Performante motor 1.4
Re: Performante motor 1.4
haha matcs . Tineti parerile pentru tine ca n-am nevoie de intzepaturile tale. Sincer prietene fa-mi un bine si nu mai scrie abureli de astea ? Stiu ca acea CATERINK e la moda peste tot la noi in zilele astea , dar daca ti-ai pus in cap sa faci mijto te rogi sa te abtii pentru copii de 14 ani .
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: Performante motor 1.4
domnilor, am o intrebare si va rog sa nu o ocoliti...care e faza cu magnetul si filtrul sport? Nu ma pricep la "inginerii" d-astea asa ca nu radeti. Daca imi pun pe un 1.4 filtru sport si magnet...ce performante practice o sa am(consum, demaraj si alte alea...)?
KIA CEE'D 1.4 CITY GSL FL, oglinzi pliabile cu semnalizare, ECM, parbriz UV, senzori de ploaie, cheie pliabila etc...Pewter Beige
Album photo
Jurnal de bord



Album photo
Jurnal de bord



Re: Performante motor 1.4
Pai e simplu, cu un magnet si un filtru sport iti faci masina avion de vanatoare
Poate nu e raspunsul pe care-l astepti dar nu m-am putut abtine

Poate nu e raspunsul pe care-l astepti dar nu m-am putut abtine

Re: Performante motor 1.4
mai omule, ce nu intelegi....vreau din avion ---racheta!sender78 wrote:Pai e simplu, cu un magnet si un filtru sport iti faci masina avion de vanatoare![]()
Poate nu e raspunsul pe care-l astepti dar nu m-am putut abtine
KIA CEE'D 1.4 CITY GSL FL, oglinzi pliabile cu semnalizare, ECM, parbriz UV, senzori de ploaie, cheie pliabila etc...Pewter Beige
Album photo
Jurnal de bord



Album photo
Jurnal de bord



Re: Performante motor 1.4
daca aveti masina plina , nu va speriati sa ii dati in gura pana la 6000 rot si apoi sa schimbati treptele, atunci o sa vedeti ce poate un motoras de 1.4 , pe mine nu ma dezamagit si nici nu ma lasat la greu daca stii sa-l exploatezi.
centura siguranta = 80% , airbag = 20%
PURTATI CENTURA
ceed sporty wagon
NEW SPORTAGE 1.6 GDI
AUDI A4
PURTATI CENTURA
ceed sporty wagon
NEW SPORTAGE 1.6 GDI
AUDI A4
Re: Performante motor 1.4
magnetul e o inventie nemaivazuta, nemaipomenita, extraordinara. cu numai cativa lei iti vei transforma motorul intr-un monstru cu reactie, cu un consum mic de combustibil. bineinteles, niciun producator de masini, absolut niciunul, nu e atat de destept sa puna magnet standard, din fabrica. toti sunt niste fraieri.hazzu wrote:domnilor, am o intrebare si va rog sa nu o ocoliti...care e faza cu magnetul si filtrul sport? Nu ma pricep la "inginerii" d-astea asa ca nu radeti. Daca imi pun pe un 1.4 filtru sport si magnet...ce performante practice o sa am(consum, demaraj si alte alea...)?
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: Performante motor 1.4
Ok, m-ati lamurit bustean...patton wrote:magnetul e o inventie nemaivazuta, nemaipomenita, extraordinara. cu numai cativa lei iti vei transforma motorul intr-un monstru cu reactie, cu un consum mic de combustibil. bineinteles, niciun producator de masini, absolut niciunul, nu e atat de destept sa puna magnet standard, din fabrica. toti sunt niste fraieri.hazzu wrote:domnilor, am o intrebare si va rog sa nu o ocoliti...care e faza cu magnetul si filtrul sport? Nu ma pricep la "inginerii" d-astea asa ca nu radeti. Daca imi pun pe un 1.4 filtru sport si magnet...ce performante practice o sa am(consum, demaraj si alte alea...)?
Nu am nevoie.
Printre glume si mistouri inteleg ca sunt bani dati degeaba.
Intrebarea a fost serioasa...raspunsurile...nu...iar concluzia mea pe masura - acest topic nu e pt intrebari serioase.
Nu ma "atac", doar ma amuz, dar incercati sa va pliati si voi pe intrebarea omului...din cand in cand macar...sau nu am nimerit eu bine?




