Consum kia cee'd
Re: Consum kia cee'd
bubumisu!
Deja exagerezi. Si la diesel schimbi la peste 2000rpm; asta nu numai ca nu este supraturare, dar deja este subturare si sincer s-ar putea sa scoti un consum mai mare decat daca ai schimba pe la 2500-2800 rpm. Si cred ca in stilul asta dispare si orice placere de a conduce.
Deja exagerezi. Si la diesel schimbi la peste 2000rpm; asta nu numai ca nu este supraturare, dar deja este subturare si sincer s-ar putea sa scoti un consum mai mare decat daca ai schimba pe la 2500-2800 rpm. Si cred ca in stilul asta dispare si orice placere de a conduce.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: Consum kia cee'd
Am facut un test sapt trecuta:
omv carerra 100 - am facut plin in Pipera la rond la vodafone la ora 16:00 si am resetat apoi am avut traseul:
pipera - leu (pe podul Grand-splai) - aici pauza vreo ora
leu - floreasca - pipera - baneasa - dr taberei (podul grand din nou) sosire ora 20:30
consum 7.5l%
* traficul a fost mediu
* schimbat intre 2800-3200rpm
* am incercat pe cat posibil sa anticipez traficul si sa nu o scot din viteza in decelerarea spre semafor
* evident fara accelerari cu pedala la fund
Concluzia mea - masina merge mai "rotund" si consuma mai putin - consumul urban din specificatiile tehnice ale masinii poate fi atins fara probleme intr-un oras normal
omv carerra 100 - am facut plin in Pipera la rond la vodafone la ora 16:00 si am resetat apoi am avut traseul:
pipera - leu (pe podul Grand-splai) - aici pauza vreo ora
leu - floreasca - pipera - baneasa - dr taberei (podul grand din nou) sosire ora 20:30
consum 7.5l%
* traficul a fost mediu
* schimbat intre 2800-3200rpm
* am incercat pe cat posibil sa anticipez traficul si sa nu o scot din viteza in decelerarea spre semafor
* evident fara accelerari cu pedala la fund
Concluzia mea - masina merge mai "rotund" si consuma mai putin - consumul urban din specificatiile tehnice ale masinii poate fi atins fara probleme intr-un oras normal

Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Re: Consum kia cee'd
da, cu carrera 100 e ok in oras, dar ia sa pui carrera 100 pe un drum de 5-600 km . ai sa vezi ca tragi linie si esi in gaura./ eu am patit asta cu masina mea . intradevar am pus 95 de la petrom, apoi l-am dat deoparte ca sa incerc efix-ul de la rompetrol. Surpriza, consumul in oras a scazut deoarece masina e mai vioaie. am pus i alto , iar masina e si mai vioaie cand o calci. Deci nuj cum e la 1.4 dar la mine la 1.6 daca ii bagi alto sau carrera 100 in oras trage de zici ca are turbo . cu efixul obtii cel mai bun raport putere consum in oras , iar 95-ul de la petrom e petru drumuri lungi deoarece o sa faci consumuri record dar ceva mai greoaie in demaraj . dupa 1 an am ajuns la parerea ca efixul e afacerea perfecta ( nu ca le fac reclama) dar se simte cand accelerezi. acu mai intervine si prb cealalta, ca eu niciodata nu am bagat de la omv multa benzina ca sa-mi dau seama de puterea ei, dar am sa vad pe parcursul anului asta dupa revizie sa ma duc sa fac un plin de acolo si sa va zic . Am auzit numai lucruri bune la omv, de aiai va zic (ma refer la calitate). Oricum efix-ul de la rompetrol l-au facut euro 5 din iarna si banuiesc ca asta e dif dintre 95-ul ( euro 4) de la petrom si efix-ul (euro5) de la rompetrol.
7,5 pe traseul ala e bun pentru tine. stiu ca am mers si eu prin bucuresti si tot consum ceva de genu aveam ( la un mom dat aveam si 7 ) dar l-am pierdut pe la semafoare. e faza ca poti merge constant cate 1 km cu 65-70 cu a 4-a unde iti consuma in jur de 4-5 % instant ( daca inveti sa tii pedala constanta) si acolo-ti scade consumul . la mine in galati faci o linuta de 250 de metrii apoi pastrezi cei 70 de metrii pentru franare ca vine semafor
))) plus gropi, wai de capu masinilor
7,5 pe traseul ala e bun pentru tine. stiu ca am mers si eu prin bucuresti si tot consum ceva de genu aveam ( la un mom dat aveam si 7 ) dar l-am pierdut pe la semafoare. e faza ca poti merge constant cate 1 km cu 65-70 cu a 4-a unde iti consuma in jur de 4-5 % instant ( daca inveti sa tii pedala constanta) si acolo-ti scade consumul . la mine in galati faci o linuta de 250 de metrii apoi pastrezi cei 70 de metrii pentru franare ca vine semafor

Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: Consum kia cee'd
[quote="virusvex"]da, cu carrera 100 e ok in oras, dar ia sa pui carrera 100 pe un drum de 5-600 km . ai sa vezi ca tragi linie si esi in gaura./ eu am patit asta cu masina mea . intradevar am pus 95 de la petrom, apoi l-am dat deoparte ca sa incerc efix-ul de la rompetrol. Surpriza, consumul in oras a scazut deoarece masina e mai vioaie. am pus i alto , iar masina e si mai vioaie cand o calci. Deci nuj cum e la 1.4 dar la mine la 1.6 daca ii bagi alto sau carrera 100 in oras trage de zici ca are turbo . cu efixul obtii cel mai bun raport putere consum in oras , iar 95-ul de la petrom e petru drumuri lungi deoarece o sa faci consumuri record dar ceva mai greoaie in demaraj . dupa 1 an am ajuns la parerea ca efixul e afacerea perfecta ( nu ca le fac reclama) dar se simte cand accelerezi. acu mai intervine si prb cealalta, ca eu niciodata nu am bagat de la omv multa benzina ca sa-mi dau seama de puterea ei, dar am sa vad pe parcursul anului asta dupa revizie sa ma duc sa fac un plin de acolo si sa va zic . Am auzit numai lucruri bune la omv, de aiai va zic (ma refer la calitate). Oricum efix-ul de la rompetrol l-au facut euro 5 din iarna si banuiesc ca asta e dif dintre 95-ul ( euro 4) de la petrom si efix-ul (euro5) de la rompetrol.
cand am luat masina, dealer-ul m-a sfatuit sa alimentez numai de la rompetrol Efix 95. in finr, n-am zis nu. dupa primele alimentari, am auzit diverse, ca ar fi dat afara cativa angajati care indoiau benzina. si am inceput sa bag de la Petrom 95, mai ales ca era (si este un pic mai ieftina). eu in principiu sunt sofer de week-end, asa ca mai mult traseee exterioare.deci daca aplicam teoria ta, trebuie sa bag 95 Petrom. diferenta e ca eu am 1,4 GSL 109 CP. asa ca nu putem face comparatie. si sincer nu mai tin minte daca a fost vreo difrenta intre ele, stiu ca am mai bagat de la Lukoil si "mi-a trecut". acuma, la 1,4 GSl, poa sa fie mama benzinei, daca nu turezi cum trebuie, nu obtii nici performanta, si nici consum. eu scot chiar si 6 % mixt, dar nu turez mai mult de 2000, nu scad sub 1500, si in rampe cel mult a 4-a, sau a 5-a maxim 80 /ora daca mentin demarajul (CB instant 7-9 %).
iar chestia cu benzina e relativa, daca vb de petrom si Rompetrol, dar daca luam in calcul de-al de Lukoil, sau Moll se cunoaste.
PS: si ca sa bag Efix in oras si 95 petrom in afara, inseamna sa bag cu taraita, sau sa stabilesc clar cand merg i oras si cand afara
cand am luat masina, dealer-ul m-a sfatuit sa alimentez numai de la rompetrol Efix 95. in finr, n-am zis nu. dupa primele alimentari, am auzit diverse, ca ar fi dat afara cativa angajati care indoiau benzina. si am inceput sa bag de la Petrom 95, mai ales ca era (si este un pic mai ieftina). eu in principiu sunt sofer de week-end, asa ca mai mult traseee exterioare.deci daca aplicam teoria ta, trebuie sa bag 95 Petrom. diferenta e ca eu am 1,4 GSL 109 CP. asa ca nu putem face comparatie. si sincer nu mai tin minte daca a fost vreo difrenta intre ele, stiu ca am mai bagat de la Lukoil si "mi-a trecut". acuma, la 1,4 GSl, poa sa fie mama benzinei, daca nu turezi cum trebuie, nu obtii nici performanta, si nici consum. eu scot chiar si 6 % mixt, dar nu turez mai mult de 2000, nu scad sub 1500, si in rampe cel mult a 4-a, sau a 5-a maxim 80 /ora daca mentin demarajul (CB instant 7-9 %).

iar chestia cu benzina e relativa, daca vb de petrom si Rompetrol, dar daca luam in calcul de-al de Lukoil, sau Moll se cunoaste.

PS: si ca sa bag Efix in oras si 95 petrom in afara, inseamna sa bag cu taraita, sau sa stabilesc clar cand merg i oras si cand afara

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
FLOPY wrote:bubumisu!
Deja exagerezi. Si la diesel schimbi la peste 2000rpm; asta nu numai ca nu este supraturare, dar deja este subturare si sincer s-ar putea sa scoti un consum mai mare decat daca ai schimba pe la 2500-2800 rpm. Si cred ca in stilul asta dispare si orice placere de a conduce.
ca sa raspund si pentru tine si pentru quello, nu cred ca exagerez. si de unde ai scos-o cu "si la diesel schimb la 2000 rpm"? pentru cine nu stie, la disesel esti obligat sa turezi, ca altfel busesti motoru, diesel-ul trebuie turat, benzinaru daca turezi ai consum crescut, daca mergi fara sa turezi (adica 2000-2200) nu se intampla nimic, e chiar indicat daca vrei consum mic. daca vreau performanta ,schimb la 2800-3000 sau peste.

si legat de 2500-2800, mai bine ai schimba 2800-3000 (daca nu vrei sa "subturezi). ca sa se simta bine motorasu. la mine se simte bine si la 2000, trec in treapta superioara si nu scad sub 1500 (la 1000 rpm-uri si sub e subturat la benzinar).
PS:referitor la consum, azi (si alaltaieri) am scos mixt Vaslui Iasi 6,1 la dus si 6 la intors, iar pana sa schimb la 2000 (mai putin a 5-a unde tre sa schimbi pe la 2300 la 70/ora) schimbam la 2800-3000 rpm-uri infiferent de treapta si nu am reusit sa scot sub 6,2 -6,3. nici mort, nici la dus nici la intors (precizes ca ruta Vaslui Iasi are foarte multe rampe)

PS2: si ca sa incheiem subiectu, ai grija la diesel sa turezi, ca trebuie, si la benzina sa nu dai talpa daca vrei consum redus (dar nici subturat sub 2000) si sa turezi ( ca la urma urmei e motor de aspiratie)daca vrei performanta.

