LIMITATOR VITEZA
Re: LIMITATOR VITEZA
daca o luam asa la fel am si eu , dar afara la 110 am limitare datorita aceluiasi factor , prietena mea spunand : " Iub , da unde ne grabim ? ":))
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP
) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic
Re: LIMITATOR VITEZA
Cred ca ar fi fost mai interesant sa vedem viteza la care ne limiteaza sotiile/iubitele, mai repede decat ce poate masina 

cee'd 1.4 cu cateva optionale 

Re: LIMITATOR VITEZA

Limitator montat cu 3 pozitii: Oras cam 70km/h, extern cam 130 km/h. In pozitia off (somn de voie


Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: LIMITATOR VITEZA
ERATAmitzux wrote:Salve,
simt nevoia sa clarific cate ceva, cu ceva cunostinte de fizica in plus si poate de ajutor pentru cei care cred ca 15cp in plus=50km/h. Sa incepem cu inceputul la o anumita viteza intr o stare de echilibru (aparent), egal care ,oricare, Finaintare=Ftractiune-Ffrecare-Frez_la inaintare. Prima componenta e data de motor si e tranformate de cutie si transferata la roti, a doua este legata de prin definitia ei de greutate si de un coeficient de frecare (dat de material) in principiu constanta la orice viteza, iar a treia e rezistenta la inaintare data de frecarea cu aerul. Astea sunt legi descoperite de vreo 400 si ceva de ani incoa de cand exista fizica newtoniana si considerate ca atare la constructia unui obiect ca masina. Cea mai "proasta" componenta din formula e F de rezistenta la inaintare, pentru ca ea are marea hiba de a creste cu patratul vitezei: Frez_inaintare=1/2*rho*A*v^2*Cx. Acuma stie toata lumea Cx e coef de rez la inaintare, A e aria echivalenta care sta perpendicular pe directia de mers(de ex o sectiune prin masina la marimea ei maxima), rho e densitatea aerului iar v e viteza. Ce se intampla, daca presupunem totul constant in formula in afara de viteza, rezulta ca la fiecare crestere a vitezei avem o crestere patratica a fortei, adica daca la v=10km/h avem forta F la v=20km/h avem F1=F*(2^2)=F*4 etc. Adica cu cat crestem viteza cu atat crestem rezistenta la inaintare dar nu in raport liniar ci patratic. Asta e forta cu care trebuie sa te bati sa ajungi la viteza maxima mai mare, in termen extins daca am nevoie de 50 Cp sa ajung la 100km/h, imi trebuie 200 sa ajung la 200, 450cp la 300, etc.
m
O mica gresala in postul anterior imi tot statea pe limba, forta creste cu patratul vitezei iar puterea cu cubul ei...P=F*v deci raportul merge cubic...
Cee'd SW (2007),LX+W+S, 115 CRDI, albastru baltic-Vandut 04.03.2016 la 196000km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km
Golf VI (2012), Style, 1.6 TDI, Tornadorot
ODO >63000 km