Nu doar ca arata infinit mai bine decat modelul sedan, dar noul Logan hatchback, numit pe piata sud-americana Renault Sandero, va pastra atuurile modelului initial, intr-o forma cu mult imbunatatita.
Lungimea masinii este de 4.02 metri, capacitatea portbagajului de 320 de litri, bancheta spate este in sfarsit rabatabila 60:40, iar spatiul pentru pasagerii spate pare a fi ramas intact. Sub raportul sigurantei, Sandero este dotat cu un sistem ABS Bosch 8.0 de ultima generatie, care echipeaza Megane II si Clio II. Masina mai este dotata si cu centuri de siguranta in trei puncte, structuri ranforsate sub bord si bare de otel in usi, pentru a implini normele de securitate cerute atat in Europa cat si in America de Sud.
In Argentina Sandero va fi propulsat de motoare pe benzina si diesel, in timp ce in Brazilia gama va include motorizari FlexFuel, bazate pe biocombustibili. Astfel, vor fi disponibile motorizarile de 1.6 16v, 1.5 dCi, precum si un motor de 1.0 16v prezent deja si pe Clio II in Brazilia. Tot acolo vor mai exista un 1.6 16v si un 1.6 8v FlexFuel.
Masina va veni pe piata sud-americana impreuna cu o garantie de trei ani in timp ce pretul, nepublicat inca, va apartine clasei mici. Sandero nu se va limita insa la aceasta piata, ci este un proiect global care are sanse de reusita chiar mai mari decat ale sedanului. In Europa, un model derivat din Sandero, fara indoiala Logan hatch, va imbogati gama Dacia incepand din 2008.
![Image](http://img122.imageshack.us/img122/9665/renaultsandero06bo7.th.jpg)
![Image](http://img159.imageshack.us/img159/7086/renaultsandero12qa5.th.jpg)
![Image](http://img69.imageshack.us/img69/407/renaultsandero10yy0.th.jpg)
![Image](http://img122.imageshack.us/img122/7171/renaultsandero09ow1.th.jpg)
Sursa