Este normal sa fie asa.....

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
Riky
Posts: 304
Joined: 04 Nov 2007, 05:00
Auto:
Location: Craiova
Contact:

Post by Riky »

lamione cand motorul e rece...turatia e undeva pe la 1200-1300 de rotatii...si cand se incalzeste...este undeva la 800...sa zic eu...nu vazui pe nimeni sa zica,ca turatia moturului este 800 cand este incalzit..

e normal sau?
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)

http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea

Ciolin
Mezinu'
Posts: 152
Joined: 18 Jul 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Ciolin »

800 e la diesel, iar cand e rece motorul, de asemenea, 1000rpm.
Kia Cee'd 1.6 CRDi Base - Oil Blue B 89 RYO

Riky
Posts: 304
Joined: 04 Nov 2007, 05:00
Auto:
Location: Craiova
Contact:

Post by Riky »

aveti dreptate....m-am uitat mai bien si la relanti acul sta la 600 de turatii....dar cand este rece depaseste 1000...pe undeva pe la 1100-1200.
KIa Cee'd,1.4, 109CP--Cine n-are Cee'd sa-si cumpere!:)

http://picasaweb.google.com/rikyriky8/MasinutzaMea

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Ala e socul automat. :D
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

aktymel
susuletz'
Posts: 553
Joined: 02 Feb 2008, 11:09
Auto:
Location: Pitesti
Contact:

Post by aktymel »

Este normal ca la prima cheie dimineata.... indiferent de vremea de afara motorul sta un pic turat(datorita socului automat, ca deh nu e berlina sa tragi de soc) Aceeasi chestie se intmpla la orice masina (Logan, Peugeot 206 si cielo marcile care le-am condus si care sunt in familie) asta pana se incalzeste motorul si sa stiti ca este bine ca turatia la relanti sa fie cat de mica(consum scazut de carburant). Am vazut dacie 1310 reglata bine si "preparata" la motor care statea in relanti la fix 500 Rpm. So don`t worry. Be happy ! :P
Kia Cee`d 1.4 16 V , 109 Hp, piston gray Best + optionale after market--> ODO 32.000+

Image

ImageImageImageImageImageImageImageImage

riconos
Posts: 52
Joined: 19 Feb 2008, 14:50
Auto:
Location: Bucuresti

Stiati ca?

Post by riconos »

salut,
am observat de curand, ca atunci cand masina este la ralanti si apas butonul de blocare a portierelor, turatia scade pentru o fractiune de secunda de la 600 de rpm la 550-500 RPM. este normal ???

se intampla si la voi ?

multumesc
1.4 GSL Best - Black Pearl

BAU
Moderator General
Posts: 3293
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Turatie

Post by BAU »

Cam la toate masinile se intimpla acest lucru , cind intra consumatori electrici care la pornire consuma mai mult curent (ventilatorul radiatorului...,geamurile electrice ,s-a mai scris pe forum despre scaderea turatiei la ralanti cind actionezi geamurile electrice)
Este o cadere de tensiune ce influenteaza probabil puterea scinteii pe bujie (aprinderea electronica )

vlady_b
Posts: 211
Joined: 15 May 2007, 20:09
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by vlady_b »

Si la RIO e la fel.
Kia RIO 1.4
Image

c.ciprian
forumist convins
Posts: 437
Joined: 30 Nov 2007, 17:06
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by c.ciprian »

Stau si ma minunez cate "probleme" are masina asta...

Cipp
Posts: 40
Joined: 19 Nov 2007, 12:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Cipp »

Asta nu e o problema - sdi la Fiat-ul meu la fel face. Singura problema MARE pe careo vad eu la masina asta ar fi costurile in perioada de garantie. Nu stiu de ce, dar cred ca in 7 ani de revizii mai dai inca jumatate din valoarea masinii noi! Parerea mea! Altfel, masina frumoasa, shic, motoare performante, consumuri rezonabile, dar 70ron un filtru de aer mi se pare exagerat!
FIAT Albea 2006
Grigio Underground

buggyba
Concret
Posts: 420
Joined: 27 Jun 2007, 14:31
Auto:
Location: Ploiesti

Post by buggyba »

putin offtopic : cat e o revizie la fiat albea?
Black Beauty 1,4 Base cu ESP, cheie briceag, cotiera, scaune reglabile pe h si incalzite, PH 60 BGD

Cipp
Posts: 40
Joined: 19 Nov 2007, 12:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Cipp »

N-am zis ca aia de la Fiat sunt sfinti, sunt mari hoti! Mie spre exemplu imi cer, ca sa imi pastrez al treilea an de garantie, 1200ron pentru schimbarea curelei de distributie, clauza impusa in certificatul de garantie - 2 ani sau 60.000 de km. Eu am acum 22.000 de km... La Noul Bravo si la toate masinile diesel le cer schimbarea filtrului de combustibil la 10.000 de km- cca 100E!

P.S. la off topic cu scuzele de rigoare: revizia de 20.000 de km a costat 600ron cu schimbarea placutelor de frana, iar schimbul de ulei le 10.000 s-a facut cu 250rom.
FIAT Albea 2006
Grigio Underground

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

1. Nu ne obliga nimeni sa tinem cu dintii de garantie. Ne putem opri dupa 3 ani cat e si la Fiat.
2. Filtrul de aer e mai scump insa se schimba mai rar (la benzina). :)

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Re: scaderea turatiei cand blochez usile

Post by ida01ro »

riconos wrote: ..am observat de curand, ca atunci cand masina este la ralanti si apas butonul de blocare a portierelor, turatia scade pentru o fractiune de secunda de la 600 de rpm la 550-500 RPM. este normal ???
cand actionezi inchiderea usilor apare pt moment un consumator relativ mare si generatorul intra brusc in sarcina ....si cum relanti-ul este un regim limita => scade turatia motorului un pik, pana apuca computeru' sa bage mai multa benzina si echilibreaza sistemul...la fel se intampla pt scurt timp, daca bagi xce alt consumator puternic (faruri, luneta, etc..). ..

so, don't worry , be happy ! :D
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

noir
31337
Posts: 229
Joined: 29 Feb 2008, 10:24
Auto:
Location: Bucuresti

Este normal sa se creeze condens pe teava de esapament!

Post by noir »

Deoarece nu exista un subforum dedicat "problemelor" sau "jurnal de bord", deschid aici un topic. Cand am ridicat masina de la Mit Motors Baneasa, pe teava de esapament iesea un fum (de fapt, abur) si scotea apa. Dealerul a spus ca a ramas apa de la spalatorie si ca nu e nici o problema. Acum, dupa o saptamana, fum nu mai scoate, insa la marginea tevii de esapament se aduna apa(apa, nu ulei)...Am inteles ca este de la condens si apare mai des la masinile cu o toba mai mare, in special cand pornesc masina si toba este rece si se incalzeste repede. Este asta o problema ? Este nevoie sa merg la service ? Pana acum, asta ar fi singura chestie de lamurit la pro_cee'd...asta si faptul ca intra mai greu in treapta I in mers, dar ma gandesc ca asa a fost construita masina, sa folosesti a II-a cand esti in mers
pro_cee'd 1.4 best/so red/B-82-SNH/50000km/no problems

am adaugat: alarma maat 679 extreme 2; filtru conic k&n; subwoofer Focal SB 30 SPL; amplificator Focal Solid 2; condensator Juice JW1D;

Post Reply

Return to “Generalităţi”