Cee'd 1,6 automatic cu ESP
Cee'd 1,6 automatic cu ESP
Dragii moshului, asa cum va spuneam, azi trebuia sa o ridic si am ridicat-o, la 0ra 10.30. Am plecat de acolo fericit ca s-a terminat calvarul, i-am pus benzina de ultimii 50 de lei din buzunar si am dat bice celor 122 de calutzi. Am mers, numai in Ramnicu-Valcea, 20 de km. Dupa ei, va pot spune ca ma felicit singur pentru alegerea facuta! E peste asteptari!
tre sa plec putin, revin!
tre sa plec putin, revin!
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Mercik, Johnny!
No ase! In cei 20 de km cat am parcurs (am luat-o la 8,6) am facut urmatoarele constatari:
- dupa ce o pui in D(3) si iei piciorul de pe frana pleaca lin fara sa accelerezi; nici nu simti cand porneste, tre sa fii foarte atent sa nu slabesti frana de tot ca pupi fundul celui din fata
- daca esti in urcare de panta cat de mica si te opresti, chiar daca lasi schimbatorul in D nu mai pleaca, nici inainte nici inapoi, fara sa accelerezi.
- daca accelerezi putin, te impinge in scaun, daca franezi usor incetineste progresiv, lin, la fel cum porneste; se opreste brusc, imediat, fara nici un zgomot, daca apesi mai puternic frana
- foarte silentioasa, muzica se aude perfect (tre sa butonez, sa-mi setez posturile, basii etc. n-am avut timp de asta)
- foarte puternic demarajul, e vraja ca iti tzatzaie fundul la depasiri: m-am dus pe centura Valcii (Calea Bucuresti, pentru cine stie) si i-am dat 100 la ora fara probleme.
- nu auzi cand schimba vitezele, decat daca opresti radio-ul si iti ascuti timpanul; prima senzatie a fost de motor electric
- nu am depasit 2.200 de rotatii (aprox.) dar vreau sa va spun ca la turatia asta aveam 100 km/h! (deci nu cred ca, la manuala, trebuie schimbat la turatie prea mare, cel putin nu la motorul de 1.6 benzina, ca al meu)
Dealerul m-a usurat de 660 ron, pentru:
pregatire de vanzare
pachetul legislativ (spre susprinderea mea acesta contine inclusiv extinctor si vesta fluorescenta sa o iei pe tine cand faci pana)
numere provizorii
asigurarea RCA pe un an
covorase tip carpeta cauciucate numai pe dos.
Maine fac un drum de 100-150 km si incerc sa observ mai multe.
Toate bune! Revin si va tin la curent!
No ase! In cei 20 de km cat am parcurs (am luat-o la 8,6) am facut urmatoarele constatari:
- dupa ce o pui in D(3) si iei piciorul de pe frana pleaca lin fara sa accelerezi; nici nu simti cand porneste, tre sa fii foarte atent sa nu slabesti frana de tot ca pupi fundul celui din fata
- daca esti in urcare de panta cat de mica si te opresti, chiar daca lasi schimbatorul in D nu mai pleaca, nici inainte nici inapoi, fara sa accelerezi.
- daca accelerezi putin, te impinge in scaun, daca franezi usor incetineste progresiv, lin, la fel cum porneste; se opreste brusc, imediat, fara nici un zgomot, daca apesi mai puternic frana
- foarte silentioasa, muzica se aude perfect (tre sa butonez, sa-mi setez posturile, basii etc. n-am avut timp de asta)
- foarte puternic demarajul, e vraja ca iti tzatzaie fundul la depasiri: m-am dus pe centura Valcii (Calea Bucuresti, pentru cine stie) si i-am dat 100 la ora fara probleme.
