Consum kia cee'd
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: consum kia cee'd
@dinu2007: Nu este normal sa ti se reseteze consumul la fiecare alimentare, ci doar cand il resetezi tu sau daca se umbla cumva la bornele bateriei.
Re: consum kia cee'd
@dinu2007-singurul lucru care se modifica,fara nici o interventie la CB este numarul de km pe care poti sa-l faci cu noua cantitate de combustibil din rezervor(si asta calculat in raport cu ultimul stil de condus).
KIA pro_cee'd 1,4 best machine silver CJ-11-UFV
automotor DESIRO (sageata albastra)
automotor DESIRO (sageata albastra)
Re: consum kia cee'd
inseamna ca am o masina defecta am facut 3 alimentari pana acuma de cand o am si mereu sa intamplat la fel. 

- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: consum kia cee'd
@dinu2007: Ceva pare in neregula cu acest lucru. Dar, acum ca am vazut ca ai FL, poate au modificat cei de la KIA putin soft-ul masinii. Pune o intrebare la alti membri cu FL ca sa fii sigur.
La cee'd-ul fara FL 100% nu se reseteaza, dar la cel cu FL nu pot sa garantez.
La cee'd-ul fara FL 100% nu se reseteaza, dar la cel cu FL nu pot sa garantez.
Re: consum kia cee'd
Multumesc @scubli
Asadar dragi colegi care aveti ceed fl vi se reseteaza consumul dupa ce alimentati?
Asadar dragi colegi care aveti ceed fl vi se reseteaza consumul dupa ce alimentati?
-
- Posts: 62
- Joined: 17 Aug 2009, 09:03
- Auto:
Re: consum kia cee'd
@dinu2007 nope... mie nu mi s-a resetat
am facut si eu Mures-Cluj (110 km) cu 6.1% turat pana in 3200rpm 110km/h inca suntem in prima mie
am facut si eu Mures-Cluj (110 km) cu 6.1% turat pana in 3200rpm 110km/h inca suntem in prima mie

Re: consum kia cee'd
Salutare,
Am si eu un Cee`d 1.6 CRDI de 115 CP si am constatat ca in oras(Bucuresti
) are un consum mediu 10.8-11 L la suta. Vi se pare ok?
Am si eu un Cee`d 1.6 CRDI de 115 CP si am constatat ca in oras(Bucuresti

Re: consum kia cee'd
@cip2007 mama ai consumu mai mare ca mine 1.6 gsl 9.6l/100km. dar depinde si de cum mergi, daca mergi numai sport cred ca este normal. 

Re: consum kia cee'd
eu zic ca are un consum normal pt bucuresti...depinde de zonele pe care le frecventeaza. acum 2 ani cand locuiam in militari aveam un consum de 14/100. dupa ce m-am mutat a scazut in jur de 9/100.
Kia Cerato 1.6 crdi rosu








Intalnirea Nationala ClubKIA.ro 2010 click aici
Intalnire ClubKIA.ro la Ploiesti - grataaaaaaaar click aici
1 Mai cu surprize la BRASOV click aici
Vrei sa comanzi sau vrei sa devii reprezentant Avon? - 0721 706 008








Intalnirea Nationala ClubKIA.ro 2010 click aici
Intalnire ClubKIA.ro la Ploiesti - grataaaaaaaar click aici
1 Mai cu surprize la BRASOV click aici
Vrei sa comanzi sau vrei sa devii reprezentant Avon? - 0721 706 008
Re: consum kia cee'd
Stiu sigur ca la Mitsubishi Colt se intampla acelasi lucru dar in meniu are si varianta neresetata a consumului de cand ai resetat-o ultima oara. Stiu ca nu v-ati mai da jos din noua masina =D> dar pune-ti mana pe carte (aka manualdinu2007 wrote:Este normal sa ti se reseteze consumul la fiecare alimentare?


In momentul asta la ~4k km am 8.6% consum (90% oras si 10% afara)
Oricare ar fi consumul mergem cu pedala la fund... in COLOANA... in MAREA COLOANA.

Haidem "Mai Sus de Locul Doi !" Haideti sa fim PRIMII masina ne sustine!

Re: consum kia cee'd
Si mie mi se pare foarte mult 11% consum urban pentru un diesel, indiferent de trafic.11% este dublu fata de ce spune producatorul.Si pentru un benzinar este multicel dar totusi OK in conditii de trafic infernal.Te poti astepta la un consum de peste 10% la un diesel, dar cu motor de cel putin 2L.Am un coleg la serviciu cu o Skoda Octavia Tour 1.9 Tdi 101 Cp si o cam alearga prin oras(masina de serviciu).Consumul este cam 10% dar motorul este totusi mai mare decat cel de pe Kia Cee'd si de generatie mai veche.Le cam schimba in 3000rpm, ceea ce pentru un diesel este mult in conditiile unui mers normal si linistit(intelegeti ce vreau sa spun prin "mult").
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: consum kia cee'd
Si va mai dau un exemplu:
Masina mea de serviciu este un Chevrolet Spark care are acelasi motor de 0.8L ca si Matizul.Dar nu despre el vreau sa va spun.De doua saptamani merg cu o Skoda Fabia 1.9 Sdi, nu Tdi(are doar 64Cp si mi se pare ca nu are turbina) ,care are 213000 km la bord(e adusa de afara).Am mers cu ea in toate stilurile posibile si am dus-o chiar si in 4500rpm(dupa 4000rpm nu prea mai trage) sa vad exact cum se comporta un diesel.
Am ajuns la urmatoarea concluzie:
Ca sa obtii un consum bun in oras trebuie sa schimbi vitezele la 2200-2300rpm ca atunci cand treci in treapta superioara sa pice pe la 1600rpm.Daca schimbi la 2000rpm cade apoi sub 1500rpm si nu trage pat ca ea are cuplul maxim de 125NM(mic pt ca nu are Turbo) intre 1600rpm si 2800rpm.In acest stil, consumul nu sare de 7%.
La Kiutza mea am observat ca trebuie schimbat pe la 2800-3000rpm pt un consum bun.La benzinare nu este valabila treaba cu schimbatul treptelor in cuplu maxim pt ca, desi au un cuplu mai mic valoric, el este prezent cu 85-90% din valoare chiar de la sub 2000rpm si pana hat departe la 6000rpm(cel putin la Cee'd asa este), pe cand la diesel te impunge intre 1800 si 3000 maxim dupa care lesina si de aceea se spune ca trebuie schimbat in cuplu maxim.
Masina mea de serviciu este un Chevrolet Spark care are acelasi motor de 0.8L ca si Matizul.Dar nu despre el vreau sa va spun.De doua saptamani merg cu o Skoda Fabia 1.9 Sdi, nu Tdi(are doar 64Cp si mi se pare ca nu are turbina) ,care are 213000 km la bord(e adusa de afara).Am mers cu ea in toate stilurile posibile si am dus-o chiar si in 4500rpm(dupa 4000rpm nu prea mai trage) sa vad exact cum se comporta un diesel.
Am ajuns la urmatoarea concluzie:
Ca sa obtii un consum bun in oras trebuie sa schimbi vitezele la 2200-2300rpm ca atunci cand treci in treapta superioara sa pice pe la 1600rpm.Daca schimbi la 2000rpm cade apoi sub 1500rpm si nu trage pat ca ea are cuplul maxim de 125NM(mic pt ca nu are Turbo) intre 1600rpm si 2800rpm.In acest stil, consumul nu sare de 7%.
La Kiutza mea am observat ca trebuie schimbat pe la 2800-3000rpm pt un consum bun.La benzinare nu este valabila treaba cu schimbatul treptelor in cuplu maxim pt ca, desi au un cuplu mai mic valoric, el este prezent cu 85-90% din valoare chiar de la sub 2000rpm si pana hat departe la 6000rpm(cel putin la Cee'd asa este), pe cand la diesel te impunge intre 1800 si 3000 maxim dupa care lesina si de aceea se spune ca trebuie schimbat in cuplu maxim.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: consum kia cee'd
Sdi-ul nu are turbo
FLOPY wrote:Si va mai dau un exemplu:
Masina mea de serviciu este un Chevrolet Spark care are acelasi motor de 0.8L ca si Matizul.Dar nu despre el vreau sa va spun.De doua saptamani merg cu o Skoda Fabia 1.9 Sdi, nu Tdi(are doar 64Cp si mi se pare ca nu are turbina) ,care are 213000 km la bord(e adusa de afara).Am mers cu ea in toate stilurile posibile si am dus-o chiar si in 4500rpm(dupa 4000rpm nu prea mai trage) sa vad exact cum se comporta un diesel.
Am ajuns la urmatoarea concluzie:
Ca sa obtii un consum bun in oras trebuie sa schimbi vitezele la 2200-2300rpm ca atunci cand treci in treapta superioara sa pice pe la 1600rpm.Daca schimbi la 2000rpm cade apoi sub 1500rpm si nu trage pat ca ea are cuplul maxim de 125NM(mic pt ca nu are Turbo) intre 1600rpm si 2800rpm.In acest stil, consumul nu sare de 7%.
La Kiutza mea am observat ca trebuie schimbat pe la 2800-3000rpm pt un consum bun.La benzinare nu este valabila treaba cu schimbatul treptelor in cuplu maxim pt ca, desi au un cuplu mai mic valoric, el este prezent cu 85-90% din valoare chiar de la sub 2000rpm si pana hat departe la 6000rpm(cel putin la Cee'd asa este), pe cand la diesel te impunge intre 1800 si 3000 maxim dupa care lesina si de aceea se spune ca trebuie schimbat in cuplu maxim.
Re: consum kia cee'd
Shefu, la diesel cu turbo pe el 3000 rpm inseama cam 4000 si ceva la un benzina aspirat. Daca duce dieselul in 3000 inseamna ca nu conduce alert . La dieselul de la kia daca ai trecut de 2200 in linie dreapta skimbi iar in panta mai mult de 2500 nici nu-ti trebuie sa-i dai. trebuie sa si simti motorul;)
FLOPY wrote:Si mie mi se pare foarte mult 11% consum urban pentru un diesel, indiferent de trafic.11% este dublu fata de ce spune producatorul.Si pentru un benzinar este multicel dar totusi OK in conditii de trafic infernal.Te poti astepta la un consum de peste 10% la un diesel, dar cu motor de cel putin 2L.Am un coleg la serviciu cu o Skoda Octavia Tour 1.9 Tdi 101 Cp si o cam alearga prin oras(masina de serviciu).Consumul este cam 10% dar motorul este totusi mai mare decat cel de pe Kia Cee'd si de generatie mai veche.Le cam schimba in 3000rpm, ceea ce pentru un diesel este mult in conditiile unui mers normal si linistit(intelegeti ce vreau sa spun prin "mult").
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic