Surprinzator dar a venit si multlipsitul si deplansul dop de la stergatoare odata cu carnetul de intretinere!
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
A venit randul meu sa cad victima a sistemului de acordare a permiselor de conducere pe colaci!
Mai precis un "muflon" a testat rezistenta partii drepte a masinii mele uitandu-se dupa pupeze cand trebuia sa acorde prioritate.
Rezultatul? Usa dreapta fata infundata, prag dreapta indoit, usa spate indoita, aripa dreapta spate indoita.
Vopseaua trebuie sa recunosc ca a rezistat eroic!
TIMP
5 ore petrecute la politie pentru autorizatia de reparatie.
1 ora la asigurator pentru constatarea daunelor.
1 ora la service pentru constarea daunelor de catre service.
1 saptamana asteptat acceptul asiguratorului pentru reconstatarea efectuata de service.
1 luna asteptat piesele care nu erau pe stoc adica toate...
1 saptamana reparatia propriu zisa.
1 saptamana refacerea "reparatiei " efectuata initial deoarece si pentru ca era facuta "ca in spatele blocului".
BANI
Costul "distractiei" aprox 9800 RON !!!!
CALITATE
Praf, pregatirea personalului implicat in reparatie: "Ciocanari" din tata in fiu fara speranta de evolutie.
GUST
Amar, sper sa nu mai trebuiasca sa calc prin service decat la revizii...
Nu doresc nimanui sa ii fie busita masina de catre tentative nereusite de "conductori" auto.
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Salutare.Probleme cu "pupatul" am avut si eu,pe 1 octombrie.Stateam linistit la semafor cu piciorul pe frana cand de-odata buf in spate.Cand ma cobor un Audi TT rosu a "incercat" rezistenta Cee'd-ului Daune:nimic...nici la el nici la mine.Am fost impresionat de elasticitatea barei care cred ca este umpluta cu spuma.Desi masina s-a miscat de pe loc cu frana apasata pe bara din spate nu se cunosc deloc urmele impactului.Am fost f fericit ca este intreaga Un mare plus pt barele masinii este ca absorb fortele unui impact mic si poate mijlociu.Despre cutia de viteze...m-am lovit si eu de problema cu intratul in R.De multe ori nu intra bine sau deloc iar de putzine ori intra viteza 1, in urma careia era sa lovesc o masina parcata din fata.Am mai intrebat pe topicul deschis de mine daca a mai avut cineva probleme cu acul de la vitezometru,si anume sa ramana la 0 dupa plecarea de pe loc.Numai bine!
Cu pupatul in spate la semafor cand stai linistit pot scrie deja romane mi-s-a intamplat de 4 ori pana acum ...
Bara din spate are intradevar ceva din spuma pe post de armatura am vazut la una "tunata" prin service!
Numai bine!
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
A venit vremea si pentru prima revizie 13000km si un anisor.
Am fost sa imi fac revizia la IMG m-am dus acolo linistit ,service ul arata impecabil nu am ce sa comentez, din pacate oamenii sunt aceeasi in consecinta m-am enervat.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, oamenii pot fi aceeasi dar speram ca si-au schimbat obiceiurile/atitudinea...
M-am dus cu o lista de probleme si am plecat in mare cu aceleasi probleme.
Am sa enumar problemele si masurile intreprinse pt rezolvarea lor.
Faruri care tremura - "Asa face toate"
Troncanit spate dreapta - "E prea rigida masina pt drumurile noastre" si "asa face toate"
Geam dreapta care urca greu cateodata deloc - S-a gresat ceva pe acolo in consecinta merge ceva mai bine dar tot prost.
Frana de mana tine la ultimul "dinte" - s-a strans cablul din interior acum e ok.
Trosnit ceva in partea dreapta spate cand pornesc sau franez dar mai tare cand urc borduri - "e normal domn'e ca se torsioneaza caroseria
Stropitori parbriz care nu mai stropesc cum trebuie(stropesc jos si nu pulverizeaza) - Raspuns initial "Asa stropesc toate" dupa ce am insistat si i-am spus sa vad o alta masina cum stropeste cu greu au acceptat ca e o diferenta si au inlocuit pompa de la spalator.
Acum ca au schimbat pompa am constat cu neplacere ca mi se dezamorseaza instalatia si cand dau sa stropec parbrizul apa ajunge pe parbriz dupa ce stergatoarele fac o tura pe uscat.
Mi-s-a acrit de service uri de doi lei desi trebuie sa recunosc ca IMG este ceva mai rasarit fata de restul.
Sa va fereasca Dumnezeu sa ajungeti la service cu probleme.
Numai de bine!
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Am avut zilele trcute ceva mai mult timp ca de obicei si mi-am propus sa merg la service sa imi rezolv problemele legate de troncanitul "puntii" spate si troncanitul stanga fata.
Inarmat cu rabdare si insotit de un prieten sa imi tina de urat am luat-o la pas spre service-ul MIT Aviatorilor.
Am stat de vorba cu seful de service de acolo, un domn foarte amabil de altfel, am fost la un test cu masina din pacate ne avand gropile care trebuie zgomotele nu s-au simtit suficient de tare incat sa fie remarcate si de mecanic.
Cu toate acestea mi-au ridicat masina pe rampa si mi-au facut o mica verificare pe dedesubt bine inteles ca nu au gasit nimic.Au zis totusi ca incearca sa mai stranga amortizoarele au pus cheia pe ele si fara sa exagerez vreun pic nu cred ca s-au strans mai mult de 5 grade(erau stranse beton adica).
"Lamurit" am plecat resemnat spre un alt service cu speranta ca voi da peste niste mecanici ceva mai priceputi.
M-am indreptat spre MIT Baneasa.
Un domn de la receptie service mai plictisit de fel a acceptat sa ma programeze ceva mai tarziu in aceeasi zi.
Fericit ca am obtinut programarea pe loc in aceeasi zi astept cu nerabdare sa vina mecanicul sa mergem la un test, sa prezint problemele si pe viu grai (in scris o facusem deja pe fisa de service).
Peste ceva vreme se intoarce un nenea mecanicu si zice ca a rezolvat masina si dispare in service.
Fericit ca a "rezolvat "masina ma duc sa intreb la receptie ce avea si ce a reparat.
Ce credeti ca mi-a spus domnul de la receptie ?
"Aveati o bieleta slabita pe spate si v-a strans-o iar pe fata v-a strans amortizoarele ca erau putin slabite"
Am crezut ca imi cade fata, am ramas masca, amortizoarele stranse cu 2 ore inainte la Aviatorilor de fata cu mine s-au slabit pana in Baneasa.
Am plecat de acolo vorbind singur si cu convingerea ca de fapt nu i-a facut nimic dar ca sa scape de mine mi-au zis ca au facut cate ceva.
Bineinteles ca masina face exact aceleasi zgomote ca si inainte si mai mult de atat odata ce am ajuns acasa am constatat uitandu-ma pe carnetul de service ca mi-s-a trecut acolo ca s-a inlocuit bieleta spate nu ca s-a strans cum mi-au spus in service.
Spuneti-mi mie sunt eu nebun?
In concluzie sunt niste hoti si niste mincinosi nu ar fi avut timp sa imi schimbe mie bieleta in 15 minute cat a durat reparatia!
Imi este scarba de hotia cvasi-omni-prezenta din service uri !
Imi vine sa ii arunc in aer de nervi si spume!
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Vreau sa retrag ce am scris mai sus legat de bieleta inlocuita si sa imi cer scuze.
La vizita in service pentru inlocuirea amortizoarelor spate am constatat ca bieleta intradevar fusese inlocuita.
Acum cu noile amortizoare simt ca am o noua masina spatele e mult mai linistit decat inainte in schimb fata a devenit ingrozitoare ca zgomot la gropi.
Sper sa ii dau de cap si la asta pana la urma doar ca trebuie rabdare multa si nervi de otel.
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Dupa o noua vizita la service in urma zgomotelor semnalate de mine la puntea fata mi-a fost inlocuita si caseta de directie (nu avea joc dar se pare ca ea era sursa zgomotelor).
Rezultatul este ca s-au mai redus zgomotele pe puntea fata dar nu au tacut total.
Grila de ventilatie de la parbriz zbarnaie intr-o veselie , cred ca o sa o lipesc cu super-glue sau o bat in cuie ca am dispera.
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Am ajuns la 21mii km si in masinuta mea e sala de concerte pentru greieri, basul este asigurat de nelipsita bataie la coloana de directie.
Am sa detaliez un pic inauntru zbarnaie cam tot ce e plastic tare:
zbarnaie grila de ventilatie parbriz
consola centrala(in jurul "casetofonului")
parasolarele
cochilia volanului
bordul in zona aeratorului pasager dreapta
centura dreapta si pe stalp si la prindere
Troncane:
coloana de directie
Motorul a devenit mai zgomotos.
Sper ca la revizie sa reusesc sa ucid greierii ca deja ma dispera nici nu vreau sa ma gandesc cand va veni frigul ce megaconcert va fi.
As vrea sa precizez ca am menajat masina si nu am mers ca disperatu cu ea sau pe drumuri nasoale.
Una peste alta inca sunt multumit de masina !
P.S. Am uitat sa precizez ca geamul din dreapta nu se ridica tot timpul pana la capat si o ia invers.
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825
Vad ca te plangi de ceva probleme mai mari sau mai mici dar macar ai umor sa acompaniezi concertul de greierashi =D> Iti doresc sa se incheie cat mai curand stagiunea asta de concerte si sa plece in deplasari zbarnaitorii
Ai mai avut probleme cu ABS-ul? Si mi-e mi-a placut rezolvarea initiala pe care ti-a oferit-o service-ul. Poate e vreun contact imperfect, cine stie ?
ABS ul nu a mai facut figuri de atunci in schimb in materie de electronice a inceput sa imi faca figuri martorul de centura se aprinde din cand in cand si se aude si un releu care cupleaza/decupleaza, bine ca nu incepe sa si piuie ca nu am centura, ca atunci ar fi grav de tot.
Acum, nu a mai facut de vreo doua luni dar nu se stie daca am scapat ...
Mare e gradina Domnului, dar multi i-au sarit gardul!
B-14-PVB Ceed 1.4 Best "Alba ca Zapada" comandat pe 12.03.2008 ridicat pe 13.03.2008 volan, 4+1/2 roti (cauciucuri incluse),becuri cu "gaze rare" si troncaneli rebele
Jurnal de bord:viewtopic.php?f=5&t=1825