

Deci: carnetul de service reprezinta o RELATIE CONTRACTUALA intre producator/importator/dealer si client. Toti ne obligam sa respectam anumite conditii care duc, in final, la asigurarea/neasigurarea garantiei pentru un produs cumparat. Si cata vreme eu sunt reprezentantul producatorului in teritoriu sunt obligat sa respect conditiile in care acesta ofera garantia. La fel si utilizatorul. Esti parte contractanta din momentul in care:
- ai semnat contractul de vanzare-cumparare pentru masina
- ai semnat factura
- ai semnat carnetul de garantii
Si esti un tert in relatia dintre mine si furnizorul de piese din momentul in care masina a iesit din garantie. Pana cand masina este sub incidenta garantiei oferite de producator TOTI avem obligatii! Inclusiv clientul (se deduce logic, nu?).
Si cata vreme eu, ca si dealer, nu am certitudinea ca uleiul furnizat are specificatia de pe eticheta (caz clar - firma Y srl vinde CASTROL 5W30 API SL/CF , ACEA A3/B3/B4 la 9,8 lei+TVA

Referitor la adaos - nu stiu altii cum sunt, dar la mine inca nu s-a plans lumea ca-i scump. Am investit pentru viitor, nu ca sa scot investitia maine (mai ales acum, ca e criza !

Asa ca iti doresc o noapte placuta si o relatie perfecta cu dealerul din zona.
Si nu mai raspund la provocari!


PS - Cititi carnetul de garantii si manualul de utilizare.