Consum kia cee'd
Re: Consum kia cee'd
FLOPY
Exprima te rog in procente (daca mai tii minte sau ti-ai notat) cam care e marja de eroare intre plin la plin si ce afiseaza CB-ul instant (ma refer la AVG)
Exprima te rog in procente (daca mai tii minte sau ti-ai notat) cam care e marja de eroare intre plin la plin si ce afiseaza CB-ul instant (ma refer la AVG)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
consum 6.4%,viteza medie 54km/h,distanta ~1200 km,traseu:bucuresti-brasov (traversat brasovul de la un capat la celalat)-sighisoara(fataiala prin sighisoara)-piatra neamt(fataiala)-roman(fataiala)-iasi(fataiala)-roman-buzau-ploiesti(fataiala)-bucuresti (iar fataiala),2 persoane,bagaje multe (portbagaj plin) jumatate din drum,restul bagaje putine,ac pornit permanent,resetat cb la plecarea din fata blocului si citit valorile cand am ajuns tot in fata blocului.concluzie:multumit
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Consum kia cee'd
5,6 extraurban cu clima la LOW, fara sa dau talpa
6,1 mixt cu clima la LOW, cu pasageri "cu greutate"
Pe un tronson fara rampe, dar cu trafic destul de aglomerat
6,1 mixt cu clima la LOW, cu pasageri "cu greutate"
Pe un tronson fara rampe, dar cu trafic destul de aglomerat
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
bucuresti-ruse-varna-obzor-nessebar si retur... cam 740 km... la dus pana in obzor 6,6% la intoarcere imi arata 6,7%... 2 +1/2 + portbagajul plin+ ceva prin masina... la dus am stationat cam 20-30 minute cu motorul pornit si dezaburirea data drumul din cauza vizibilitatii=0 datorate ploii... autostrada shumen-varna e in reparatii pe sensul de dus... te scoate pe un drum paralel... sensul de intors are o bucata de rastorni masina... traiasca esp-ul asa cu defectiuni cu tot... luni la 8:30 sunt la service img sa vad daca are ceva sau nu...
matiz e/ac rosu super 18.12.2003 - B-03-JOF
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#
Re: Consum kia cee'd
7,1 % cu incalzirea pornita si din cand in cand dezaburire parbriz(ploaie care nu mai contenea), traseu cu multe dealuri, adica rampe cu grad mare de inclinare plus 2 tronsoane de cativa km mers cu a 2-a sau chiar a 1-a, datorita unor cratere imense, de nu aveai pe unde sa le ocolesti, doar sa fi mers pe camp
Fara sa dau talpa, mers linistit, eu, sotia si "o persoana cu greutate" (la propriu), aproape 100 km traseul dus-intors, CB resetat, ce sa zic, la mersul de melc si slalom printre cratere, mai mult decat multumit

Fara sa dau talpa, mers linistit, eu, sotia si "o persoana cu greutate" (la propriu), aproape 100 km traseul dus-intors, CB resetat, ce sa zic, la mersul de melc si slalom printre cratere, mai mult decat multumit

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
pot sa confirm un consum de 8.2 realizat numai in oras pe aproximativ 800 km. Pe autostrada tinuta la 130- 140 km/h aproximativ 7.8 - 8l.
Kia Ceed SW-- motor-1.4 -- echipare - best-- alb -- septembrie 2008--ODO - 115000
Re: Consum kia cee'd
nova79
schimba galbenul ala la ODO ca nu se intelege nimic.
Cum ai reusit performanta sa nu iesi din oras 800 km?
8,2 cu AC pornit pe canicula?
Pe autostrada singur sau cu pasageri si bagaje?
schimba galbenul ala la ODO ca nu se intelege nimic.
Cum ai reusit performanta sa nu iesi din oras 800 km?
8,2 cu AC pornit pe canicula?
Pe autostrada singur sau cu pasageri si bagaje?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
pur si simplu s-a intamplat si intamplator am resetat si jurnalierul asa au iesit cei aproximativ 800 Km in oras, AC - nu fac rabat in al folosi ori de cate ori este nevoie, persoane in masina destul de variat de la 2 minim (sotia si fetita de 11 luni - sunt de nedespartit
) pana la 5 , majoritatea Km au fost facuti de sotia mea, eu am un logan si apropo ca o comparatie motorul 1.4 - 75 CP, iar consumul lui este de aproximativ 7,8 l/100 bine este un consum mixt realizat intre Pitesti si Mioveni (Automobile Dacia)
Pe autostrada de obicei 4 persoane.

Pe autostrada de obicei 4 persoane.
Kia Ceed SW-- motor-1.4 -- echipare - best-- alb -- septembrie 2008--ODO - 115000
Re: Consum kia cee'd
nova79
Daca majoritatea km-ilor in oras au fost facuti de sotia ta, clar ca nu a dat talpa, de obicei sotiile schimba in treapta superioara destul de jos in plaja de turatii, probabil tu schimbi mai sus
. Comparatia cu Loganul eventual merge facuta daca ai face km numai oras(macar cativa zeci, nu e neaparat necesar sute de km). Ar fi interesant.
Eu personal daca resetez si merg numai in oras, e de ajuns cativa zeci de km si scade consumul afisat de CB AVG chiar dupa 8-10 km facuti, concludent e dupa zeci de km.
Ultima oara am resetat intr-o zi (resetez destul de des, nu sunt de acord cu principiul "nu reseta CB-ul ca il dai peste cap si nu mai indica bine") mers numai urban, vreo 10 km si deja imi arata 8,6 dar oricum aveam si clima pornita, mers cat de cat lejer, ceva semafoare, fara "bara la bara" fara sa dau talpa, poate unele plecari mai nervoase
Daca majoritatea km-ilor in oras au fost facuti de sotia ta, clar ca nu a dat talpa, de obicei sotiile schimba in treapta superioara destul de jos in plaja de turatii, probabil tu schimbi mai sus

Eu personal daca resetez si merg numai in oras, e de ajuns cativa zeci de km si scade consumul afisat de CB AVG chiar dupa 8-10 km facuti, concludent e dupa zeci de km.
Ultima oara am resetat intr-o zi (resetez destul de des, nu sunt de acord cu principiul "nu reseta CB-ul ca il dai peste cap si nu mai indica bine") mers numai urban, vreo 10 km si deja imi arata 8,6 dar oricum aveam si clima pornita, mers cat de cat lejer, ceva semafoare, fara "bara la bara" fara sa dau talpa, poate unele plecari mai nervoase
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Consum kia cee'd
Traseu: Oradea - Nyireghyhaza
KM parcursi: 270 km
Viteza medie: 49 km/h
Consum: 6,2% pe computerul de bord - AC-ul a fost pornit rareori
KM parcursi: 270 km
Viteza medie: 49 km/h
Consum: 6,2% pe computerul de bord - AC-ul a fost pornit rareori
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
Re: Consum kia cee'd
Pitesti - Poiana Brasov si retur
aproximativ 250km
consum: 5.6, in Poiana Brasov era 6.6
mers in general linistit, doar cu depasiri de 5000+ rpm, aer conditionat pornit foarte putin.
Am o intrebare legata de aerul conditionat, am aer conditionat manual, aveti idee daca consumul este mai mic cand aerul este dat pe o treapta de ventilatie mica fata de una mare? Adica compresorul are mai multe trepte de lucru sau are doar pornit/oprit?
aproximativ 250km
consum: 5.6, in Poiana Brasov era 6.6
mers in general linistit, doar cu depasiri de 5000+ rpm, aer conditionat pornit foarte putin.
Am o intrebare legata de aerul conditionat, am aer conditionat manual, aveti idee daca consumul este mai mic cand aerul este dat pe o treapta de ventilatie mica fata de una mare? Adica compresorul are mai multe trepte de lucru sau are doar pornit/oprit?
Ex. Kia Pro_Cee'd 2008, 1.4 109cp, Best, Cassa White, ODO 48000km.
Seat Leon Sport 1.8 TSI, Candy White, ODO 3333km.
Seat Leon Sport 1.8 TSI, Candy White, ODO 3333km.
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Consum kia cee'd
Presupunand ca ar avea mai multe trepte de lucru... cu cat crezi ca va consuma mai mult intr-o treapta superioara? Cu 3 pipete? Eu zic sa nu mai folosim luminile de intalnire ziua pe drumurile nationale, sa nu mai dam nici flash-uri (mare consumatoare de energie in acele milisecunde), sa nu folosim claxonul sau sa excludem total folosirea unitatii radio-CDgtcosmin wrote:Am o intrebare legata de aerul conditionat, am aer conditionat manual, aveti idee daca consumul este mai mic cand aerul este dat pe o treapta de ventilatie mica fata de una mare? Adica compresorul are mai multe trepte de lucru sau are doar pornit/oprit?

Principala intrebare la folosirea treptelor ventilatiei cu aerul conditionat pornit cred ca ar fi una legata de sanatate gen "Cand afara sunt 38 grade e bine ca in masina sa avem doar 20 grade?"
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Consum kia cee'd
Avand in vedere ca mie imi consuma in oras cu cel putin 2-3l in plus daca aerul conditionat e pornit nu m-ar deranja sa-l las intr-o treapta inferioara stiind ca diferenta de consum s-ar reduce la jumatate.emanuel wrote: Presupunand ca ar avea mai multe trepte de lucru... cu cat crezi ca va consuma mai mult intr-o treapta superioara? Cu 3 pipete? Eu zic sa nu mai folosim luminile de intalnire ziua pe drumurile nationale, sa nu mai dam nici flash-uri (mare consumatoare de energie in acele milisecunde), sa nu folosim claxonul sau sa excludem total folosirea unitatii radio-CD
Ex. Kia Pro_Cee'd 2008, 1.4 109cp, Best, Cassa White, ODO 48000km.
Seat Leon Sport 1.8 TSI, Candy White, ODO 3333km.
Seat Leon Sport 1.8 TSI, Candy White, ODO 3333km.
Re: Consum kia cee'd
gtcosmin
Raspunsul e unul demonstrat stiintific, consuma de rupe la viteze mici, trafic urban, la viteze mari consumul e nesemnificativ, poti sa faci teste singur (pe distante mari cu majoritatea km-trilor extraurban si ai sa te convingi)
Eu prefer sa dau drumu la geam 2-3 cm, si ma "racoresc" instantaneu, poate mai sanatos decat cu aerul conditionat. In afara n-ai ce-i face, tre sa inchizi geamurile si sa dai drumul, macar la LOW (in cazul climatronicului) sau la minim ventilatorul la AC
Raspunsul e unul demonstrat stiintific, consuma de rupe la viteze mici, trafic urban, la viteze mari consumul e nesemnificativ, poti sa faci teste singur (pe distante mari cu majoritatea km-trilor extraurban si ai sa te convingi)

Eu prefer sa dau drumu la geam 2-3 cm, si ma "racoresc" instantaneu, poate mai sanatos decat cu aerul conditionat. In afara n-ai ce-i face, tre sa inchizi geamurile si sa dai drumul, macar la LOW (in cazul climatronicului) sau la minim ventilatorul la AC
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
Nu am cunostinte de specialitate dar eu unul nu cred ca difera consumul cu AC la maxim fata de cel cu AC la minim. Mie imi consuma in oras (Bucuresti, dar nu ma refer la situatiile in care se creaza ambuteiaje; dar cu criza asta nu mai sunt atatea masini pe strazi) fara AC 8-8,5% iar cu AC aproape de 10%, dar nu depasesete aceasta valoare. In concluzie AC-ul papa in oras 1,5-2L/100Km (mai mult nu cred ca ia). Exraurban am observat si eu ca diferenta de consum cu sau fara AC este pana in 0,5L/100Km. Cred ca daca ai merge cu geamul deschis la peste 100Km/h consumul ar fi mai mare decat daca ai folosi AC.
In oras AC ia atat de mult pt. ca nu ai cuplu la turatii mici si automat cand demarezi tii piciorul pe acceleratie un timp mai indelungat pana schimbi in tr. superioara de viteza. La dieseluri diferenta nu este atat de mare pt. ca au cuplu bun la turatii mici. De exemplu eu am de la serviciu un Logan Van 1.5 dci si cu AC pornit consumul creste cu 1L, de la 6,2% la 7,2%.
Extraurban insa, mergand in primul rand constant si de obicei la cel putin 3000 rpm (ma refer la benzinare) AC-ul nu mai are asa o mare influenta, nici asupra consumului si nici asupra dinamicii (desi cand ai masina incarcata iti mai vine sa-l opresti cateodata).
In oras AC ia atat de mult pt. ca nu ai cuplu la turatii mici si automat cand demarezi tii piciorul pe acceleratie un timp mai indelungat pana schimbi in tr. superioara de viteza. La dieseluri diferenta nu este atat de mare pt. ca au cuplu bun la turatii mici. De exemplu eu am de la serviciu un Logan Van 1.5 dci si cu AC pornit consumul creste cu 1L, de la 6,2% la 7,2%.
Extraurban insa, mergand in primul rand constant si de obicei la cel putin 3000 rpm (ma refer la benzinare) AC-ul nu mai are asa o mare influenta, nici asupra consumului si nici asupra dinamicii (desi cand ai masina incarcata iti mai vine sa-l opresti cateodata).
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame