Abyss blue-perioada unui incepator
Nu stiu ce sa ma fac cu astia mici. Azi a vomat iar direct pe bancheta. Nu stiam de cine sa-mi para rau mai tare, de ala mic sau de masina. Ma gandesc serios la niste huse, dar care sanu acopere cu totul scaunul si sa arate estetic
Alta problema este ca de fiecare data cand intru in masina este un miros de plastic sau cauciuc. Este un miros exact ca bicicleta chinezeasca a lui asta mic si din cauza mirosului o tin afara. La voi tot asa miroase? Pt ca dupa ce aerisesc si pornesc, dau drumul la aer conditionat, ventilator si nu se mai simte.
Si la final o poza ci indigo la indigo si toate prafuite.
parca e bine parcata. 
Alta problema este ca de fiecare data cand intru in masina este un miros de plastic sau cauciuc. Este un miros exact ca bicicleta chinezeasca a lui asta mic si din cauza mirosului o tin afara. La voi tot asa miroase? Pt ca dupa ce aerisesc si pornesc, dau drumul la aer conditionat, ventilator si nu se mai simte.
Si la final o poza ci indigo la indigo si toate prafuite.


- Vietnam
- Skywalker
- Posts: 653
- Joined: 23 May 2007, 21:23
- Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
- Location: Bucuresti
- Contact:
Mda nu-mi vorbi de parcare. Ia uite ce spatiu de parcare are omu'!!!! Eu fac spume cand sunt obligat sa duc masina in Colentina ( pentru cei ce nu stiu este un bulevard unde se lucreaza la calea de rulare a tramvaiului adica in mijloc se casca o uriasa groapa plina cu praf si pietris). De fiecare data masina o iau de parca a a supravietuit miraculos unui bombardament intens si tot ce trebuie sa fac este sa dau praful la o parte si sa iau masina de acolo. As fi fericit daca ar fi fost un bombardament .... din pacate nu este dar masina este ingropata in praf.
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -
Era pe la pranz cand am facut poza. seara de obicei n-ai unde sa calci. Dar in fata blocului intradevar este o parcare lejera, dar din pacate acolo se pot lasa masini doar seara si noaptea, pentru ca in timpul zilei joaca puradeii fotbal si chiar am gasit amprente de minge pe masina.
Azi am mers pt prima data noaptea si am probat si farurile. Am mers cu faza scurta. Nu mai tin minte care lumini se folosesc in oras, de pozitie sau faza scurta?
Aaa si am carat 4 persoane adulte + 2 copii+ un sac de cartofi de 40 kg si inca 30 gogosari si ceapa.Vre-o 400 kg in total. Nu am simtit ca sa chinuit masina. Am avut chiar o rampa destul de mare.
Am ajuns la 200km doar in oras si consumul mediu mi-l arata de 10,8 . Viteza medie e de 17 km/ora. Vineri am prins un trafic si ma miscam cu un metru pe minut.
A mai ramas stresul cu gasirea locurilor de parcare in oras.
Azi am mers pt prima data noaptea si am probat si farurile. Am mers cu faza scurta. Nu mai tin minte care lumini se folosesc in oras, de pozitie sau faza scurta?
Aaa si am carat 4 persoane adulte + 2 copii+ un sac de cartofi de 40 kg si inca 30 gogosari si ceapa.Vre-o 400 kg in total. Nu am simtit ca sa chinuit masina. Am avut chiar o rampa destul de mare.
Am ajuns la 200km doar in oras si consumul mediu mi-l arata de 10,8 . Viteza medie e de 17 km/ora. Vineri am prins un trafic si ma miscam cu un metru pe minut.
A mai ramas stresul cu gasirea locurilor de parcare in oras.
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
shtirlitz - felicitari pt. masinuta 
In oras se foloseste faza scurta. Aceeasi faza se foloseste si in afara orasului pe timp de zi pe drumurile nationale si superioare (eg. europene), dar o poti folosi chiar si nonstop - nu te cearta nimeni, PLUS ca esti mai usor de vazut pt. ceilalti soferi.
Pozitiile sunt pt. stationare (cand lasi masina noaptea, pe marginea drumului). Pozitiile le poti folosi si ziua ca faruri de zi, in oras. De asemenea poti folosi si faza scurta in timpul zilei.
In afara orasului se foloseste faza lunga DAR cand te intalnesti cu o ala masina trebuie sa schimbi pe faza scurta (denumita si faza de inalnire) pt. a nu-l orbi pe celalalt sofer ce vine de pe contrasens. In general faza ar trebui schimbata la cel putin 200m distanta fata de masina de pe contrasens.
Ai carat exact 30 de gogosari si ceapa? - Lol
Consumul de 10.8 e foarte bun pt. Iasi mai ales ca tu esti incepator (presupun ca o turezi destul de tare cand pleci de pe loc - asa facem toti la inceput)

