[Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
[Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
Salutare,
Mi-a venit Pro Cee'd-ul, varianta Best, 1.4, benzina, 109CP.
Comandat pe 19 februarie 2008, primit pe 22 aprilie 2008.
8 Kilometri la bord.
Masina arata de-a dreptul demential pe culoarea aleasa, impreuna cu design-ul, si ploaia torentiala din dupa amiaza asta.
Nu ma pot pronunta asupra performantelor sau controlului, dat fiind ca am stat blocat in trafic 3 ore, cu o medie de viteza de 11 kilometri pe ora.
Asa ca ma pronunt, la prima vedere, pe ce nu imi place.
-Deblocarea usii pasagerului nu functioneaza. Trebuie sa scot fizic cheia din contact pentru a putea debloca usa. Butonul de pe bord clipeste in continuu, si nu face absolut nimic odata apasat.
-in spatele volanului este o zona f mica care nu face contact, exista o gaura minuscula intre imbinari. Chestie super minora, insa am observat-o.
-Zgomotul motorului pe la 2000/3000 de rotatii este atat de banal incat devine stresant.
-Vizibilitatea la curbe stanga este foarte proasta din cauza barei groase care imi taie fix unghiul in care ma uit cand virez. Trebuie practic sa anticipez unde ma duc si sa sper ca nu apare nimic in drum.
-Vizibilitatea spate este inexistenta.
-Stergatoarele nu sterg cum trebuie, lasa o "panza" foarte fina de apa pe parbriz; noaptea, pe ploaie, cu faruri de pe contrasens, nu mai vad absolut nimic.
Acum ce imi place:
-designul si culoarea sunt splendide.
-interiorul este foarte stilish, iar daca cuvantul este prea pretentios, este foarte "pe gustul meu".
-Materialele sunt de calitate. Se simte cand pui mana pe el. Switchurile, intrerupatoarele si butoanele se simt exact cum trebuie.
-Mi se pare confortabila. Am mers pe piatra cubica si nu m-a deranjat deloc. Este teapana, insa nu sa imi rupa ficatul.
-Pozitia de condus mi se pare foarte buna. E fix cum trebuie, dupa capul meu. Din fericire nu am simtit nevoia de reglare pe verticala a scaunului (la 1.83 inaltime), ceea ce e tocmai ok, dat fiind ca nu am asa ceva .
-Foarte spatioasa, si in fata si in spate.
O sa pun poze dupa ce o spal, ca deja are pete dupa ploaia de azi.
Despre cum se comporta la viteza si in curbe, vedem pe masura ce mai merg cu ea.
Overall, happy camper
Mi-a venit Pro Cee'd-ul, varianta Best, 1.4, benzina, 109CP.
Comandat pe 19 februarie 2008, primit pe 22 aprilie 2008.
8 Kilometri la bord.
Masina arata de-a dreptul demential pe culoarea aleasa, impreuna cu design-ul, si ploaia torentiala din dupa amiaza asta.
Nu ma pot pronunta asupra performantelor sau controlului, dat fiind ca am stat blocat in trafic 3 ore, cu o medie de viteza de 11 kilometri pe ora.
Asa ca ma pronunt, la prima vedere, pe ce nu imi place.
-Deblocarea usii pasagerului nu functioneaza. Trebuie sa scot fizic cheia din contact pentru a putea debloca usa. Butonul de pe bord clipeste in continuu, si nu face absolut nimic odata apasat.
-in spatele volanului este o zona f mica care nu face contact, exista o gaura minuscula intre imbinari. Chestie super minora, insa am observat-o.
-Zgomotul motorului pe la 2000/3000 de rotatii este atat de banal incat devine stresant.
-Vizibilitatea la curbe stanga este foarte proasta din cauza barei groase care imi taie fix unghiul in care ma uit cand virez. Trebuie practic sa anticipez unde ma duc si sa sper ca nu apare nimic in drum.
-Vizibilitatea spate este inexistenta.
-Stergatoarele nu sterg cum trebuie, lasa o "panza" foarte fina de apa pe parbriz; noaptea, pe ploaie, cu faruri de pe contrasens, nu mai vad absolut nimic.
Acum ce imi place:
-designul si culoarea sunt splendide.
-interiorul este foarte stilish, iar daca cuvantul este prea pretentios, este foarte "pe gustul meu".
-Materialele sunt de calitate. Se simte cand pui mana pe el. Switchurile, intrerupatoarele si butoanele se simt exact cum trebuie.
-Mi se pare confortabila. Am mers pe piatra cubica si nu m-a deranjat deloc. Este teapana, insa nu sa imi rupa ficatul.
-Pozitia de condus mi se pare foarte buna. E fix cum trebuie, dupa capul meu. Din fericire nu am simtit nevoia de reglare pe verticala a scaunului (la 1.83 inaltime), ceea ce e tocmai ok, dat fiind ca nu am asa ceva .
-Foarte spatioasa, si in fata si in spate.
O sa pun poze dupa ce o spal, ca deja are pete dupa ploaia de azi.
Despre cum se comporta la viteza si in curbe, vedem pe masura ce mai merg cu ea.
Overall, happy camper
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
1- felicitari, sa o stapanesti sanatos, sa fie intr-un ceas bun!Clabuc wrote: .. ce nu imi place.
-Deblocarea usii pasagerului nu functioneaza. Trebuie sa scot fizic cheia din contact pentru a putea debloca usa. Butonul de pe bord clipeste in continuu, si nu face absolut nimic odata apasat. ...........pare confortabila. Am mers pe piatra cubica si nu m-a deranjat deloc. Este teapana, insa nu sa imi rupa ficatul. ....Overall, happy camper
2- chestia cu deblocarea...e clar o treaba pt service!
3- mda, in fata ficatu' mai rezista inca..sa vezi in spate, ficat + rinichi, simti ca traiesti...mi-au povestit pasagerii !!
bafta !
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
Nu se deschide chiar daca trag ide doua ori de maner?Clabuc wrote:Deblocarea usii pasagerului nu functioneaza. Trebuie sa scot fizic cheia din contact pentru a putea debloca usa. Butonul de pe bord clipeste in continuu, si nu face absolut nimic odata apasat.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
dubioasa treaba cu deschisul usii, la mine functioneaza chiar daca este apasat butonul de lock, pasagerul deschide usa, iar butonul clipeste, moment in care eu trebuie sa apas de 2 ori pe el(prima oara inchide usile a doua oara le deschide si se stinge). cu luneta te obisnuiesti repede, crede-ma
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Ciudata chestia cu deblocarea portierei. Du-te cat de repede la service-ul KIA ca sa remediezi problema. Cu unghiurile moarte te vei obisnui destul de repede.
Stiu ca pt. pasagerul dreapta sau cei din spate e nevoie sa traga de 2 ori de clapeta din interior ca sa deschida portiera, dar cea de la sofer se deschide de la prima tragere, indiferent daca sunt blocate sau nu portierele.
In rest, felicitari pt. alegerea facuta si la cat mai multi km. fara probleme.
Stiu ca pt. pasagerul dreapta sau cei din spate e nevoie sa traga de 2 ori de clapeta din interior ca sa deschida portiera, dar cea de la sofer se deschide de la prima tragere, indiferent daca sunt blocate sau nu portierele.
In rest, felicitari pt. alegerea facuta si la cat mai multi km. fara probleme.
Nu pot edita mai tarziu de zece minute, asa ca post nou:
Am rezolvat-o cu deblocarea usii. Trebuia sa trag de 2 ori de maner, odata mai ferm, si a doua oara mai finut. Ma irita totusi ca beculetul de pe butonul coresponent clipoceste in continuu odata ce usile se blocheaza.
In alta ordine de idei, dupa doar o zi am o zgarietura pe capota, probabil de la niste craci batute de vant pe masina. Sper sa iasa la polish.
Am rezolvat-o cu deblocarea usii. Trebuia sa trag de 2 ori de maner, odata mai ferm, si a doua oara mai finut. Ma irita totusi ca beculetul de pe butonul coresponent clipoceste in continuu odata ce usile se blocheaza.
In alta ordine de idei, dupa doar o zi am o zgarietura pe capota, probabil de la niste craci batute de vant pe masina. Sper sa iasa la polish.
@Clabuc - cind ai luat masina ai primit si manualul de utilizare?
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
S-o stapanesti sanatos fara probleme si muuulti km. te asteptam cu ea la intalniri, inclusiv cele nationale.Clabuc wrote:Am rezolvat-o cu deblocarea usii. Trebuia sa trag de 2 ori de maner, odata mai ferm, si a doua oara mai finut. Ma irita totusi ca beculetul de pe butonul coresponent clipoceste in continuu odata ce usile se blocheaza.
Butonul ala clipeste in momentul in care o usa este deblocata. Pe usa aceea se poate intra, avand in vedere ca a ta are doar 2+1 (portbagajul) sunt mai putine combinatiile. O scurta descriere:
1. Daca nu le blochezi tu, usile se blocheaza automat cand atingi prima data 40km /h. Daca le blochezi tu cand te urci in masina, acestea NU se vor debloca automat cand scoti cheile din contact.
2. oricine iese din masina (eu stiu ca si la sofer se trage de 2 ori, o sa testez azi) tragi de 2 ori de maner, gentil, n-are nici un efect fermitatea aici, masina nu face diferenta. Martorul de pe bord clipeste, semn ca o usa este deblocata si celelalte blocate/sau nu. Inca o apasare inchide masina, urmatoarea apasare o deschide, evident. Pe usa pe care s-a iesit se poate intra, pe celelalte nu. (asta ca eu am 4 usi)
cam atat
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact: