[Problema rezolvata] Motor 1.6 diesel -rezolvat prin resoftare!
Total de acord t_florin cu ultima afirmatie.
Probleme am avut si eu cu masina si nu m-am jenat sa le impartasesc pe forum. Dar da-mi voie sa reafirm ca mie nu mi se pare deloc zgomotos motorul comparativ cu celelalte diesel-uri pe care le-am condus...
Probleme am avut si eu cu masina si nu m-am jenat sa le impartasesc pe forum. Dar da-mi voie sa reafirm ca mie nu mi se pare deloc zgomotos motorul comparativ cu celelalte diesel-uri pe care le-am condus...
Nissan Leaf 2018
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver
EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED
Sportage 2l DSL, 4x4 Style+, Sirius Silver
EX: Cee'd 1,6DSL 115 CP BASE, SO RED
E doar un motor diesel de 1600cmc cu 115CP. La 160Km/h si la turatii de 4000rpm vreti sa toarca ca relanti? Motorul e deja la 90% din capacitate! Daca vreti silentiozitate stati la 2200rpm, la 100km/h. Sau luati un Veyron.
Si 1.4 GSL probabil e zgomotos la 170. La 5500rpm. La viteza aia oricum nu se mai aude prea mult motorul. Auzi vantul, cauciucurile, dar nu motorul. Nu va mai plangeti atat.
PS: Uleiul la diesel sa inegreste mult mai repede decat cel de la cele cu benzina, asa e la toate marcile de masini.
PPS: Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar multe din problemele masinii asteia sunt intre volan si scaun.
Si 1.4 GSL probabil e zgomotos la 170. La 5500rpm. La viteza aia oricum nu se mai aude prea mult motorul. Auzi vantul, cauciucurile, dar nu motorul. Nu va mai plangeti atat.
PS: Uleiul la diesel sa inegreste mult mai repede decat cel de la cele cu benzina, asa e la toate marcile de masini.
PPS: Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar multe din problemele masinii asteia sunt intre volan si scaun.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
@t_florin , cred ca esti la primul tau diesel , altfel ai fi stiut ca la toate diselarele se inegreste uleiul dupa cateva sute de km , zgomotul la rece si peste 3500 rpm este normal sa fie mai mare , si asta se intampla la toate , nu numai la KIA .
Stii vreun diesel care nu se comporta asa ?
Principalul motiv pt care o sa-mi iau cee'd este motorul , care pt un diesel este silentios . Am mers cu toate masinile din clasa ( la diesel ma refer ) si dpdv al zgomotului preminatii ar fi : CRDI_ceed / DCI_Reno / D4D_Toyo .
Crede-ma ca am ascultat zgomotele la rece si la dci si la D4D si sunt zgomotoase ( D4D mi s-a parut cel mai zgomotos la rece ) , chiar mai zgomotoase decat ceed . In plus laD4D se simt mai puternic vibratiile motorului ( Auris ), iar la dci cand opresti se zgaltaie toata masina ( Meganne )
Scuze pt off topic , nu vreau sa creez un versus dar am studiat cu atentie capitolul zgomote/vibratii/insonorizare din clasa ( am facut chiar de 2-3 ori drive test cu aceeasi masina ca sa ma conving de unele aspecte ale "acusticii " si insonorizarii ) , si la pretul cerut va garantez ca nu exista o optiune mai buna . Daca se doreste dezvoltarea subiectului , stau la dispozitie doritorilor intr-un topic dedicat "zgomotosului" diesel de la ceed .
Stii vreun diesel care nu se comporta asa ?
Principalul motiv pt care o sa-mi iau cee'd este motorul , care pt un diesel este silentios . Am mers cu toate masinile din clasa ( la diesel ma refer ) si dpdv al zgomotului preminatii ar fi : CRDI_ceed / DCI_Reno / D4D_Toyo .
Crede-ma ca am ascultat zgomotele la rece si la dci si la D4D si sunt zgomotoase ( D4D mi s-a parut cel mai zgomotos la rece ) , chiar mai zgomotoase decat ceed . In plus laD4D se simt mai puternic vibratiile motorului ( Auris ), iar la dci cand opresti se zgaltaie toata masina ( Meganne )
Scuze pt off topic , nu vreau sa creez un versus dar am studiat cu atentie capitolul zgomote/vibratii/insonorizare din clasa ( am facut chiar de 2-3 ori drive test cu aceeasi masina ca sa ma conving de unele aspecte ale "acusticii " si insonorizarii ) , si la pretul cerut va garantez ca nu exista o optiune mai buna . Daca se doreste dezvoltarea subiectului , stau la dispozitie doritorilor intr-un topic dedicat "zgomotosului" diesel de la ceed .
Posibil posesor de Cee'd
Ai dreptate in ceaa ce priveste faptul ca sunt la primul diesel, dar pt mine este un motiv de ingrijorare orice mi se pare supect in tot ceea ce priveste modificarea unor parametri de functionare odata cu cresterea nr de km parcursi (zgomot, trepidatii, fum, ulei etc.).alc2 wrote:@t_florin , cred ca esti la primul tau diesel , altfel ai fi stiut ca la toate diselarele se inegreste uleiul dupa cateva sute de km , zgomotul la rece si peste 3500 rpm este normal sa fie mai mare , si asta se intampla la toate , nu numai la KIA .
Stii vreun diesel care nu se comporta asa ?
Oricum alegerea a fost facuta, sunt chiar mandru de acest lucru, dar daca exista loc de mai bine de ce sa nu o spun.
Cred ca multi altii au avut mai multe de castigat dintr-un astfel de dialog decat din orice altceva.
Va multumesc pentru raspunsuri si daca am suparat pe cineva imi cer scuze


1, 6 CRDI 115 CP
@akbhar ,sunt total de acord cu tine.
Celor care se plang de zgomotul motorului, de greieri, trosnete,pocnete,etc., le reamintesc faptul ca masina este dotata cu instalatie audio.Zgomotul produs de aceasta instalatie poate acoperi celelalte sunete deranjante pe care pretindeti ca le auziti.
La cate bazaconii citesc pe aici, cred ca eu am nimerit cel mai bun Cee'd, pentru ca dupa 15.000 km nu ma plang de absolut nimic.
Astept cu interes sa citesc si de aici incolocomentarii inteligente despre fenomene fantastice, ca de exemplu:
- daca pornesti motorul, benzina din rezervor incepe sa se consume
- daca schimbi viteza, scade turatia
- daca rulezi cateva mii de km poti observa uzura anvelopelor....si lista poate continua.Spor la scris!
P.S.: pot sa-mi iau linistit avertisment pentru postul acesta, chiar nu m-ar deranja!
Celor care se plang de zgomotul motorului, de greieri, trosnete,pocnete,etc., le reamintesc faptul ca masina este dotata cu instalatie audio.Zgomotul produs de aceasta instalatie poate acoperi celelalte sunete deranjante pe care pretindeti ca le auziti.
La cate bazaconii citesc pe aici, cred ca eu am nimerit cel mai bun Cee'd, pentru ca dupa 15.000 km nu ma plang de absolut nimic.
Astept cu interes sa citesc si de aici incolocomentarii inteligente despre fenomene fantastice, ca de exemplu:
- daca pornesti motorul, benzina din rezervor incepe sa se consume
- daca schimbi viteza, scade turatia
- daca rulezi cateva mii de km poti observa uzura anvelopelor....si lista poate continua.Spor la scris!
P.S.: pot sa-mi iau linistit avertisment pentru postul acesta, chiar nu m-ar deranja!
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI
@Akbhar - bine ai pus punctul pe i 

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
clampanit planetara si zgomot accelerare
Salut , masina este un Ceed crdi HP,am luat-o in urma cu 4 zile are 300 km insa 2 ar fi sesizarile mele asupra ei.De la inceput de la reprezentanta la pornirea motorului se auzea cand da cand nu la relanti un zdronganit de tabla neprinsa care venea de sub masina sau poate de sub motor, ei chestia asta a disparut acum nu se mai aude la relanti in schimb la accelerare de la 1800 rpm pana la 2000 2200 apare ca un tacatit ascutit suplimentar fata de cel emis de pompa de injectie, eu sper doar sa mi se para mie si sa nu fie ceva care sa se agraveze in timp, as dori sa va intreb daca aveti un astfel de zgomot suspect sau nu.
