[Jurnal de Bord] Kia Pro Cee'd So Red | a lui Clabuc
Am inceput sa ma obisnuiesc. Singura "salvare" pe care o am este constientizarea faptului ca, unde se termina luneta se cam termina si masina. Bazat pe asta estimez aproximativ unde sa opresc. De regula raman cu spatiu neocupat, pe care credeam ca nu il mai am.
Cu timpul probabil nu o sa mai fie problema.
Cu timpul probabil nu o sa mai fie problema.
Am fost pana la Constanta si inapoi, pe A2. Am mers cam cu 100, 110, ca sa ma tin de rodaj. Pentru cateva minute i-am dat insa si mai mult, sa vad si eu ce si cum.
So:
100/110: irelevant, ca si cum as merge cu 60 prin oras. Incredibil de smooth si relaxant.
140: incepe sa se auda motorul un pic mai pronuntat, insa deloc deranjant. Volanul este STANCA. Exceptionala senzatia. Confort absolut, nici o senzatie de nesiguranta, masina infipta in sosea.
160: Motorul deja urla, insa nu este deranjant. Confortul scade putin, se simte fiecare galmita si drum, si slava Domnului, pe A2 sunt destule.
170: Mai mult nu i-am dat, si am stat la viteza asta aproximativ 30 de secunde, din motive de rodaj. Motorul devine un pic deranjant, masina in schimb se tine excelent pe drum. Mai aveam pedala destula sub mine.
Sunt impresionat de tinuta de drum, acum ca am vazut-o si la viteza mare. Ca viteza de croaziera insa, pe termen lung, pe autostrada, nu as merge cu mai mult de 140. Este totusi motor de 1.4, si tin sa fie liniste in masina. Este foarte ok insa ca ii pot da mai mult. Dupa ce ies din rodaj o sa imping pana cand ajung la podea, de curiozitate.
So:
100/110: irelevant, ca si cum as merge cu 60 prin oras. Incredibil de smooth si relaxant.
140: incepe sa se auda motorul un pic mai pronuntat, insa deloc deranjant. Volanul este STANCA. Exceptionala senzatia. Confort absolut, nici o senzatie de nesiguranta, masina infipta in sosea.
160: Motorul deja urla, insa nu este deranjant. Confortul scade putin, se simte fiecare galmita si drum, si slava Domnului, pe A2 sunt destule.
170: Mai mult nu i-am dat, si am stat la viteza asta aproximativ 30 de secunde, din motive de rodaj. Motorul devine un pic deranjant, masina in schimb se tine excelent pe drum. Mai aveam pedala destula sub mine.
Sunt impresionat de tinuta de drum, acum ca am vazut-o si la viteza mare. Ca viteza de croaziera insa, pe termen lung, pe autostrada, nu as merge cu mai mult de 140. Este totusi motor de 1.4, si tin sa fie liniste in masina. Este foarte ok insa ca ii pot da mai mult. Dupa ce ies din rodaj o sa imping pana cand ajung la podea, de curiozitate.
Buna faza cu rodajul Clabuc...Eu am sosit sambata la Constanta , eram grabit si pana la km 50 am tinut-o la 160 km/h constant. M-a omorat la consum. Dupa aceea am mers in 140. Si mie mi se pare viteza optima pentru un motor de 1.4 Fiind mai grabit decat deobicei, pot spune ca pe distanta Bucuresti-Constanta mi-a consumat 21 litri de benzina (onsumul mediu a fost de 8,2)
eu i-am dat 180 pe autostrada, timp de 1 minut. consum instant 9.5-10, motorul zgomotos, mai era pedala cel mai bine merge la 120-130, consum instant 6.5-7.
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
Am ajuns la 2200 de kilometri.
Plecat joi din Bucuresti cu 819 kilometri la bord, tocmai pana la Piatra Neamt, prin Moldova, apoi Lacul Rosu, apoi Durau, coborat prin Ardeal pana la Miercurea Ciuc, Brasov, apoi Sibiu, apoi inapoi in Muntenia prin valea Oltului (Transfagarasanul era inzapezit), Pitesti, autostrada, Bucuresti, azi, duminica.
Am luat la gropi cu ea, in special pe tronsonul Ceahlau - Brasov de imi venea sa plang de nervi. Ca faza usor penibila, partea de jos a scaunului soferului, cea de plastic, sarise din loc, cu surubul de fixare pe undeva pe jos. A trebuit sa pun eu surubul la loc, si sa-l strang.
Cu 2 oameni in masina, fara bagaje in afara de 2 genti, motorul de 1.4 este complet pe langa daca ii dai pantele si serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Pitesti.
In rest, relativ nervoasa, se infige bine, foarte stabila in curbe.
Suspensiile m-au tampit pe drumurile din Transilvania, cred ca imi trebuie transplant de ficat
Sunt in continuare foarte multumit de achizitie, insa dupa drumul asta incep totusi sa cred ca nu este cea mai potrivita masina pentru Romania. Este prea joasa, cu suspensiile prea tari, si parca...nu stiu, prea delicata pentru a o infige in craterele de pe la noi.
Si pentru ca s-a discutat in alt thread, da, atentie mare la borduri, am atins de cateva ori, pana m-am calmat.
Plecat joi din Bucuresti cu 819 kilometri la bord, tocmai pana la Piatra Neamt, prin Moldova, apoi Lacul Rosu, apoi Durau, coborat prin Ardeal pana la Miercurea Ciuc, Brasov, apoi Sibiu, apoi inapoi in Muntenia prin valea Oltului (Transfagarasanul era inzapezit), Pitesti, autostrada, Bucuresti, azi, duminica.
Am luat la gropi cu ea, in special pe tronsonul Ceahlau - Brasov de imi venea sa plang de nervi. Ca faza usor penibila, partea de jos a scaunului soferului, cea de plastic, sarise din loc, cu surubul de fixare pe undeva pe jos. A trebuit sa pun eu surubul la loc, si sa-l strang.
Cu 2 oameni in masina, fara bagaje in afara de 2 genti, motorul de 1.4 este complet pe langa daca ii dai pantele si serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Pitesti.
In rest, relativ nervoasa, se infige bine, foarte stabila in curbe.
Suspensiile m-au tampit pe drumurile din Transilvania, cred ca imi trebuie transplant de ficat
Sunt in continuare foarte multumit de achizitie, insa dupa drumul asta incep totusi sa cred ca nu este cea mai potrivita masina pentru Romania. Este prea joasa, cu suspensiile prea tari, si parca...nu stiu, prea delicata pentru a o infige in craterele de pe la noi.
Si pentru ca s-a discutat in alt thread, da, atentie mare la borduri, am atins de cateva ori, pana m-am calmat.
am mers cateva minute cu 195-200kmh sambata seara pe A2, zgomotos motorul, consumul era la 13-14, benzina efix 98 de la rompetrol (btw, daca alimentati de minim 100 ron, primiti o perna gonflabila relativ inutila! fcking sweet...!). 140kmh este o viteza de croaziera foarte ok, consumul intre 8 si 8.5.
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
deci pe bune ca mi se pare consumu cam mare pt 130-140 kmh 8 - 8.5noir wrote:am mers cateva minute cu 195-200kmh sambata seara pe A2, zgomotos motorul, consumul era la 13-14, benzina efix 98 de la rompetrol (btw, daca alimentati de minim 100 ron, primiti o perna gonflabila relativ inutila! fcking sweet...!). 140kmh este o viteza de croaziera foarte ok, consumul intre 8 si 8.5.
adica ei zic ca in afara scoate 6.x parca asa ca de acolo pana la 8.5 sunt cam 2 litrii in plus, si nu ii dai cu nu stiu cat.
cred ca cielo asta vechi al meu de 12 ani scoate mai putin de atat la viteza aia. nu stiu...
daca as avea cruise control si as merge cu 140kmh, ar scadea consumul sub 8 cu siguranta. insa pt un consum de 6.x, trebuie sa mergi cu 120 cel mult.
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;