Baterie
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Gata.Am pus-o pe redresor.Incarca deja de 2 ore.O las pana dimineata.Sper sa se incarce.Revin cu impresii
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Baterie moarta
Azi o pun si eu pe un redresor. Cand a fost frig a pornit ceva mai reu. Dupa un drum mai lung de 200km si cei uzuali porneste ok.
Totusi o pun si eu ca nu strica.
Am inca bateria originala de 7 ani.
Totusi o pun si eu ca nu strica.
Am inca bateria originala de 7 ani.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
Re: Baterie moarta
Esti mare , daca ai bateria originala de 7 ani.
Dar vezi ca bateriile originale mai au un " schepsis" . Cind te lasa , te lasa brusc.
Dar vezi ca bateriile originale mai au un " schepsis" . Cind te lasa , te lasa brusc.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
si al meu are tot 6 ani, acum cand am facut revizia au zis ca o s-o scot iarna asta, dar probabil iarna viitoare nu, e drept ca m-a lasat de cateva ori dar din vina mea, a ramas becu din masina de pe plafon aprins si de 2 ori cred ca a ramas becu din porbagaj aprins (de cand am desfintat becu din porbagaj nu m-o mai lasat, acuma vreau sa-i pun un intrerupator) si a pornit si la -15 grade tot la prima cheie, eu zic ca inca mai merge pana pica de tot.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
Re: Baterie moarta
Nu stiu de ce aveti probleme cu pusul redresorului pe baterie. E chiar sanatos si pentru baterie, mai ales pt cei care credeti ca daca masina a mers 5 minute sau a stat la relanti 5 minute s-a incarcat. Eu am unul similar cu cel din poza lui Nesta3 si odata la 3 luni il pun pe fiecare baterie (cea de ceed si cea de octavia). Mi-a pornit din prima la -23 grade bateria originala.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Incarcarea a durat 3 ore,moment in care s-a aprins ledul FULL si incarcarea s-a oprit automat.Am pus bateria inapoi pe masina pe la 12 noaptea.Dimineata a pornit la sfert(-5C).Sa fi fost de bun augur procesul de reincarcare?Mai tin sub observatie diminetile urmatoare.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Baterie moarta
S-a incarcat cam repede sau nu era chiar asa de descarcata.
Am incarcat si eu si totul este in regula. Incarcatorul folosit e cu ampermetru la mine(defect de altfel).
Sunt pregatit moral sa o schimb de ceva timp, dar ii tot dau cate o sansa in fiecare an.
Am incarcat si eu si totul este in regula. Incarcatorul folosit e cu ampermetru la mine(defect de altfel).
Sunt pregatit moral sa o schimb de ceva timp, dar ii tot dau cate o sansa in fiecare an.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
Re: Baterie moarta
Se pare ca a fost descarcata.A fost utilizata pentru pornir, dar nu a vut timp si sa se reincarce datorita perioadelor foarte scurte de utilizare. Au tinut-o pe redresor si acumulatorul si-a revenit . Totul pare in regula .xp wrote:Ieri m-a lasat si bateria asta ( montata in 14 iunie 2013) . Masina a stationat o perioada de vreo12 zile. Am pornit-o ocazional cam de 2-3 ori cate 5 minute . Se pare ca nu a avut timp sa se incarce. Am predat-o la CARANDA sa o verifice. Intre timp mi-au dat un acumulator sa pot circula .xp wrote:Acumulator Caranda Fortza 55 AH
Bateriile auto Caranda din gama FORTZA sunt realizate cu aliaje Plumb/Calciu/Calciu si sunt sigilate.
- Sistem cu capac dublu care asigura etansarea completa a bateriei capabil sa indeplineasca cerintele prevazute de "Automotive Specification" pentru testele antiscurgere a electrolitului (bateria poate sa fie intoarsa cu capacul in jos pentru o scurta perioada de timp)
- Ochi magic pentru a facilita vizualizarea gradului de incarcare
- Absolut fara intretinere. Nu necesita adaugarea de apa pe toata durata de viata a bateriei
Utilizare:
Autoturisme pe benzina pana la 1800 cm
Caracteristici constructive
- Bacuri din polipropilena-copolimer (PPCo) de culoare rosie.
- Maner pentru manipulare usoara
- Indicator stare de incarcare "ochi magic"
- Gabarit redus si densitate de energie marita cu pana la 16%
- Gratare pentru placile negative si pozitive din aliaj plumb-calciu, metal expandat
Greutate: 13,1kg
Dimensiuni(W x D x H mm): 207 X 175 X 190
Garantie: 24 luni
Durata de viata: 4-5 ani
Curent de demaraj la -18C: 510A
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Scriu aici experienta personala cu o Varta Silver C30 si Doctor Auto Distribution (f5auto.ro):
Baterie noua, cumparata in mai 2014, in ideea ca originala facuse 6 ani la inceputul anului, si sa nu am "surprize".
Peste tot pe unde citisem recomandari oamenii laudau VARTA asa ca nu am ezitat si am luat gama cea mai scumpa: "SILVER". Ce sa zic, bun depart. de marketing.
A inceput sa dea semne de pornire grea inca de la inceputul iernii, insa inainte de revelion m-a lasat de tot, am descuiat-o cu cheia.
O pun pe cea originala a masinii, pe care fusesem inspirat sa o pastrez (la cumparare am avut alta sa o dau la schimb) si ma duc la service-ul agreat din Ploiesti.
Aici mai fusesem in noiembrie la verificarea de 6 luni pt garantie, insa nu gasisera nimic suspect.
O masoara (parca ~4.3V) si imi scriu pe garantie ca se recomanda inlocuirea. =D>
Dupa Anul Nou o duc in Bucuresti la magazinul de pe Calea Vacaresti, unde intr-o discutie amiabila in care explicam ce norocos am fost ca mi s-a intamplat sa ma lase acasa, nu cand eram plecat in vacanta, si ca nu avusesem niciodata probleme cu cea originala, mi se raspunde cu mandrie ca procentul de baterii Varta cu probleme este de doar 1%.
Numai bine ca tocmai venise cineva cu un Passat, de la care aflam ca tot o Varta cu probleme avea. Inca unul si faceam procentul laudat de ei din cele ~300 de baterii pe care ziceau ca le vand lunar.
Azi am fost iar la magazinul de pe Vacaresti sa o iau pt ca "nu are nimic", dupa ce au pus-o la incarcat.
Discutia de azi a tins spre ideea ca masina are probleme cu consumatorii, desi incredibil de crezut, acestia nu afecteaza bateria originala...
Din cate am mai inteles de la ei, oamenii nu vor sa dea inlocuire de frica celor de la AUTONET (importatorul probabil), care o pot considera buna la verificarile lor...
Am o "vaga" banuiala ca mult laudata VARTA SILVER o sa ma lase iar, asa ca astept sugestii de la voi pt o rezolvare amiabila, cu cat mai putine drumuri.
Mai mult ca sigur o sa fac plangere la OPC, desi ei se laudau ca nu au ce sa le faca, asta fiind procedura, insa daca aveti si alte sugestii vor fi binevenite.
Ca si concluzie: FUGITI de bateriile VARTA ... sau poate doar de magazinul Doctor Auto Distribution (f5auto.ro)
desi inteleg ca ajung la ei in service si baterii cumparate in diverse alte magazine.
probabil sunt apreciati de importator pt numarul redus de retururi in garantie insa cu siguranta au destui clienti nemultumiti ca si mine.
PS. Un mare plus pt bateria originala, care dupa aproape 7 ani inca merge bine (ce-i drept a stat un pic pe redresor inainte sa o pun iar pe masina).
Baterie noua, cumparata in mai 2014, in ideea ca originala facuse 6 ani la inceputul anului, si sa nu am "surprize".
Peste tot pe unde citisem recomandari oamenii laudau VARTA asa ca nu am ezitat si am luat gama cea mai scumpa: "SILVER". Ce sa zic, bun depart. de marketing.
A inceput sa dea semne de pornire grea inca de la inceputul iernii, insa inainte de revelion m-a lasat de tot, am descuiat-o cu cheia.

O pun pe cea originala a masinii, pe care fusesem inspirat sa o pastrez (la cumparare am avut alta sa o dau la schimb) si ma duc la service-ul agreat din Ploiesti.
Aici mai fusesem in noiembrie la verificarea de 6 luni pt garantie, insa nu gasisera nimic suspect.
O masoara (parca ~4.3V) si imi scriu pe garantie ca se recomanda inlocuirea. =D>
Dupa Anul Nou o duc in Bucuresti la magazinul de pe Calea Vacaresti, unde intr-o discutie amiabila in care explicam ce norocos am fost ca mi s-a intamplat sa ma lase acasa, nu cand eram plecat in vacanta, si ca nu avusesem niciodata probleme cu cea originala, mi se raspunde cu mandrie ca procentul de baterii Varta cu probleme este de doar 1%.

Numai bine ca tocmai venise cineva cu un Passat, de la care aflam ca tot o Varta cu probleme avea. Inca unul si faceam procentul laudat de ei din cele ~300 de baterii pe care ziceau ca le vand lunar.
Azi am fost iar la magazinul de pe Vacaresti sa o iau pt ca "nu are nimic", dupa ce au pus-o la incarcat.
Discutia de azi a tins spre ideea ca masina are probleme cu consumatorii, desi incredibil de crezut, acestia nu afecteaza bateria originala...
Din cate am mai inteles de la ei, oamenii nu vor sa dea inlocuire de frica celor de la AUTONET (importatorul probabil), care o pot considera buna la verificarile lor...

Am o "vaga" banuiala ca mult laudata VARTA SILVER o sa ma lase iar, asa ca astept sugestii de la voi pt o rezolvare amiabila, cu cat mai putine drumuri.
Mai mult ca sigur o sa fac plangere la OPC, desi ei se laudau ca nu au ce sa le faca, asta fiind procedura, insa daca aveti si alte sugestii vor fi binevenite.
Ca si concluzie: FUGITI de bateriile VARTA ... sau poate doar de magazinul Doctor Auto Distribution (f5auto.ro)
desi inteleg ca ajung la ei in service si baterii cumparate in diverse alte magazine.
probabil sunt apreciati de importator pt numarul redus de retururi in garantie insa cu siguranta au destui clienti nemultumiti ca si mine.
PS. Un mare plus pt bateria originala, care dupa aproape 7 ani inca merge bine (ce-i drept a stat un pic pe redresor inainte sa o pun iar pe masina).
Bogdan Popescu
Kia Ceed HB 2008, 1.4 GSL, Best, ODO ~170k
Kia Ceed HB 2009, 1.6 DSL, Style, ODO ~100k
Kia Ceed HB 2008, 1.4 GSL, Best, ODO ~170k
Kia Ceed HB 2009, 1.6 DSL, Style, ODO ~100k
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Ce data de fabricatie are bateria noua?
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Baterie moarta
asta vroiam sa intreb si eu. ca poate fi cea mai laudata baterie, daca ai cumparat un stoc vechi se poate intampla orice. plus ca si la cele noi daca zic ei ca e posibil 1% sa aibe probleme si a ta sa fie printre ele, ar trebui schimbata si gata. eu inca nu ma pot pronunta pe bateria noua ca are doar un an. Daca tine 4 sau 5 ani eu as fi multumit.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Baterie moarta
Cand am cumparat-o mi s-a spus ca e din 2014, confirmat si la service in Ploiesti, deci ar trebui sa fie "proaspata".
Nu ma pricep sa decodez seria: COC4181621664 . Daca al 4-lea caracter e anul atunci e din 2014. Mai ciudat ca urmatoarele 2 ar trebui sa fie luna, nu?
Poate stie careva sa descifreze data fabricatiei. Iar C-ul parca era de la Cehia?
Sunt de acord ca e posibil sa fi nimerit una din cele 1% cu probleme/defecte de fabricatie, si nu e vina nimanui.
Insa nu pot fi de acord cu refuzul schimbarii produsului si plimbatul in mod repetat pe drumuri cand masina nu are nimic si descarcarea nu a fost accidentala, bateria dand semne ca nu tine curentul.
Astept sa vedem daca pica a 2-a oara, insa sentimentul de neincredere e total neplacut.
Si mai gasesc si pe net alte postari cu probleme in garantie la Varta, nu stiu de ce nu le-am vazut anul trecut inainte sa o cumpar.
Ma tot gandesc de ce nu am luat Exide cand Clio lui taica-miu a avut un Exide Premium de noua, din 2004, pana acum 2 ani.
Cred ca nu am judecat limpede cand am ales Varta, nu stiu ce s-a intamplat cu mine anul trecut in luna Mai.
Nu ma pricep sa decodez seria: COC4181621664 . Daca al 4-lea caracter e anul atunci e din 2014. Mai ciudat ca urmatoarele 2 ar trebui sa fie luna, nu?
Poate stie careva sa descifreze data fabricatiei. Iar C-ul parca era de la Cehia?
Sunt de acord ca e posibil sa fi nimerit una din cele 1% cu probleme/defecte de fabricatie, si nu e vina nimanui.
Insa nu pot fi de acord cu refuzul schimbarii produsului si plimbatul in mod repetat pe drumuri cand masina nu are nimic si descarcarea nu a fost accidentala, bateria dand semne ca nu tine curentul.
Astept sa vedem daca pica a 2-a oara, insa sentimentul de neincredere e total neplacut.
Si mai gasesc si pe net alte postari cu probleme in garantie la Varta, nu stiu de ce nu le-am vazut anul trecut inainte sa o cumpar.
Ma tot gandesc de ce nu am luat Exide cand Clio lui taica-miu a avut un Exide Premium de noua, din 2004, pana acum 2 ani.
Cred ca nu am judecat limpede cand am ales Varta, nu stiu ce s-a intamplat cu mine anul trecut in luna Mai.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Bogdan Popescu
Kia Ceed HB 2008, 1.4 GSL, Best, ODO ~170k
Kia Ceed HB 2009, 1.6 DSL, Style, ODO ~100k
Kia Ceed HB 2008, 1.4 GSL, Best, ODO ~170k
Kia Ceed HB 2009, 1.6 DSL, Style, ODO ~100k
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
http://www.rectifier.co.za/Batteries/VA ... er_car.pdf
In link zice ca sunt codate pe culori.
Mai caut informatii.
Trebuie sa scrie pe un actipild.....
Doar pentru asta si nu as cumpara o baterie auto nestiind data de fabricatie (printre cele mai importante aspecte)
In link zice ca sunt codate pe culori.
Mai caut informatii.
Trebuie sa scrie pe un actipild.....
Doar pentru asta si nu as cumpara o baterie auto nestiind data de fabricatie (printre cele mai importante aspecte)
Re: Baterie moarta
Am avut recent un Mombat, care este cea mai ieftina baterie de pe piata, costa cam vro 150 ron si e bulgareasca si m.a tinut pe solenza 8 ani, nu mi.a cedat de tot am schimbat.o preventiv... Si asta cred ca se incadreaza tot in exceptiile de 1% dar de data asta in sensul pozitiv. Nu am vrut sa risc defapt sa merg la sigur as putea spune nu?! si sa iau tot mombat mai ales ca era 150 ron ci am mers pe mana unui rombat premier verde de 55 ah cam 200 si ceva de lei si vad ca se mentine bine in a2a iarna... in acelasi timp la ceed am preferat sa merg pe mana unei varta silver de 63 ah care a costat cat 2 mombaturi (320 ron) si la fel se tine bine dupa 2 ani. Cand am luat.o avea max o luna de la data fabricatiei si din 7-8 baterii cate erau in magazin care a iesit cel mai bn la masuratori pe aia am luat.o (dintre varta ma refer). La fel am procedat si cu rombatul. Am ales varta ca era cea mai buna in specificatii 63 ah 650 en si intra la fix. Bine mai erau cele de tip agm sau gel dar nu se justificat 700-800 ron. Acum ca am ales bine sau nu timpul imi va spune.
La civic o sa ii iau la toamna baterie Yuasa pt ca doar deaia gasesc pe dimensiune. Masina e din 2007 si are bateria originala marca FB si daca trec iarna asta..e f bine si numai vreau sa risc.
La civic o sa ii iau la toamna baterie Yuasa pt ca doar deaia gasesc pe dimensiune. Masina e din 2007 si are bateria originala marca FB si daca trec iarna asta..e f bine si numai vreau sa risc.
Last edited by stenso on 16 Jan 2015, 21:39, edited 1 time in total.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Pai eu stiu ca daca ai ISG iti trebuie speciala pt acest sistem (cred ca e cea pe gel) si de obicei astea sunt mai scumpe.
Vezi ce zic colegii cu baterii mai puternice, in locul celor cu care vin din fabrica ( pot sa le zic de origine ca sunt hyundai).
La fel vroiam sa ma arunc si eu la varf pe 60+Ah dar vad ca ii ajung doar 45-50Ah.
Cat pt civic, mai sunt si altii:
http://www.showmetheparts.com/n2ebattery/
Vezi ce zic colegii cu baterii mai puternice, in locul celor cu care vin din fabrica ( pot sa le zic de origine ca sunt hyundai).
La fel vroiam sa ma arunc si eu la varf pe 60+Ah dar vad ca ii ajung doar 45-50Ah.
Cat pt civic, mai sunt si altii:
http://www.showmetheparts.com/n2ebattery/