eugenflorinmanea wrote:S-a facut!
De mentionat ca eu am varianta City (nu stiu dc e diferenta).
Placa e formata din 3 parti- la imbinari putandu se indoi.
Eu am indoit partea din dreapta si am ridicat o pe lg roata de rezerva care sta in picioare.
In weekend fac si poze.
Am incercat si eu aceasta varianta doar ca roata nu intra in inaltime , tine acea tava de sus mai ridicata cu vreo 3 cm . si incercarea am facut-o fara tava deci am pus direct pe tabla portbagajului ...
Ati dezumflat roata sa va intre ?
si la mine sta ridicata placa aia si nu ma deranjeaza in retrovizoare.
la modelele ceed CITY, cartonul/plasticul ala mochetat care vine peste roata de rezerva e format din 3 parti: o parte mare centrala si doua aripioare laterale care se indoaie. si eu am indoit aripioara din dreapta si am pus roata in picioare. iar cartonul/plasticul ala l-am pus direct peste butelie, fara a mai pune polistiren de jur imprejur.
placa aia de la CITY e mai tare decat cea de la best, am impresia ca e din pastic totusi.
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
eugenflorinmanea wrote:Nu are nimic ca sta un pic mai ridicata placa ce acopera portbagajul- te deranjeaza cu ceva?
Chiar nu-mi place cum arata din spate asa ... prefer sa o las pe podea in portbagaj , si ancorata cu 2 corzi ... In plus poti sa pui ce vrei peste ea , nu are ce sa se intample e destul de plata .
Gata,am pus si eu instalatie GPL la Vernesti.Totul ok,sunt foarte multumit de montaj,nimic la vedere baietii lucreaza foarte profesional.Sincer nu simt nicio diferenta intre benzina/GPL,masina trage la fel ca inainte,motorul merge rotund,putin mai zgomotoasa la ralanti din cauza injectoarelor GPL,dar asa fac toate.Mi-am pus BRC cu rezervor turoidal de 58 de litri (ca si inaltime era la fel ca si cel de 53,doar ca latime diferea,insa tot spatiul ala mi-l ocupa,d-aia am optat pt acest rezervor.)Am alimentat de 149 de lei,adica aprox 49 de litri,acum sa vedem si ce consum am.Ce nu-mi place e ca dupa aprox 60km deja mi s-a dus un led la indicator dar multi se vaita de asta si patronul mi-a spus ca asa fac toate.Acum sa vad cum fac sa aduc la nivel cu polistiren,oricum incerc sa vad si partea pozitiva,am un range de peste 500km cu rezervorul ala
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
Masina alba, primul clip, avea instalatie montata de proprietar si din cate inteleg era putin "artizanala". Deh, Rusia
Al doilea clip, avem o explozie datorata benzinei, nu GPL-ului, explozia pleaca de la motor. Ce e foarte bine pentru individul in cauza este faptul ca rezervorul GPL nu a explodat. Daca exploda, cred ca era mult mai grav avand in vedere ca tocmai ce terminase de alimentat.
La ultima, macar stim ca a stins angajatul orice urma de foc
Un test interesant, legat de rezistenta rezervorului GPL la foc, mai precis nu vrea sa arda sau sa explodeze, vedeti finalul =D>
salut baieti, am cateva intrebari cu care sper ca ma puteti ajuta/lamuri.
1. Cei care v-ati montat instalatie GPL, vi se aprinde martorul Check Engine in bord? Eu mai am un Matiz pe GPL si ramane in bord acest martor aprins( sonda lambda, ceva legat de amestecul incorect de benzina/aer - daca am inteles eu bine). Daca merg mai mult timp de benzina dispare.
2. In afara de Vernesti unde ati mai montat prin Bucuresti instalatii GPL , ma intereseaza unde as putea plati cu cardul de cumparaturi in rate pentru ca nu am toti banii? Eu sunt din Giurgiu si mi se pare destul de departe Vernestiul.
3. Calculatorul de bord mai face diferenta la afisarea consumului instant inte GPL si benzina?
Vă multumesc anticipat!
Salut
Nu- in 34,000 km nu mi s-a aprins niciodata.
Din pacate nu stiu alt loc sa ti l recomand.
Calcul de bord cel putin la mine arata un consum mai mare decat ar fi pe benzina
blu_ov...In Constanta eu mi-am montat Zenyt PRo la firma Supergaz si am inteles ca firma "mama" este in Bucuresti. Eu unul am fost f multumit de ei, au si card de cumparaturi (l-am folosit si eu, in 6 rate). Intra pe site la ei, au si AGC Compact, Dox de pe forum are aceasta instalatie si este multumit din ce am inteles de la el. Oricum singurul meu regret este ca nu mi-am montat gpl mai devreme
Minu wrote:,putin mai zgomotoasa la ralanti din cauza injectoarelor GPL,dar asa fac toate.
In sfarsit cineva care recunoaste si o parte negativa a GPL ului- nu doar 'lapte si miere'
Deci oameni buni- cei care va montati instalatii GPL- prin montarea GPL ului nu e totul chiar roz si perfect.