- nu auzi cand schimba vitezele, decat daca opresti radio-ul si iti ascuti timpanul; prima senzatie a fost de motor electric
- nu am depasit 2.200 de rotatii (aprox.) dar vreau sa va spun ca la turatia asta aveam 100 km/h! (deci nu cred ca, la manuala, trebuie schimbat la turatie prea mare, cel putin nu la motorul de 1.6 benzina, ca al meu)
Dealerul m-a usurat de 660 ron, pentru:
pregatire de vanzare
pachetul legislativ (spre susprinderea mea acesta contine inclusiv extinctor si vesta fluorescenta sa o iei pe tine cand faci pana)
numere provizorii
asigurarea RCA pe un an
covorase tip carpeta cauciucate numai pe dos.
Maine fac un drum de 100-150 km si incerc sa observ mai multe.
Toate bune! Revin si va tin la curent!
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
asa diferenta mare e de la motorul de 1,4 ? parca la 1,4 la 120 motorul este la 3000 rpm
ODO : 40100 km
1.4 LX + scaune incalzite, jante 16, scaune inaltime si lombar, parasolar, proiectoare, volan in piele + maciulie cromata, presuri originale... Pewter beige + rainbow blush ; comandata in 25.08.2007 primita pe 18.11.2007
1.4 LX + scaune incalzite, jante 16, scaune inaltime si lombar, parasolar, proiectoare, volan in piele + maciulie cromata, presuri originale... Pewter beige + rainbow blush ; comandata in 25.08.2007 primita pe 18.11.2007
Inca o data FELICITARI!
KIA CEED 2.0 GSL-143CP- ESP,Clima,Jante17'',Senzori parcare,etc
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
Mercik!bodyaron wrote:Inca o data FELICITARI!
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Exact, luke! cei 122 de caluti sunt cat se poate de bineveniti si trag, nu gluma... cam sunt motive de suspine... daca vrei cee'd automatic 

Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Multumesc, J0hn D0e!
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Aseara am mai facut 30 de km, iar azi 100 si ceva. In total, am ajuns la 177. Va promisesem ca revin cu ce observ la drum lung, in afara orasului.
Ei bine, am remarcat ca, accelerata progresiv, AT schimba de fiecare data la 2200 rotatii. Pentru o secunda sau mai putin scade la cca 1800, dar nu prea simti acest lucru, doar vezi pe turometru. Ziceam tot aseara ca la 2200 rpm am vazut vitezometrul la 100/h. Azi l-am vazut la 90/h in timp ce avea o turatie de numai 1600 rpm (drum fara panta, in linie dreapta, tinut piciorul constant pe acceleratie).
Am facut si depasiri, cel putin 18-20. Nu e absolut nici o problema: daca n-are destula putere, cutia ''gandeste'' cam o secunda, retrogradeaza o treapta si aproape imediat, ai vrut putere si demaraj. Fac observatia ca n-am accelerat niciodata peste 2500 maxim 2600/h. Pentru cei interesati de acest lucru, ca au mai fost dispute si intrebari pe forum: retrogradarea in treapta inferioara se face automat cel putin la fel de repede ca la manuala. In plus, nu pierzi deloc sau aproape deloc din turatie, ceea ce nu se intimpla la cutia manuala, unde daca apesi ambreiajul fara sa slabesti acceleratia ajungi la rotatii de 7-8000 cat ai zice peste.
Am setat o vreme computerul pe consum instant. A avut la inceput 16 l/100, apoi a scazut pe la 12. In timp ce mergeam constant, fara accelerare, a scazut la un moment dat pana la 4,8 l. 5,2 a avut de mai multe ori si de si mai multe s-a invartit pe la 7-8.
Drumul de intoarcere l-am facut pe intuneric si am remarcat ca luminile sunt ok, cel putin la fel de bune cum am avut la ford.
In general, deplasarea a fost o relaxare - stiti cum e, cei mai multi de la jurnal, si nu va mai povestesc eu.
Pentru ca eu m-am dedulcit la beneficiile Cee'd AT, va spun ca merita cu prisosinta cei 750 de euro in plus, la configurare.
P.S. ptr. luke: daca vrei sa vezi masina maine da de stire pe p.m.
