Bestkiuta a atins 1000 km (adica a iesit din rodaj
![Cap_PDT_01_07 Cap_PDT_01_07](./images/smilies/Cap_PDT_01_07.gif)
)
A vazut constanta si predealul in aceeasi zi, doar de plimbare
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ca prea statuse saracuta abandonata in parcare.
Ca impresii:
- nu am verificat presiunea in pneuri (nici acum) si stiu ca e foarte rau (o s-o fac la urmatoarea alimentare). Pe A2, in portiunea de vreo 30 km de langa bucuresti, cauciucurile se auzeau de parca ar fi prea umflate (parca un fel de ecou in pneuri la fiecare despartitura intre acele 2 placi. Daca presiunea este optima, zgomotul e mai mare decat la multe alte masini..)
- plasticele de buna calitate se murdaresc incredibil de usor. Am atins o singura data butonul de CD/ AUX (sa comut pe stick) si acum se vede o urma pe care nu am putut s-o sterg dand cu degetul peste (si nici nu s-a intins, cel putin). La fel si partea superioara a manerelor de pe usi. Zicea cineva ceva de solutie pt cauciuc ?
- de la drum, musculitele lasa o groaza de urme pe parbriz, pe care nu le pot sterge cu stergatoarele... adica ramane o urma alba in acel loc, chiar daca dau apa si dau sa le stearga... Inca nu mi-e clar...
- fiind prima masina cu computer de bord, sufar de obsesia sa monitorizez consumul - chiar daca asta nu este sub nicio forma un impediment, avand un fel de "descoperit" pentru benzina
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- pur si simplu un "greieras" pe creier.
- la parcarea cu spatele ma obisnuiesc cu greu cu fundul acesta scurt, asa ca las cam 50 cm de perete - crezand ca m-am lipit de el - , ma dau jos, ma uit, o mai dau .. repet... Ca incepatorii (sau soferitele "blonde"). Mai bine asa decat sa-i fac un tuning de parcare.
- mi-a fost greu sa ma limitez la 3000 ture, si pe autostrada i-am dat chiar 3500, ca la 3000 aveam 100 km/h... ma depaseau si camioanele si ma plictiseam. Am verificat nivelul uleiului la rece, era putin peste maxim, si avea culoarea GRI. Din ce stiam eu, acesta are un galbui cand e nou ...
- faza scurta pe noapte bate mai aproape decat la logan, chiar si setat pe distanta maxima. Dar nu imi pun inca xenoane, mi-au f***t unii directia pe drumurile astea cu niste xenoane fara lupa si prost ridicate. Faza lunga lumineaza toate semnele din fata la limita placutului - semnele parca devin ele prea luminoase si te orbesc
- pozitia la volan la drum lung e foarte confortabila, acceleratia cam prea moale, dupa cei 160 km pe autostrada parcursi cam la 120 km/h mi se racise talpa si ma furnica (scuzati cacofonia) calcaiul.
- semnalizatorul, schimbatorul, manetele de pe langa volan, toate au un feel placut la actionare, destul de rigid dar usor de condus in lacasurile lor.
- am vazut pe un tip posesor de cee`d pe langa targul de masini (bucuresti), joi pe la pranz.. Avea jante custom , argintie masina, si sticker alb clubKia.ro (pe luneta spate, arata super). De atunci vreau si eu.
- urmeaza saptamana cu inmatricularea si sa-i fac primul dush... cam am emotii sa ii las sa mi-o spele si inauntru, dupa ce-am vazut probleme pe la alti colegi de la diverite solutii... cred c-o sa-i terorizez stand cu ochii pe ei
- este o placere crescanda s-o conduc si dat fiind ca intr-o depasire cam in scurt am fortat-o pana in 4k ture, sunetul devenea interesant.. abia astept sa-l vad de acum inainte
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)