1. La ralanti o sa capeti un zgomot de diesel (diesel de ala bun...nu TDI ) datorita injectoarelor pe gpl
2. Mergeti cu a 1 a pe drum prost pe GPL si eventual usor in panta si sa vad daca nu vedeti nicio diferenta intre GPL si benzina.
Exista si dezavantaje- dar sa mergi cu 25 lei pe suta de km depaseste toate neajunsurile.
Minu wrote:,putin mai zgomotoasa la ralanti din cauza injectoarelor GPL,dar asa fac toate.
In sfarsit cineva care recunoaste si o parte negativa a GPL ului- nu doar 'lapte si miere'
Deci oameni buni- cei care va montati instalatii GPL- prin montarea GPL ului nu e totul chiar roz si perfect.
1. La ralanti o sa capeti un zgomot de diesel (diesel de ala bun...nu TDI ) datorita injectoarelor pe gpl
2. Mergeti cu a 1 a pe drum prost pe GPL si eventual usor in panta si sa vad daca nu vedeti nicio diferenta intre GPL si benzina.
Exista si dezavantaje- dar sa mergi cu 25 lei pe suta de km depaseste toate neajunsurile.
Eugen sunt de acord cu punctul 1 , partial deoarece eu nu am BRC si injectoarele sunt ceva mai silentioase .
Cu punctul 2 nu sunt de acord deoarece cel putin in cazul meu se comporta exact la fel .
Iti recomand sa ii faci un reglaj ... (probabil vrei sa zici ca da in nas ... si asta pt ca pe zona respectiva cel mai probabil ai amestec cam prea bogat si se inneaca)
In plus nu doar ca mergi cu ~ 25 lei/100 este avantaj , in cazul meu la temperaturi ale lichidului de racire pana in 75°C , pe gaz masina se comporta mult mai bine la accelerare ...
blu_ov wrote:salut baieti, am cateva intrebari cu care sper ca ma puteti ajuta/lamuri.
1. Cei care v-ati montat instalatie GPL, vi se aprinde martorul Check Engine in bord? Eu mai am un Matiz pe GPL si ramane in bord acest martor aprins( sonda lambda, ceva legat de amestecul incorect de benzina/aer - daca am inteles eu bine). Daca merg mai mult timp de benzina dispare.
2. In afara de Vernesti unde ati mai montat prin Bucuresti instalatii GPL , ma intereseaza unde as putea plati cu cardul de cumparaturi in rate pentru ca nu am toti banii? Eu sunt din Giurgiu si mi se pare destul de departe Vernestiul.
3. Calculatorul de bord mai face diferenta la afisarea consumului instant inte GPL si benzina?
Vă multumesc anticipat!
1. Ai ori amestec sarec ori bogat -doar pe GPL , de accea daca circuli mai mult pe benzina se stinge. Trebuie sa mergi sa iti faci un reglaj si sa stergi eventual eroarea din bord . Daca mai e instalatia in garantie recalibrarea trebuie sa fie gratis . Oricum nu poate fi o avere decat daca nu ai si alte defecte (pot fi uzate injectoarele de gaz , depinde cat de veche e inst.) .
2. nu stiu
3. Nu face diferenta . Daca nu este calibrata bine instalatia GPL , adica daca ai amestec sarac o sa ai un consum afisat mai mare peste 0.5-2 l/100 , daca e ok amestecul , o sa ai consumul afisat cu pana in 0.5 l/100 fata de benzina. Dar calculatorul nu iti arata consumul de gaz .
Cam asa arata montajul,am adus la nivel cu pilistiren extrudat de 2mmx4 placi=8mm diferenta de nivel.Roata am prins-o de spatar,mi se pare cea mai ok solutie,nu am stricat mocheta si nici nu ramane spatiu neocupat intre roata si peretele lateral al aripii asa cum a ramas la cei ce au pus roata pe laterala.Am crestat putin mocheta sa o pot ridica peste roata(sub ea nu am pus polistiren si nici nu imi atinge de polita de deasupra ei)Ramane sa tai zilele astea din intaritura aceea de sub mocheta pentru ca imi sta cam tensionata intre roata si gura de incarcare.Pana acum sunt foarte multumit de instalatie,merge foarte bine,am facut aprox 350 km iar acul de la butelie e la ~30% din 49 de litri bagati,sunt curios de consum.Ce nu-mi place este ca am ramas doar cu un led din 4 dupa 200km aprox.@Eugen,nu se aude chiar ca un diesel,chiar nu e ass deranjant,cel putin pt mine,dar oricum si vechiul Logan 1.4 cu Landi Renzo facea la fel.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
D.p.d.v. a nivelului si la mine face la fel ... fac 200 Km cu 3 leduri iar cu ultimele 2 (adica cel verde si rosu) restul de ~250 Km ... nu-i stres stiu aproximativ cat trebuie sa fac cu un plin . Tu ar trebui sa faci cel putin 550 Km cu rezervorul tau .
Roata ai prins-o doar cu coarda de acea ureche din spatele banchetei ? La varianta asta m-am gandit si eu dar inca nu am avut timp de operatiunea asta ...
Daca poti si e ceva special la prindere te rog sa mai faci o poza 2 .