Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
User avatar
virgiliu
Posts: 12
Joined: 20 Jul 2010, 10:53
Auto:
Location: Pitesti

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by virgiliu »

Salut.

Ieri am avut un pic de timp (de fapt, m-am dus sa inmatriculez masina) si am testat turatiile, dar - pus in garda ca nu fac bine s-o omor - numai pe vreo 10 km de autostrada.

Aproape liniar cu viteza, turatiile sunt asa:
100 km/h - 3000 rot/min, 120 - 3500, 140 - 4000, 160 - 4500(4600).

Conform specificatiilor, masina are 122 CP. Alte chestii pe care le-am intalnit in prezentul topic... M-am uitat si eu la bord cand apare indicatorul de schimbat viteza (apropo, cam in acelasi moment in care le-as face eu, "fara sa ma uit"), presupun ca este setata sa faca asta la 2500 - 2700 rot/min. Iar eu n-am norocul sa mi se abureasca farul...

Procedand cum am zis, altfel dacat se spune in recomandari (!), la 2 drumuri dus-intors pe autostrada A1 - medie 140/ora (plus vreo 60 km in Bucuresti) si unul Pitesti-Vidraru, retur, (as zice ca "destul de" mixt), am consumat 8.4 l/100. Pentru un, recunosc, sofer superficial, mi se pare un consum bun, ce ziceti?

(Informatii de-a valma, dar n-am timp sa le structurez: Am cam 1100 km la bord acum, iar masina mi-a luat-o nevasta-mea pentru "siguranta". Ca o paranteza, la 150 la ora cu KIA, ma simt mai putin sigur pe autostrada decat la 160-170 cu o Skoda Octavia 1,9 pe motorina, veche de 10 ani.)

quelloo
Posts: 4418
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by quelloo »

pai poate ne explici si noua de ce te simti mai sugur in octavia la vitezele alea?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
virgiliu
Posts: 12
Joined: 20 Jul 2010, 10:53
Auto:
Location: Pitesti

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by virgiliu »

Exemplu:
- Kia, 155 la ora pe autostrada. Imi intra unu in depasire, cand mai aveam un pic pana sa trec de el. Pun frana, nu prea brusc, ca eram destul de departe, si incepe Kia sa "danseze", iar eu cu volanul dupa ea, sa redresez, m-au cam trecut sudorile... ca sa nu spun altfel. (adevarul e ca dupa aia, m-am tot gandit de ce n-a intrat ESP-ul in functiune, ca era activ...)
- Acelasi exemplu, pentru ca merg aproape zilnic cu Skoda la Bucuresti (masina de serviciu), iar chestii d-astea cu bizoni sa-ti sara in fata sunt la ordinea zilei pe autostrada, ei, Skoda franeaza usor si nici nu se abate din drum..., adica nu "danseaza", na.

Stiu, o sa se spuna ca nu m-am obisnuit cu noua masina, ca volanul Skodei e mai mare, sau ca ma laud ca am Kia balerina... Dar eu asa am simtit atunci... si mi-am format o retinere (de bun augur, cum s-ar zice, tocmai ca s-o las mai moale...)

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

virgiliu wrote:Exemplu:
- Kia, 155 la ora pe autostrada. Imi intra unu in depasire, cand mai aveam un pic pana sa trec de el. Pun frana, nu prea brusc, ca eram destul de departe, si incepe Kia sa "danseze", iar eu cu volanul dupa ea, sa redresez, m-au cam trecut sudorile... ca sa nu spun altfel. (adevarul e ca dupa aia, m-am tot gandit de ce n-a intrat ESP-ul in functiune, ca era activ...)
Nu prea cred ca incepe sa danseze :wink:
Pai am avut si eu un experiment asemanator, dar nu cu unu care vroia sa treaca in fata mea in depasire fiind, ci unu care s-a postat cu ditamai passatu de-a latul soselei. Si aveam 160 si ceva la ora, am inceput sa franez, nu prea brusc dar continuu, din ce in ce mai tare.
Nu imi aduc aminte sa ma fi apucat de balet :D
Sigur nu ai o problema cu kiutza ta sau din reflex ai miscat un pic de volan intr-o directie, ma rog, stanga sau dreapta? La viteza aia daca franez, e recomandat sa stai cu volanu drept (parerea mea)
Si de ce sa intre ESP-ul in functiune, daca nu primise informatii de "pierdere a stabilitatii"? Sau poate era dezactivat
Si la abia 1000 km parcursi deja ii dai talpa cu peste 150 km/ora? (la viteza aia conform graficului mentionat de tine ai binisor peste 4000 rpm-uri, cand in rodaj nu e recomandat sa treci de 3000 rpm-uri :wink:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
virgiliu
Posts: 12
Joined: 20 Jul 2010, 10:53
Auto:
Location: Pitesti

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by virgiliu »

bubumisu wrote: Si de ce sa intre ESP-ul in functiune, daca nu primise informatii de "pierdere a stabilitatii"? Sau poate era dezactivat
Si la abia 1000 km parcursi deja ii dai talpa cu peste 150 km/ora? (la viteza aia conform graficului mentionat de tine ai binisor peste 4000 rpm-uri, cand in rodaj nu e recomandat sa treci de 3000 rpm-uri :wink:
ESP-ul era activat. Mai pierdere a stabilitatii decat ce mi s-a intamplat nici mama ESP-ului n-ar scoate-o... Ma rog, poate ca se activeaza la salsa, nu la blues... =D>
Oricum, sunt multumit de masina, si gata! promit sa nu mai fac... maxim 3500 rpm.......... ca la 3000 abia am 100 :shock:


Alta intrebare: exista KIA Ceed SW 1.6 benzina cu Euro 5?

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

k, Virgiliu, am inteles. Ai pierdut controlul si probabil nu datorita tie in primul rand ca si sofer.
Dar mai intreb odata, posibil in momentul cand ai inceput sa pui frana sa fi miscat de volan, ca la viteza aia e obligat ca a inceput baletul. S-au chiar nu ai miscat deloc de volan, ai franat cu el in pozitie dreapta? :?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
virgiliu
Posts: 12
Joined: 20 Jul 2010, 10:53
Auto:
Location: Pitesti

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by virgiliu »

Eram singur in masina.
Dar D-zeu mi-e martor...

Stii ce? Pana la urma, chiar m-as mai linisti sa fi miscat eu din volan... #-o

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

Poti sa repeti oricand testul, fara frica, ca sa te convingi, dar sigur daca tii volanul drept nu sunt sanse sa se destabilizeze masina.
Am uita sa mentionez, eram incarcat cu pasageri cand am patin incidentul, ma intorceam de la mare, plus bagaj burdusit, posibil si de asta sa se fi comportat asa de bine in franare, oricum, in acel moment eram pe drum drept si testam si eu limitele cand a aparut boul ala in fata, dar sigur reactia mea in prima secunda nu a fost sa il ocolesc ci sa franez si sa reduc din viteza (am refacut acuma"firul evenimentelor" :mrgreen: ), si dupa aia de abia (in jur de 100 la ora) am inceput sa virez sa ma gandesc pe unde sa il ocolesc :D

PS: Si nici macar nu eram pe autostrada (probabil carosabil mai bun decat pe nationalul unde am patit incidentul)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

quelloo
Posts: 4418
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by quelloo »

este foarte posibil ca in acea portiune unde ai pus frana sa fi fost deformata sosea si de aceea sa fi dansat masina. Am patit asa cand s-a intamplat sa trec pe drumuri pe unde trecusera camioane si se lasase asflatu si pur si simplu imi fugea volanul din mana. Referitor la miscatul volanului, mie unu, la inceput mi s-a parut ca este prea moale volanul la viteze mari.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

Si totusi ceed-ul are faima de masina care la viteze mari se intareste volanul
Eu am fost "avertizat" ma refer la modul pozitiv inca de la inceput de dealer, ca fiind una din "atuurile" sale.
Si daca ma gandesc ca am condus ultimul astra wagon 1,9 TDI si volanul e "mana moarta" la viteze mari, nu se intareste deloc, atunci chiar ca sunt multumit de kiutza mea 8)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by Ogy »

