experiente legate de filtre de aer...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
luat filtru sport la mana si pus la soare...se vade clar ca acele orificii permit aerul sa intre bogat in impuritati...care pe urma se depun pe supape si pe suprafetele de frecare ale pistoanelor zgariindu-le. acele mici zgarieturi scad rata de compresie a motorului implicit momentul . creste consumul de benzina si ulei si se permite amestecul uleiului cu benzina iesind un fum negru. rezulta motor terminat. la masinile noi se observa pentru inceput depuneri de praf pe clapeta de acceleratie. faceti un test toti cei cu filtre sport...dati jos conducta sau furtunul care intra in motor si dati o privire...clapeta de acceleratie trebuie sa fie curata curata. asa veti vedea cat de bun este filtrul vostru.
al doilea aspect al modificarii admisiei o constituie sursa de aer rece. Kia ceed si pro cel putin isi iau aer rece direct de afara din fata, deasupra radiatorului. Poti sa ai aer mult si daca este captat de sub capota, cum am vazut ca propun cei de la KN sa ia aer direct din cutia filtrului original dar fara capac...e o gluma. rezultat consum mare, mizerie in motor si nici nu ai aer rece. de ce e necesar acest aer rece? pentru ca oxigenul intretine arderile...la temperaturi scazute ai mai mult oxigen pe cmc...ceea ce te intereseaza de fapt.deci votez pentru stock...