fratele i30
si dupa cateva luni reprezentantii din romania vor mari preturile, mai cunoastem cazuri, apoi chiar la modelul Accent acum 3 luni au marit preturile cu 300 euro (eu pana sa apara ceed eram hotarat sa imi iau accent)
cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
-
- Posts: 79
- Joined: 18 May 2007, 11:50
- Auto:
Noi cei de la vanzari am incercat pe cat de mult am putut sa va raspundem tuturor intrebarilor din nefericire pentru noi cei care suntem in meseria asta se mai intampla sa mai si gresim... insa credeti-ma ca am vazut i30, m-am urcat in el ( cu toate ca pot sa fiu subiectiv ) materialele folosite la bord sunt mult sub cele folosite pe Kia Ceed, se pare ca fabrica din Slovacia a castigam mult respect si renume prin aceasta masina.
Am sa va transmit atasat un comunicat de presa al delor de la Kia Motors cu un foarte mare premiu pe care acestia l-au castigat.
Stiri
Royal College of Art din Londra l-a premiat pe designerul-sef de la Kia, Peter Schreyer
- Schreyer devine unul din cei trei designeri de automobile premiati de RCA
- “Maniera lui Schreyer de abordare a stilismului auto a redefinit masina secolului 21”
(SEOUL) July 2, 2007 – Designerul-sef al Kia Motors, germanul Peter Schreyer, a devenit al treilea designer auto care a primit un Doctorat Onorific din partea faimosului Royal College of Art, ca o recunoastere a contributiei acestuia la evolutia designului de automobil.
Royal College of Art, cea mai prestigioasa scoala de arta si design din Marea Britanie, este destul de cumpatata (chiar zgarcita) in acordarea de asemenea distinctii. Peter Schreyer se adauga astfel unei liste foarte scurte de premianti – un adevarat who’s who in arta si design -, pe care mai sunt trecuti, din domeniul auto, doar cei doi faimosi designeri italieni Sergio Pininfarina si Giorgetto Giugiaro. In cadrul ceremoniei de decernare, desfasurata la Royal Albert Hall, in Londra, pe 29 iunie, RCA a conferit o distinctie similara artistei Tracey Emin si muzicianului Brian Eno.
Din pozitia sa de designer-sef al Kia Motors Corporation, Peter Schreyer va trasa viitoarele directii in designul automobilelor Kia, unul dintre cei mai dinamici producatori de automobile din lume. Numit in septembrie 2006, Peter Schreyer este creatorul uimitorului concept car ex_cee’d cabrio, prezentat de Kia la Salonul International de la Geneva de anul acesta.
Inmanandu-i distinctia lui Peter Schreyer, profesorul Dale Harrow de la RCA a spus: ”Doctoratul onorific este cel mai inalt titlu pe care il poate decerna RCA si este acordat persoanelor care au avut contributii importante in domeniul lor. In cazul lui Peter Schreyer, aceasta este o recunoastere a influentei enorme pe care o are asupra designului auto modern si chiar asupra studentilor RCA. Maniera lui Schreyer de abordare a stilismului auto a redefinit masina secolului 21”.
La randul sau, Peter Schreyer a declarat: “Sunt foarte mandru si incantat ca am fost premiat de Royal College. Aceasta institutie este renumita in toata lumea pentru ca incurajeaza lucrul de calitate, iar printre premiatii RCA sunt unele dintre cele mai mari nume din lumea artei si designului. A fi inclus printre ei este probabil cea mai mare distinctie pe care mi-am dorit-o.
Acest lucru ma incurajeaza in demersul meu de a transforma cariera mea la Kia in cea mai buna perioada a activitatii mele profesionale. Kia mi-a oferit sansa sa-i modelez intregul design de brand si ca designer te intalnesti rareori cu o asemenea ocazie. Am inceput acest drum cu modelul ex_cee’d, care indica clar directia in care vom merge, iar la salonul Auto de la Frankfurt din septembrie cred ca vom surprinde intreaga lume auto cu ceea ce planuim pentru viitorul companiei Kia”.
In varsta de 53 de ani, Peter Schreyer s-a nascut in Bad Reichenhall, Bavaria – Germania. A studiat designul industrial la Fachhochschule in Munchen. Castigand o bursa de la Audi, a continuat cu studii de design in transporturi chiar la Royal College of Art in 1979-1980. Reintorcandu-se in Germania, a lucrat la Audi in 1980 si a continuat sa munceasca pentru Audi si Volkswagen pentru inca 25 de ani, realizand designul pentru modele ca Audi TT si noul VW Beetle. A parasit grupul VW pentru a se alatura Kia Motors Corp., ca designer-sef, la mijlocul anului 2006.
