MY KIA - B 77 X i A
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
MY KIA - B 77 X i A
Salutare,
M-am decis sa-mi prezint masina si pe acest forum:
Este un Kia cee'd din 2008.
Motorul este de 1.4l, aspirat, CVVT, 109 CP, echipare Best, culoare machine silver.
Pana nu demult masina arata asa:
M-am decis sa-mi prezint masina si pe acest forum:
Este un Kia cee'd din 2008.
Motorul este de 1.4l, aspirat, CVVT, 109 CP, echipare Best, culoare machine silver.
Pana nu demult masina arata asa:
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
O sa continui cu micile modificari aduse de-a lungul timpului pe masina intr-o ordine oarecum cronolgica (unii le cunosc de prin alte parti):
- Primul lucru a fost folia Llumar cu transparenta 21%.
- Au urmat bandouri personalizate cu marca ''ceed''
- Panoul de bord a fost revigorat cu elemente de decor dedicate de la Herbert Richter (prewoodec)
- Grila radiator tip XR
- Pleoape faruri
- Leduri pozitie si nr. inmatriculare
- Fusta de sub bara fata a fost mancata de caini in parcare si am inlocuit-o cu o prelungire de Seat Leon Cupra 2001. Dupa cum se vede nu se potriveste absolut deloc oricat am incercat eu, dar am lasat-o acolo pt ca fara acea fusta masina parca este in "fundul gol"
- Jante Wolfrace Kendo Black, Polished Lip 17'', 7J, ET40.
- Primul lucru a fost folia Llumar cu transparenta 21%.
- Au urmat bandouri personalizate cu marca ''ceed''
- Panoul de bord a fost revigorat cu elemente de decor dedicate de la Herbert Richter (prewoodec)
- Grila radiator tip XR
- Pleoape faruri
- Leduri pozitie si nr. inmatriculare
- Fusta de sub bara fata a fost mancata de caini in parcare si am inlocuit-o cu o prelungire de Seat Leon Cupra 2001. Dupa cum se vede nu se potriveste absolut deloc oricat am incercat eu, dar am lasat-o acolo pt ca fara acea fusta masina parca este in "fundul gol"
- Jante Wolfrace Kendo Black, Polished Lip 17'', 7J, ET40.
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
Re: MY KIA - B 77 X i A
superba masina.. felicitari pentru modificarile survenite in ceea ce priveste bara fata..
eu as fi renuntat totusi la pleoape si as fi pus farurile sport cu fundal negru..
dar per total, bestiala! felicitari!
eu as fi renuntat totusi la pleoape si as fi pus farurile sport cu fundal negru..
dar per total, bestiala! felicitari!
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
- MeGeNe
- Moderator General
- Posts: 1390
- Joined: 15 Jun 2009, 12:07
- Auto: KIA
- Location: Bucuresti - Titan
Re: MY KIA - B 77 X i A
Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos si sa ai numai drumuri bune. Te asteptam la intalniri, s-o vedem mai bine.
B-39-MGN cee'd HB yellow dakar 1,6 GSL City
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Exact asta urmeaza, faruri negre.
Ne vedem maine la intalnire.
Ne vedem maine la intalnire.
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Revin asupra jantelor si a ansamblului janta/anvelopa.
Jantele actuale sunt Wolfrace Kendo Black, Polished Lip, 17", latime 7J, ET 40, prinderi 5x100/ 5x114,3.
Inspiratia mi-a venit de aici: http://www.youtube.com/watch?v=AXTfxJOzJ1U&NR=1; http://www.youtube.com/watch?v=r3QCHmn362c
Anvelopele pe care le am pe masina au dimensiunea 205/50/17 rezultand un talon de 102.5 mm (fata de 120.25mm stock). Am optat pentru acest talon strict din cauza calitatii drumurilor si pt a-mi proteja jantele nestiind cum o sa se comporte (la putin timp am schimbat bieleta fata stanga).
Latimea am ales-o datorita offsetului de 40. Cu dimesiunea asta, la denivelari, cu masina plina anvelopa stanga spate prezinta urme de frictiune (probabil atinge de contra-aripa). In partea dreapta aceasta problema nu apare. Cred ca daca imi montez anvolope cu latime mai mare de 205 anvelopa va atinge aripa. Ca solutie vad acum rapid o roluire usoara a aripilor si arcuri sport mai rigide coborand astfel si garda.
In urma unor calcule facute optiunea mea pt ansamblul roata anvelopa ar fi urmatoarea
Fata : 205/45/17 cu talon de 92.2 mm si un diametru de 61.6 cm ( mai mic cu 0.8% fata de cel stoc si as castiga un pic si la acceleratie)
Spate : 215/45/17 cu talon 96.7 mm si un diametru de 62.5 cm
Jantele actuale sunt Wolfrace Kendo Black, Polished Lip, 17", latime 7J, ET 40, prinderi 5x100/ 5x114,3.
Inspiratia mi-a venit de aici: http://www.youtube.com/watch?v=AXTfxJOzJ1U&NR=1; http://www.youtube.com/watch?v=r3QCHmn362c
Anvelopele pe care le am pe masina au dimensiunea 205/50/17 rezultand un talon de 102.5 mm (fata de 120.25mm stock). Am optat pentru acest talon strict din cauza calitatii drumurilor si pt a-mi proteja jantele nestiind cum o sa se comporte (la putin timp am schimbat bieleta fata stanga).
Latimea am ales-o datorita offsetului de 40. Cu dimesiunea asta, la denivelari, cu masina plina anvelopa stanga spate prezinta urme de frictiune (probabil atinge de contra-aripa). In partea dreapta aceasta problema nu apare. Cred ca daca imi montez anvolope cu latime mai mare de 205 anvelopa va atinge aripa. Ca solutie vad acum rapid o roluire usoara a aripilor si arcuri sport mai rigide coborand astfel si garda.
In urma unor calcule facute optiunea mea pt ansamblul roata anvelopa ar fi urmatoarea
Fata : 205/45/17 cu talon de 92.2 mm si un diametru de 61.6 cm ( mai mic cu 0.8% fata de cel stoc si as castiga un pic si la acceleratie)
Spate : 215/45/17 cu talon 96.7 mm si un diametru de 62.5 cm
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Don Corleone wrote: - Panoul de bord a fost revigorat cu elemente de decor dedicate de la Herbert Richter (prewoodec)
.
Poti sa imi arati si mie o poza te rog cu panoul?
Multumesc
SAAB 9-5
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: MY KIA - B 77 X i A
vezi ca daca pui 225/45/17 o sa ai amprenta mai mare pe sol si implicit mai multa aderenta... deci acceleratie mai bunaDon Corleone wrote:Revin asupra jantelor si a ansamblului janta/anvelopa.
Jantele actuale sunt Wolfrace Kendo Black, Polished Lip, 17", latime 7J, ET 40, prinderi 5x100/ 5x114,3.
Inspiratia mi-a venit de aici: http://www.youtube.com/watch?v=AXTfxJOzJ1U&NR=1; http://www.youtube.com/watch?v=r3QCHmn362c
Anvelopele pe care le am pe masina au dimensiunea 205/50/17 rezultand un talon de 102.5 mm (fata de 120.25mm stock). Am optat pentru acest talon strict din cauza calitatii drumurilor si pt a-mi proteja jantele nestiind cum o sa se comporte (la putin timp am schimbat bieleta fata stanga).
Latimea am ales-o datorita offsetului de 40. Cu dimesiunea asta, la denivelari, cu masina plina anvelopa stanga spate prezinta urme de frictiune (probabil atinge de contra-aripa). In partea dreapta aceasta problema nu apare. Cred ca daca imi montez anvolope cu latime mai mare de 205 anvelopa va atinge aripa. Ca solutie vad acum rapid o roluire usoara a aripilor si arcuri sport mai rigide coborand astfel si garda.
In urma unor calcule facute optiunea mea pt ansamblul roata anvelopa ar fi urmatoarea
Fata : 205/45/17 cu talon de 92.2 mm si un diametru de 61.6 cm ( mai mic cu 0.8% fata de cel stoc si as castiga un pic si la acceleratie)
Spate : 215/45/17 cu talon 96.7 mm si un diametru de 62.5 cm
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Ai dreptate si cu aderenta si cu amprenta. Insa 225/45/17 are diametrul mai mare decat cel stock cu 2.06% (63.43 cm fata de 62.15 cm). Rezulta un top speed mai mare, dar o acceleratie scazuta. Cu un diametru mai mic ai o accelaratie mai buna dar o viteza de varf mai mica. Insa eu nu urmaresc un top speed mai mare ci o acceleratie mai buna. Si cand spun acceleratie nu ma refer doar la plecarea de pe loc, de la semafor, unde aderenta ar fi mai scazuta, ci la reprizele de acceleratie in general, de la 20 la 100 km/h de exemplu.quelloo wrote:Don Corleone wrote: vezi ca daca pui 225/45/17 o sa ai amprenta mai mare pe sol si implicit mai multa aderenta... deci acceleratie mai buna
Plus ca 225/45/17 are si o greutate mai mare. Ansamblul janta+anvelopa (205/50/17) pe care il am acum, cantareste 19 kg. O greutate mai mare ar afecta si acceleratia.
Daca am gresit cu ceva in afirmatiile mele, rog pe cineva cu mai multe cunostinte mecanice si tehnice sa ma contrazica.
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
[/quote]Poti sa imi arati si mie o poza te rog cu panoul?[/quote]
Nu am poze cu interiorul pt ca nu mi s-a parut nimic spectaculos. Insa o sa fac cateva cat de curand si o sa le postez.
Nu am poze cu interiorul pt ca nu mi s-a parut nimic spectaculos. Insa o sa fac cateva cat de curand si o sa le postez.
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
- _devilson_
- Posts: 469
- Joined: 26 Mar 2012, 19:50
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: MY KIA - B 77 X i A
bv. arata ca nou. cu ce l-ai curatat?
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
Re: MY KIA - B 77 X i A
cel mai bun mod si eficient o carpa imbibata in motorina si arata ca nou....dureaza doar pana stergi tot...in rest nici-o problema.
Kia Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
ODO: 66000Km,
- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16
ODO: 66000Km,
- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16
- Don Corleone
- Pustiu' Raceru'
- Posts: 225
- Joined: 25 Nov 2007, 12:07
- Auto: KIA Cee'd SW
- Location: Bucuresti - Dristor
- Contact:
Re: MY KIA - B 77 X i A
Am inceput cu o carpa umeda, cu apa si sapun. Dupa care am finalizat cu spray "FastBlack" de la Mafra imbibat intr-un buretel.
Se poate combina cu niste muzica si o bericica.
Se poate combina cu niste muzica si o bericica.
Ceed 1.6 CRDI Spirit, Matrix Brown
B 77 XIA
B 77 XIA