Daca esti de acord cu mesajul lui quelloo si mai pui si BAS-ul in schema, rezulta ce ai patit.
Cu Skoda posibil sa fi patit ceva mai rau pe aceiasi portiune (cu tot cu EBV-ul cu care sa zicem ca ar veni echipata).
Cand vine vorba de stabilitate la viteze mai mari, nu stiu cum te simti tu dar la vitezele respective, NICIODATA octavia mentionata nu o sa se comporte mai bine decat cee'd-ul pe care il ai.
Documenteaza-te, studiaza si testeaza si ai sa vezi de ce o masina reactioneaza intr-un fel sau altul in functie de anumiti factori.
Pe cee'd motoarele de 1,4 si 1,6 GSL sunt euro5.

spdblue
danezul
Posts: 4480
Joined: 26 Sep 2007, 21:08
Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
Location: Brasov
Contact:

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by spdblue »

Nu contest performantele Skoda. Cu cee'd am avut ocazia sa-i testez frana pe trasee diferite, pe suprafete diferite, la viteze diferite si chiar in regim de urgenta. Nu mi-am dansat niciodata pana acum, nu mi-am tras in nicio parte. Daca nu am invartit volanul s-a deplasat pe directia inainte.
Singura nemultumire la frane este aceea ca de vreo 2 ori am avut senzatia ca nu se va opri, ca aluneca frana, ca nu merge. Dupa am stat si mi-am analizat pasii: am plecat lansat, am schimbat la 3.500-4.000 si am fost nevoit sa opresc pe o distanta scurta. Doar sistemele bune de pe masina si indemanarea mea m-au ajutat sa nu joc "biliard' cu alte masini.
Drum bun si numai bine.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto

quelloo
Posts: 4418
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by quelloo »

bubumisu wrote:Si totusi ceed-ul are faima de masina care la viteze mari se intareste volanul
Eu am fost "avertizat" ma refer la modul pozitiv inca de la inceput de dealer, ca fiind una din "atuurile" sale.
Si daca ma gandesc ca am condus ultimul astra wagon 1,9 TDI si volanul e "mana moarta" la viteze mari, nu se intareste deloc, atunci chiar ca sunt multumit de kiutza mea 8)
stiu ca se intareste dar am mentionat doar ca din punctul meu de vedere parca nu se intareste destul.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

Acuma na, eu personal nu am cu ce compara sa ma exprim daca or fi alte modele la care se intareste mai tare decat la ceed :?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Kia Cee'd Facelift SW 2010 CITY

Post by bubumisu »

spdblue wrote:Nu contest performantele Skoda. Cu cee'd am avut ocazia sa-i testez frana pe trasee diferite, pe suprafete diferite, la viteze diferite si chiar in regim de urgenta.
Singura nemultumire la frane este aceea ca de vreo 2 ori am avut senzatia ca nu se va opri, ca aluneca frana, ca nu merge. .
Sa stii ca mi s-a intamplat si mie odata, eram in Barlad, intersectie nesemaforizata, de aia in care "pietonii fac ce vrea muschii lor", adica se joaca cu viteza ta de reactie, in fine. In fata o cucoana, nu mai retin ce marca. mergeam lejer dupa ea, cam la un metru, treapta a doua, incarcat cu trei doamne corpolente in spate plus sotia langa mine, cand la un moment dat nu stiu ce i s-a parut aleia, a franat brusc, desi nu a "taiat-o" nici un pieton.
Am fost nevoit sa franez si eu, am apasat constant dar cand am simtit ca mai am zeci de cm pana in bara spate, m-am cam......, am luat de pe frana, si intr-o fractiune de secunda am franat iar. Asa am reactionat in acel moment.
Mi s-a parut ulterior (analizand la rece situatia) ca ceva s-a intamplat. Nu realizez nici acuma, am gresit eu sau s-a intamplat ceva cu frana?

PS: Sunt constient acuma, mai ales dupa discutii inclusiv cu ing. Ouatu de la Rodav cand am schimbat pompa centrala de frana ca frana trebuie apasata constant (nu violent dar constant nu fractionat, pana la fund fara frica, ca sa functioneze normal ABS-ul). Si asa am facut si atunci, am tinut apasat, dar la un moment dat, vorba lui spdblue, parca a "alunecat" :?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”