8800 km ,5 zile lucratoare (in fiecare zi) de mers pe traseul St cel Mare -Ambasada Chinei consum de 10.5l/100 km.....in week traseul buc-focsani mers viteza medie aratata de CB :6.3
ce sa zic..multumit si nu prea
numai bine
Kia Cee'd 1.4 Best Mars Red B-70-AHY comanda 20.08.07.......spre 95.000 km
la a mea dimineata la -4 gr.C indica un consum instantaneu de 33% in primii 100 m dupa care "revenea" la 17-18%.
cu motorul cald, la drum intins, liber, dupa stabilizarea vitezei la 90 km/h indica 4.5-4.8%
mentionez ca am parcurs doar 400 km, o am de 5 zile.
La fortarea prioritatii CB arata un consum instantaneu si de 40%
Sper sa ma scada.
am si un golan de 1.4 care consuma mai putin dar e si mai chinuit.
884 km cu un consum mediu de 7.3 l%. Simt ca incepe sa scada (pe la 500km avea 8.4%. Consumul e facut acum 70% in oras. Deocamdata nu sunt obsedat de consum ci de placerea de a conduce. Asa ca 40l/100 am vazut pe consumul instant.
Un prieten mi-a spus sa ma uit la consum pe la 5000 km. Asa ca mai am de ...circulat.
Eu am ajuns la 900Km cu un consum mediu real de 8,3 l % din care 90 % din acestia in oras. Mentionez ca stau in Galati si traficul nu este foarte dificil, schimb viteza la 2300 de rotatii si apas incet pe pedala (nu-i dau talpa). Din acesti 900 km cam in 5% din ei pot sa zic ca am forjat-o. Ce ma preocupa este ca afara din localitate consumul difera cu putin si pot zice ca am avut grija foarte mare cu pedala. La fel imi arata in jur de 8% , nu zic ca e mult dar e aproape la fel ca in oras.
Apropo, pana la urma cand se recomanda schimbarea treptei de viteza pentru a obtine un consum bun fara a pune in pericol motorul. Rog cunoscatorii sa-mi dea un raspuns.
Mersi.
KIA Ceed, 1,4 Best Pewter Beige Benzina, 27.000 Km
Motorul ala e mort daca schimbi in treapta superiaora la 2300rpm. Eu in general retrogradez la 2000rpm si schimb superioara la 3000 rpm. Uneori urc si mai sus. E totusi motor pe benzina, nu tractor.
Nu vreau sa dau sfaturi, dar daca te uiti la taximetristi astia schimba imediat si circula chiar si cu a 5-a in oras pentru un consum mai mic.
Eu am pana acum 400 km si fac zilnic cam 30 km in regim mixt. Schimb destul de rapid si pana acum am 7.6 media. Comparand cu cielo la absolut acelasi drum care manca cca. 9 eu ma declar multumit si tind sa cred ca dupa vreo cateva mii de km consumul va mai scadea. Bafta!
1.4 GSL EX CLASSIC Oil Blue/Rainbow Blue+ multe altele; comanda 07/07, serie 26/09. plata 27/09, promisa 15-20/10, vazuta in 02/11, ridicata 07/11, asteptata 122 zile. punct .
Ok deci in principiu la benzina trebuie schimbat 3000 de rot/min.
Dar ma indoiesc ca voi mai scoate consum de 8% daca voi schimba de acum la 3000de rot/min.
Prin urmare consumul declarat de dealeri este o mare tzaca.
KIA Ceed, 1,4 Best Pewter Beige Benzina, 27.000 Km
Consumul nu este declarat de dealeri ci de producator in urma unor teste care sunt efectuate in conditii medii. Cand vorbim de consum urban nici nu se poate specifica care URBAN, Bucuresti, Piatra-Neamt, Paris etc. Pur si simplu sunt stabiliti niste parametri medii. In realitate consumul variaza functie de multi factori: experienta, vreme, trafic, calitate combustibil, presiune roti, uzura cauciucuri, calitate filtru aer si multe altele.
Parerea mea este ca intram intr-o discutie fara sfarsit. Pentru a ne face o parere este de ajuns sa scriem fiecare ce valori obtinem.
1.4 GSL EX CLASSIC Oil Blue/Rainbow Blue+ multe altele; comanda 07/07, serie 26/09. plata 27/09, promisa 15-20/10, vazuta in 02/11, ridicata 07/11, asteptata 122 zile. punct .
Salut Liviu! Nush daca e o mare tzaca, conteaza conditiile in care este obtinut consumul. Daca stie cineva care sunt conditiile in care testeaza un producator consumul sa ne zica si noua. Cred ca trebuia sa fie un standard ceva.
am 4200km - 3500km facuti numai bucuresti adica pardon ultimii 3500km si un consum mediu pe cb 9.7l/100km- multumit mai ales ca o frec zilnic in traficul asta infernal din bucuresti dimineata la pranz si seara
@akhbar, nu inteleg pe ce te bazezi cand spui ca acel motor este mort.
Regimul normal de turatie la un motor variaza intre cel relanti si cel la care se obtine cuplul maxim. Fiecare simte motorul in felul lui si nici un producator nu da ca optim o anumita turatie pentru schimbarea vitezelor.
Poti sa schimbi la 1500 sau la 4000 dupa cum simti ca "trage" asta nu inseamna ca omori motorul. Singura diferenta este ceea ce vei obtine de el adica raportul dintre consum si performante, in rest numai de bine.
Scuze pentru explicatiile plictisitoare !!!
1.4 GSL EX CLASSIC Oil Blue/Rainbow Blue+ multe altele; comanda 07/07, serie 26/09. plata 27/09, promisa 15-20/10, vazuta in 02/11, ridicata 07/11, asteptata 122 zile. punct .
pai de exemplu dealer-ul cand am luat masina a spus ca trbuie sa merg cu ea mai turat si de ex eu schimb pe la 3000 rpm. cred ca la asta se refera sa fie motorul mai turat. sa nu mergi subturat. se depune calamina si motorul v-a avea un tremurat.
@diacos: Scuze, nu m-am exprimat clar. Nu am zis ca ar fi distrus motorul. Am vazut si eu ca trage ok si la 2000rpm. Am vrut sa zic ca practic el nu utilizeaza mare parte din capacitatea motorului. Am mai observat o chestie: o acceleratie usoara intr-a 4-a face un consum intantaneu mai mare decat intr-a 3-a, intre 55 si 65kmh (un interval normal pt a 3-a, usor subturat pt a 4-a).