Este normal sa fie asa.....
lamione cand motorul e rece...turatia e undeva pe la 1200-1300 de rotatii...si cand se incalzeste...este undeva la 800...sa zic eu...nu vazui pe nimeni sa zica,ca turatia moturului este 800 cand este incalzit..
e normal sau?
e normal sau?
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
aveti dreptate....m-am uitat mai bien si la relanti acul sta la 600 de turatii....dar cand este rece depaseste 1000...pe undeva pe la 1100-1200.
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea
Ala e socul automat. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Este normal ca la prima cheie dimineata.... indiferent de vremea de afara motorul sta un pic turat(datorita socului automat, ca deh nu e berlina sa tragi de soc) Aceeasi chestie se intmpla la orice masina (Logan, Peugeot 206 si cielo marcile care le-am condus si care sunt in familie) asta pana se incalzeste motorul si sa stiti ca este bine ca turatia la relanti sa fie cat de mica(consum scazut de carburant). Am vazut dacie 1310 reglata bine si "preparata" la motor care statea in relanti la fix 500 Rpm. So don`t worry. Be happy ! ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Stiati ca?
salut,
am observat de curand, ca atunci cand masina este la ralanti si apas butonul de blocare a portierelor, turatia scade pentru o fractiune de secunda de la 600 de rpm la 550-500 RPM. este normal ???
se intampla si la voi ?
multumesc
am observat de curand, ca atunci cand masina este la ralanti si apas butonul de blocare a portierelor, turatia scade pentru o fractiune de secunda de la 600 de rpm la 550-500 RPM. este normal ???
se intampla si la voi ?
multumesc
1.4 GSL Best - Black Pearl
Turatie
Cam la toate masinile se intimpla acest lucru , cind intra consumatori electrici care la pornire consuma mai mult curent (ventilatorul radiatorului...,geamurile electrice ,s-a mai scris pe forum despre scaderea turatiei la ralanti cind actionezi geamurile electrice)
Este o cadere de tensiune ce influenteaza probabil puterea scinteii pe bujie (aprinderea electronica )
Este o cadere de tensiune ce influenteaza probabil puterea scinteii pe bujie (aprinderea electronica )
Asta nu e o problema - sdi la Fiat-ul meu la fel face. Singura problema MARE pe careo vad eu la masina asta ar fi costurile in perioada de garantie. Nu stiu de ce, dar cred ca in 7 ani de revizii mai dai inca jumatate din valoarea masinii noi! Parerea mea! Altfel, masina frumoasa, shic, motoare performante, consumuri rezonabile, dar 70ron un filtru de aer mi se pare exagerat!
FIAT Albea 2006
Grigio Underground
Grigio Underground
N-am zis ca aia de la Fiat sunt sfinti, sunt mari hoti! Mie spre exemplu imi cer, ca sa imi pastrez al treilea an de garantie, 1200ron pentru schimbarea curelei de distributie, clauza impusa in certificatul de garantie - 2 ani sau 60.000 de km. Eu am acum 22.000 de km... La Noul Bravo si la toate masinile diesel le cer schimbarea filtrului de combustibil la 10.000 de km- cca 100E!
P.S. la off topic cu scuzele de rigoare: revizia de 20.000 de km a costat 600ron cu schimbarea placutelor de frana, iar schimbul de ulei le 10.000 s-a facut cu 250rom.
P.S. la off topic cu scuzele de rigoare: revizia de 20.000 de km a costat 600ron cu schimbarea placutelor de frana, iar schimbul de ulei le 10.000 s-a facut cu 250rom.
FIAT Albea 2006
Grigio Underground
Grigio Underground
Re: scaderea turatiei cand blochez usile
cand actionezi inchiderea usilor apare pt moment un consumator relativ mare si generatorul intra brusc in sarcina ....si cum relanti-ul este un regim limita => scade turatia motorului un pik, pana apuca computeru' sa bage mai multa benzina si echilibreaza sistemul...la fel se intampla pt scurt timp, daca bagi xce alt consumator puternic (faruri, luneta, etc..). ..riconos wrote: ..am observat de curand, ca atunci cand masina este la ralanti si apas butonul de blocare a portierelor, turatia scade pentru o fractiune de secunda de la 600 de rpm la 550-500 RPM. este normal ???
so, don't worry , be happy !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
Este normal sa se creeze condens pe teava de esapament!
Deoarece nu exista un subforum dedicat "problemelor" sau "jurnal de bord", deschid aici un topic. Cand am ridicat masina de la Mit Motors Baneasa, pe teava de esapament iesea un fum (de fapt, abur) si scotea apa. Dealerul a spus ca a ramas apa de la spalatorie si ca nu e nici o problema. Acum, dupa o saptamana, fum nu mai scoate, insa la marginea tevii de esapament se aduna apa(apa, nu ulei)...Am inteles ca este de la condens si apare mai des la masinile cu o toba mai mare, in special cand pornesc masina si toba este rece si se incalzeste repede. Este asta o problema ? Este nevoie sa merg la service ? Pana acum, asta ar fi singura chestie de lamurit la pro_cee'd...asta si faptul ca intra mai greu in treapta I in mers, dar ma gandesc ca asa a fost construita masina, sa folosesti a II-a cand esti in mers
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;
am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;