In planul de revizie apare sub forma "verificarea lor si daca este cazul schimbarea acestora" uzura lor este in functie de modul de condus diferit in functie de fiecare. Nu poate sa impuna schimbarea acestora la un nr. fix de km parcursi. Pt foarte multe componente este valabila chestia aceasta - verificarea starii componentei si daca se impune schimbarea acesteia.ticalos wrote:E normal ca in lipsa de altceva,sa fie luate in considerare preturile date de AutoE.Totusi nimeni nu se intreaba de ce preturi asa mari la placutele de frana.Si nici de ce nu apare schimbul acestora in planul de revizii.In 90000 km,eu zic ca cel putin de 2 ori trebuie sa schimbi placutele si sa dai 300 E pe o revizie,mi se pare mult.Incet-incet,apar secretele acestei garantii asa de mari.
Pret revizii....
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Si la Renault tot din 60 in 60k km se face schimbul distributiei. Cel putin asa e la dCi'uri. Deci ... nu vad de ce esti asa convins ca la Cee'd va fi abia la 120. Decat daca e pe lant ... insa asta e subiect de alta telenovela deja
Aiurea insa daca de la 20k s'a scazut la 10k - interval pentru reviziile la diesel. In acest caz, tinand cont si de diferenta de pret pentru revizii si de diferenta de achizitie, diesel'ul nu prea mai e avantajos decat la ff multi km ... poate nici macar atunci Dupa ce o sa primim mai multi masinile (mai ales benzinare) si o sa putem determina niste consumuri medii, chiar o sa fac un calcul sa vad in cati km s'ar amortiza investitia intr'un diesel
Aiurea insa daca de la 20k s'a scazut la 10k - interval pentru reviziile la diesel. In acest caz, tinand cont si de diferenta de pret pentru revizii si de diferenta de achizitie, diesel'ul nu prea mai e avantajos decat la ff multi km ... poate nici macar atunci Dupa ce o sa primim mai multi masinile (mai ales benzinare) si o sa putem determina niste consumuri medii, chiar o sa fac un calcul sa vad in cati km s'ar amortiza investitia intr'un diesel
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- Posts: 241
- Joined: 16 May 2007, 00:09
- Auto:
- Location: Suceava
Grafice intretinere CEED (din manualul in hu)
Benzina http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=168214
Motorina http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=168216
Benzina http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=168214
Motorina http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=168216
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Un lucru stiu sigur. Modul de intreinre al motorului se vede dupa destule zeci de mii. De aceea, intrucat vreau ca si dupa suta de mii sa ma bucur de toti cei 109 cai si de tot cuplul, voi incerca sa schimb uleiul de cum da semne de uzura. Si sunt sigur ca acestea vor aparea mult inainte de 15k. Asta nu insemna ca nu ar mege 15k cu un schimb, dar eu vreau sa fie uleiul mereu proaspat.
Asta ar fi la capitolul "asa vreau io"
Tehnic, daca ne gandim ca prin motor trec 10500 litrii de aer pentru fiecare litru de benzina, gandindu-ne la ce praf e prin Bucuresti cel putin, eu cred ca merita sa golim droaia de particule care scapa de filtrul de aer, mai devreme de 15k. Apoi, momentul ideal al schimbarii uleiului nu tine doar de numarul de kilometrii parcursi chiar daca acesta e cel mai important reper. Mai conteaza numarul de porniri la rece, calitatea caburantului stilul de mers si altele. Iar un lucru e sigur, toate acestea sunt in general in defavoarea motorului. Uite, tu zici ca mergi sportiv, benzina zice toata lumea ca e proasta, praf avem din belsug, de ce sa chinuim motoarele tinandu-le inmuiate in zeama arsa plina de impuritati?
Fireste ca fabrica stie ea ce stie cand spune 15k dar eu cred ca forteaza nota pentru a iesi cu oferte cat mai atractive pt clienti (costuri de exploatare reduse)si mai cred ca fac in asa fel incat motorul sa nu aibe probleme cat e in garantie. Mai sunt convins ca la 150.000km rata de comprestie a unui motor astfel intretinut va dezvalui lipsa a o gramada de cai si de cuplu, fata de un motor mai ingrijit putin.
Totusi, un orar de intretinere lejer imi convine pentru situatiile in care din varii motive nu pot schimba uleiul si nu pierd garantia. Dar voi cauta sa schimb uleiul mai devreme de 15k.
Imi pare rau ca nu pot atasa niste poze edificatoare (prea incomod cu imageshuk sau wikiupload)
Asta ar fi la capitolul "asa vreau io"
Tehnic, daca ne gandim ca prin motor trec 10500 litrii de aer pentru fiecare litru de benzina, gandindu-ne la ce praf e prin Bucuresti cel putin, eu cred ca merita sa golim droaia de particule care scapa de filtrul de aer, mai devreme de 15k. Apoi, momentul ideal al schimbarii uleiului nu tine doar de numarul de kilometrii parcursi chiar daca acesta e cel mai important reper. Mai conteaza numarul de porniri la rece, calitatea caburantului stilul de mers si altele. Iar un lucru e sigur, toate acestea sunt in general in defavoarea motorului. Uite, tu zici ca mergi sportiv, benzina zice toata lumea ca e proasta, praf avem din belsug, de ce sa chinuim motoarele tinandu-le inmuiate in zeama arsa plina de impuritati?
Fireste ca fabrica stie ea ce stie cand spune 15k dar eu cred ca forteaza nota pentru a iesi cu oferte cat mai atractive pt clienti (costuri de exploatare reduse)si mai cred ca fac in asa fel incat motorul sa nu aibe probleme cat e in garantie. Mai sunt convins ca la 150.000km rata de comprestie a unui motor astfel intretinut va dezvalui lipsa a o gramada de cai si de cuplu, fata de un motor mai ingrijit putin.
Totusi, un orar de intretinere lejer imi convine pentru situatiile in care din varii motive nu pot schimba uleiul si nu pierd garantia. Dar voi cauta sa schimb uleiul mai devreme de 15k.
Imi pare rau ca nu pot atasa niste poze edificatoare (prea incomod cu imageshuk sau wikiupload)