
Consum kia cee'd
Re: Consum kia cee'd
buna. eu am un procee'd , diesel , si am un consum ff buna . mi-am luat masina in octombrie 2009 (e ultimul model , cu volan sport) si am un consum in oras de 6.5 - 7 l / 100 km knd sunt linistita , dar knd ma grabesc sau sunt nervoasa o turez si ajunge consumul pe la 7.5 l / 100 km . la drum "intins" imi consuma ff putin , variind intre 4-5.5 l / 100 km . eu sunt ff multumita de masina 

Re: Consum kia cee'd
Acesta este consumul aratat de CB.bubumisu wrote:si cum ai scos tu consum de DSl cu GSL-ul tau? ca sub 5 % poti scoate dar extraurban, de la Focsani pana la Iasi mai sunt destule localitati. zi si mie daca asa ti-a indicat CB-ul sau ai facut plinul si calcul matematic la realimentare?psystem wrote:Am facut si eu in WE un drum Focsani-Iasi si retur.
La dus am scos 4,5l/100km iar la intors 4,7l/100km.
Stilul a fost unul batranesc la dus(60 in localitati si 90 si rar 100 in afara).
La intoarcere am mers cam la fel, exceptie facand o portiune de cam 10 km in care "am dat pedala la fund"(180km/h).
bafta![]()
Astept un raspuns oficial
Stilul pe care il adopt nu omoara motorul(sau cel putin asa consider eu):
in afara - intr-a V-a constant la 90-95(cand am ajuns in Iasi abia mai mergeam, imi amortise piciorul);
in localitati - las in frana de motor pana intru in localitate apoi schimb in a IV-a si merg cu 60 constant;
cand trec de localitate nu o calc pana la fund ci o iau lejer si schimb dintr-a IV-a intr-a V-a pe la 75-80 km/h.
Incerc pe cat posibil sa ainticipez traficul, sa nu franez inutil si sa nu accelerez degeaba.
Evit sa merg cu a V-a cu viteze mai mici de 70-75 km/h. Mergeam asa intr-o vreme(cu a V-a in localitati) insa am observat ca este consumul mai mic daca merg cu a IV.
Bafta
PS: am uitat sa zic ca acesta este consumul cel mai mic scos de mine pe acest traseu. Am mai scos un 4,6 pe traseul Iasi Focsani acum vre-o 2 ani cred. Am scris si pe acest topic insa nu mai stiu exact cand.
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Consum kia cee'd
e normal cand esti nervoasa sa scoti 7,5mixt, asa arata si astra lu nasa-miu, model nou, il rupe feciru-su, si sta in 7,5. daca mergi econom, n-ai voie mai mult de 5andradao wrote:buna. eu am un procee'd , diesel , si am un consum ff buna . mi-am luat masina in octombrie 2009 (e ultimul model , cu volan sport) si am un consum in oras de 6.5 - 7 l / 100 km knd sunt linistita , dar knd ma grabesc sau sunt nervoasa o turez si ajunge consumul pe la 7.5 l / 100 km . la drum "intins" imi consuma ff putin , variind intre 4-5.5 l / 100 km . eu sunt ff multumita de masina

ceed 1,4 GSL SW, City
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
Acesta este consumul aratat de CB.
Stilul pe care il adopt nu omoara motorul(sau cel putin asa consider eu):
in afara - intr-a V-a constant la 90-95(cand am ajuns in Iasi abia mai mergeam, imi amortise piciorul);
in localitati - las in frana de motor pana intru in localitate apoi schimb in a IV-a si merg cu 60 constant;
cand trec de localitate nu o calc pana la fund ci o iau lejer si schimb dintr-a IV-a intr-a V-a pe la 75-80 km/h.
Incerc pe cat posibil sa ainticipez traficul, sa nu franez inutil si sa nu accelerez degeaba.
Evit sa merg cu a V-a cu viteze mai mici de 70-75 km/h. Mergeam asa intr-o vreme(cu a V-a in localitati) insa am observat ca este consumul mai mic daca merg cu a IV.
Bafta
PS: am uitat sa zic ca acesta este consumul cel mai mic scos de mine pe acest traseu. Am mai scos un 4,6 pe traseul Iasi Focsani acum vre-o 2 ani cred. Am scris si pe acest topic insa nu mai stiu exact cand.[/quote]
pai am uitat sa te intreb cati km ai cu jucaria ta. ca eu nu am decat 10.000 si oleaca
astept sa trec de 20k-30k si dupa aia mai vad. acuma hai sa zicem ca te cred, dar gandestete ca e un motor de 1,4 aspirat de turatie, si tu il "lenevesti" prea mult. ceea ce nu prea e indicat. in fine unii zic ca nu e bine, altii zic ca la DSL e problema daca mergi subturat, la benzina nu conteaza, eu merg in turatie normala ca tre sa mai rodez vreo 20k, dupa aia ma mai gandesc la consum eco
si daca poate sa ma lamureasca cineva, apropo de emisiunea pe Discovery "spargatorii de mituri", cum e pana la urma, termina motoru benzinar mersul subturat sau nu?
Stilul pe care il adopt nu omoara motorul(sau cel putin asa consider eu):
in afara - intr-a V-a constant la 90-95(cand am ajuns in Iasi abia mai mergeam, imi amortise piciorul);
in localitati - las in frana de motor pana intru in localitate apoi schimb in a IV-a si merg cu 60 constant;
cand trec de localitate nu o calc pana la fund ci o iau lejer si schimb dintr-a IV-a intr-a V-a pe la 75-80 km/h.
Incerc pe cat posibil sa ainticipez traficul, sa nu franez inutil si sa nu accelerez degeaba.
Evit sa merg cu a V-a cu viteze mai mici de 70-75 km/h. Mergeam asa intr-o vreme(cu a V-a in localitati) insa am observat ca este consumul mai mic daca merg cu a IV.
Bafta
PS: am uitat sa zic ca acesta este consumul cel mai mic scos de mine pe acest traseu. Am mai scos un 4,6 pe traseul Iasi Focsani acum vre-o 2 ani cred. Am scris si pe acest topic insa nu mai stiu exact cand.[/quote]
pai am uitat sa te intreb cati km ai cu jucaria ta. ca eu nu am decat 10.000 si oleaca


si daca poate sa ma lamureasca cineva, apropo de emisiunea pe Discovery "spargatorii de mituri", cum e pana la urma, termina motoru benzinar mersul subturat sau nu?

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
La mine consumul la 21000 km mixt 80% in oras computerul de bord setat ultima data cand aveam 4000km, este de 8,1l, recunosc ca in iarna asta a crescut asa tare, la inceputul iernii fiind un consum de 7,9l
Re: Consum kia cee'd
calculat consum la pompa intre doua plinuri 8.2% dupa ce s-a mai incalzit afara..... in cb consumul era 8.3%....acum a inceput sa scada odata cu caldura
Re: Consum kia cee'd
Se poate scoate consum extraurban sub 5% cu motorul de 1.4 gls in stilul de condus mentionat anterior. Nu se poate vorbi de subturare pt. ca intr-a V a la 75-80 km/h ai peste 2000 rpm iar intr-a IV a la 60-65 km/h la fel ai peste 2000 rpm. Acest stil de mers nu afecteaza cu nimic motorul si daca ai starea si timpul necesar chiar poti face economie de combustibil si protejezi si mediul prin emisii de noxe reduse.
Dar totusi este pacat sa mergi cu aceasta masina in ritmul asta.
Dar totusi este pacat sa mergi cu aceasta masina in ritmul asta.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: Consum kia cee'd
oricum se stie , viteza de mers in localitati e 70-75 iar in afara 95-100 - 110 depinde de drum ( dn sau E) in stilul asta de condus si fara depasiri de alea in care iti sare acul la 120-130 si turatie pana ii sar pistoanele la masina poti face si economie de combustibil, timp si nervi. Veneam azi de la tecuci si mergeam cum am zis mai sus ( DN ) si la un mom intr-o curba ma depaseste un tip cu un bmw , eu eram in acceleratie, dar el fara stres se baga in curba, avea vizibilitate zero pot sa va zic si il las sa treaca ( creq bagase 110 sa ma depas ca eu aveam 90 si accel pana la 100 ). apoi ajuge in localitate ( penultima inainte de oras ) si sta dupa o coloana de vre-o 3 masini mici si una maresi toate mergeau cu 50, si am prins un mom liber ca si viteza celui din sens opus era cat de cat mica ( aka 50), linia continua se terminase si ma bag cu a 4-a, si se duce, iau pe toti , dau a 5-a si raman in 75 si merg asa pana la galati si ajung si la timp.
Deci eu zic ca si un motor de 1.4 imi era de ajuns sa merg cat de cat eco, iar la capitolul depasiri , te bagi si cu un aspirat pe scurte daca stii cum s-al dozezi
In masina mai eram cu 1 preten ( 90 kile ) , 1 laptop si o geanta cu multe hartii, aaa si niste gunoie prin usi, deci nu asa de grea
Presiunea de primavata 2.1 fata cu 2.2 spate
Deci eu zic ca si un motor de 1.4 imi era de ajuns sa merg cat de cat eco, iar la capitolul depasiri , te bagi si cu un aspirat pe scurte daca stii cum s-al dozezi


Presiunea de primavata 2.1 fata cu 2.2 spate

Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: Consum kia cee'd
eu la masina mea nu am scos sub 5.4 asa ca nu ma pronunt, si 5.4 a fost tras de par.
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: Consum kia cee'd
Eu am 61.000 km cu a mea.
Discutiile pot continua la nesfarsit legat de stilul care omoara motorul ins aun lucru este cert, eu merg de cand ma stiu asa si niciodata nu mi-a tremurat masina sau alte simptome.
Bafta
Discutiile pot continua la nesfarsit legat de stilul care omoara motorul ins aun lucru este cert, eu merg de cand ma stiu asa si niciodata nu mi-a tremurat masina sau alte simptome.
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Consum kia cee'd
@psystem
adica sa inteleg ca nu ai mers supraturat. ok, dar ca idee, nu ai simtit dupa 20k-30k ca incepe sa-ti scada consumu la modul general, indiferent ca e vorba de oras, mixt sau numai afara?
asa sper sa se intample si la mine.
Si ca sa "inchei " discutiile la nesfarsit, chiar ieri am facut o proba, vreo 60 km, mixt, intre oras si mamaie (nr:bunica), cu localitati pe traseu, la dus am mers subturat, adica schimbat pana in 2000 rpm-uri, (mentionez ca am mers ultimele sute de km mai mult oras), si mi-a scazut de la 7,5 la 7,4. la intors, am schimbat stilul, schimbat la 2800 ( ca asa se simte bine, dar schimbat la 2800 inca din trepte inferioare, adica a 2-a). si mi-a ramas consumu tot 7,4. fara clima. duminica fac iar traseu, dar resetez CB-ul, si la cum e vremea, nu cred ca e nevoie de clima, chiar m-a rugat insistent sotia sa dau drumu la caldurica pentru ca e mai friguroasa de felu ei.
si resetez si la intoarcere ( mentionez ca traseul va fi mai lung, inclusiv o rampa de cativa km destul de mare de urcat, dar e facuta sosea, se merge bine)
am bagat presiune in pneuri, 2,2 sa vedem ce o sa scot.
PS: in timpul saptamanii, "printesa" sta pe loc, pana la servici am 1 km si vreo 200 m, sotia e in concediu, asa ca lansez o dezbatere.
ce se intampla daca sta toata saptamana pe dreapta, in loc sa fie plimbata zilnic, e posibil chiar daca inainte sa plec las motoru sa se unga un pic, un minut, doua (ca acuma s-a incalzit, desi dimineata e destul de rece) sa consume mai mult decat daca as merge zilnic cu ea? are vreo relevanta?
adica sa inteleg ca nu ai mers supraturat. ok, dar ca idee, nu ai simtit dupa 20k-30k ca incepe sa-ti scada consumu la modul general, indiferent ca e vorba de oras, mixt sau numai afara?

Si ca sa "inchei " discutiile la nesfarsit, chiar ieri am facut o proba, vreo 60 km, mixt, intre oras si mamaie (nr:bunica), cu localitati pe traseu, la dus am mers subturat, adica schimbat pana in 2000 rpm-uri, (mentionez ca am mers ultimele sute de km mai mult oras), si mi-a scazut de la 7,5 la 7,4. la intors, am schimbat stilul, schimbat la 2800 ( ca asa se simte bine, dar schimbat la 2800 inca din trepte inferioare, adica a 2-a). si mi-a ramas consumu tot 7,4. fara clima. duminica fac iar traseu, dar resetez CB-ul, si la cum e vremea, nu cred ca e nevoie de clima, chiar m-a rugat insistent sotia sa dau drumu la caldurica pentru ca e mai friguroasa de felu ei.


am bagat presiune in pneuri, 2,2 sa vedem ce o sa scot.
PS: in timpul saptamanii, "printesa" sta pe loc, pana la servici am 1 km si vreo 200 m, sotia e in concediu, asa ca lansez o dezbatere.

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
si la mine unele saptamani sta pe dreapta, n-a patit nimic , are 2,5 ani, la -29 grade a pornit al prima cheie, asa ca... 

Re: Consum kia cee'd
@shtirlitz
nu ma refeream la prima chie, a pornit si la minus zecide grade, ci la consumul mixt, sau ma rog urban, functie de caz, daca difera in cazul in care mergi zilnic cu ea si atunci cand mai someaza (adica sta pe dreapta cu saptamanile). facand abstractie de factori care pot influenta consumul, gen presiune in pneuri scazuta, ceea ce nu e cazul la mine
Deci are vreo importanta ca sta cu saptamanile pe dreapta consumul?
nu ma refeream la prima chie, a pornit si la minus zecide grade, ci la consumul mixt, sau ma rog urban, functie de caz, daca difera in cazul in care mergi zilnic cu ea si atunci cand mai someaza (adica sta pe dreapta cu saptamanile). facand abstractie de factori care pot influenta consumul, gen presiune in pneuri scazuta, ceea ce nu e cazul la mine

Deci are vreo importanta ca sta cu saptamanile pe dreapta consumul?

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Consum kia cee'd
Nu pot sa iti garantez ca se lasa consumul dupa un anumit numar de km. La mine nu am simtit ceva in acest sens. Intr-adevar, dupa 15-20.000km am simtit masina mai putin rigida, mai "agila", insa de cosnum, iferente foarte mari nu am sesizat.
Legat de cea de-a doua problema, nu cred ca influenteaza statul pe drepata 1, 2 saptamani. Oricum ea consuma foarte mult cat e rece.
Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji si sa te bucuri de ea.
Bafta
Legat de cea de-a doua problema, nu cred ca influenteaza statul pe drepata 1, 2 saptamani. Oricum ea consuma foarte mult cat e rece.
Eu zic sa nu iti mai faci atatea griji si sa te bucuri de ea.
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Consum kia cee'd
@psystem
sa fie, ma bucur de ea, dar deocamdata ma bucur mai mult de la geam cand o vad in parcare sau cand vin de la servici (am 1,2 km distanta de parcurs
)
cat despre rodajul complet, specialistii zic ca dupa 20-30 k, se simte ca isi da drumu cu adevarat, ce sa zic la consum nu am nici 9000 km, dar pot sa zic ca daca nu ii dau talpa scot consumuri mai mult decat acceptabile pentru un benzinar (de exemplu in perioada asta am mers mai mult oras si imi sta in 7,4; daca as face trasee mixte, sute de km, probabil ar sta in 6,1-6,2 poate aproape de 7 cu clima pornita si pasageri in spate daca e cald, ca sa nu mai zic ca e neagra-black pearl- si e dezavantaj vara)
sanatate si sa speram sa treaca criza mai repede sa ne putem bucura de week-end-uri in masina si nu pe langa
sa fie, ma bucur de ea, dar deocamdata ma bucur mai mult de la geam cand o vad in parcare sau cand vin de la servici (am 1,2 km distanta de parcurs

cat despre rodajul complet, specialistii zic ca dupa 20-30 k, se simte ca isi da drumu cu adevarat, ce sa zic la consum nu am nici 9000 km, dar pot sa zic ca daca nu ii dau talpa scot consumuri mai mult decat acceptabile pentru un benzinar (de exemplu in perioada asta am mers mai mult oras si imi sta in 7,4; daca as face trasee mixte, sute de km, probabil ar sta in 6,1-6,2 poate aproape de 7 cu clima pornita si pasageri in spate daca e cald, ca sa nu mai zic ca e neagra-black pearl- si e dezavantaj vara)

sanatate si sa speram sa treaca criza mai repede sa ne putem bucura de week-end-uri in masina si nu pe langa

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus