buna ,
am o kia carens din 2004 diesel de 2000 cmc si in treapta a patra caraie .cat de grav este? daca o bag usor intra aproape normal se simte un pic la mana si a intaia intra greu cateodata (cand nu intra trebuie sa o bag in alta viteza si sa revin la treapta 1 )
multumesc
cutie de viteze
Re: cutie de viteze
Incearca sa schimbi uleiul din cutie poate ca se rezolva.
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/r.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/o.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/s.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/c.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/t.gif)
![Image](http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif)
http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
Re: cutie de viteze
ms de raspuns iar cu faza cu roscata sper sa nu fie pt mine ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: cutie de viteze
Salut,
Incearca sa mergi cat mai repede la un mecanic pentru ca e posibil sa fi ramas fara ulei in cutie, ceea ce este grav.
Eu am patit-o la un Logan si dupa ce au pus ulei a ramas permanent acel carait (dintr-a 3-a intr-a 4-a si invers).
Incearca sa mergi cat mai repede la un mecanic pentru ca e posibil sa fi ramas fara ulei in cutie, ceea ce este grav.
Eu am patit-o la un Logan si dupa ce au pus ulei a ramas permanent acel carait (dintr-a 3-a intr-a 4-a si invers).
Re: cutie de viteze
Ar mai putea fi o rezolvare.
Este clar ca sincroanele din cutie nu lucreaza cum trebuie ( s-ar putea sa nu ai ulei in cutie, dar s-ar putea si sa nu debreieze complet discul )
S-ar putea sa fie si un defect de pinioane , daca masina a circulat mai dur. Dar inainte de demontarea cutiei s-ar mai putea incerca ceva.
Fiind masina din 2004 , este foarte posibil sa fie cu ambreiaj pe cablu.
Ar trebui incercata si stringerea putin a cablului de ambreiaj ptr. a fi sigur ca placa de presiune decupleaza total.
Este clar ca sincroanele din cutie nu lucreaza cum trebuie ( s-ar putea sa nu ai ulei in cutie, dar s-ar putea si sa nu debreieze complet discul )
S-ar putea sa fie si un defect de pinioane , daca masina a circulat mai dur. Dar inainte de demontarea cutiei s-ar mai putea incerca ceva.
Fiind masina din 2004 , este foarte posibil sa fie cu ambreiaj pe cablu.
Ar trebui incercata si stringerea putin a cablului de ambreiaj ptr. a fi sigur ca placa de presiune decupleaza total.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km