Lucrari detailing auto
Forum rules
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
1. Postarea în regim „bazar” (bunuri personale: "vând 4 capace", "am 10 pixuri de la mama din America, vând 9 din ele, etc.) este neîngrădită membrilor activi, orice altă situaţie necesitând acordul adminilor.
2. Contrareclama este interzisă (excepţie face situaţia în care se aduc argumente dovedite privind reaua voinţă şi/sau tentativa de fraudă din partea ofertantului!).
3. Offtopicul este interzis
4. „Ridicarea” anunţurilor prin posturi seci gen „up”, „valabil”, „nu vrea nimeni” se interzice.
5. Orice activităţi care aduc atingere legilor în vigoare sunt interzise.
Pentru orice detalii contactaţi Echipa Tehnică ( clubkia@clubkia.ro)
Re: Lucrari detailing auto
Despre interior e vorba. Mai rau e cu timpul liber.
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey
Re: Lucrari detailing auto
Lasa-mi un numar de telefon si vedem ce putem rezolva,fara sa stricam programul.
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Mercedes Clasa A
Masina in cauza este din 1999, motorizare diesel, cu aproximativ 250.000 km.
M-am apucat la ora 7, dimineata, o ora numai buna de lucru.
De la 9, a inceput caldura ucigatoare.
Farurile, inainte de reconditionare
Au urmat pasii de wetsand: P800, P1000
Farul dreapta, dupa P2000, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M FCP
Dupa Menzerna PO 106FA pe spot pad alb Shine Mate si un strat de ceara Collinite 476S
Farul stanga, aceleasi etape ca si cel din dreapta
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P2000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Masina in cauza este din 1999, motorizare diesel, cu aproximativ 250.000 km.
M-am apucat la ora 7, dimineata, o ora numai buna de lucru.
De la 9, a inceput caldura ucigatoare.
Farurile, inainte de reconditionare
Au urmat pasii de wetsand: P800, P1000
Farul dreapta, dupa P2000, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M FCP
Dupa Menzerna PO 106FA pe spot pad alb Shine Mate si un strat de ceara Collinite 476S
Farul stanga, aceleasi etape ca si cel din dreapta
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P2000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - BMW X5(E70)
Masina a ajuns la mine vineri, pentru o reconditionare a farurilor.
Ciudat a fost ca farul de pa partea soferului a fost intr-o stare deplorabila, fata de celalalt.
Masina avea in jur de 80.000 km.
Starea initiala
Problemele severe ale farului stanga
Pentru farul problematic, slefuirea pe ud s-a efectuat de la P800
P1500 ...
P2000
Farul din dreapta nu a fost foarte deteriorat, fiind folosita doar P3000 pentru a inlatura mici zgarieturi
Dupa 3M FCP ...
Pas de finish cu spot pad-ul alb Shine Mate + Menzerna PO106FA
Aplicare ceara Collinite 476S
Finalul, dupa buffing ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 3h
Masina a ajuns la mine vineri, pentru o reconditionare a farurilor.
Ciudat a fost ca farul de pa partea soferului a fost intr-o stare deplorabila, fata de celalalt.
Masina avea in jur de 80.000 km.
Starea initiala
Problemele severe ale farului stanga
Pentru farul problematic, slefuirea pe ud s-a efectuat de la P800
P1500 ...
P2000
Farul din dreapta nu a fost foarte deteriorat, fiind folosita doar P3000 pentru a inlatura mici zgarieturi
Dupa 3M FCP ...
Pas de finish cu spot pad-ul alb Shine Mate + Menzerna PO106FA
Aplicare ceara Collinite 476S
Finalul, dupa buffing ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P800, P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 3h
Re: Lucrari detailing auto
Renault Laguna 2 - Detailing complet
Masina in cauza este o Laguna 2, an de fabricatie 2003, aproximativ 125000 km la bord, albastru metalizat.
Proprietarul a dorit o readucere la viata a masinii...
Asadar, am inceput cu interiorul, care se prezenta in felul urmator:
Masina era plina de astfel de "bulinute", atenuand greierasii pe timp de iarna, cand plasticul devine enervant ...
Am inceput prin curatarea plafonului si a parasolarelor cu Pulimax diluat 1:10, o perie cu par scurt si muuulte lavete.
Cateva 50/50 din timpul operatiunilor ...
Pentru zonele cu piele, am folosit Gliptone Leather Cleaner, intins uniform pe toata suprafata si agitat cu o perie.