Distinctiile acordate de RCA, incepand cu anul 1967, reprezinta o recunoastere a talentului si creativitatii din multe domenii de activitate. Printre cei 136 de beneficiari ai acestor distinctii se numara Giorgio Armani (designer de moda), Sir David Attenborough (producator TV si militant pentru mediu), Umberto Eco (filozof si romancier), Lord Norman Foster (arhitect), David Hockney (pictor), David Lynch (regizor de film), Issey Miyake (designer de moda), Miuccia Prada (designer de moda), Martin Scorsese (regizor de film) and Saul Steinberg (caricaturist, The New Yorker).
Am sa va transmit atasat un comunicat de presa al delor de la Kia Motors cu un foarte mare premiu pe care acestia l-au castigat.
Stiri
Royal College of Art din Londra l-a premiat pe designerul-sef de la Kia, Peter Schreyer
- Schreyer devine unul din cei trei designeri de automobile premiati de RCA
- “Maniera lui Schreyer de abordare a stilismului auto a redefinit masina secolului 21”
(SEOUL) July 2, 2007 – Designerul-sef al Kia Motors, germanul Peter Schreyer, a devenit al treilea designer auto care a primit un Doctorat Onorific din partea faimosului Royal College of Art, ca o recunoastere a contributiei acestuia la evolutia designului de automobil.
Royal College of Art, cea mai prestigioasa scoala de arta si design din Marea Britanie, este destul de cumpatata (chiar zgarcita) in acordarea de asemenea distinctii. Peter Schreyer se adauga astfel unei liste foarte scurte de premianti – un adevarat who’s who in arta si design -, pe care mai sunt trecuti, din domeniul auto, doar cei doi faimosi designeri italieni Sergio Pininfarina si Giorgetto Giugiaro. In cadrul ceremoniei de decernare, desfasurata la Royal Albert Hall, in Londra, pe 29 iunie, RCA a conferit o distinctie similara artistei Tracey Emin si muzicianului Brian Eno.
Din pozitia sa de designer-sef al Kia Motors Corporation, Peter Schreyer va trasa viitoarele directii in designul automobilelor Kia, unul dintre cei mai dinamici producatori de automobile din lume. Numit in septembrie 2006, Peter Schreyer este creatorul uimitorului concept car ex_cee’d cabrio, prezentat de Kia la Salonul International de la Geneva de anul acesta.
Inmanandu-i distinctia lui Peter Schreyer, profesorul Dale Harrow de la RCA a spus: ”Doctoratul onorific este cel mai inalt titlu pe care il poate decerna RCA si este acordat persoanelor care au avut contributii importante in domeniul lor. In cazul lui Peter Schreyer, aceasta este o recunoastere a influentei enorme pe care o are asupra designului auto modern si chiar asupra studentilor RCA. Maniera lui Schreyer de abordare a stilismului auto a redefinit masina secolului 21”.
La randul sau, Peter Schreyer a declarat: “Sunt foarte mandru si incantat ca am fost premiat de Royal College. Aceasta institutie este renumita in toata lumea pentru ca incurajeaza lucrul de calitate, iar printre premiatii RCA sunt unele dintre cele mai mari nume din lumea artei si designului. A fi inclus printre ei este probabil cea mai mare distinctie pe care mi-am dorit-o.
Acest lucru ma incurajeaza in demersul meu de a transforma cariera mea la Kia in cea mai buna perioada a activitatii mele profesionale. Kia mi-a oferit sansa sa-i modelez intregul design de brand si ca designer te intalnesti rareori cu o asemenea ocazie. Am inceput acest drum cu modelul ex_cee’d, care indica clar directia in care vom merge, iar la salonul Auto de la Frankfurt din septembrie cred ca vom surprinde intreaga lume auto cu ceea ce planuim pentru viitorul companiei Kia”.
In varsta de 53 de ani, Peter Schreyer s-a nascut in Bad Reichenhall, Bavaria – Germania. A studiat designul industrial la Fachhochschule in Munchen. Castigand o bursa de la Audi, a continuat cu studii de design in transporturi chiar la Royal College of Art in 1979-1980. Reintorcandu-se in Germania, a lucrat la Audi in 1980 si a continuat sa munceasca pentru Audi si Volkswagen pentru inca 25 de ani, realizand designul pentru modele ca Audi TT si noul VW Beetle. A parasit grupul VW pentru a se alatura Kia Motors Corp., ca designer-sef, la mijlocul anului 2006.
Distinctiile acordate de RCA, incepand cu anul 1967, reprezinta o recunoastere a talentului si creativitatii din multe domenii de activitate. Printre cei 136 de beneficiari ai acestor distinctii se numara Giorgio Armani (designer de moda), Sir David Attenborough (producator TV si militant pentru mediu), Umberto Eco (filozof si romancier), Lord Norman Foster (arhitect), David Hockney (pictor), David Lynch (regizor de film), Issey Miyake (designer de moda), Miuccia Prada (designer de moda), Martin Scorsese (regizor de film) and Saul Steinberg (caricaturist, The New Yorker).
I30 asta arata bine in spate, desi pare copie italiana fidela... in fata e penibil, sau cel putin dupa gusturile mele. Arata mai bine pe maro la interior ce e drept...dar in final tot cred ca Ceed arata mai bine ca i30. E o chestie personala...plus ca dupa atatea probleme cu Accent si ignoranta celor de la Hyundai de a schimba directia aia...nu m-as arunca spre i30.
http://www.channel4.com/4car/rt/hyundai/i30/2122
http://www.channel4.com/4car/rt/kia/cee'd/1202/1
"The idea is to make Kias more youthful, sportier and cheaper, while Hyundais will appeal to a more sophisticated, possibly older buyer. Think Seat versus Volkswagen."
Am citit vreo cateva review-uri care lauda I30-ul si-l considera o masina premium. Calitatea va fi cel mai probabil mai buna ca cea de la kia, dar oricum, daca ar fi ca consideram coparatia cu seat & VW - materialele de la hyundai probabil vor fi cele de la golf, dar sigur cele de la kia vor fi peste cele de la Seat.
Ca design in cazul acestei comparatii - nici golful pe exterior nu arata la fel de bine ca un leon.
http://www.channel4.com/4car/rt/kia/cee'd/1202/1
"The idea is to make Kias more youthful, sportier and cheaper, while Hyundais will appeal to a more sophisticated, possibly older buyer. Think Seat versus Volkswagen."
Am citit vreo cateva review-uri care lauda I30-ul si-l considera o masina premium. Calitatea va fi cel mai probabil mai buna ca cea de la kia, dar oricum, daca ar fi ca consideram coparatia cu seat & VW - materialele de la hyundai probabil vor fi cele de la golf, dar sigur cele de la kia vor fi peste cele de la Seat.
Ca design in cazul acestei comparatii - nici golful pe exterior nu arata la fel de bine ca un leon.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Preturile vor fi mai mari clar. Sa nu-l canibalizeze pe Accent, care are target de vanzari de 6-10 ori mai mari ca Rio.
Oricum considerasem (poate e cam mult spus "considerasem", deoarece dupa ce am vazut Ceed-ul m-am hotarat automat!) si un Accent la cumparare... diferentele de preturi/dotari sunt clar in favoarea la Ceed. In plus la Ceed am 109 CP fata de 90 CP la Hyundai.
Revenind la i30 (ce nume mai ii si asta...), pe langa spatele care imi evoca BMW seria 1 si interiorul ok (in poze) nu prea ma incanta. Iar la calitate ramane de vazut... Cel putin la comparatia tucson/Sportage facuta de mine mai demult... plasticele pe Hyundai erau f. ieftine, desi se spune ca Hyiundai e mai "Premium"... Din ce am vazut in poze plasticele sunt asa cum m-am asteptat... mai proaste! In fine... sa-mi vina Ceed-ul!!!
Oricum considerasem (poate e cam mult spus "considerasem", deoarece dupa ce am vazut Ceed-ul m-am hotarat automat!) si un Accent la cumparare... diferentele de preturi/dotari sunt clar in favoarea la Ceed. In plus la Ceed am 109 CP fata de 90 CP la Hyundai.
Revenind la i30 (ce nume mai ii si asta...), pe langa spatele care imi evoca BMW seria 1 si interiorul ok (in poze) nu prea ma incanta. Iar la calitate ramane de vazut... Cel putin la comparatia tucson/Sportage facuta de mine mai demult... plasticele pe Hyundai erau f. ieftine, desi se spune ca Hyiundai e mai "Premium"... Din ce am vazut in poze plasticele sunt asa cum m-am asteptat... mai proaste! In fine... sa-mi vina Ceed-ul!!!

Kia Cee'd 1,4 109 CP, EX + ESP + AC Automat + Jante aliaj tip A 16"
Pewter Beige
Pewter Beige
Ce de lucruri bune s-au spus despre ceed, dar i30 pare sa fie si mai si:
http://www.askaprice.com/torque-article ... &item=3525
"Because it shares many of the same design, structure and core components as the already launched and award winning Kia c’eed, the i30 comes with a good pedigree and even better value for money specification."