In oras se foloseste faza scurta. Aceeasi faza se foloseste si in afara orasului pe timp de zi pe drumurile nationale si superioare (eg. europene), dar o poti folosi chiar si nonstop - nu te cearta nimeni, PLUS ca esti mai usor de vazut pt. ceilalti soferi.
Pozitiile sunt pt. stationare (cand lasi masina noaptea, pe marginea drumului). Pozitiile le poti folosi si ziua ca faruri de zi, in oras. De asemenea poti folosi si faza scurta in timpul zilei.
In afara orasului se foloseste faza lunga DAR cand te intalnesti cu o ala masina trebuie sa schimbi pe faza scurta (denumita si faza de inalnire) pt. a nu-l orbi pe celalalt sofer ce vine de pe contrasens. In general faza ar trebui schimbata la cel putin 200m distanta fata de masina de pe contrasens.
Ai carat exact 30 de gogosari si ceapa? - Lol
Consumul de 10.8 e foarte bun pt. Iasi mai ales ca tu esti incepator (presupun ca o turezi destul de tare cand pleci de pe loc - asa facem toti la inceput)
@alexcercel Multumesc pentru felicitari si mai ales pt indicatii . inseamna ca am mers corect. Nu am uitat chiar de tot.
Nu stiu cum se tureaza masina dar de obicei nu las nici o viteza sub 2000 ca suna aiurea. Dar nici n-am depasit 3000. viteza maxima atinsa e abia 70 si asta tot in oras, si am bagat a 4. A 5 inca n-am testat.
Poate peste doua saptamani o sa am treaba la Barlad si o sa fie primul drum in afara orasului. Asa fara treaba nu-mi permit sa ies, din cauza timpului.
Nu stiu cum se tureaza masina dar de obicei nu las nici o viteza sub 2000 ca suna aiurea. Dar nici n-am depasit 3000. viteza maxima atinsa e abia 70 si asta tot in oras, si am bagat a 4. A 5 inca n-am testat.
Poate peste doua saptamani o sa am treaba la Barlad si o sa fie primul drum in afara orasului. Asa fara treaba nu-mi permit sa ies, din cauza timpului.
cam aglomerat traficul in Iasi, e un consum bun. 

Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km

--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Azi era sa-mi busesc masina, si acum nu-mi iese din cap faza. In fiecare dimineata duc fetita la scoala si azi cand sa ies cu spatele din parcarea de langa scoala m-am asigurat, am mers cu spatele pana la vre-o 20 cm aproape de o dubita care era oprita de-a lungul strazii si cand sa opresc, masina ia viteaza si scoate un zgomot asurzitor. Fiind intors nu mi-am data seama ca si piciorul sa miscat si in loc de frana am apasat acceleratia. M-am oprit cu partea dreapta exact in dubita. a iesit o tanti si sa uitat si a zis ca n-are nimic. Acasa am vazut ca i-am sters praful dubitei si o mica zgaraietura cat unghia care se vede doar daca te apropii.
Am ajuns aproape de 300 km si consumul a scazut la 10,4 doar in oras. Poate da domnul sa-mi scot si eu masina la un drum lung, ca sa saturat saraca sa se chinuie in oras prin parcari si trafic.
Cateodata nu nimeresc marsarierul.
Am ajuns aproape de 300 km si consumul a scazut la 10,4 doar in oras. Poate da domnul sa-mi scot si eu masina la un drum lung, ca sa saturat saraca sa se chinuie in oras prin parcari si trafic.
Cateodata nu nimeresc marsarierul.
pictore, nu-ti face probleme si relaxeaza-te! cu cat esti mai stresat cu atat ai sanse mai mari sa bruschezi masina si astfel sa ai parte de evenimente. stiu ca este greu si o sa-mi iau injuraturi, dar masina, desi obiect al afectiunii, si jucarie scumpa rau, este pana la urma o bucata de tabla, care se repara indiferent de ce. deci relaxeaza-te, bucura-te de placerea condusului, si masina o sa te asculte mai bine, si o s-o iubesti si mai mult!
acum copilul ti-a personalizat masina, are si primul semn de identificare, deci asta este.
fi atent la pietoni si totul o sa fie in regula.
acum copilul ti-a personalizat masina, are si primul semn de identificare, deci asta este.
fi atent la pietoni si totul o sa fie in regula.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
perfect de acord...


Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km

--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------