[Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
-
- Posts: 19
- Joined: 19 May 2008, 21:42
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
[quote="Clabuc"]Salutare,
-in spatele volanului este o zona f mica care nu face contact, exista o gaura minuscula intre imbinari. Chestie super minora, insa am observat-o.
Vezi ca s-ar putea sa nu fie "defect" acolo, din cate stiu volanul are reglaj in adancime si in inaltime. Poate asa e.Nu stiu exact ca inca nu mi-am luat (mai am de asteptat). Bye!
-in spatele volanului este o zona f mica care nu face contact, exista o gaura minuscula intre imbinari. Chestie super minora, insa am observat-o.
Vezi ca s-ar putea sa nu fie "defect" acolo, din cate stiu volanul are reglaj in adancime si in inaltime. Poate asa e.Nu stiu exact ca inca nu mi-am luat (mai am de asteptat). Bye!
Voi cumpara in toamna: Kia pro_cee'd 1.6 GSL MT STYLE + cateva optiuni: Geamuri fumurii, Jante si anvelope - 225/45 R17W, parbriz-geam cu protectie UV, presuri interioare tip carpeta, senzor parcare, culoare alba(Casa White).
mie mi-a iesit asa consumul din cate imi amintesc... 6 la suta afara si 8.5 in perioada de rodaj, momentan.. la 1900 km cat am mi-au mai iesit in oras consumuri de 10.5, 11.5 9.9 , 12.3 in conditiile in care merg cu ea suptraturat ca sa zic asa... gen 4000 de ture...
o chestie care ma cam macina... nu-mi dau seama ce sunt chestiile alea rotunde de la imbinarea parbrizului cu bordul in interiorul masinii.. sunt 2 chestii rotunde din plastic ... wtf?
o chestie care ma cam macina... nu-mi dau seama ce sunt chestiile alea rotunde de la imbinarea parbrizului cu bordul in interiorul masinii.. sunt 2 chestii rotunde din plastic ... wtf?
~47000 Km
La versiunile mai dotate, intr-una e ledul de la alrma, in celalat senzorul de lumina/ploaie (?).
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
mi-am gasit masinutza in parcare pe geanta, pana, arata atat de nasol pe geanta.. credeam ca mi s-a taiat cauciucul ...
hmm avea o gaura exact pe centrul anvelopei, probabil din cauza faptului ca.. am luat-o pe sina de tramvai inainte sa o parchez.. poate din cauza asa, s-a rezolvat cu desumflat petec si echilibrat,,,,
offtopic, cine imparte stickere in bucuresti ?
hmm avea o gaura exact pe centrul anvelopei, probabil din cauza faptului ca.. am luat-o pe sina de tramvai inainte sa o parchez.. poate din cauza asa, s-a rezolvat cu desumflat petec si echilibrat,,,,
offtopic, cine imparte stickere in bucuresti ?
~47000 Km
Iti lipesc eu unu cind mai ajungi pe la prietena ta. 

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Mai bine verifica masina cind pleci si poate o sa ai o surpriza placuta.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Bai UnTip, la naiba cu pana ta, ieri am intrat pe forum sa vad ce mai e nou si dupa 2 ore eram cu cricul in mana in spatele blocului ! Te consider responsabil
in nici un caz nu au fost de vina boii care puneau borduri si au lasat sarme aiurea... nuuu.

pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
Je back 
6900 de kilometri, din care jumatate au fost facuti in afara Bucurestiului.
Cu deosebite usurare declar ca nu am nici o problema cu masina
Evident, mi-am luat o cheie imediat sub capacul de la rezervor, am fost ciupit de inteligenti care parcheaza la 2 milimetri de mine si apoi infig un picior in usa cand o deschid, dedesubtul masinii contine informatii detaliate (in forma de linii) a tot felul de borduri de prin oras...d-astea.
Timp de aproximativ 4000 de kilometri am fost stresat in continuu de un clinchet ce venea de la capacul de deasupra portbagajului. Nu am localizat _exact_ locatia, insa cert este ca de vreo 400 de kilometri a disparut. Duca-se, ca mi se acrise de el.
Consumul in oras, in perioada in care toata lumea a fost plecata prin concedii, deci traficul a fost mai mult decat acceptabil se situeaza undeva in zona 8km/suta. Consumul extern variaza in functie de viteza, evident, insa per total este foarte mic.
Recent am constatat un zgomot la roata stanga spate. Stiti desigur cum se aude cand iei o piatra in cauciuc. E, cam ca ala, insa mult mai puternic. A aparut, se auzea undeva intre 10 si 30km/h, si apoi disparea. Si disparut a ramas vreo luna, cand a aparut din nou, in acelasi loc, dupa ce a stat naibii 9 ore in parcare. Indiferent de viteza, se auzea, MULT mai puternic. Am luat o groapa, si s-a dus. Chiar nu stiu ce sa cred.
Dupa cilioanele de gropi luate in special prin afara Bucurestiului masina inca se tine bine, la modul in care nu am gargauni in cockpit, nu imi troncane nimic, e ok. Singura exceptie o face zona de imediat de sub volan, unde ocazional se simte ca si cum s-au slabit niste suruburi pe-acolo, impreuna cu un troncanit vag, in momentul in care iau mai multe gropi una dupa alta, si asta nu se intampla tot timpul. Presupun ca e de la vibratii, care se transmit cumva prin arborele de directie, si-l simt in volan. Sper sa am dreptate
Imi pot imagina ca, totusi, cand va veni timpul reviziei vor fi ceva "consumabile" de inlocuit
Ca alte "realizari", i-am trantit un GPS (pe telefon), si am bagat piciorul in ea pana la podea pe autostrada. Viteza pe indicator: 200km/h in cap. Viteza pe GPS: 191Km/h.
Cam atat, momentan.
bafta.

6900 de kilometri, din care jumatate au fost facuti in afara Bucurestiului.
Cu deosebite usurare declar ca nu am nici o problema cu masina

Evident, mi-am luat o cheie imediat sub capacul de la rezervor, am fost ciupit de inteligenti care parcheaza la 2 milimetri de mine si apoi infig un picior in usa cand o deschid, dedesubtul masinii contine informatii detaliate (in forma de linii) a tot felul de borduri de prin oras...d-astea.
Timp de aproximativ 4000 de kilometri am fost stresat in continuu de un clinchet ce venea de la capacul de deasupra portbagajului. Nu am localizat _exact_ locatia, insa cert este ca de vreo 400 de kilometri a disparut. Duca-se, ca mi se acrise de el.
Consumul in oras, in perioada in care toata lumea a fost plecata prin concedii, deci traficul a fost mai mult decat acceptabil se situeaza undeva in zona 8km/suta. Consumul extern variaza in functie de viteza, evident, insa per total este foarte mic.
Recent am constatat un zgomot la roata stanga spate. Stiti desigur cum se aude cand iei o piatra in cauciuc. E, cam ca ala, insa mult mai puternic. A aparut, se auzea undeva intre 10 si 30km/h, si apoi disparea. Si disparut a ramas vreo luna, cand a aparut din nou, in acelasi loc, dupa ce a stat naibii 9 ore in parcare. Indiferent de viteza, se auzea, MULT mai puternic. Am luat o groapa, si s-a dus. Chiar nu stiu ce sa cred.
Dupa cilioanele de gropi luate in special prin afara Bucurestiului masina inca se tine bine, la modul in care nu am gargauni in cockpit, nu imi troncane nimic, e ok. Singura exceptie o face zona de imediat de sub volan, unde ocazional se simte ca si cum s-au slabit niste suruburi pe-acolo, impreuna cu un troncanit vag, in momentul in care iau mai multe gropi una dupa alta, si asta nu se intampla tot timpul. Presupun ca e de la vibratii, care se transmit cumva prin arborele de directie, si-l simt in volan. Sper sa am dreptate

Imi pot imagina ca, totusi, cand va veni timpul reviziei vor fi ceva "consumabile" de inlocuit

Ca alte "realizari", i-am trantit un GPS (pe telefon), si am bagat piciorul in ea pana la podea pe autostrada. Viteza pe indicator: 200km/h in cap. Viteza pe GPS: 191Km/h.
Cam atat, momentan.
bafta.
Kia Pro Cee'd So Red 1.4 109CP echipare Best
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
@Clabuc, imi vine greu sa cred ca iti consuma "8km/suta" in oras! 

LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI
Re: [Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
Masina arata de-a dreptul demential pe culoarea aleasa, impreuna cu design-ul, si ploaia torentiala din dupa amiaza asta.
curios si mie sambata trecuta cand am luat masina de la dealer a plouat
sa fie intr-un ceas bun
curios si mie sambata trecuta cand am luat masina de la dealer a plouat

sa fie intr-un ceas bun