ionutz wrote:Cei cu GPL si rezervor de 43l, cat GPL va intra(de la gol la plin) si cati km parcurgeti?
salutare
de la complet gol la plin full imi ia 34-35 de litrii maxim. iar de parcurs am parcurs 360-370 km. acum am trecut la rotile de vara care sunt mai late (205 de vara fata de 185)si ma astept sa parcurg mai putini km cu un plin
drumuri faine.
1.4 GSL City Machine Silver achizitionata in 13 aprilie 2009 din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO din 17 februarie 2011 si pe GPL ODO GPL: ~ 120K km ODO: ~ 140K km
nicul wrote:...sa consum tot rezervorul pana intra singur pe benzina, desi nu e recomandat in manual si sa ii fac plinul...
de ce nu e recomandat consumul total al gazului? oricum, daca vrei, rezervorul de gaz nu se goleste complet, chiar daca nu mai functioneaza pe gaz. se intampla asta pentru ca presiunea din butelie nu este suficient de mare pentru ca instalatia sa functioneze.
la mine am observat ca temperatura exterioara influenteaza mult presiunea din butelie. dimineata cand era mai frig nu trecea pe gaz deloc, iar in cursul zilei trecea si functiona bine pe gaz. si am patit asta 2-3 zile la rand pana cand presiunea a scazut si nu mai functiona nici cand afara era mai cald.
drumuri faine.
1.4 GSL City Machine Silver achizitionata in 13 aprilie 2009 din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO din 17 februarie 2011 si pe GPL ODO GPL: ~ 120K km ODO: ~ 140K km
salutare
in cazul meu, dupa un plin de gpl (34-35 l) primul led se stinge dupa aprozimativ 60 de km, iar celelalte 2 leduri mai tin cam inca 100 km. ultimul led (complet aprins si clipind) mai tine cam 200 km. si la voi se comporta asa? mie mi se pare normal ca fiecare led ca confere o autonomie egala de functionare.
drumuri bune.
1.4 GSL City Machine Silver achizitionata in 13 aprilie 2009 din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO din 17 februarie 2011 si pe GPL ODO GPL: ~ 120K km ODO: ~ 140K km
nicul wrote:Deci ceva nu e bine deloc, daca au intrat numai 22,5 litri dupa ce am mers 320 km...Ma gandeam sa consum tot rezervorul pana intra singur pe benzina, desi nu e recomandat in manual si sa ii fac plinul. Pana atunci sunt curios cat o sa merg eu cu cei 22,5 litri + ce mai era in rezervor.
in manual probabil scrie ca nu e recomandat sa mergi fara benzina pentru ca merge pompa in gol, nu are nicio legatura cu gazul
nicul wrote:Deci ceva nu e bine deloc, daca au intrat numai 22,5 litri dupa ce am mers 320 km...Ma gandeam sa consum tot rezervorul pana intra singur pe benzina, desi nu e recomandat in manual si sa ii fac plinul. Pana atunci sunt curios cat o sa merg eu cu cei 22,5 litri + ce mai era in rezervor.
in manual probabil scrie ca nu e recomandat sa mergi fara benzina pentru ca merge pompa in gol, nu are nicio legatura cu gazul
Scrie si de benzina si de gaz in manual. Oricum, va caraie pistolul cand faceti plinul?
Scrie in manual ca este recomandat sa nu se goleasca butelia de tot, dar asta din cauza ca in momentul in care GPL-ul este pe terminate(in functie temperatura ambianta)masina incepe sa se ingatuie si aduna eventualele impuritati din gaz...
In legatura cu ledurile, la 65km mi se stinge primul led, la 135km al 2-lea,la 225km al 3-lea si in jur de 285km incepe sa licare.Eu am avut chiar o problema cu indicatia(indica eronat-la 130 de km ramaneam doar cu 1led),dar la revizia de 1.000km problema a fost remediata.La reglarea indicatiei am observat ca softul permite reglarea indicatiei, mai exact in cazul meu la 85% din capacitatea buteliei se stinge primul bec, la 65% al 2-lea ....(nu mai retin exact restul)
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
La foarte multe pompe, caraie la momentul in care este plinul facut.
In ce ma priveste la un plin, cu rezervorul gol, intra cam 36 l.
Stingerea led-urilor este ok, si la mine face acelasi lucru, cand mai este ultimul aprins mai pot face 200 km, iar cand incepe sa palpaie, 100 km. Primul se stinge mai repede, pentru ca rezervorul nu se umple niciodata cu 42-43 l.
Masina nu are nimic daca se consuma tot gpl-ul, si va spun asta din experienta intamplandu-se de cel putin 4 ori pana acum. Trece linistita pe benzina si asta e. Daca va este frica de impuritati, schimbati filtrul de gpl la 10.000 km, operatiunea durand 5 min, iar pretul este de 30 ron.
Masina nu are nimic daca se consuma tot gpl-ul, si va spun asta din experienta intamplandu-se de cel putin 4 ori pana acum. Trece linistita pe benzina si asta e. Daca va este frica de impuritati, schimbati filtrul de gpl la 10.000 km, operatiunea durand 5 min, iar pretul este de 30 ron.[/quote]
30 de ron costa la cei care ti-au pus GPL sau in regie proprie?
Kia Ceed SW-- motor-1.4 -- echipare - best-- alb -- septembrie 2008--ODO - 115000
idee e sa nu mai alimentati FULL mereu ...
se blocheaza plutitorul rezorvorului si de aceea va indica aiurea... eu de obicei bag de 50ron cand mai am 2 leduri aprinse !!!
pana acum nu am avut probleme (asa mi-a indicat cel la service , ca sa nu ii fac vizite ) )
idee e ca orice iti arata ... tot iesi mai ieftin ca pe benzina )
Poate ma insel, dar la un moment dat am citit urmatoarele:
"Nivelul GPL-ului din butelie poate fi mãsurat cu doi magneti, unul fiind instalat în interiorul buteliei si adiacent dispozitivului conectat la plutitor, iar celãlalt conectat la indicator pe partea exterioarã a buteliei.
Multi-valva are un plutitor pentru a indica nivelul GPL si o conductã pentru aspirarea gazului."
Din cate inteleg eu mai exista si un plutitor intern care indica cel putin limita maxima (80%) la alimentare oprind astfel multivalva.
Rezulta ca exista atat magneti cat si plutitor pentru a indica nivelul din rezervor.
Boby wrote:Daca o sa vreti sa circulati cu instalatia gpl in strainatate, o sa aveti nevoie de talon cu instalatia trecuta. Pentru 35 lei cat costa preschimbarea, nu cred ca e o problema pentru nimeni, basca ca talonul are acum are un nou format.
Cat priveste roata de rezerva, este loc de ea in protbagaj, mai ales la SW, caut acum sa cumpar o husa sa o imbrac.
De unde ai informatia asta, mai stie cineva sa fie obligatoriu sa trec instalatia in talon ca sa ies din tara? Vreau sa plec la vara la mare in Bulgaria si vreau sa stiu sigur daca imi bat capul cu chestia asta, mi-e mi se pare dubios sa fiu obligat dar as vrea sa fiu sigur. Deci care a iesit din tara cu gazu...?
Eu ma intreb cine oare sta sa te controleze sub capota la iesirea din tara sa vada daca ai instalatie GPL, in conditiile in care de multe ori nu ti se cere nici macar talonul masinii...Este o aberatie!
sender78 wrote:In service, dar nu la cei unde am montat, altii autorizati BRC.
Cartusul pentru filtru il cumpar eu iar mecanicul face schimbul. Pret total 32 lei.
Vezi ca filtrul original de BRC e din bumbac si e tratat cu carbon activ. La 32 lei cu siguranta e ceva polonez de proasta calitate. Schimbarea unui injector te va costa mai mult decat un filtru bun.