A doua problema ar fi ca atunci cand schimb treptele 1 si 2 are un mic clampanit de cuplare ca acela de la planetarele de dacie acum nu stiu daca vine din cutie sau de la planetare , nu este mare acel joc dar se simte daca las repede ambreajul . Ati facut aceasta sesizare si pe masinile voastre? Va multumesc
A doua problema ar fi ca atunci cand schimb treptele 1 si 2 are un mic clampanit de cuplare ca acela de la planetarele de dacie acum nu stiu daca vine din cutie sau de la planetare , nu este mare acel joc dar se simte daca las repede ambreajul . Ati facut aceasta sesizare si pe masinile voastre? Va multumesc
Am spus eu si s-a si notat aceasta sesizare numai ca era 8.30 seara eu eram la 80 km de casa si nu aveam cu ce sa plec,in fine nu se mai aude nimic la relanti totul e ok, insa la accelerare numai de la turatii mai joase 1700-2000 apare un fel de zdronganit sau tacanit insa nu pot fi sigur daca e normal sau nu pt ca nu am condus si alt ceed sa pot face diferenta.Ma gandesc sa nu aiba legatura cu zdronganitul care aparea la inceput la relanti, care dupa urechea mea avand si capota deschisa atunci ar fi venit din parte pasagerului cam de sub motor
Salut posesorii de Cee'd
De ceva vreme tot cautam sa imi cumpar o a doua masina de familie si m-am hotarat la Cee'd, asa ca azi am semnat contractul pentru un SW 1,6 HP la Mit Motors pe Buc-Ploiesti.
Mai spun ca sunt posesor de masini diesel (golf, audi, astra, frontera, zafira) din 1997 si am 15 ani de condus zilnic atat in conditiile de Bucuresti, cat si in afara lui (nu ca as fi sofer...). Mentionez asta pentru a va putea spune ca drive-testul de azi m-am convins usor ca e masina perfecta pentru mine. Sper ca problema topicului la motor sa ma ocoleasca, iar de nu... s-a gasit solutia prin resoftare.
Am citit doar acest topic, voi citi si altele si sper sa devin un membru activ al acestui forum, macar de dragul masinii daca nu si pentru amuzamentul fata de unele opinii "avizate".
Pana una alta, eu mai am de asteptat... asa ca va urez sa va bucurati de masinute si sa fiti sanatosi pe drumuri bune.
De ceva vreme tot cautam sa imi cumpar o a doua masina de familie si m-am hotarat la Cee'd, asa ca azi am semnat contractul pentru un SW 1,6 HP la Mit Motors pe Buc-Ploiesti.
Mai spun ca sunt posesor de masini diesel (golf, audi, astra, frontera, zafira) din 1997 si am 15 ani de condus zilnic atat in conditiile de Bucuresti, cat si in afara lui (nu ca as fi sofer...). Mentionez asta pentru a va putea spune ca drive-testul de azi m-am convins usor ca e masina perfecta pentru mine. Sper ca problema topicului la motor sa ma ocoleasca, iar de nu... s-a gasit solutia prin resoftare.
Am citit doar acest topic, voi citi si altele si sper sa devin un membru activ al acestui forum, macar de dragul masinii daca nu si pentru amuzamentul fata de unele opinii "avizate".
Pana una alta, eu mai am de asteptat... asa ca va urez sa va bucurati de masinute si sa fiti sanatosi pe drumuri bune.
kia cee'd 1,6 crdi, 115 cp, sw
-
- Posts: 775
- Joined: 25 Nov 2007, 17:14
- Auto: 1.6 CRDI 128hp City 2014
- Location: Bucuresti
- Contact:
Hai sa va spun ce mi-a zis mie dealerul cand am dat comanda. I-am spus despre problema cu intreruperea la diesel care se discuta pe forum si el zicea k insasi kia lasa masinile asa pana la prima revizie unde se rescrie automat softul masinii unde se mai baga cica un fisier in computerul masinii. El asa zicea acum cine a facut revizia la 20000 poate sa confirme daca masina mai intrerupe sau nu.
1.6 CRDI 128hp City 2014 Planet Blue + optionale
Care dealer????
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria