mihai_dorin wrote:Revin cu un update:
Am ramas foarte dezamagit de cei de la Mit Baneasa, unde reprezentantul de vanzari m-a certat ca am fost la cei de la IMG sa cer o oferta. Incepuse cu afirmatii ca de ce m-am dus la aia, cum de am ajuns acolo si ca nu ii se pare normal sa ma duc la IMG atata timp cat am vorbit prima data cu el. Momentan cei de la MIT au oferit o reducere de 350 euro, alarma,covorase si senzori de parcare, dar cu priviri aruncate pe tavan si cu refuzul de a face test drive (desi masina era in parcare, test drive-ul se face doar cu progamare). Am iesit din showroom si am sunat la Autonet unde am facut test drive pe loc si am primit o oferta mai buna.
Masina se conduce bine, are o tinuta de drum buna, din pacate am testat doar motorul de 1.4 fiindca se pare ca motorul de 1.6 este ceva exotic pentru reprezentantele din Bucuresti. M-a deranjat la piciorul drept acel ornament de la stick-ul usb, in care loveam cu piciorul si unele finisaje la interior. Dar per total masina este ok, sincer peste Skoda ca finisari.
Am mai testat si Ford Focus 1.0 100Cp unde interiorul este mai bine finisat, masina este mai fasneata decat Ceed-ul, iar la finisajele era mai ok.
Per total deocamdata castiga Focusul fiindca la acelasi pret acesta vine mult mai dotat (parbriz incalzit, ecran touchscreen de 8inch,). Urmeaza sa mai studiez piata pana la inceperea rabla.
Salutare !
O recomandare - daca te intereseaza si consumul, NU iti recomand nici o motorizare mica pt nici un fel de marca auto. Mai ales daca locuiesti in Bucuresti sau lucrezi acolo....o sa tragi de motorul ala la fiecare plecare din loc, iar consumul o sa fie pe masura !
Incearca si un Hyundai i30 sau i20 - i30 este exact acelasi lucru cu cee'd (sasiu, motorizare) doar design-ul difera.
De asemnea, poti incerca si alte marci "chinezesti" gen Toyota, Honda -care sunt cel putin la fel de fiabile ! (toyota inseamna - care nu se strica) ! Cauta la reprezentante prin tara, o sa gasesti preturi mai bune si oameni mai "friendly".
Eu asa incerca sa aleg in 1 rand cele importante (motorizare, sasiu, culoare) si apoi optiunile care nu se pot adauga (scaune incalzite, AC, pilot automat) si as lasa la urma accesoriile care se pot "monta" ulterior (senzori parcare, jante aliaj, navigatie, etc).
In orice caz, prefer o masina pe care sa o folosesc, nu sa o tin in service (nu ma refer la cei 7 ani) si sa ma lovesc intotdeauna de impertinenta, nesimtirea si neprofesionalismul angajatilor reprezentantei, egal care este ea !
Insa toate parerile noastre sunt pt a avea o baza...dar o masina trebuie luata sa iti placa tie si sa fi tu multumit, egal dc zic altii (prietenii) - altfel la orice problema o sa consideri ca e o masina de kkt.
Multumesc.