
tunning motor 1.4
-
- Posts: 394
- Joined: 31 May 2008, 23:28
- Auto:
- Location: Pitesti
Re: tunning motor 1.4
Prin zona Pitestiului nu face nimeni un chip-tuning d-asta?...si tot n-am inteles: se pierde áu ba garantia ? e acelasi lucru cu resoftarea? ca la 300 euroi m-as baga si eu daca mi-ar creste cuplul...pe mine asta ma intereseaza, sa se-nfiga in trafic la nevoie
...liniute pana acum n-am dat cu ea chiar deloc...

Pro_Cee'd 1,4 Dakar Yellow
Re: tunning motor 1.4


Re: tunning motor 1.4
Parerea mea ca pentru un motor asa mic un turbo nu se preteaza. Mai degraba un compresor. Turbo se pune pe motoare care au cuplu bun la turatii mici, dar pentru un motor mic cu cuplu slab la turatii mici eu cred ca se preteaza mai degraba un compresor. Compresorul practic supraalimenteaza din prima, nu are lag si isi face presiune si la relanti.
Se poate pune si un compresor electric dar care sa intre cand clapeta de acceleratie e deschisa la maxim. Am vazut un test intre cateva superchargere electrice si cele de la ForceFlow (x4 si x8) sunt destul de bune. Daca pun un contact la pedala de acceleratie, sa intre turbina electrica atunci cand pedala e la blana, s-ar putea sa scoti mai mult decat scoate un chip tuning.
Se poate pune si un compresor electric dar care sa intre cand clapeta de acceleratie e deschisa la maxim. Am vazut un test intre cateva superchargere electrice si cele de la ForceFlow (x4 si x8) sunt destul de bune. Daca pun un contact la pedala de acceleratie, sa intre turbina electrica atunci cand pedala e la blana, s-ar putea sa scoti mai mult decat scoate un chip tuning.
Cee'd 1.4 Best 109 BHP Machine Silver AKA. Sparky
Re: tunning motor 1.4
deci in concluzie ?
se merita sa faci tunning la motoru de 1.4? 


Kia Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
ODO: 66000Km,
- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16
ODO: 66000Km,
- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16
Re: tunning motor 1.4
Creca mai degraba se merita sa iei motorul de 1.6 si gata.
Re: tunning motor 1.4
diferenta intre 1.6 si 1.4 e destul de mica, singura diferenta notabila e faptul ca 1.6 are rapoartele mai lungi 1-a duce 50-55 si a 2-a duce 90-95( pana la taierea alimetarii), pe cand 1.4 duce maxim 42 iar in a doua maxim 82( ca sau nu zic 40 si 80 ). Va spun sincer, nici macar motorul de 2.0 140 ( fie el diesel sau benzina ) , nu se compara cu motorul 1.4 TSI (122cp, 200 nm de la 1750-5000), de fapt tsi-u e cum mult peste cel de 2.0, chiar daca are mai putini cai, singura diferenta ar fi doar ca cel de 2.0 la viteze mari(160+) are mai multe resurse de putere pt a atinge o viteza cat mai mare, dar e irelevant.
Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa
P.S. Motorul de 1.4 duce lipsa de cuplu la turatii mici, asta din cauza faptului ca "gura" de admisie e mica rau, treaba se schimba cu filtru sport ori schimbarea galeriei. Iti dai seama de faptul ca motorul e sufocat de galeria prea mica atunci cand bagi piciorul in acceleratie pe la 2000 si nu simti motorul cum ar trage aer suficient, scoate-ti filtru si mergeti putin fara, bagati picioru in acceleratie la 2000 si sa vedeti cum respira motorul, cuplul e prezent mult mai jos cu filtru sport.
Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa
P.S. Motorul de 1.4 duce lipsa de cuplu la turatii mici, asta din cauza faptului ca "gura" de admisie e mica rau, treaba se schimba cu filtru sport ori schimbarea galeriei. Iti dai seama de faptul ca motorul e sufocat de galeria prea mica atunci cand bagi piciorul in acceleratie pe la 2000 si nu simti motorul cum ar trage aer suficient, scoate-ti filtru si mergeti putin fara, bagati picioru in acceleratie la 2000 si sa vedeti cum respira motorul, cuplul e prezent mult mai jos cu filtru sport.
Re: tunning motor 1.4
ce spui tu e adevarat ... desi nu este recomandat sa mergi fara filtru .. pt ca risti sa strici motorul de tot ... daca intra praf... si slava domnului praf este peste tot destul ... cel mai bine este cum ai zis... filtru sport(conic) ! ai si sunet ... si demaraj un pic mai bun !
Re: tunning motor 1.4
pentru 200 de metri n-are nici pe naiba, eventual cureti bine cutia pe unde vine aerul ca sa nu traga de acolo nimic si lasi cutia deschisa, dal naibii ca nu o trage asa mult praf pe 200 de metri . Sau cum ai zis tu, filtru conic, luati un filtru conic din targ 30,40 ron , si il puneti de proba sa vedeti cum se aude. Se aude mult prea marfa
Re: tunning motor 1.4
Nu faceti porcarii baieti...pistoanele de la motoarele turbo sunt forjate. ale noastre sunt turnate. resoftarea la turbo e mai simpla si mai spectaculoasa pentru ca ridica presiunea de lucru a turbinei. nu puneti toate porcariile de ventilatoare electrice pe admisie...daca erau ok pt motor erau puse din fabrica. si motorul nu are momentul pe care il vrei tu la 2000 rpm-in ce treapta fratica?....ce vreti mai mult de la un motor de 1.4 la 109 cp aspirat?
va dau un sfat: puneti benzina de calitate, cumparati-va roti usoare si cauciucuri bune, umflate la cat e scris in carte...
si gata...e o masinuta de 1250-1300 kg..doar nu vreti sa si zboare.
va dau un sfat: puneti benzina de calitate, cumparati-va roti usoare si cauciucuri bune, umflate la cat e scris in carte...
si gata...e o masinuta de 1250-1300 kg..doar nu vreti sa si zboare.

ProCeed Best, 1.4 110Cp benzina
http://picasaweb.google.com/sebach25/Juji#
http://picasaweb.google.com/sebach25/Juji#
Re: tunning motor 1.4
@djniki4:
"Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa"
Parere personala: daca nu stiai motorul din exemplul tau este turbo....si cu toate acestea are doar 12-14 cp in plus. Oare se merita?!; In afara de plaja mai mare pt cuplu marit(de la turatii mai joase), nu vad diferente notabile decat la consumuri, sau ai impresia ca umple cilindrii cu aer?
S-avem respect monser!
"Am condus motorul de 1.4 Tsi(122cp) pe o distanta destul de lunga( pe VW Jetta ) si credeti-ma, e ceva de vis, trage in orice treapta de viteza, nici nu ai nevoie de mai mult de 4000 rpm, pe cand eu cu a mea sa fac o depasire imi trebuie minim 4000 sa fie in forta. Iar motorul la TSI se aude intr-un hal.....piesa"
Parere personala: daca nu stiai motorul din exemplul tau este turbo....si cu toate acestea are doar 12-14 cp in plus. Oare se merita?!; In afara de plaja mai mare pt cuplu marit(de la turatii mai joase), nu vad diferente notabile decat la consumuri, sau ai impresia ca umple cilindrii cu aer?
S-avem respect monser!
Re: tunning motor 1.4
Merita 100%.
Si apropo, consumul la un turbo 1.4 e ceva mai mic decat la un 1.6 aspirat.
Si apropo, consumul la un turbo 1.4 e ceva mai mic decat la un 1.6 aspirat.
Kia Cee'd 1.4 best
Re: tunning motor 1.4
Chestia cu 100% e parerea ta personala.
Da o fi mai mica, pt ca si cilindreea e mai mica, dar sigur mai mare decat la 1.4 aspirat! Aerul nu e combustibil. Ar fi interesant de vazut graficul(cuplu/turatie sau putere/turatie) acetui renumit 1.4 Tsi de 122 HP, sa-l putem compara cu cel de 1.4 de 109 HP al c'eed-ului. Abia apoi putem emite opinii. In rest sunt pareri personale, subiective, neargumentate!
Da o fi mai mica, pt ca si cilindreea e mai mica, dar sigur mai mare decat la 1.4 aspirat! Aerul nu e combustibil. Ar fi interesant de vazut graficul(cuplu/turatie sau putere/turatie) acetui renumit 1.4 Tsi de 122 HP, sa-l putem compara cu cel de 1.4 de 109 HP al c'eed-ului. Abia apoi putem emite opinii. In rest sunt pareri personale, subiective, neargumentate!
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: tunning motor 1.4
da luati-va avion dragi colegi , dak vreti muuult aer,cupluu mareeeeeee si in plus aveti si aripi....





EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition