Mai mergi o data in service. La mine dupa aproximativ 12000km de la prima revizie (unde s-a verificat si frana de mana) "ingheata" de pe la dintele 4-5.
Acelasi stil de parcare.
...strange frana de mana sa tina mai tare
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Nu vreau sa mai trec pe la Klado.
Ma voi duce la Rodav odata cu revizia 2.
Ma voi duce la Rodav odata cu revizia 2.
Kia C'eed 1.4 / Best / Abyss blue
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Salut,
Duminica 21 martie am iesit din oras spre Metro pentru prima data de la reglajul frinei de mina efectuat la Klado pe 2 martie.
La ~80km/h am sesizat trepidatii in spate si am tras repede in parcarea de la Metro.
Cind m-am coborit din masina m-a lovit un miros de ferodou incins la roata unde Klado facuse interventia (dreapta-spate).
Am accelerat putin masina si am tras levierul sa vad cum se comporta:
- roata stinga spate care ingheta cind am intrat la Klado in service nu mai tinea,
- roata dreapta tinea.
Avind in vedere ca la Klado statusem 4h pentru ca sa isi dea seama baietii ca era un cablu blocat de la mizerie si mi-au si zgiriat masina, am decis sa merg la Bosch de linga magazinul de scule.
La intrare mi-au facut test de frina, au gasit problema:
- roata stinga avea factor de frinare 18% (limita minima),
- roata dreapta avea sabotul montat putin mai in afara si freca - factor 19%.
La iesire > test de frina din nou - 24% ambele roti.
Toata treaba a durat 1h jumatate + verificari de lumini/lichide gratis.
Am iesit cu ea din nou pina la Metro - verificat temperatura rotilor spate - ok.
Concluzie:
in cazul in care nu sesizam trepidatiile, care erau relativ usoare, si nu opream imediat, continuam sa merg cu 120 km/h, ce se intimpla cu roata mea dreapta-spate in urma "reglajelor" celor de la Klado?
Recomandare:
nu folositi Klado service!
Duminica 21 martie am iesit din oras spre Metro pentru prima data de la reglajul frinei de mina efectuat la Klado pe 2 martie.
La ~80km/h am sesizat trepidatii in spate si am tras repede in parcarea de la Metro.
Cind m-am coborit din masina m-a lovit un miros de ferodou incins la roata unde Klado facuse interventia (dreapta-spate).
Am accelerat putin masina si am tras levierul sa vad cum se comporta:
- roata stinga spate care ingheta cind am intrat la Klado in service nu mai tinea,
- roata dreapta tinea.
Avind in vedere ca la Klado statusem 4h pentru ca sa isi dea seama baietii ca era un cablu blocat de la mizerie si mi-au si zgiriat masina, am decis sa merg la Bosch de linga magazinul de scule.
La intrare mi-au facut test de frina, au gasit problema:
- roata stinga avea factor de frinare 18% (limita minima),
- roata dreapta avea sabotul montat putin mai in afara si freca - factor 19%.
La iesire > test de frina din nou - 24% ambele roti.
Toata treaba a durat 1h jumatate + verificari de lumini/lichide gratis.
Am iesit cu ea din nou pina la Metro - verificat temperatura rotilor spate - ok.
Concluzie:
in cazul in care nu sesizam trepidatiile, care erau relativ usoare, si nu opream imediat, continuam sa merg cu 120 km/h, ce se intimpla cu roata mea dreapta-spate in urma "reglajelor" celor de la Klado?
Recomandare:
nu folositi Klado service!
Kia C'eed 1.4 / Best / Abyss blue
Re: ...strange frana de mana sa tina mai tare
Subscriu si eu la problema.
Am fost respins la ITP din cauza asta. Am fost la MIT Baneasa si s-a rezolvat repede. M-au bagat fara programare si la sfarsit m-au dus la alt service cu ITP unde au verificat pe banii lor daca tine cat trebuie.
Binenteles ca nu m-a costat nimic, ca doar e in garantie.
Nota 10 pt Mit Baneasa. =D>
Am fost respins la ITP din cauza asta. Am fost la MIT Baneasa si s-a rezolvat repede. M-au bagat fara programare si la sfarsit m-au dus la alt service cu ITP unde au verificat pe banii lor daca tine cat trebuie.
Binenteles ca nu m-a costat nimic, ca doar e in garantie.

Nota 10 pt Mit Baneasa. =D>
Kia Cee'd 1.4 Best, Casa White