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
te citez:dar nu turez mai mult de 2000... ce viteza ai in treapta a 5-a la 2.000 de ture? intreb asa, ca 100km/h sunt in a 5-a la 3.000, sa inteleg ca tu mergi in extraurban sub viteza legala???
matiz e/ac rosu super 18.12.2003 - B-03-JOF
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#
cee'd city 1.4 gsl so red 30.12.2008 - B-05-JOF
sica: http://picasaweb.google.ro/gabi.morariu/Sica#
Re: Consum kia cee'd
In primul rand "bubumisu" te-as ruga sa nu incerci sa pari un mare cunoscator in regimuri de functionare al motoarelor, fie ele otto sau diesel.
In al doilea rand eu am spus, citez: "Si la diesel schimbi la peste 2000rpm ", nu la 2000rpm.
In al treilea rand, la acelasi stil de mers iti spun sigur ca la diesel vei schimba treptele la turatii mai joase. De unde ai scos-o tu pe asta ca motorul diesel trebuie turat iar motorul pe benzina trebuie tinut la turatii joase pt. un consum bun.
Ambele motoare trebuie turate optim pt. a se obtine o dinamica suficienta si un consum decent.
Daca tie iti place sa schimbi la 2000 rpm, cand masina abea atunci incepe sa traga cat de cat nu te opreste nimeni si nici nu dauneaza motorului dar la cum spui tu ca mergi ar insemna ca la 40 km/h sa schimbi in treapta a IV-a pt. ca la 2000rpm ai in tr.a III-a 40km/h.
Eu iti urez succes si sper sa se ieftineasca combustibilii, indiferent ca vorbim de benzina sau motorina.
Apropo, nu vad in semnatura ce motorizare detii.
In al doilea rand eu am spus, citez: "Si la diesel schimbi la peste 2000rpm ", nu la 2000rpm.
In al treilea rand, la acelasi stil de mers iti spun sigur ca la diesel vei schimba treptele la turatii mai joase. De unde ai scos-o tu pe asta ca motorul diesel trebuie turat iar motorul pe benzina trebuie tinut la turatii joase pt. un consum bun.
Ambele motoare trebuie turate optim pt. a se obtine o dinamica suficienta si un consum decent.
Daca tie iti place sa schimbi la 2000 rpm, cand masina abea atunci incepe sa traga cat de cat nu te opreste nimeni si nici nu dauneaza motorului dar la cum spui tu ca mergi ar insemna ca la 40 km/h sa schimbi in treapta a IV-a pt. ca la 2000rpm ai in tr.a III-a 40km/h.
Eu iti urez succes si sper sa se ieftineasca combustibilii, indiferent ca vorbim de benzina sau motorina.
Apropo, nu vad in semnatura ce motorizare detii.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
- iulian2007
- PFR
- Posts: 1153
- Joined: 29 Jan 2008, 23:59
- Auto:
- Location: Braila
Re: Consum kia cee'd
eu schimb in regim urban pe la 2000 rpm, dar mai scap si mai tare talpa cateodata, pana pe la 3500 rpm...dar foarte rar
cu asa stil de condus am un consum de 8,5% in mediul urban...
aseara am facut full-ul si desi CB imi arata 8%, pe real mi-a iesit 8,6%
in semnatura se vede consumul mediu pe care il am de cand am inceput sa-l inregistrez
cu asa stil de condus am un consum de 8,5% in mediul urban...
aseara am facut full-ul si desi CB imi arata 8%, pe real mi-a iesit 8,6%
in semnatura se vede consumul mediu pe care il am de cand am inceput sa-l inregistrez
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila
http://polishbraila.blogspot.com/
Re: Consum kia cee'd
In ideea ca fiecare conduce cum vrea masina proprie si nu vreau sa critic pe nimeni - dar la 2000 motorul de 1.4 nu are prea multa putere, ba e de-a dreptul lesinat...
Exista multe teste pe net care critica motoarele pe benzina de la kia/hyundai (am vazut aceleasi pareri legate de ceed, ix35, i30, soul) si mi se pare ca in mare parte e vorba de puterea f scazuta la turatii mici. Un motor cu 8 valve(de ex 1.4 sau 1.6 de la vw sau dacia) are putere la turatiile astea, la ceed, mazda 3 (din experienta) trebuie sa turezi ca sa reusesti sa pleci in tandem cu un diesel de la semafor(nu e vorba de liniute ca nu ma intereseaza)
Eu dupa 60000km cu masina asta pot sa apreciez ca motorul trece liniar intre aprox 2200-6000(la nevoie), consuma putin daca mergi constant si este ieftin de intretinut. Sincer nu imi e prea clar daca se justifica sa iei un diesel. As fi curios daca a calculat cineva un prag de rentabilitate pt ceed benzina/diesel - la cati km/an se merita diesel.
La mine la 120km/h consuma 6.3-6.5 cu ac, mai putin ca un fiat bravo 1.4 16v 90Cp cu 6 trepte.
Exista multe teste pe net care critica motoarele pe benzina de la kia/hyundai (am vazut aceleasi pareri legate de ceed, ix35, i30, soul) si mi se pare ca in mare parte e vorba de puterea f scazuta la turatii mici. Un motor cu 8 valve(de ex 1.4 sau 1.6 de la vw sau dacia) are putere la turatiile astea, la ceed, mazda 3 (din experienta) trebuie sa turezi ca sa reusesti sa pleci in tandem cu un diesel de la semafor(nu e vorba de liniute ca nu ma intereseaza)
Eu dupa 60000km cu masina asta pot sa apreciez ca motorul trece liniar intre aprox 2200-6000(la nevoie), consuma putin daca mergi constant si este ieftin de intretinut. Sincer nu imi e prea clar daca se justifica sa iei un diesel. As fi curios daca a calculat cineva un prag de rentabilitate pt ceed benzina/diesel - la cati km/an se merita diesel.
La mine la 120km/h consuma 6.3-6.5 cu ac, mai putin ca un fiat bravo 1.4 16v 90Cp cu 6 trepte.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Re: Consum kia cee'd
chestia asta e documentata sau sunt doar povesti? din ce grafice de putere si cuplu pt motoare am gasit, nu am tras concluzia asta.asdfgh wrote: Un motor cu 8 valve(de ex 1.4 sau 1.6 de la vw sau dacia) are putere la turatiile astea, la ceed, mazda 3 (din experienta) trebuie sa turezi ca sa reusesti sa pleci in tandem cu un diesel de la semafor(nu e vorba de liniute ca nu ma intereseaza)
senzatia de putere mai mare poate veni din dieferenta de grautate de vreo 300 kg (fata de logan).
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: Consum kia cee'd
pai ma citez si eu :"PS:referitor la consum, azi (si alaltaieri) am scos mixt Vaslui Iasi 6,1 la dus si 6 la intors, iar pana sa schimb la 2000 (mai putin a 5-a unde tre sa schimbi pe la 2300 la 70/ora)", citeste mai cu atentie, si nu am mai detaliat ca trebuie sa apas usor acceleratia si constant in treapta a V-a ca sa ajung la 95-100, si nu ma mai uit sincer la turometru, dar nu cred ca depasesc 2600, daca turez din start ( a I-a) 2800-3000 rpm-uri, ma mentin in treptele I-IV in 2000 rpm-uri si in treapta a V-a in 3000 rpm-uri.mortymer wrote:te citez:dar nu turez mai mult de 2000... ce viteza ai in treapta a 5-a la 2.000 de ture? intreb asa, ca 100km/h sunt in a 5-a la 3.000, sa inteleg ca tu mergi in extraurban sub viteza legala???
esti lamurit acuma?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
ai perfecta dreptate in tot ce ai zis, inclusiv ca ai spus "la peste 2000 rpm-uri",scuze nu am citit bine dar la chestia cu turatu motorului la diesel e obligatoriu sa "turezi optim", cum te exprimi si tu. si nu sunt mare cunoscator, dar mai intreb si eu specialisti fara ghilimele. si ma documentez inainte sa postez ceva. e adevarat ca la diesel nu e nevoie uneori sa turezi peste 2000-2200 rpm-uri, am si eu la firma diesel-uri si am "experimentat pe ele", am mai mers si cu alte diesel-uri si sunt de acord cu tine. dar hai sa nu consideram "turatie optima" la diesel-uri peste 2000 rpm-uri, ca unii pot sa inteleaga 2100 rpm-uri, si poate fi deajuns si chiar este pentru demaraj, dar nu este bine pentru motorFLOPY wrote:In primul rand "bubumisu" te-as ruga sa nu incerci sa pari un mare cunoscator in regimuri de functionare al motoarelor, fie ele otto sau diesel.
In al doilea rand eu am spus, citez: "Si la diesel schimbi la peste 2000rpm ", nu la 2000rpm.
In al treilea rand, la acelasi stil de mers iti spun sigur ca la diesel vei schimba treptele la turatii mai joase. De unde ai scos-o tu pe asta ca motorul diesel trebuie turat iar motorul pe benzina trebuie tinut la turatii joase pt. un consum bun.
Ambele motoare trebuie turate optim pt. a se obtine o dinamica suficienta si un consum decent.
Daca tie iti place sa schimbi la 2000 rpm, cand masina abea atunci incepe sa traga cat de cat nu te opreste nimeni si nici nu dauneaza motorului dar la cum spui tu ca mergi ar insemna ca la 40 km/h sa schimbi in treapta a IV-a pt. ca la 2000rpm ai in tr.a III-a 40km/h.
Eu iti urez succes si sper sa se ieftineasca combustibilii, indiferent ca vorbim de benzina sau motorina.
Apropo, nu vad in semnatura ce motorizare detii.

