Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
maverick25
Posts: 44
Joined: 02 Apr 2008, 11:28
Auto:

Post by maverick25 »

Nu stiu exact ce viteza am la 2000 in treapta a IVa dar asa schimbam. Am intrebat la service daca e ok si au zis k da, pot sa schimb linistit la 2000 de ture. Dar am stat si m-am gandit k totusi 2000 e prea putin , k e motor de turatie , k are CVVT, etc.

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Post by ionut75 »

Eu schimb la 3000 si am un consum mediu de 7,7 - 7,8.
Am aproape 16.000 km.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

De ce e pusa aceasta tema la probleme?
sa mai discutat si aici
viewtopic.php?t=1325
Image

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

Am si eu niste intrebari. Am vazut ca multi zic ca masina e stabila in curbe la viteze mari. Cum se iau curbele corect? Eu in general prefer sa reduc semnificativ viteza. Dar unele luate cu viteza, fara sa apas acceleratia sau frana, am simtit ca trepideaza masina si abia tineam volanul. Unele luate cu piciorul pe acceleratie au fost luate mai usor si masina parea stabila.

Cum se fac depasirile corect? Eu am preferat sa le fac in viteza 4 si doar daca la orizont din fata nu vine nici-o masina. Viteza maxima pe care am atins-o a fost 130 cu 4 adulti si 2 copii plus bagaje. Cu toate astea in curbe si unele cu vizibilitate redusa cu vitezade 110km eram depasit lejer de alte masini.
Image

crys_bb
Posts: 193
Joined: 29 Feb 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by crys_bb »

deci ....din cate stiu eu.....o curba(si in conditii de ploaie) se i-a cu piciorul pe acceleratie si usor turat(specific usor ...nu sa apesi ca maniacu pe pedala si sa iesi prin parapeti) si asa masina are o aderenta mult mai buna...........chestia asta am testato la mai multe masini ...fara nici cea mai mica dotare pana full option si toate au reactionat mult mai bine cand apesi pedala in curbe(dar repet usor apasata pedala si nu 150 in curba :P )
Fericitul detinator al unei KIA C'EED dakar yellow(alias motanul mustar)-1.4 - 109cp B-XX-YCR
aftermarket - statie + subwoofer

- pleoape + faruri negre....(originalele modificate)

Riky
Posts: 304
Joined: 04 Nov 2007, 05:00
Auto:
Location: Craiova
Contact:

Post by Riky »

numai mie cred k imi ia 10 l/100 km ...cel putin asa imi indica CB...tin sa precizez ca rare ori schimb sub 2900-3000....oare daca as mere pana in 2000...fara demaraje si alte plecari spectaculoase....o sa mai scada consumul,nu?
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)

http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea

maverick25
Posts: 44
Joined: 02 Apr 2008, 11:28
Auto:

Post by maverick25 »

@Riki

Dap, asa ar trebui, dar nu stiu cat de bine e pt masina daca schimbi la 2000

Riky
Posts: 304
Joined: 04 Nov 2007, 05:00
Auto:
Location: Craiova
Contact:

Post by Riky »

stai linistit ca nu o sa schimb vitezele la 2000....imi palce senzatia cand ma baga in scaun .....si asta pe la 3500 km asa:) e prea atre senzatia:)
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)

http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Post by scubli »

@shtirlitz: Parerea mea este ca fiecare curba o iei dupa cum vrei si cum simti tu ca esti in siguranta.
Nu vad un rost sa fortezi sau sa verifici cat de bine se aseaza masina marind viteza.
Normal ca daca e nevoie franezi inainte de curba, iar pe la jumate-trei sferturi din curba incepi sa accelerezi.

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

shtirlitz wrote:Cum se iau curbele corect?
Racing tip.
Pe scurt:
- inainte de curba, in linie dreapta, reduceti viteza suficient (in special frana de motor)
- inainte de apex (varful curbei) nu accelerati si virati lin
- dupa apex accelerati usor si reveniti pe mijlocul benzii de mers

Evitati sa iesiti de pe banda de mers/ nu scurcircuitati curba pe contrasens. Nu bruscati comenzile. Adaptati viteza in functie de conditiile de mers.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

Riky wrote:numai mie cred k imi ia 10 l/100 km ...cel putin asa imi indica CB
eu sunt la 9.4% calculat pe ultimii 1000 si ceva de km de oras. de schimbat schimb in jur de 2500rpm.
ionut75 are consumul ala fiindca si merge mult cu ea. noi doi nu prea. daca ar fi sa numaram km parcursi dupa ce acul la temperatura ajunge la 85 de grade cam cat crezi ca ne-ar da? mai mult de 30% din total? eu unul am drumuri prin oras in medie de 3-4km, iar de incalzit se incalzeste dupa vreo 2. asta e.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

corect ce zice Akbhar. mai adaug si eu: daca nu apreciezi corect viteza potrivita si intri prea tare in curba nu trebuie renuntat la accelerarea usoara de dupa varful curbei fiindca aia aplica o forta suplimentara ce tinde sa tina masina pe directia indicata de roti. daca e disperare mare puteti atinge usor frana cu piciorul stang. frana e mai eficienta decat acceleratia, iar faptul ca acceleratia e inca apasata previne blocarea rotilor si derapajul.

eu cam patesc asta in cam o curba pe dreapta la fiecare drum lung.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

zappata
Posts: 12
Joined: 30 Nov 2007, 15:11
Auto:

Post by zappata »

Eu schimb pe la 3000-3500 iar consumul mediu indicat de CB este acum de 7.0-7.1. Cat a fost frig am avut consumul mediu 8.3-8.5 si schimbarile facute la aceleasi turatii.

Andrei86
Posts: 58
Joined: 03 Apr 2008, 10:33
Auto:

Post by Andrei86 »

sonty draga ...nu fiecare dintre noi e titi aur sau marcus gronholm ca sa franam cu piciorul stang....

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

sonty wrote: iar faptul ca acceleratia e inca apasata previne blocarea rotilor si derapajul.
Asta nu face automat ABS-ul numai cu apasarea franei?!

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”