Instalatie GPL !?!
- bogladen
- Posts: 129
- Joined: 18 Nov 2009, 20:03
- Auto: Nissan Qashqai Acenta 1.5 dci
- Location: Bucuresti
Re: Instalatie GPL !?!
la mine nu a trecut niciodata in mers pe benzina, indiferent de temperatura sau de unde am bagat gpl
Re: Instalatie GPL !?!
Parerea mea este ca aveti o problema cu presiunea GPL, care nu e datorata de instalatie ci de pompa de la care alimentati sau mai rau de furnizorul de gaz. Fiind iarna proportiile se schimba in compozitia gpl-ului si s-ar putea sa nu fie prea bine "digerat" de instalatie.
Eventual puteti sa verificati inca o data parametrii din computerul gpl sa vedeti daca nu e ceva de acolo.
La mine nu face figura asta indiferent de viteza si temperatura. E drept, din cauza frigului trece pe gaz doar dupa ce sare de 60 de grade fata de 40 vara.
Eventual puteti sa verificati inca o data parametrii din computerul gpl sa vedeti daca nu e ceva de acolo.
La mine nu face figura asta indiferent de viteza si temperatura. E drept, din cauza frigului trece pe gaz doar dupa ce sare de 60 de grade fata de 40 vara.
Re: Instalatie GPL !?!
salutare
azi in bv erau 6 grade. am avut aceeiasi problema...trecea pe benzina peste 3500 rpm. deci am exclus teoria temperaturii scazute. inseamna ca problema e alta...
dar care?
drumuri bune
azi in bv erau 6 grade. am avut aceeiasi problema...trecea pe benzina peste 3500 rpm. deci am exclus teoria temperaturii scazute. inseamna ca problema e alta...
dar care?
drumuri bune
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: Instalatie GPL !?!
Raman 2 solutii:
1. instalatia, mai precis computerul ei, are nevoie de o mica reglare in soft
2. GPL-ul are o calitate proasta
Personal votez cu prima varianta
1. instalatia, mai precis computerul ei, are nevoie de o mica reglare in soft
2. GPL-ul are o calitate proasta
Personal votez cu prima varianta
Re: Instalatie GPL !?!
salutare
intre timp problema a evoluat...nu mai tine aproape deloc pe GPL. sare si la 1500 rpm. recomandarea unui service autorizat brc a fost sa fac plinul iar la gaz. si se pare ca si-a revenit. dar pentru cat timp? daca va reveni, si cred ca va reveni, urmeaza sa le fac o vizita si sa o puna pe tester.
bine macar ca acum avem reprezentanta brc si in brasov. pentru cei interesati, Kampur, dealer Honda in Brasov.
drumuri bune.
intre timp problema a evoluat...nu mai tine aproape deloc pe GPL. sare si la 1500 rpm. recomandarea unui service autorizat brc a fost sa fac plinul iar la gaz. si se pare ca si-a revenit. dar pentru cat timp? daca va reveni, si cred ca va reveni, urmeaza sa le fac o vizita si sa o puna pe tester.
bine macar ca acum avem reprezentanta brc si in brasov. pentru cei interesati, Kampur, dealer Honda in Brasov.
drumuri bune.
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
- bogladen
- Posts: 129
- Joined: 18 Nov 2009, 20:03
- Auto: Nissan Qashqai Acenta 1.5 dci
- Location: Bucuresti
Re: Instalatie GPL !?!
vad ca si colegii cu ford au aceasta problema. Posibil sa fie frigul de vina sau calitatea proasta a gazului. am inteles ca nici nu se mai gaseste gpl disponibil la statiile mari...eu nu am mai scos masina de sambata
Re: Instalatie GPL !?!
Cat v-a costat afacerea (instalatie + montaj) cu GPL-ul si ce produs recomandati?
Re: Instalatie GPL !?!
in aprilie 2700 lei BRC cu montaj cu tot,plus 150lei omologare la RAR la politie nu am fost sa o trec si in certificat, daca sunt colegi care au trecut instalatia in certificat cat au dat.Asta am pus eu tu cerceteaza, studiaza si alege ce vrei dar sa tii cont sa ai o reprezentanta pe langa tine in caz de ceva sa mergi cateva sute de km, eu sunt super multumit.
1.4 BEST, Pewter Beige
Re: Instalatie GPL !?!
Urmeaza sa fac revizia de 60k + Casco + montare GPL si nu stiu in ce ordine sa le fac. Revizia dupa montarea GPL difera fata de o revizie normala? Si daca da, in ce consta diferenta? Multumesc !
Re: Instalatie GPL !?!
salutareoctav_ceo wrote:salutare
intre timp problema a evoluat...nu mai tine aproape deloc pe GPL. sare si la 1500 rpm. recomandarea unui service autorizat brc a fost sa fac plinul iar la gaz. si se pare ca si-a revenit. dar pentru cat timp? daca va reveni, si cred ca va reveni, urmeaza sa le fac o vizita si sa o puna pe tester.
bine macar ca acum avem reprezentanta brc si in brasov. pentru cei interesati, Kampur, dealer Honda in Brasov.
drumuri bune.
se pare ca toata problema a fost de la lipsa presiunii gazului din instalatie. de atunci am mai facut de 2 ori plinul si nu a mai sarit deloc.
drumuri bune.
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: Instalatie GPL !?!
salutareSany wrote:Urmeaza sa fac revizia de 60k + Casco + montare GPL si nu stiu in ce ordine sa le fac. Revizia dupa montarea GPL difera fata de o revizie normala? Si daca da, in ce consta diferenta? Multumesc !
teoretic nu ar trebui sa difere deloc. iti recomand sa iti faci intai revizia. astfel eviti comentariile daca ceva nu e ok la masina, ca abia asteapta sa se eschiveze ca e din cauza gpl-ului. iar daca pui gpl-ul dupa, ai toate reglajele facute si masina merge cel mai bine.
drumuri bune.
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: Instalatie GPL !?!
Am cerut informatii de la o firma care se ocupa cu montarea instalatiilor GPL si mi-au spus un pret care mi se pare cam mare 3200 lei pentru Tomasseto Stag 300 sau Stag 4 + 100 lei reviziile la instalatie la 6 luni. De ce la 6 luni si de ce 100 de lei? Ce schimba?
De Stag 300 tot am citit si pare ok, dar mi-a spus ca e cam vechi acest tip de instalatie si ca imi recomanda Stag 4, (mai noua/buna) despre care nu prea am gasit informatii. Vrea sa scape de Stag 4 ca nu se vinde sau sa o fi?
De Stag 300 tot am citit si pare ok, dar mi-a spus ca e cam vechi acest tip de instalatie si ca imi recomanda Stag 4, (mai noua/buna) despre care nu prea am gasit informatii. Vrea sa scape de Stag 4 ca nu se vinde sau sa o fi?
Re: Instalatie GPL !?!
@sany, de ce nu optezi pentru BRC? Pretul e mai mic iar reviziile se fac la 30.000 km.
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI
Re: Instalatie GPL !?!
scump rau la 3200 ron, iar revizia consta in schimbarea filtrului gpl si verificare soft prin laptop.
scumpa si revizia, in mod normal nu sare de 70 ron.
banii tai, alegerea ta, dar instalatia e scumpa acolo unde ai intrebat tu
scumpa si revizia, in mod normal nu sare de 70 ron.
banii tai, alegerea ta, dar instalatia e scumpa acolo unde ai intrebat tu
Re: Instalatie GPL !?!
Salutare tuturor. Se pare ca a venit si la mine timpul sa-mi pun GPL in special pt faptul ca nu am de gand sa imi schimb masima prea curand.
Am cateva intrebari la care as fi bucuros daca voi gasi raspuns aici.
Din Iasi numai Boby si-a pus instalatie GPL pe Ceed?
In Iasi preturile sunt cam mari: un Tomasetto Stag 4 e la 2800 lei iar un BRC tip 2900 la 2900 lei indiferent de rezervor toroidal. Am intrebat de diferente si mi sa spus ca BRC-ul e mai scump la revizie atata tot. Are cineva idee ce-s cu baietii astia de AICI?
Aveti idee de vreo oferta mai buna in Iasi sau imprejurimi?
Cei care v-ati montat GPL ati pus priza de alimentare de GPL langa busonul rezervorului (vezi foto) sau ati decupat in alta parte pe aripa? Daca ati pus langa busonul de benzina cum va descurcati cu "palnia" (nu stiu cum sa-i spun) pe care trebuie sa o infiletati/montati/demontati de fiecare data cand alimentati cu GPL?
Toate cele bune.
dulaul
Am cateva intrebari la care as fi bucuros daca voi gasi raspuns aici.
Din Iasi numai Boby si-a pus instalatie GPL pe Ceed?
In Iasi preturile sunt cam mari: un Tomasetto Stag 4 e la 2800 lei iar un BRC tip 2900 la 2900 lei indiferent de rezervor toroidal. Am intrebat de diferente si mi sa spus ca BRC-ul e mai scump la revizie atata tot. Are cineva idee ce-s cu baietii astia de AICI?
Aveti idee de vreo oferta mai buna in Iasi sau imprejurimi?
Cei care v-ati montat GPL ati pus priza de alimentare de GPL langa busonul rezervorului (vezi foto) sau ati decupat in alta parte pe aripa? Daca ati pus langa busonul de benzina cum va descurcati cu "palnia" (nu stiu cum sa-i spun) pe care trebuie sa o infiletati/montati/demontati de fiecare data cand alimentati cu GPL?
Toate cele bune.
dulaul
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.