KIA CEE'D 1.4 CITY GSL FL, oglinzi pliabile cu semnalizare, ECM, parbriz UV, senzori de ploaie, cheie pliabila etc...Pewter Beige
Album photo
Jurnal de bord



Album photo
Jurnal de bord



Re: Performante motor 1.4
salut
eu zic sa intrebi pe cei care au asa ceva pe masina, pentru un raspuns elaborat.
parere personala-bullshit! adica magnetul e magnet
, iar filtrul acela sport, poate, iti va oferi un cal putere in plus datorita cantitatii de aer mai mare care intra pe acolo, dar si datorita faptului ca materialul din care este facut este mai rarefiat-de aici ne ducem cu gandul la particulele de praf care nu mai sunt oprite corespunzator si implicit la o uzura a motorului prematura datorata acestor depuneri( sansa sa apara sludge-ul mai repede e mai mare ).
bafta
eu zic sa intrebi pe cei care au asa ceva pe masina, pentru un raspuns elaborat.
parere personala-bullshit! adica magnetul e magnet

bafta
Re: Performante motor 1.4
Salut hazzu!
Si eu am fost tentat de aceste lucruri (magnet, filtru sport, chiptuning) dar am ajuns la concluzia ca nu se merita din mai multe puncte de vedere:
1.Din start ne-am luat aceasta masina nu pt. a face liniute cu ea ci pt. a ne deplasa din A in B in conditii de siguranta (5 stele euroencap), ceva confort (multiplele dotari standard) si cu o dinamica suficient de buna pt. soselele noastre. Despre consum nu precizez nimic pt. ca tine de stilul fiecaruia de a conduce. Este adevarat ca ne-au atras cei 109 Cp insa nu ne-am gandit ca masina cantareste 1.3T si ca totusi este un motor aspirat de cilindree mica, care nu poate dezvolta un cuplu foarte mare pt. reprize cu tenta sportiva. Totusi inginerii de la Kia au gandit acest motor a.i. sa poata sustine 90% din cuplul maxim pe aproape toata plaja de turatii (2500-6200RPM) pe cand la majoritatea motoarelor de genul acesta cuplul pica in fantana dupa 4000-4500rpm.Chiar daca nu te baga in scaun ca un turbodiesel, masina accelereaza constant si nu isi pierde suflu pana se taie alimentarea.
2.Despre acel magnet nu stiu mare lucru insa tind sa cred ca este o pacaleala si doar psific ai senzatia ca trage mai bine.Daci ai cronometra cateva reprize inainte si dupa montarea magnetului nu cred ca vei avea diferenta sesizabile.
3.La fel, cu filtrul sport nu vei castiga mai nimic pt. ca degeaba poate aspira motorul mai mult aer (teoretic) daca ECU este programat cu anumiti parametri de amestec benzina-aer. Si mai este o chestie, pe strazile din draga noastra patrie este foarte foarte mult praf care abea asteapta sa se infiltreze pe unde nu trebuie. Degeaba aduci modificari mecanice motorului daca nu modifici si electronica. Pt. ca aceste modificari mecanice sa aiba eficienta trebuie sa recurgi la un chiptuning, dar si acest chiptuning este cu dus si intors pt. ca nu toti se pricep si pierzi garantia.Si presupun ca un factor important la achizitionarea masinii a fost si GARANTIA DE 7 ANI.
3.Acest motor (in varianta de 109CP) oricum este dus aproape de limite iar un chiptuning cred ca va afecta putin fiabilitatea lui.
4.Chiar daca ai renunta la garantie si nu te-ar mai interesa fiabilitatea motorului, chiar si cu aceste modificari sa zic ca ai obtine o dinamica asemanatoare cu cea a motorului de 1.6 (122CP), care nu este cu mult peste 1.4 (in varianta de 109CP).
Dar tu esti singurul care decizi ce vei face. Parerea mea este sa bagi banii in benzina si sa te plimbi cat mai mult.
Si eu am fost tentat de aceste lucruri (magnet, filtru sport, chiptuning) dar am ajuns la concluzia ca nu se merita din mai multe puncte de vedere:
1.Din start ne-am luat aceasta masina nu pt. a face liniute cu ea ci pt. a ne deplasa din A in B in conditii de siguranta (5 stele euroencap), ceva confort (multiplele dotari standard) si cu o dinamica suficient de buna pt. soselele noastre. Despre consum nu precizez nimic pt. ca tine de stilul fiecaruia de a conduce. Este adevarat ca ne-au atras cei 109 Cp insa nu ne-am gandit ca masina cantareste 1.3T si ca totusi este un motor aspirat de cilindree mica, care nu poate dezvolta un cuplu foarte mare pt. reprize cu tenta sportiva. Totusi inginerii de la Kia au gandit acest motor a.i. sa poata sustine 90% din cuplul maxim pe aproape toata plaja de turatii (2500-6200RPM) pe cand la majoritatea motoarelor de genul acesta cuplul pica in fantana dupa 4000-4500rpm.Chiar daca nu te baga in scaun ca un turbodiesel, masina accelereaza constant si nu isi pierde suflu pana se taie alimentarea.
