Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
-
- Posts: 20
- Joined: 25 Jun 2008, 11:01
- Auto:
- Location: Sighetu Marmatiei
Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Salut dragilor!!! scuze pt.greseli si eventuale postari gresite.Rog corectati daca este cazul. 13.nov.2010 ora 15 comuna Barsana MM, viteza a lV -a . 50 km/ora.Pierd viteza ,schimb a lll-a,accelerez ,nimic.Calculatorul instant =15. A ll-a,acceleratie 0 . Viteza l, instant 19,5 , abia se tiriie .Pe bord nimic aprins . Cu chiu cu vai ajung la manastire. Rotile frigeau de parca as fi mers cu frinele puse Pauza 15 minute.MARRE MORCOV!!!!! Pornit motorasul ,probe ,merge perfect,!!! accelerat 100 km/h . FARA PROBLEME. Miine telefon Auto Dox baia Mare
cee'd 1,4 GSL
Re: Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Daca NU erau incinse toate rotile, verifica pistonasele de la rotile care s-au incalzit.
Daca TOATE rotile erau calde, verifica toate pistonasele si pompa centrala.
...toate in service, pe garantie. Daca ti se repeta problema pe drum, foloseste cardul de asistenta rutiera de la Kia, sa nu-ti inpute dupa aia eventuala uzura a discurilor.
Daca TOATE rotile erau calde, verifica toate pistonasele si pompa centrala.
...toate in service, pe garantie. Daca ti se repeta problema pe drum, foloseste cardul de asistenta rutiera de la Kia, sa nu-ti inpute dupa aia eventuala uzura a discurilor.
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
-
- Posts: 20
- Joined: 25 Jun 2008, 11:01
- Auto:
- Location: Sighetu Marmatiei
Re: Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Multumesc pt. sfat .Fost azi in servce.Sighet-Baia Mare parcurs fara probleme.Pentru cine nu a parcurs drumul,DN 18 prin pasul Gutii-940 m coborirea spre Baia Mare 17 km serpentine ac de par.In service verificat pistoane frine ,saboti,totul in regula.pus pe calculator...la fel OK.Posibil stat afara ceva rugina + mizerie.?!?Nu au mai intilnit asa ceva . SE vor interesa.Din discutiile cu alti soferi posibil : 1- o pietricica ceva in saboti si ABSsa reactioneze. 2- Posibil o bula de aer in piston si atunci se blocheaza frinele. Solutie:bagi pe mers inapoi citiva metri si se deblocheaza.Asa am facut fara sa stiu ( in fata era zid)si s-a rezolvat.....Oricum nu doresc nimanui ,senzatia de nesiguranta e groaznica. ..... CEED 1,4 benzina,Silver ,MM-06-SJU ,15.600 km.
cee'd 1,4 GSL
Re: Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Ma bucur ca-i bine, desi nu prea cred in povestile cu pietricica si bula de aer. Suna a scuze de mecanic puturos 
Cand iti schimbi rotile de iarna, arunca un ochi pe discuri dupa urme de uzura.
Spor!

Cand iti schimbi rotile de iarna, arunca un ochi pe discuri dupa urme de uzura.
Spor!
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
Re: Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Salut Ioan,
Am avut si eu o problema asemanatoare cu masina si la un drum lung am observat intamplator ca jantele si capacele erau fff fierbinti si nu mi s-a parut deloc normal, mai ales ca nu mai puteam sa inaintez deloc.
M-am dus la Vaslui unde le-am explicat problema ... si omul mi-a zis din prima ... "masina mergea infranata". Am luat-o la un drum cu domnul de acolo (aceasta problema aparea aleatoriu) si nimic, asa ca s-a gandit sa o ia putin la verificat si a gasit faptul ca tija de la pedala de frana ce intra in pompa de frana nu era reglata la distanta corespunzatoare (dupa cum stiti acea distanta se regleaza mecanic cu o piulita si da in final cursa pedalei de frana).
Distanta fiind mai mica => cursa pedalei de frana era mai scurta=> lichidul de frana, dupa apasarea pedalei, nu mai reusea sa se intoarca tot din sistem in pompa si ramanea pe traseu, si datorita temp ridicate bineinteles ca se dilata in furtunase realizind o presiune, iar placutele de frana apasau pe disc.
S-a rezolvat foarte simplu: a reglat acea distanta conform cu cea normala si de atunci nu mi-a mai facut nici o problema!
Bafta!
Am avut si eu o problema asemanatoare cu masina si la un drum lung am observat intamplator ca jantele si capacele erau fff fierbinti si nu mi s-a parut deloc normal, mai ales ca nu mai puteam sa inaintez deloc.
M-am dus la Vaslui unde le-am explicat problema ... si omul mi-a zis din prima ... "masina mergea infranata". Am luat-o la un drum cu domnul de acolo (aceasta problema aparea aleatoriu) si nimic, asa ca s-a gandit sa o ia putin la verificat si a gasit faptul ca tija de la pedala de frana ce intra in pompa de frana nu era reglata la distanta corespunzatoare (dupa cum stiti acea distanta se regleaza mecanic cu o piulita si da in final cursa pedalei de frana).
Distanta fiind mai mica => cursa pedalei de frana era mai scurta=> lichidul de frana, dupa apasarea pedalei, nu mai reusea sa se intoarca tot din sistem in pompa si ramanea pe traseu, si datorita temp ridicate bineinteles ca se dilata in furtunase realizind o presiune, iar placutele de frana apasau pe disc.
S-a rezolvat foarte simplu: a reglat acea distanta conform cu cea normala si de atunci nu mi-a mai facut nici o problema!
Bafta!
Kia Cee'd 1.4 BEST Machine Sylver
Re: Probleme ceed ; acceleratie o,roti incinse
Bun comment!!!!!!! din pacate nu prea ai ce citi pe acest forum, gramada de nabi isi dau cu parerea fara sa dea un search inainte, dar uite ceva util de la OMU'cataman wrote:Salut Ioan,
Am avut si eu o problema asemanatoare cu masina si la un drum lung am observat intamplator ca jantele si capacele erau fff fierbinti si nu mi s-a parut deloc normal, mai ales ca nu mai puteam sa inaintez deloc.
M-am dus la Vaslui unde le-am explicat problema ... si omul mi-a zis din prima ... "masina mergea infranata". Am luat-o la un drum cu domnul de acolo (aceasta problema aparea aleatoriu) si nimic, asa ca s-a gandit sa o ia putin la verificat si a gasit faptul ca tija de la pedala de frana ce intra in pompa de frana nu era reglata la distanta corespunzatoare (dupa cum stiti acea distanta se regleaza mecanic cu o piulita si da in final cursa pedalei de frana).
Distanta fiind mai mica => cursa pedalei de frana era mai scurta=> lichidul de frana, dupa apasarea pedalei, nu mai reusea sa se intoarca tot din sistem in pompa si ramanea pe traseu, si datorita temp ridicate bineinteles ca se dilata in furtunase realizind o presiune, iar placutele de frana apasau pe disc.
S-a rezolvat foarte simplu: a reglat acea distaanta conform cu cea normala si de atunci nu mi-a mai facut nici o problema!
Bafta!
Sa traiesti, probabil ai lamurit pe multi care mergeau "infranati"

Kia ceed 1.4 LX Best Piston Grey