Cotiera
Scaun sofer
Spatar scaun dreapta
Sezut dreapta
Tetiera
Pentru bord si plasticele aferente, am folosit 1Z Cockpit Premium
Pentru mocheta, am apelat la aspiratorul cu injectie-extractie, la Pulimax diluat 1:10 si Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner, diluat 1:10
Pentru un rezultat cat mai bun, s-au efectuat aproximativ 5 clatiri, pana nu a mai iesit mizerie
Inca un 50/50 pe hayon...
Portiera
Mizeria extrasa din mocheta de la sofer
Dupa aproximativ 6 ore de munca, interiorul se prezenta cam asa:
Oricat am injectat Pulimax si Valet Pro + agitat in zonele incapatanate, tot au ramas cateva urme ...
Inca o urma mica ...
Balamalele au fost curatate cu Supermafrasol si gresate cu Lubrimax, tot de la Mafra.
Spre seara, m-am apucat de exterior, incepand cu rotile ...
Am pulverizat din belsug Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner si agitat cu peria de la Kent
Am trecut la cauciuc, pe care l-am curatat cu APC, agitat bine cu o perie mai dura
Pregatirea pentru spalarea 2BM, cu ajutorul a 20ml de Chemical Guys Citrus Wash & Gloss in 10L de apa rece
Cu toate ca era apa rece, spuma era incontrolabila
Spalarea s-a facut cu un burete moale, lubrifierea fiind nemaipomenita
Chederele au fost si ele date cu APC si agitat bine cu peria
Ce a mai ramas de la spalare
Uscarea s-a facut cu prosopulCobra Deluxe Ultra 600
Am trecut la decontaminarea lacului cu ajutorul argilei Bilt Hamber Medium si multa apa.
Un sfert din capota ...
Un alt sfert de capota
Aripa ... A ramas si marker-ul utilizat pentru mascarea zgarieturilor profunde
Usa sofer
Usa spate
Hayon
Jumatate de plafon
Nivelul de contaminare al lacului era destul de ridicat, semn ca nu a avut nimeni grija de masina, asa cum trebuie.
Gainatul de pasare lasat in exces, a lasat urme adanci in lac si vopsea
Am pregatit o zona de test, inainte de incheierea primei zile de lucru ...
Dupa o trecere cu pad-ul portocaliu LC + Meguiars Ultimate Compound
Se pare ca avem un lac moale spre mediu, semn ca vom avea rezultate destul de bune.
A 2-a zi de dimineata, am pornit la vanatoarea de defecte
Sigur nu va iesi la polish ...
O dovada ca cineva a mai incercat un polish pe aripa ...
Plafonul era destul de afectat ...
Lac zgariat destul de bine
Sub lumina reflectorului, capota se prezenta cam asa
Matrix CP1200 + pad LC portocaliu + Meguiars Ultimate Compound
Un 50/50
Capota finalizata
Un 50/50 pe aripa
Am inceput tot cu LC portocaliu + UC, terminand cu orbitala + pad galben Menzerna + Menzerna PO 106FA
50/50 (usa vs. aripa)
50/50 pe oglinda
Arcada usa, alt 50/50 ...
Usa ...
Finish-ul lasat de PO 106FA
Am ajuns si pe la hayon
Fiind ceva mai afectat, am aruncat in joc pad-ul galben LC + 3M FCP, creatorul de holograme
Cateva cadre cu usile finalizate
Revenind la hayon, PO 106FA a venit de hac hologramelor
Pentru o corectie eficienta asupra plafonului, am ales pad-ul de microfibra de la Optimum + 3M FCP, combinatie care a lasat in urma o gramada de swirls-uri, corectate apoi cu orbitala si PO 106FA
Final ...
Pentru protectie, am ales Finish Kare #2685, aplicat cu pad-ul rosu de la Sonus (SFX4) si orbitala
Buffing-ul s-a facut extrem de usor, dupa aproximativ 15 minute
Ca si bonus, stopurile au primit si ele o reconditionare, urmata de un strat de Collinite 476S
Inainte ...
Dupa
Cauciucurile, chederele, bandourile, oglinzile au primit un strat de Finish Kare 108AS Top Kote.
Geamurile au fost curatate si tratate cu Stoner Invisible Glass Cleaner with Rain Repellent.