Ei bine, am remarcat ca, accelerata progresiv, AT schimba de fiecare data la 2200 rotatii. Pentru o secunda sau mai putin scade la cca 1800, dar nu prea simti acest lucru, doar vezi pe turometru. Ziceam tot aseara ca la 2200 rpm am vazut vitezometrul la 100/h. Azi l-am vazut la 90/h in timp ce avea o turatie de numai 1600 rpm (drum fara panta, in linie dreapta, tinut piciorul constant pe acceleratie).
Am facut si depasiri, cel putin 18-20. Nu e absolut nici o problema: daca n-are destula putere, cutia ''gandeste'' cam o secunda, retrogradeaza o treapta si aproape imediat, ai vrut putere si demaraj. Fac observatia ca n-am accelerat niciodata peste 2500 maxim 2600/h. Pentru cei interesati de acest lucru, ca au mai fost dispute si intrebari pe forum: retrogradarea in treapta inferioara se face automat cel putin la fel de repede ca la manuala. In plus, nu pierzi deloc sau aproape deloc din turatie, ceea ce nu se intimpla la cutia manuala, unde daca apesi ambreiajul fara sa slabesti acceleratia ajungi la rotatii de 7-8000 cat ai zice peste.
Am setat o vreme computerul pe consum instant. A avut la inceput 16 l/100, apoi a scazut pe la 12. In timp ce mergeam constant, fara accelerare, a scazut la un moment dat pana la 4,8 l. 5,2 a avut de mai multe ori si de si mai multe s-a invartit pe la 7-8.
Drumul de intoarcere l-am facut pe intuneric si am remarcat ca luminile sunt ok, cel putin la fel de bune cum am avut la ford.
In general, deplasarea a fost o relaxare - stiti cum e, cei mai multi de la jurnal, si nu va mai povestesc eu.
Pentru ca eu m-am dedulcit la beneficiile Cee'd AT, va spun ca merita cu prisosinta cei 750 de euro in plus, la configurare.
P.S. ptr. luke: daca vrei sa vezi masina maine da de stire pe p.m.
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Sunt curios dupa ce termini rodajul ... sa faci o proba sa'mi zici, in forja, la cat schimba automata. In mod normal ar trebui sa urce pana in 6000rpm ...
Cat despre "daca apesi ambreiajul fara sa slabesti acceleratia ajungi la rotatii de 7-8000 cat ai zice peste." ... nu vad de ce s'ar intampla asta
Cat despre "daca apesi ambreiajul fara sa slabesti acceleratia ajungi la rotatii de 7-8000 cat ai zice peste." ... nu vad de ce s'ar intampla asta

Ford - Fiesta - 1.4 tdci
vali@ ti am zis ca merita 

KIA CEED 2.0 GSL-143CP- ESP,Clima,Jante17'',Senzori parcare,etc
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
Andrei, pai la manuala, cand apesi ambreiajul (sa schimbi in sus sau in jos) nu iei piciorul de pe acceleratie, daca sa zicem, ai o turatie de 3-4000? Cand apesi ambreiajul si iei motorul din sarcina, turatia nu se duce la mama draq in sus? Asta ziceam, ca pierzi turatie...andrei0241 wrote:Sunt curios dupa ce termini rodajul ... sa faci o proba sa'mi zici, in forja, la cat schimba automata. In mod normal ar trebui sa urce pana in 6000rpm ...
Cat despre "daca apesi ambreiajul fara sa slabesti acceleratia ajungi la rotatii de 7-8000 cat ai zice peste." ... nu vad de ce s'ar intampla asta
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
... pierzi turatie pentru ca esti obligat sa slabesti acceleratia, evident, sper sa fiu bine inteles!
Iar asta nu se intimpla la AT decat in masura infima.
Iar asta nu se intimpla la AT decat in masura infima.
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Merita cu prisosinta, bodyaron, cu prisosinta! Te asigur ca ai dreptate intrutotul. Probabil noi, cei putini care stim ca avem dreptate, ne vom face intelesi post-mortem ...Doamne fereste!bodyaron wrote:vali@ ti am zis ca merita



Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .