Baterie
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Baterie moarta
dap, aia e bateria din fabrica pentru 2.0 dsl
eu am pus de la varta silver una de 74 cu un curent de pornire mai mare. e mai lata si mai scunda ca cea originala si nu intra exact in lacasul celei vechi (sta pe marginea tavii aleia). daca nu ma insel, urmatoarea valoare de la varta era de 84Ah si era si mai mare.
personal o am pe a mea de 2 ani (2 ierni) si e ok (sper sa duca macar 4 ani)
eu am pus de la varta silver una de 74 cu un curent de pornire mai mare. e mai lata si mai scunda ca cea originala si nu intra exact in lacasul celei vechi (sta pe marginea tavii aleia). daca nu ma insel, urmatoarea valoare de la varta era de 84Ah si era si mai mare.
personal o am pe a mea de 2 ani (2 ierni) si e ok (sper sa duca macar 4 ani)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Baterie moarta
E un 1.6 de 115 cai si arata cam ca si cea de mai jos
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Baterie moarta
Am schimabat si eu astazi Solite-ul original, dupa 7 ani si aproape 4 luni. Probabil ar mai fi dus-o, dar dupa cateva zile de ger continuu si foarte putin miscata din loc n-a mai pornit si am hotarat ca e vremea sa o schimb. Am luat ceva curent de la alta masina si m-am dus la Dedeman. Am luat un BOSCH S3 de 45 Ah. E putin mai scunda, probabil va trebui sa o inalt, punand ceva sub ea. Sunt curios cat ma va tine ...
Tatal lui grumy_san, deci cee'd 1,6 GSL Classic, Oil Blue, cu ESP, cheie pliabila, hidrofobic etc.
- bogdan.citescu
- Posts: 463
- Joined: 11 Nov 2010, 15:37
- Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
- Location: Sibiu
Re: Baterie moarta
Dupa 5 ani si ceva acum 2 zile la ceva mai mult de -10grade nu mi-a mai pornit masina lasata in parcare 2 zile. Am pornit-o cu cabluri de la alta masina.
Ce baterie recomandati sa imi iau?
Varta blue de 70ah e ok?
Ce baterie recomandati sa imi iau?
Varta blue de 70ah e ok?
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
Re: Baterie moarta
@bogdan.citescu
Dupa incidentul din vara lui 2014 :
viewtopic.php?f=4&t=1065&start=480
, cand mi s-a descarcat complet bateria originala dupa ascultat muzica cu orele (cum am facut de altfel des in primii 5 ani), nu am mai utilizat auxiliarele cu motorul oprit. Muzica, clima, becuri, afisaj radio-cd, etc, la fiecare pornire sunt toate oprite. Adica le decuplez inainte sa opresc motorul.
Intre timp am facut foarte multe drumuri lungi, unele chiar mers 8-10 ore pe zi, minim 4-5 ore, in functie de destinatie. La revizia din toamna lui 2014 s-a verificat bateria, desi am fost avertizat ca se va descarca mult, am acceptat, s-a verificat si era in parametri normali.
Este deja al 2-lea sezon rece cu temperaturi cu destul grade cu minus si porneste la prima cheie. Chiar si dupa zile de stat in parcare. Si a trecut de sapte ani.
O singura data mi-a mai facut o figura, am plecat de acasa si am oprit la firma la birou (distanta 1,2 km, fara sa las motorul sa mearga la ralanti sa se incalzeasca un pic la plecare desi era rece), am stat cam 1 ora jumate la birou si cand sa plec a pornit de abia la a 3-a cheie.
Daca ai posibilitatea,las-o sa se incarce de la sine la drumuri lungi si o sa vezi ca mai are viata macar 2-3 ani, conditia sa nu mai pornesti cu auxiliare cuplate si bineinteles sa nu asculti muzica cu motorul oprit
.
Dupa incidentul din vara lui 2014 :
viewtopic.php?f=4&t=1065&start=480
, cand mi s-a descarcat complet bateria originala dupa ascultat muzica cu orele (cum am facut de altfel des in primii 5 ani), nu am mai utilizat auxiliarele cu motorul oprit. Muzica, clima, becuri, afisaj radio-cd, etc, la fiecare pornire sunt toate oprite. Adica le decuplez inainte sa opresc motorul.
Intre timp am facut foarte multe drumuri lungi, unele chiar mers 8-10 ore pe zi, minim 4-5 ore, in functie de destinatie. La revizia din toamna lui 2014 s-a verificat bateria, desi am fost avertizat ca se va descarca mult, am acceptat, s-a verificat si era in parametri normali.
Este deja al 2-lea sezon rece cu temperaturi cu destul grade cu minus si porneste la prima cheie. Chiar si dupa zile de stat in parcare. Si a trecut de sapte ani.
O singura data mi-a mai facut o figura, am plecat de acasa si am oprit la firma la birou (distanta 1,2 km, fara sa las motorul sa mearga la ralanti sa se incalzeasca un pic la plecare desi era rece), am stat cam 1 ora jumate la birou si cand sa plec a pornit de abia la a 3-a cheie.
Daca ai posibilitatea,las-o sa se incarce de la sine la drumuri lungi si o sa vezi ca mai are viata macar 2-3 ani, conditia sa nu mai pornesti cu auxiliare cuplate si bineinteles sa nu asculti muzica cu motorul oprit

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- bogdan.citescu
- Posts: 463
- Joined: 11 Nov 2010, 15:37
- Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
- Location: Sibiu
Re: Baterie moarta
E de la sine inteles ca iarna nu pornesc cu auxiliarele off (becuri, caldura, radio, etc)
Cu 2 zile inainte sa ma lase am facut decat drumuri scurte maxim 5 km odata, si cu faza scurta pornita si caldura pe maxim.
Cand am incercat sa o pornesc, bateria a reusit sa invarta motorul, dar mai greu si nu pornea, abia la a 6-7 cheie dupa 2-3 rotiri a pornit cu ceva cabluri de curent.
Acum 2 zile am facut un drum destul de lung 150km si ieri a pornit ok sa merg la ski (30km) la fel si la plecarea de acolo dupa aprox 5 ore la aprox -10grade.
Poate am ceva apa in filtrul de motorina si a inghetat pe acolo. O sa merg intai sa il schimb si apoi vad.
Dar voi ce baterie ati cumparat pentru diesel, in caz ca ma mai lasa o data ma duc si cumpar, dar nu prea stiu ce
Cu 2 zile inainte sa ma lase am facut decat drumuri scurte maxim 5 km odata, si cu faza scurta pornita si caldura pe maxim.
Cand am incercat sa o pornesc, bateria a reusit sa invarta motorul, dar mai greu si nu pornea, abia la a 6-7 cheie dupa 2-3 rotiri a pornit cu ceva cabluri de curent.
Acum 2 zile am facut un drum destul de lung 150km si ieri a pornit ok sa merg la ski (30km) la fel si la plecarea de acolo dupa aprox 5 ore la aprox -10grade.
Poate am ceva apa in filtrul de motorina si a inghetat pe acolo. O sa merg intai sa il schimb si apoi vad.
Dar voi ce baterie ati cumparat pentru diesel, in caz ca ma mai lasa o data ma duc si cumpar, dar nu prea stiu ce
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
Re: baterie moarta
Dacă mai interesează pe cineva subiectul "baterie", eu mi-am pus de curând pe a mea o Rombat Efb de 70 Ah, proiectată pentru stop & go și fac stop & go "manual", deși teoretic nu se potrivea: nu e tip "Asia", nu are "bornele inversate" și dimensiunile fizice nu ar permite montarea. De fapt, dacă se taie 2 excrescențe ale carcasei și se pune cu eticheta spre șofer, intră la marele fix
Mai bine decât cea originală se potrivește
) Preț: 380 lei, dar merită, dacă stai mult la semafoare 



[color=#BF0000][b]B 369 MPC • Cee'd SW FL 1,6DSL 6MT EX CITY HP+ Infra Red[/b][/color]
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: baterie moarta
Pai start stopul nu se refera doar la baterie.In toata treaba asta intra si electromotor,alternator etc.Ceea ce faci tu manual doar dauneaza,atat electromotorului(bendix in special) cat si alternatorului.Plus ca e si diesel si chinui volanta.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: baterie moarta
si bujiile sunt afectate mai ales iarna
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: baterie moarta
Va salut,
Imi faceam planuri sa schimb discurile de frana si intre timp a murit acumulatorul [un Rombat verde]
Ce imi recomandati sa cumpar, am citit pe aici si am vazut ca Exide sunt destul de laudate.
Am sa merg pe Exide - sper sa gasesc in Craiova cu toate ca nu stiu pe unde sa caut.
Problema mea este ca nu stiu cati amperi/ora si ce curent ora.
Masina este kia pro ceed motor 1.4
Bani disponibili 300 - 350 lei
Imi faceam planuri sa schimb discurile de frana si intre timp a murit acumulatorul [un Rombat verde]
Ce imi recomandati sa cumpar, am citit pe aici si am vazut ca Exide sunt destul de laudate.
Am sa merg pe Exide - sper sa gasesc in Craiova cu toate ca nu stiu pe unde sa caut.
Problema mea este ca nu stiu cati amperi/ora si ce curent ora.
Masina este kia pro ceed motor 1.4
Bani disponibili 300 - 350 lei
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: baterie moarta
Varta Black C14...Ieftina si buna
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: baterie moarta
merci nesta,
as prefera sa fie cu bornele corecte.
am sunat pe la toate magazinele prin Craiova si nu am gasit la niciunul Exide.
poate sa fie riscant daca imi comand de pe net, adica lovituri la transport, sau lot vechi.
as prefera sa fie cu bornele corecte.
am sunat pe la toate magazinele prin Craiova si nu am gasit la niciunul Exide.
poate sa fie riscant daca imi comand de pe net, adica lovituri la transport, sau lot vechi.
Re: baterie moarta
Poate fi riscant orice daca le comanzi de pe net .
La vechime nu prea ai ce risca deoarece sunt marcate si trebuie sa ai certificat de conformitate si calitate .
La lovituri este chestie de noroc , orice baterie poate sa fi fost trantita la transport si sa nu stii .
Dar poti refuza produsul la livrare daca ti se pare necorespunzator .
In privinta bornelor , ce inseamna sa fie cu bornele " corecte " si de ce este important pentru tine acest lucru .
Toate bateriile indiferent cum au bornele , se potrivesc .
Cablurile sunt suficient de lungi pentru a se folosi orice baterie .
Importante sunt dimensiunile fizice ( sa incapa ) si capacitatea sa nu fie sub cea recomandata de fabricant .
La vechime nu prea ai ce risca deoarece sunt marcate si trebuie sa ai certificat de conformitate si calitate .
La lovituri este chestie de noroc , orice baterie poate sa fi fost trantita la transport si sa nu stii .
Dar poti refuza produsul la livrare daca ti se pare necorespunzator .
In privinta bornelor , ce inseamna sa fie cu bornele " corecte " si de ce este important pentru tine acest lucru .
Toate bateriile indiferent cum au bornele , se potrivesc .
Cablurile sunt suficient de lungi pentru a se folosi orice baterie .
Importante sunt dimensiunile fizice ( sa incapa ) si capacitatea sa nu fie sub cea recomandata de fabricant .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: baterie moarta
Salut Bau,
Borne corecte, ar fi trebuit sa-l pun in ghilimele.
Pentru Kia vad ca sunt invers bornele fata de alte baterii.
Din ce am incercat cu mana pe firele alea, par ca nu prea ar avea miscare prea mare, deci sunt cam limitat la flexibilitatea cablurilor.
Uite am gasit un service in Craiova care imi pot aduce asa ceva, este buna sau nu.
http://www.emag.ro/baterie-auto-exide-e ... DTRXWBBBM/
Borne corecte, ar fi trebuit sa-l pun in ghilimele.
Pentru Kia vad ca sunt invers bornele fata de alte baterii.
Din ce am incercat cu mana pe firele alea, par ca nu prea ar avea miscare prea mare, deci sunt cam limitat la flexibilitatea cablurilor.
Uite am gasit un service in Craiova care imi pot aduce asa ceva, este buna sau nu.
http://www.emag.ro/baterie-auto-exide-e ... DTRXWBBBM/