
Daca cumva ar fi ceva probleme, cred ca le rezolvi "pe garantie", aceasta fiind transmisibila.
Daca iti place cu adevarat , mergi la reprezentanta cu ea sa faci un test si te lamuresti.
Succes.
7 ani sau 150000 de km cica.... o sa ma duc la reprezentanta sa vad. La care imi recomandati sa merg?Caralumba wrote:Dupa cum poate stii deja, Kia are garantie 7 ani, asa ca o masina din 2011 nu este nici pe departe"iesita din garantie"![]()
Daca cumva ar fi ceva probleme, cred ca le rezolvi "pe garantie", aceasta fiind transmisibila.
Daca iti place cu adevarat , mergi la reprezentanta cu ea sa faci un test si te lamuresti.
Succes.
Este simplu și nu e nimic suspect. Firma le vinde angajaților la preț de valoare reziduală (15-25%) sau, dacă ea nu există, la o valoare contabilă tot pe-acolo. Diferența între valoarea respectivă și valoarea de piață este bonusul angajatului. Ținând cont că mașinile s-au vândut, cel mai probabil angajații respectivi au primit altă mașină de serviciu și poate nu au nevoie de mașină proprie. Eventual, vând Kia și cumpără un Matiz pentru soție și rămân cu diferențaalinmarian31 wrote:Si inca o chestie care mi-a dat de gandit. Sunt doua masini pe olx la fel cumparate de la aceeasi companie acum 3 luni. De ce amandoi proprietari le vand???
Detin o Kia proceed Facelift din dec 2009 si din ce stiu eu majoritatea pieselor sunt ca pe varianta normala cu mici exceptii.De ex filtru de motorina e diferit si putin mai scump deoarece motorul este U2(cel vechi e U1),parbrizul este iar diferit de varianta normala(ca dimensiune e la fel dar are pastila de prinderea a oglinzii tip Ford),amortizoarele pe facelift am inteles ca au alte coduri,ambreajul in gasesti pana in 400-500 kit complet.alinmarian31 wrote:Multumesc pentru raspunsuri, inca sunt un pic in dubii. Stie cineva ceva legat de preturi la kia asta facelift? Ambreiajul cat costa? Volanta e scumpa tare? Am gasit asa niste detalii pe net...dar pe site-uri scrie de kit ca e 800 lei...iar pe forumuri vad ceva de 2000 lei.
3 chei (2 briceag si 1 normala)
Si sutele si km. Ideea e ca la cea cu mai putini km nu are cartea service. Daca firma a vandut masinile eu cred ca le-a dat cand au iesit din garantie...adica atunci cand au depasit 150000 km. Deci asta cu km putini imi e teama sa nu aiba mai multi. Pare si mai uzata. Lovita bara in spate nu mai merg senzori. Pe portiera interioara niste ghiare de caine infiptea in ea. Bara din fata nu e doar un pic vopseaua...au lovit pietrele alea cam puternic bara si au lasat semne adanci, parbrizul putin ciobit. Nu e vorba de bani ca mai negociez eu...doar ca sunt urmele astea care parca o dau de gol ca are mai multi km... Daca ar avea atat de putini ar avea garantie si cand am intrebat de garantie a spus ca nu mai are ca nu s-au facut toate service-urile la reprezentanta, dar cealalta le are facute.Ogy wrote:3 chei (2 briceag si 1 normala)
Arata mai bine la 50000km in plus sau cu cateva sute de euro in minus?
Eu ma refeream ca masina cu km mai putini ii are dati inapoi de cel care a luat-o de la firma. Nu, nu vreau sa investesc prea mult in masina pentru ca sunt alte prioritati. Vreau sa ma incadrez in 5000 - 6000 euro maxim. Daca spui ca la 20000 se poate interveni la motor e trist... La Touran am ajuns la 250000 si motorul chiar nu era problema. aaa, si parca la distributia pe lant nu se schimba atat de repede... Ma insel?zaboss wrote:În cazul acesta, fugi de ele, caută altceva. 155.000 mi se pare mult pentru o mașină SH. Sunt de acord că motoarele moderne rezistă câteva sute de mii de kilometri, dara asta cu o întreținere corectă, ceea ce nu pare a fi cazul aici. Dacă au fost mașini pe firmă, aparținând aceleiași firme, ar trebui să existe aceeași politică de servisare, nu ții o mașină la reprezentanță și una la nea Vasile reparaciosu. O firmă care are o flotă, fie și de câteva mașini, tot are un contract cu un service în care are niște avantaje (reducere la manoperă, plată la X zile), nu are nici o logică să repari o mașină într-un service și alta în alt service. Da, este normal să existe diferențe între mașini, în funcție de angajații care le-au condus, unii sunt mai îngrijiți, mai atenți, alții își bagă picioarele că doar e de firmă. Știu asta că am clienți cu aceeași politică și mașinile diferă între ele enorm. Sunt unele zici să sunt noi, acum ieșite din reprezentanță, altele arată vai de steaua lor.
Ca părere strict personală, 6000 este un buget la limită pentru o mașină SH. Dacă ai noroc, poți găsi o Kia în firea ei de la primul proprietar. Altfel, mașini în firea lor, de la primul proprietar doar din clasa mică (Fiesta/Corsa). În rest, la 6000 ai Megane-uri 3 din Belgia/Olanda la 170.000 km în medie, vândute aici la cu carte service până în 100.000 km, nemțești peste 200.000 km.
Eu în locul tău aș mai face un leasing/împrumut și aș lua o mașină nouă sau aș mai strânge 2000 și aș încerca o recuperată de la leasing. În 8000 ai mai multe variante. Astea două, renunță.
LE Gândește-te că pe următorii 2-3 ani vei avea de schimbat la ea:
- Kit ambreiaj + volantă;
- Distribuție;
- Cam tot ce înseamnă tren de rulare (amortizoare, bucșe, pivoți...);
- Posibil ca după 200.000 motorul să aibă nevoie de unele ajustări (pistoane, segmenți);
- Casetă de direcție.
Undeva la 2500€, dacă ai noroc.
Un Ceed la oferta de vară este sub 11000 cu REMAT. Cu 6000 avans, pe 4 ani, îți iese rata sub 100€. Și ai mașină nouă, stai liniștit 5-6 ani.