2.Despre acel magnet nu stiu mare lucru insa tind sa cred ca este o pacaleala si doar psific ai senzatia ca trage mai bine.Daci ai cronometra cateva reprize inainte si dupa montarea magnetului nu cred ca vei avea diferenta sesizabile.
3.La fel, cu filtrul sport nu vei castiga mai nimic pt. ca degeaba poate aspira motorul mai mult aer (teoretic) daca ECU este programat cu anumiti parametri de amestec benzina-aer. Si mai este o chestie, pe strazile din draga noastra patrie este foarte foarte mult praf care abea asteapta sa se infiltreze pe unde nu trebuie. Degeaba aduci modificari mecanice motorului daca nu modifici si electronica. Pt. ca aceste modificari mecanice sa aiba eficienta trebuie sa recurgi la un chiptuning, dar si acest chiptuning este cu dus si intors pt. ca nu toti se pricep si pierzi garantia.Si presupun ca un factor important la achizitionarea masinii a fost si GARANTIA DE 7 ANI.
3.Acest motor (in varianta de 109CP) oricum este dus aproape de limite iar un chiptuning cred ca va afecta putin fiabilitatea lui.
4.Chiar daca ai renunta la garantie si nu te-ar mai interesa fiabilitatea motorului, chiar si cu aceste modificari sa zic ca ai obtine o dinamica asemanatoare cu cea a motorului de 1.6 (122CP), care nu este cu mult peste 1.4 (in varianta de 109CP).
Dar tu esti singurul care decizi ce vei face. Parerea mea este sa bagi banii in benzina si sa te plimbi cat mai mult.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: Performante motor 1.4
@hazzu
lumea a inceput cu mistourile pentru ca s-a mai discutat pe forum cu pareari pro (virusvex) si contra (cam toata lumea).nu vreau sa acuz sau sa apar pe nimenni ci doar explicam de ce a fost tonul de misto.cred ca floppy te-a lamurit in privinta parerii generale pe aici.acum depinde de tine ce vrei sa faci
lumea a inceput cu mistourile pentru ca s-a mai discutat pe forum cu pareari pro (virusvex) si contra (cam toata lumea).nu vreau sa acuz sau sa apar pe nimenni ci doar explicam de ce a fost tonul de misto.cred ca floppy te-a lamurit in privinta parerii generale pe aici.acum depinde de tine ce vrei sa faci
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Performante motor 1.4
propun un drive test cu masina mea cine vrea, apoi propun sa iau magnetu ( e prins cu un colier pe furtunul de alimentare) si filtru sport ptr cei ce n-au si sa se distreze un pic cu el. restul e treaba voastra ce faceti
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: Performante motor 1.4
@hazzu, despre filtru si chiptuning a scris f. bine flopy.
chiar daca am folosit un ton ironic in ceea ce am spus despre magnet, am exprimat ceea ce trebuia sa auzi. pune-ti o intrebare: daca magnetul e ieftin, usor de montat, fara consum, fara emisii poluante sau reziduri, fara fire, fara alimentare, fara nevoie de intretinere, aproape indestructibil (tine mai mult decat masina), etc. de ce nu il foloseste niciun producator de masini? nu crezi ca, pt cativa euro, daca ar face cu adevarat macar un pic din ce se spune prin reclame, l-ar monta producatorii din fabrica? Oare de ce nimeni nu face asta?
chiar daca am folosit un ton ironic in ceea ce am spus despre magnet, am exprimat ceea ce trebuia sa auzi. pune-ti o intrebare: daca magnetul e ieftin, usor de montat, fara consum, fara emisii poluante sau reziduri, fara fire, fara alimentare, fara nevoie de intretinere, aproape indestructibil (tine mai mult decat masina), etc. de ce nu il foloseste niciun producator de masini? nu crezi ca, pt cativa euro, daca ar face cu adevarat macar un pic din ce se spune prin reclame, l-ar monta producatorii din fabrica? Oare de ce nimeni nu face asta?
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Re: Performante motor 1.4
@ all Multumesc!
KIA CEE'D 1.4 CITY GSL FL, oglinzi pliabile cu semnalizare, ECM, parbriz UV, senzori de ploaie, cheie pliabila etc...Pewter Beige
Album photo
Jurnal de bord



Album photo
Jurnal de bord



Re: Performante motor 1.4
Am incercat-o si eu odata pe autostrada sa vad ce poate si s-a dus putin peste 200 pe cadran. Asta inseamna cca 190 km/h reali
N-am tinut-o mult caci eram la cca 6500 rpm ! si mi-a fost mila.
N-am tinut-o mult caci eram la cca 6500 rpm ! si mi-a fost mila.
Re: Performante motor 1.4
erai la maxim 6300rpm (acolo se taie alimentarea) si viteza reala era circa 195-198km/h (are eroare foarte mica).
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame