Presiune azot

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Regulamentul nu interzice, dar bunul simt (daca exista) trebuie sa iti interzica ... dar avand in vedere cine e interlocutorul, nu ma mira.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rexpopuli »

avand in vedere participantii la discutie, va rog frumos sa incetati aici...dupa cum v-am vazut eu, puteti sa o tineti asa vreo douazeci de pagini...si nu are rost, sunteti offtopic si o luati pe o panta periculoasa...degeaba, as zice eu, subiectul e la aprecierea fiecaruia...parerile tuturor conteaza.
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rexpopuli »

alcatraz wrote:[
deocamdata fara, o sa incercam si azotul, nu de alta, dar sa nu murim prosti...daca se simt imbunatatiri (si asta va fi cu siguranta o parere subiectiva, voi incerca sa evit cat mai mult efectul placebo), voi continua pe azot. deocamdata, argumentele teoretice nu conving, o sa vad pe viu ce si cum...la masina actuala nu mai are rost sa ma incurc cu azotul, e deja scoasa la vanzare... o sa am rabdare pana vine samanta, si apoi postez...
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

Clauds
Posts: 218
Joined: 05 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Brasov

Post by Clauds »

alcatraz wrote:cam asa arata rotile "supte"
http://picasaweb.google.com/guineaadria ... _in_pneuri
Da nu trebe ridicata pe cric la manevra asta ?

cash
Posts: 137
Joined: 01 May 2008, 19:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by cash »

asha ma gandeam si eu... ca ar trebui putin saltata ....altfel o cam chinui...
CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Unde, daca cumva nu e secret?
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Iar pretul mi se pare f bun.
Ai primit si capacele verzi? :D
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Ramasesem uimit de forma pe care o capata pneurile si nu m'am uitat atunci si la capacele.

Vad ca ai de ceva vreme azot in pneuri. Ai mers ceva kilometri si cu aer, sa poti face o comparatie? Ai observat diferente de comportament intre aer si azot pur?
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

Clauds
Posts: 218
Joined: 05 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Brasov

Post by Clauds »

Tocma ce am fost si mi-am bagat azot in pneuri. Impresii:
- parca parca parca tinuta de drum e putin putin putin mai buna (dar s-ar putea sa mi se para)
- sper ca avantajul cel mai mare sa fie acela ca presiunea sa ramana constanta
- mi-au tras tot aerul din pneuri
- mi-au dat si capacele verzi (da care e faza cu capacelele verzi ???)
- vulcanizarea este una recomandata de doringvd (in Brasov pe Alexandru cel bun) ... foarte de treaba baietii
- pret 20 RON

arka
Posts: 555
Joined: 01 Jun 2007, 12:21
Auto:
Location: BACAU
Contact:

Post by arka »

Obscuru wrote: - mi-au dat si capacele verzi (da care e faza cu capacelele verzi ???)
pentru ca un "Dorel" sa nu bage aer din greseala.
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

@Obscuru - cauta strada aia cu gropi, denivelari unde injurai primarul si fa o tura
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

Clauds
Posts: 218
Joined: 05 Jun 2007, 12:34
Auto:
Location: Brasov

Post by Clauds »

arka wrote: pentru ca un "Dorel" sa nu bage aer din greseala.
Asa deci ... ;)

@Arnold12: am avut ocazia sa testez putin pentru ca eu stau langa Brasov si pe aici nu prea au ajuns cu asfaltu peste tot ...

onix
Posts: 671
Joined: 01 Jun 2008, 16:48
Auto:
Location: bucuresti

Post by onix »

Daca bagatu-l de azot in caucioace ar fi fost o teapa generala se ducea vorba din gura-n gura ca MIORITA stia tot romanaul
Daca exista un minim de avantaj fata de aer atunci merita bagat AZOT, stam sa depicam firul in 4 atata timp cat nu sunt dezavantaje ba din contara avantaje( merita sa bagam) AZOT.

onix
Posts: 671
Joined: 01 Jun 2008, 16:48
Auto:
Location: bucuresti

Post by onix »

. si ca sa va lamuriti cum e cu presiunea in anvelope, bagati azot numai pe o parte, ambele roti. intr-o dimineata insorita de vara verificati presiunea in toate rotile, iar pe la prinz, cand sunt afara peste 30 grade, pt cei din buc, dati o fuga pe autostrada pina la Lehliu, si bagati piciorul in acceleratie. trageti intr-o parcare, verificati la cald presiunea, si in functie de rezultat, va hotarati ce cauciucuri sa dezumflati...cele cu azot sau cele fara

sper ca VA lamurit I Love you zuxy ca destept mai esti ardeleanu lu tata

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Azi dimineata la 15C afara aveam senzorul de presiune aprins (roata fata dreapta). Azot am bagat acum vreo 3 saptamani cred, cand erau peste 30 de grade.

La fel am patit asta toamna: am luat-o in iulie la 40 de grade iar cand a venit prima zi tot cu vreo 15 grade, s-a aprins senzorul (la stanga fata parca era atunci).

Mai e cinva cu senzorii aprinsi pe bord odata cu racirea asta?

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”