1,4 GSL, SW, 109 CP, City
PS: si schimb in treapta a V-a tot la 70 /ora, dar poate nu m-am facut inteles per ansamblu: indiferent de treapta, nu turez peste 2000, eventual 2100 rpm-uri (tre sa fii nebun sa stai non-stop cu ochii pe turometru, tre sa te uiti in primul rand la trafic), inclusiv a V-a la 70 km/ora, dar asta inseamna timp mai lung in ceea ce priveste demarajul. si consum CB instant mai mic(sub 10 %), ca daca turezi bine, si stii ce inseamna turat, sari lejer de 20 %

bafta, sa auzim numai de bine si ramanem prieteni, da?

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
in nici un caz, in treapta a V-a schimb la 70/ora, cu 2000-2100 rpm-uri, si accelerez constant si usor pana la 95-100 km/ora, dupa care ma mentin in 2300-2400 rpm-uri.mortymer wrote:te citez:dar nu turez mai mult de 2000... ce viteza ai in treapta a 5-a la 2.000 de ture? intreb asa, ca 100km/h sunt in a 5-a la 3.000, sa inteleg ca tu mergi in extraurban sub viteza legala???

deci nu merg sub limita legala, chiar merg cu 60 in localitate si 95-100 in afara

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
iulian2007 wrote:eu schimb in regim urban pe la 2000 rpm, dar mai scap si mai tare talpa cateodata, pana pe la 3500 rpm...dar foarte rar
cu asa stil de condus am un consum de 8,5% in mediul urban...
aseara am facut full-ul si desi CB imi arata 8%, pe real mi-a iesit 8,6%
in semnatura se vede consumul mediu pe care il am de cand am inceput sa-l inregistrez
de acord, eu si cand o aveam in rodaj am scos 8,9-8,5 numai mers in oras o perioada, zilnic servici, oras, si dupa vreo 100 si ceva de km, deja a scazut constant (in timp) sub 9 %, adica pana la 8,5

PS: in vaslui city, si nu prea stat la semafoare, relativ trafic bun, ca daca prinzi aglomeratii, nu mai pupi sub 9 %, poate chiar sari de 10 % (sigur)

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
asdfgh wrote:In ideea ca fiecare conduce cum vrea masina proprie si nu vreau sa critic pe nimeni - dar la 2000 motorul de 1.4 nu are prea multa putere, ba e de-a dreptul lesinat...
Exista multe teste pe net care critica motoarele pe benzina de la kia/hyundai (am vazut aceleasi pareri legate de ceed, ix35, i30, soul) si mi se pare ca in mare parte e vorba de puterea f scazuta la turatii mici. Un motor cu 8 valve(de ex 1.4 sau 1.6 de la vw sau dacia) are putere la turatiile astea, la ceed, mazda 3 (din experienta) trebuie sa turezi ca sa reusesti sa pleci in tandem cu un diesel de la semafor(nu e vorba de liniute ca nu ma intereseaza)
Eu dupa 60000km cu masina asta pot sa apreciez ca motorul trece liniar intre aprox 2200-6000(la nevoie), consuma putin daca mergi constant si este ieftin de intretinut. Sincer nu imi e prea clar daca se justifica sa iei un diesel. As fi curios daca a calculat cineva un prag de rentabilitate pt ceed benzina/diesel - la cati km/an se merita diesel.
La mine la 120km/h consuma 6.3-6.5 cu ac, mai putin ca un fiat bravo 1.4 16v 90Cp cu 6 trepte.
perfect de acord, mai putin un lucru, specificat de alti useri. noi vorbeam de a accepta neturarea motorasului (la benzinar) pentru a scoate consum redus. adica economie la buzunar.

in ceea ce priveste performantele motorului, sunt perfect constient ca este un motor aspirat, care " se simte bine" la 2800-3000 rpm-uri ( ca sa nu mai zic peste), dar deocamdata prefer sa fac economie la orice inclusiv la benzina, si cum spunea si FLOPYmai sus, sa dea domnu sa se ieftineasca benzina, asta cu neturarea motorasului o fac constrans, daca "m-ar da banii afara din casa" nu as proceda asa (adica as schimba la 2500-2800-3000 si peste)

ceed SW, 1,4 GSL, city
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus