) o fi ramas ceva lipit pe capota ( vre-o folie de protectie , vre-o banda de hartie ).
Cred ca rezolvarea optima ar fi matuirea completa cu repararea zonelor zgariate si revopsirea tot completa in reprezentanta .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km