Sunt f curios sa vad unul cand apare. Se pare ca au facut din nou treaba buna coreenii. Sunt curios daca la masini de nivelul asta o sa mai existe "mituri" cum erau la cielo de ex legat pe primele serii de masini - "asta e unul din alea facute in coreea"
http://www.askaprice.com/torque-article ... &item=3525
"Because it shares many of the same design, structure and core components as the already launched and award winning Kia c’eed, the i30 comes with a good pedigree and even better value for money specification."
Sunt f curios sa vad unul cand apare. Se pare ca au facut din nou treaba buna coreenii. Sunt curios daca la masini de nivelul asta o sa mai existe "mituri" cum erau la cielo de ex legat pe primele serii de masini - "asta e unul din alea facute in coreea"

Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
-
- Moderator
- Posts: 21
- Joined: 16 Aug 2007, 19:27
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
andrei0241, e tocmai invers. KIA apartine de Hyundai in acest moment. Desi in anumite cazuri dezvolta fiecare proiecte separate, politica companiei este "dicatata" in mare parte de Hyundai.andrei0241 wrote:Hyundai apartine de Kia, iar modelele surori nu sunt primele. Accent/Rio au aceleasi motorizari si multe alte componente comune, la fel si Tucson cu Sportage
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994



Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Am vazut un i30 azi! Nu stiu cum naiba era pe starda ala cu el, dar era! Avea numere rosii. Se afla in fata sediului dealer-ului local, unde a stationat cateva minute.
Impresii:
- mai inalt, dar mai ingust decat cee'd (cel putin asa parea)
- lupa de xenon - MISTO!
- mi s-a parut mai ingust la interior (din ce am putut vedea prin geamuri)
- era o echipare superioara (jante, etc, dar jantele aveau un model cel putin anost)
- arata mult mai bine in realitate, dar tot cee'd e mai frumos (parere personala)
- pe bord avea acelasi material texturat ca si in cee'd.
- bot - frumos dar cam sters
- fund - hm... stopurile alea nu me prea incanta dar nu-s chiar urate
- laterala - foarte asemanatoare cu cee'd
- per total - bine proportionata (putin mai lata nu strica), mai "de familie" decat cee'd, aratoasa si cred ca daca Hyundai merge dupa o medie mai inaintata de varsta decat media target-ata de cee'd a nimerit-o exact. (in opinia mea cee'd e pt. tineri - 18-35 de ani - vezi USB, iar i30 pt. 30 - 45 sau chiar 50 de ani - design mai cuminte, culori mai sobre - vezi pielea maro de la tapiserie, etc). Oricum arata MULT mai bine in realitate decat in poze! MUUUUUULLLLLTTTTTT!
Asta e tot ce am putut sa vad in cele 2 minute pe care le-am petrecut pe langa i30. Nu am apucat sa fac poze (telefonul era la incarcat - normal!)...
Alex
Impresii:
- mai inalt, dar mai ingust decat cee'd (cel putin asa parea)
- lupa de xenon - MISTO!
- mi s-a parut mai ingust la interior (din ce am putut vedea prin geamuri)
- era o echipare superioara (jante, etc, dar jantele aveau un model cel putin anost)
- arata mult mai bine in realitate, dar tot cee'd e mai frumos (parere personala)
- pe bord avea acelasi material texturat ca si in cee'd.
- bot - frumos dar cam sters
- fund - hm... stopurile alea nu me prea incanta dar nu-s chiar urate
- laterala - foarte asemanatoare cu cee'd
- per total - bine proportionata (putin mai lata nu strica), mai "de familie" decat cee'd, aratoasa si cred ca daca Hyundai merge dupa o medie mai inaintata de varsta decat media target-ata de cee'd a nimerit-o exact. (in opinia mea cee'd e pt. tineri - 18-35 de ani - vezi USB, iar i30 pt. 30 - 45 sau chiar 50 de ani - design mai cuminte, culori mai sobre - vezi pielea maro de la tapiserie, etc). Oricum arata MULT mai bine in realitate decat in poze! MUUUUUULLLLLTTTTTT!
Asta e tot ce am putut sa vad in cele 2 minute pe care le-am petrecut pe langa i30. Nu am apucat sa fac poze (telefonul era la incarcat - normal!)...

Alex
http://www.zf.ro/articol_135881/vanzari ... iulie.html
cica pretul de basa ar fi de 12.000 de euro, ceva mai scump ca c'eedul, insa nu spune nimic de echipare
cica pretul de basa ar fi de 12.000 de euro, ceva mai scump ca c'eedul, insa nu spune nimic de echipare

Kia c'eed 1,4 Best Abyss Blue