coeficientul aerodinamic pe care l-am gasit pe net pentru sportage e 0.37, iar pentru ceed 0.3, deci cu vreo 23% mai mic. suprafata botului n-am gasit-o nicaieri, dar asa la ochi zic ca si aia e mai mare la sportage. sa zicem ca e mai mare cu un 5% si mie imi da ca sportage are o forta de rezistenta la inaintare cu ~30% mai mare decat ceed-ul la aceeasi viteza. diferenta asta trebuie sa se regaseasca si in puterea motorului ca sa ai aceeasi senzatie, presupunand ca motoarele au cam aceeasi mapare.
carevasazica in sportage de 115 cai ar trebui sa ai aceleasi performante ca intr-un ceed de 90 de cai.
P.S.
daca aproximarea aia de 5% e prea mica si diferenta e mai mare atunci se impute treaba.
Impresie 1.7
Re: Impresie 1.7
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Impresie 1.7
io zic ca se adauga si parbrizul peste bot si clar e mai mare. inaltimea la volan, capacitatile off road si spatiu mai mare trebuie sa aibe si ele ceva drawback ca altfel ar fi numai suv-uri pe strada. (ori asta, ori un pret mai mare pentru niste motoare mai potente si suspensii mai bune)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Impresie 1.7
Domne, senzatia de insatisfactie ramane, indiferent de posibilele explicatii. Zi de zi conduc un Dokker de firma 1,5 DSL de doar 75 cp. Am facut cu el nenumarate drumuri in toata tara si ca o comparatie, se comporta cam la fel cu Sportage-ul in depasiri la peste 100 km/h, adica trebuie sa imi asigur un timp mai mare pentru efectuarea depasirii. Asta nu imi convine, Dokker-ul cu 75 cp se comporta cam ca Sportage-ul cu 115 cp (intradevar daca merg singur cu ea sau max 2 persoane, mai multe - deja nu mai face fata Dokker-ul). Si inca ceva - cu Dokker-ul am prins (greu) 170 km/h, cu Sportage nu.
Kia Cee'd_SW City 1,6 CRDi Cassa White
Kia Sportage Style 1,7 CRDi Sirius Silver
Album - http://s662.photobucket.com/albums/uu344/2xwhite/
Kia Sportage Style 1,7 CRDi Sirius Silver
Album - http://s662.photobucket.com/albums/uu344/2xwhite/
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Impresie 1.7
eu zic sa verifici dokkerul pe GPS, ca sigur are o eroare mare la vitezometru. la kia nu prea exista eroare.
oricum eu zic ca sportage ar trebui sa prinda 170 la 115 cai, dar mai mult de atat poate in functie de conditii (vant din fata, vale, deal, oglinzi pliate in mers - asta iti da cam 5km/h in plus testat)
cel mai sigur, dupa vreo 4-5 ani o resoftare la 145-150 de cai si prinzi 190 poate chiar 200
oricum eu zic ca sportage ar trebui sa prinda 170 la 115 cai, dar mai mult de atat poate in functie de conditii (vant din fata, vale, deal, oglinzi pliate in mers - asta iti da cam 5km/h in plus testat)
cel mai sigur, dupa vreo 4-5 ani o resoftare la 145-150 de cai si prinzi 190 poate chiar 200
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Impresie 1.7
Nu tin neaparat sa ajung la 200, 170 cat scrie la specificatiile ei este suficient, dar as vrea sa ajunga rapid la 170, cand am eu nevoie ( de ex. merg cu 130-140 si vreau sa depasesc), nu sa astept sa bata vantul din spate.
In privinta Dokker-ului 160 a prins sigur, aveam gps-ul, la 170 poate ca ma ajuta si vantul, ca are spatele drept.
In privinta Dokker-ului 160 a prins sigur, aveam gps-ul, la 170 poate ca ma ajuta si vantul, ca are spatele drept.
Kia Cee'd_SW City 1,6 CRDi Cassa White
Kia Sportage Style 1,7 CRDi Sirius Silver
Album - http://s662.photobucket.com/albums/uu344/2xwhite/
Kia Sportage Style 1,7 CRDi Sirius Silver
Album - http://s662.photobucket.com/albums/uu344/2xwhite/
Re: Impresie 1.7
Salut,la genul acesta de masina mai apare si o alta problema: etajarea cutiei de viteze.Constructorii opteaza pt un compromis ,intre consumul de carburant si reprizele de acceleratie pt fiecare treapta...compromisul inclinand spre consum mai mic,de unde si senzatia( reala de cele mai multe ori) ca masina nu mai trage la fel de bine in tr a 5-a ,la o depasire fiind nevoie sa cautam treapta imediat inferioara.2xwhite wrote: dar as vrea sa ajunga rapid la 170, cand am eu nevoie ( de ex. merg cu 130-140 si vreau sa depasesc), nu sa astept sa bata vantul din spate.
Sincer eu ma descurg bine cu ea ,desigur neasteptandu-ma la reprize minuni din partea unui motor diesel de 1.7 si 115cp la peste 130-140km/h cu o masina de 1450kg goala,deci vorim de un 1600 minim ,la drum
Asta nu inseamna ca nu-ti dau dreptate,in depasiri la viteze mari este evidenta lipsa unei acceleratii acoperitoare pt o revenire rapida in fata celui depasit..dar asta e,ne luam elan nitel mai mare

CX 30 Skyactiv x 186/MT
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
Re: Impresie 1.7
E foarte important ca drive-testul sa fie facut in conditii cat mai diverse inainte de a cumpara masina.
Motorul de 2l nu are aceasta problema, dar si consumul este ceva mai mare.
Trebuie putina obisnuinta si sunt sigur ca si echiparea de 1.7l face treaba buna.

Motorul de 2l nu are aceasta problema, dar si consumul este ceva mai mare.
Trebuie putina obisnuinta si sunt sigur ca si echiparea de 1.7l face treaba buna.

[color=#000080][i]Sportage 2013, 2.0 DSL, 184 CP, AWD, 6MT, Black Pearl[/i][/color]