O poza de final, inainte de a preda masina, la 22.30
Materiale folosite:
Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- Supermafrasol
- Lubrimax
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii
Exterior:
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Spalare: burete, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, pad galben Menzerna, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu Shine Mate, spot pad alb Shine Mate, pad microfibra Optimum
- 3M Fast Cut Plus, Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna PO 106FA
- lavete Meguiar's Supreme Shine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare #2685
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Timp de lucru: ~25 ore, impartite pe 2 zile
Masina in cauza este o Laguna 2, an de fabricatie 2003, aproximativ 125000 km la bord, albastru metalizat.
Proprietarul a dorit o readucere la viata a masinii...
Asadar, am inceput cu interiorul, care se prezenta in felul urmator:
Masina era plina de astfel de "bulinute", atenuand greierasii pe timp de iarna, cand plasticul devine enervant ...
Am inceput prin curatarea plafonului si a parasolarelor cu Pulimax diluat 1:10, o perie cu par scurt si muuulte lavete.
Cateva 50/50 din timpul operatiunilor ...
Pentru zonele cu piele, am folosit Gliptone Leather Cleaner, intins uniform pe toata suprafata si agitat cu o perie.
Cotiera
Scaun sofer
Spatar scaun dreapta
Sezut dreapta
Tetiera
Pentru bord si plasticele aferente, am folosit 1Z Cockpit Premium
Pentru mocheta, am apelat la aspiratorul cu injectie-extractie, la Pulimax diluat 1:10 si Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner, diluat 1:10
Pentru un rezultat cat mai bun, s-au efectuat aproximativ 5 clatiri, pana nu a mai iesit mizerie
Inca un 50/50 pe hayon...
Portiera
Mizeria extrasa din mocheta de la sofer
Dupa aproximativ 6 ore de munca, interiorul se prezenta cam asa:
Oricat am injectat Pulimax si Valet Pro + agitat in zonele incapatanate, tot au ramas cateva urme ...
Inca o urma mica ...
Balamalele au fost curatate cu Supermafrasol si gresate cu Lubrimax, tot de la Mafra.
Spre seara, m-am apucat de exterior, incepand cu rotile ...
Am pulverizat din belsug Valet Pro Blue Gel Wheel Cleaner si agitat cu peria de la Kent
Am trecut la cauciuc, pe care l-am curatat cu APC, agitat bine cu o perie mai dura
Pregatirea pentru spalarea 2BM, cu ajutorul a 20ml de Chemical Guys Citrus Wash & Gloss in 10L de apa rece
Cu toate ca era apa rece, spuma era incontrolabila
Spalarea s-a facut cu un burete moale, lubrifierea fiind nemaipomenita
Chederele au fost si ele date cu APC si agitat bine cu peria
Ce a mai ramas de la spalare
Uscarea s-a facut cu prosopulCobra Deluxe Ultra 600
Am trecut la decontaminarea lacului cu ajutorul argilei Bilt Hamber Medium si multa apa.
Un sfert din capota ...
Un alt sfert de capota
Aripa ... A ramas si marker-ul utilizat pentru mascarea zgarieturilor profunde
Usa sofer
Usa spate
Hayon
Jumatate de plafon
Nivelul de contaminare al lacului era destul de ridicat, semn ca nu a avut nimeni grija de masina, asa cum trebuie.
Gainatul de pasare lasat in exces, a lasat urme adanci in lac si vopsea
Am pregatit o zona de test, inainte de incheierea primei zile de lucru ...
Dupa o trecere cu pad-ul portocaliu LC + Meguiars Ultimate Compound
Se pare ca avem un lac moale spre mediu, semn ca vom avea rezultate destul de bune.
A 2-a zi de dimineata, am pornit la vanatoarea de defecte
Sigur nu va iesi la polish ...
O dovada ca cineva a mai incercat un polish pe aripa ...
Plafonul era destul de afectat ...
Lac zgariat destul de bine
Sub lumina reflectorului, capota se prezenta cam asa
Matrix CP1200 + pad LC portocaliu + Meguiars Ultimate Compound
Un 50/50
Capota finalizata
Un 50/50 pe aripa
Am inceput tot cu LC portocaliu + UC, terminand cu orbitala + pad galben Menzerna + Menzerna PO 106FA
50/50 (usa vs. aripa)
50/50 pe oglinda
Arcada usa, alt 50/50 ...
Usa ...
Finish-ul lasat de PO 106FA
Am ajuns si pe la hayon
Fiind ceva mai afectat, am aruncat in joc pad-ul galben LC + 3M FCP, creatorul de holograme
Cateva cadre cu usile finalizate
Revenind la hayon, PO 106FA a venit de hac hologramelor
Pentru o corectie eficienta asupra plafonului, am ales pad-ul de microfibra de la Optimum + 3M FCP, combinatie care a lasat in urma o gramada de swirls-uri, corectate apoi cu orbitala si PO 106FA
Final ...
Pentru protectie, am ales Finish Kare #2685, aplicat cu pad-ul rosu de la Sonus (SFX4) si orbitala
Buffing-ul s-a facut extrem de usor, dupa aproximativ 15 minute
Ca si bonus, stopurile au primit si ele o reconditionare, urmata de un strat de Collinite 476S
Inainte ...
Dupa
Cauciucurile, chederele, bandourile, oglinzile au primit un strat de Finish Kare 108AS Top Kote.
Geamurile au fost curatate si tratate cu Stoner Invisible Glass Cleaner with Rain Repellent.
O poza de final, inainte de a preda masina, la 22.30
Materiale folosite:
Interior:
- aspirator cu injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Gliptone Leather Cleaner
- Pulimax
- Valet Pro Heavy Duty Extraction Cleaner
- 1Z Cockpit Premium
- lavete Kent
- Supermafrasol
- Lubrimax
- Stoner Invisible Glass Cleaner
- pensule, perii
Exterior:
Decontaminare - Bilt Hamber Medium, 1Z Acrysol
Spalare: burete, Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
Uscare: Cobra Deluxe Ultra 600
Corectie:
- Matrix CP1200, Shine Mate ERO 600
- pad portocaliu Lake Country CCS, pad galben Lake Country CCS, pad rosu Sonus SFX4, pad galben Menzerna, spot pad Menzerna galben, spot pad portocaliu Shine Mate, spot pad alb Shine Mate, pad microfibra Optimum
- 3M Fast Cut Plus, Meguiar's Ultimate Compound, Menzerna PO 106FA
- lavete Meguiar's Supreme Shine
- IPA
- dressing Finish Kare 108AS Top Kote
- ceara Finish Kare #2685
- tratament hidrofob geamuri: Stoner Invisible Glass with Rain Repellant
Timp de lucru: ~25 ore, impartite pe 2 zile
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - BMW 320d (E46)
Sambata daca tot ma durea mijlocul, am zis sa ma folosesc de zicala "cui pe cui se scoate" si sa ma ocup de un set de faruri.
Masina in cauza este fabricatie 2003, cu o matuiala destul de urata in partea superioara a farurilor si o multitudine de crapaturi in plastic, ce nu au putut fi scoase (acelasi fenomen ca si la X5-ul prezentat anterior).
Starea initiala ...
Wetsand cu P1000 ...
Dupa P1000, P1500, P2000, P3000, am zis sa incerc un 50/50...
O trecere cu rotativa, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M Fast Cut Plus
Aceleasi etape si pentru celalalt far...
Finish-ul s-a facut cu spot pad-ul galben Menzer + Menzerna PO 106FA, urmat de un strat de ceara Collinite 476S
Ca bonus, i-am readus la viata si semnalele de pe aripi.
Avand masina din 2007, nici nu stia cum aratau ele la inceputuri ...
La final ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO 106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
Sambata daca tot ma durea mijlocul, am zis sa ma folosesc de zicala "cui pe cui se scoate" si sa ma ocup de un set de faruri.
Masina in cauza este fabricatie 2003, cu o matuiala destul de urata in partea superioara a farurilor si o multitudine de crapaturi in plastic, ce nu au putut fi scoase (acelasi fenomen ca si la X5-ul prezentat anterior).
Starea initiala ...
Wetsand cu P1000 ...
Dupa P1000, P1500, P2000, P3000, am zis sa incerc un 50/50...
O trecere cu rotativa, spot pad portocaliu Shine Mate + 3M Fast Cut Plus
Aceleasi etape si pentru celalalt far...
Finish-ul s-a facut cu spot pad-ul galben Menzer + Menzerna PO 106FA, urmat de un strat de ceara Collinite 476S
Ca bonus, i-am readus la viata si semnalele de pe aripi.
Avand masina din 2007, nici nu stia cum aratau ele la inceputuri ...
La final ...
Materiale folosite:
- banda mascare 3M
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna PO 106FA
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
Re: Lucrari detailing auto
Detailing interior extrem - Fiat Stilo
Masina in cauza mi-a fost adusa luni dupa masa, pentru curatarea interiorului, asa cum se cuvine.
Nu am retinut anul fabricatiei, dar aveam aproximativ 150.000 km ...
Nu cred sa fi fost mai noua de 2002-2003.
Proprietarul spunea ca masina a fost imprumutata la o cunostinta, mergand mai mult cu niste copii in spate, ce au folosit bancheta pe post de trambulina...
Marti dimineata, m-am inarmat cu manusi de plastic, si am inceput treaba.
Starea initiala
Am pregatit Pulimax 1:10, si am facut cateva probe ...
Am scos la lumina si aspiratorul cu injectie-extractie, folosind tot Pulimax 1:10, urmat de aproximativ 4-5 clatiri cu simt de raspundere.
Mi-am permis sa execut un 50/50 pe scaunul soferului
Scaun curat vs. scaun murdar
Mizeria extrasa din scaun...
Inca un 50/50 pe portiera...
De obicei, nu murdaresc mai mult de 15-20 lavete la un interior dar in cazul de fata, a fost nevoie sa le spal de 2 ori, dupa fiecara spalare rezultand asa ceva...
Bancheta spate, inainte/dupa ...
Inca un 50/50 reusit, as spune ...
Mizeria era pur si simplu depusa pe tapiterie
Inainte de aspirare, am folosit o laveta pentru a da jos grosul...
Polita spate inainte ...
Dupa curatare...
Portbagajul curatat si el ...
Dupa aproximativ 8 ore de munca, masina se prezenta in felul urmator:
Geamurile au fost curatate cu Stoner Invisible Glass with Rain Repellent
Mizeria ramasa de la tetiere si portbagaj
Bordul si plasticele aferente au fost curatate cu 1Z Cockpit Premium.
Presurile au fost spalate cu peria si cu APC.
Pragurile si plasticele de sub bord au fost date cu Mafra Diamantplast.
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- Mafra Diamantplast
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii
Timp de lucru: ~8
ore
Masina in cauza mi-a fost adusa luni dupa masa, pentru curatarea interiorului, asa cum se cuvine.
Nu am retinut anul fabricatiei, dar aveam aproximativ 150.000 km ...
Nu cred sa fi fost mai noua de 2002-2003.
Proprietarul spunea ca masina a fost imprumutata la o cunostinta, mergand mai mult cu niste copii in spate, ce au folosit bancheta pe post de trambulina...
Marti dimineata, m-am inarmat cu manusi de plastic, si am inceput treaba.
Starea initiala
Am pregatit Pulimax 1:10, si am facut cateva probe ...
Am scos la lumina si aspiratorul cu injectie-extractie, folosind tot Pulimax 1:10, urmat de aproximativ 4-5 clatiri cu simt de raspundere.
Mi-am permis sa execut un 50/50 pe scaunul soferului
Scaun curat vs. scaun murdar
Mizeria extrasa din scaun...
Inca un 50/50 pe portiera...
De obicei, nu murdaresc mai mult de 15-20 lavete la un interior dar in cazul de fata, a fost nevoie sa le spal de 2 ori, dupa fiecara spalare rezultand asa ceva...
Bancheta spate, inainte/dupa ...
Inca un 50/50 reusit, as spune ...
Mizeria era pur si simplu depusa pe tapiterie
Inainte de aspirare, am folosit o laveta pentru a da jos grosul...
Polita spate inainte ...
Dupa curatare...
Portbagajul curatat si el ...
Dupa aproximativ 8 ore de munca, masina se prezenta in felul urmator:
Geamurile au fost curatate cu Stoner Invisible Glass with Rain Repellent
Mizeria ramasa de la tetiere si portbagaj
Bordul si plasticele aferente au fost curatate cu 1Z Cockpit Premium.
Presurile au fost spalate cu peria si cu APC.
Pragurile si plasticele de sub bord au fost date cu Mafra Diamantplast.
Materiale folosite:
- aspirator injectie-extractie Zelmer 919.5 SK
- Mafra Pulimax
- 1Z Cockpit Premium
- Mafra Diamantplast
- Stoner Invisible with Rain Repellent
- un teanc de lavete
- manusi plastic
- diverse perii
Timp de lucru: ~8
ore
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5233
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Lucrari detailing auto
Asa jeg si sa mai si stai in el:(
Felicitari,a iesit super ok. =D>
Felicitari,a iesit super ok. =D>
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Lucrari detailing auto
Da, cu greu am putut intra in masina la inceput ...
Nici eu nu ma pot gandi cum pot unii sa mearga cu masinile asa.
Multumesc pentru aprecieri!
Nici eu nu ma pot gandi cum pot unii sa mearga cu masinile asa.
Multumesc pentru aprecieri!
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)
Dupa cum bine stiti, Opel Astra Classic este una din masinile "premiante" la faruri deteriorate.
Proprietarul era convins ca nu se mai poate face nimic, urmand sa le schimbe cu altele noi.
Starea initiala
Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
La final, farurile au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
------------------------------------------------------------------------------------
Reconditionare faruri - Mitsubishi Outlander
Desi masina este un model nou, se pare ca au dat gres si la acest model cu farurile.
Starea initiala
Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
Ca si Opel-ul de mai devreme, si acestea au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
Dupa cum bine stiti, Opel Astra Classic este una din masinile "premiante" la faruri deteriorate.
Proprietarul era convins ca nu se mai poate face nimic, urmand sa le schimbe cu altele noi.
Starea initiala
Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
La final, farurile au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
------------------------------------------------------------------------------------
Reconditionare faruri - Mitsubishi Outlander
Desi masina este un model nou, se pare ca au dat gres si la acest model cu farurile.
Starea initiala
Dupa etapele de matuire cu P1000, 1500, 2000, 3000 ...
Corectia finala efectuata cu rotativa + spot pad Shine Mate portocaliu + 3M FCP iar ca finish, spot pad alb + Menzerna Power Finish
Ca si Opel-ul de mai devreme, si acestea au primit un strat de ceara solida Collinite 476S.
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu Shine Mate + spot pad galben Menzerna
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h 30 min
Re: Lucrari detailing auto
Reconditionare faruri - Opel Astra Classic (G)
Masina in cauza este fabricatie 2001, adusa in tara prin 2010.
Proprietarul era pe cale sa cumpere 2 faruri aftermarket ...
Starea initiala
Wetsand cu P1000/P1500/P2000/P3000
Am inceput cu 3M FCP + spot pad LC Waffle Pro, Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate + CP1200, apoi am aplicat un strat de ceara Collinite 476S
Finalul dupa buffing...
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Masina in cauza este fabricatie 2001, adusa in tara prin 2010.
Proprietarul era pe cale sa cumpere 2 faruri aftermarket ...
Starea initiala
Wetsand cu P1000/P1500/P2000/P3000
Am inceput cu 3M FCP + spot pad LC Waffle Pro, Menzerna Power Finish + spot pad alb Shine Mate + CP1200, apoi am aplicat un strat de ceara Collinite 476S
Finalul dupa buffing...
Materiale folosite:
- banda mascare
- lavete Kent
- multa apa
- rotativa Matrix CP1200
- 3M FCP
- Menzerna Power Finish
- aplicator spuma
- spot pad portocaliu LC Waffle Pro + spot pad alb Shine Mate
- coli abrazive Smirdex P1000, P1500, P2000, P3000
- ceara Collinite 476S
- IPA
Timp de lucru: ~ 2h
Re: Lucrari detailing auto
Tot respectul pentru munca care o faci.
Am citit si vazut atent pozele...bravo.
Masina mea e relativ noua...nu am nevoie..dar o sa apelez la tine cand e cazul si ai recomandarea mea,
Numai bine,
Andrei
Am citit si vazut atent pozele...bravo.
Masina mea e relativ noua...nu am nevoie..dar o sa apelez la tine cand e cazul si ai recomandarea mea,
Numai bine,
Andrei
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]
Re: Lucrari detailing auto
Multumesc frumos!
Re: Lucrari detailing auto
salut,
Care ar fi pretul pentru reconditionarea farurilor?
Ms!
Care ar fi pretul pentru reconditionarea farurilor?
Ms!
Re: Lucrari detailing auto
Salut!
Pretul este de 100 lei.
Farurile nu sunt tocmai mici ...
Colegul Nesta3 stie cel mai bine cam cat e de munca si felul in care lucrez
Lucrarea este facuta cu simt de raspundere, nu se cauta volum, ci calitate.
Multumesc!
Pretul este de 100 lei.
Farurile nu sunt tocmai mici ...
Colegul Nesta3 stie cel mai bine cam cat e de munca si felul in care lucrez
Lucrarea este facuta cu simt de raspundere, nu se cauta volum, ci calitate.
Multumesc!