Este normal sa fie asa.....
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
@Teddy
Nu e stop de ceata; sunt luminile de frana
Nu e stop de ceata; sunt luminile de frana
Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea
Ford Escort wagon 1.8 TD gri 1998
Ford Focus hatchback 2.0 TDCi 2016
Peugeot 206 hatchback 1.4i 2004
Ford Escort wagon 1.8 TD gri 1998
Ford Focus hatchback 2.0 TDCi 2016
Peugeot 206 hatchback 1.4i 2004
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
Asa e la toate masinileBonzai2 wrote:De ce?mutulica wrote:Mie nu mi se pare OK....![]()
![]()
Asa e la toate ceed-urile.

Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea
Ford Escort wagon 1.8 TD gri 1998
Ford Focus hatchback 2.0 TDCi 2016
Peugeot 206 hatchback 1.4i 2004
Ford Escort wagon 1.8 TD gri 1998
Ford Focus hatchback 2.0 TDCi 2016
Peugeot 206 hatchback 1.4i 2004
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
inclusiv la dacios e asa



VW Golf IV variant 1.9 dizăl din 2004. Tot verde
BH 62 RBY
poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi

poze > http://picasaweb.google.com/robert1987.10/Golf4#
1) Esti pe net
2) Esti pe clubkia.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi

Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
gata, cred ca a inteles...
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
@chiar_el :
Cee`d-ul are in spoilerul din spate 2 stopuri de ceata din care numai unul este functionabil...daca nu m-am exprimat corect nu este nici o problema
...la noi "luminile de frana" cum le zici tu sunt mai sus
Drum bun !!!
Cee`d-ul are in spoilerul din spate 2 stopuri de ceata din care numai unul este functionabil...daca nu m-am exprimat corect nu este nici o problema


Drum bun !!!
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
Eu zic sa ai mare grija cu becurile de frana, daca cumva uiti piciorul pe frana timp de vreo cateva zile s-ar putea ca atunci cand bagi cheia in contact sa nu se mai aprinda nimic deoarece acest defect si faptul ca ai stat cu piciorul pe pedala de frana sa-ti fi descarcat bateria.
PS: Vezi ca si plafoniera se aprinde fara sa ai cheia in contact.
PS: Vezi ca si plafoniera se aprinde fara sa ai cheia in contact.
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
Nu "e asa la toate" marcile. La Renault (toate modelele) nu se aprinde frana decat daca ai contactul pus. La Cielo/Tico/Matiz era la fel - deci tind sa cred ca toata gama Daewoo. Alte marci n-am avut, deci nu pot spune din proprie experienta.
Asa, la alte beculete care functioneaza fara contact putem adauga avaria si farurile
Asa, la alte beculete care functioneaza fara contact putem adauga avaria si farurile

A friend with weed is a friend indeed! 

-
- Posts: 123
- Joined: 02 Nov 2007, 08:57
- Auto:
- Location: Galati
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
Ca fapt divers, la Dacie break din '98 trebuie pus contactul ca sa se aprinda stopul de frana, fapt constatat ieri cand la -10 grade schimbam contactul de la pedala de frana si am crezut ca si cel nou e defect.
KIA CEE'D SW, 1,4 Best Abbys Blue
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: lampi stop spate se aprind fara cheie in contact
La faruri doar pozitia.(fara faza scurta/lunga)
Re: Nu se incalzeste apa
Daca sta acul de temperatura cu 2mm sub 90grade este vreo problema? Asa sta de noua si are acum 25.000km
Bmw E36 325i 192cp
Re: Nu se incalzeste apa
Pozitia butonului de temperatura interioara nu influenteaza cu nimic (sau cu aproape nimic) timpul de incazire al agentului de racire.
Numai la daciile de pe vremea lu' Pazvante exista un robinet care lasa sau nu sa treaca agentul de racire si in radiatorul interior. Acum agentul de racire circula tot timpul prin radiatorul interior. Butonul de reglare al temeperaturii nu face altceva decat sa comande niste voleti care dirijeaza aerul. Cand dati butonul sre pozitia "cald" voletii dirijeaza aerul catre radiatorul interior. Cand dati butonul spre "rece" aerul este dirijat din ce in ce mai putin catre radiator iar in pozitia de maxim rece aerul nu mai ajunge deloc catre radiatorul interior. Cu alte cuvinte nu mai exista acel robinet care exista la Daciile vechi. Incepand cu SuperNova nici macar dacia nu mai are sistemul cu robinet.
Deci masina nu se incalzeste mai repede daca tineti butonul pe "rece". Tot atat timp ii va lua. Sau ma rog, aproape tot atat timp. Ca tehnic vorbind daca aerul ajunge la radiatorul interior exista un schimb de caldura mai mare dar ma indoiesc (,) ca asta ar avea o influenta semnificativa.
Eu sincer nu vad nici o problema in faptul ca temperatura agentului de racire e scazuta. Dimpotriva. Probleme exista cand agentul de racire are o temperatura prea mare. Pe de alta parte uleiul nu e bine sa fie rece si de aceea nu se recomanda "fortarea" masinii imediat dupa pornire. Insa uleiului ii ia ceva timp sa ajunga la temperatura optima. Indicatorul de temepartura pentru agentul de racire nu are nici o treaba cu temperatura uleiului. Agentul de racire se poate incalzi foarte repede dar uleiul sa nu ajunga inca la temperatura optima. deci indicatorul pentru temepartura agentului de racire nu e un instrument prea bun pentru determinarea temperaturii uleiului.
Cee'd-ul are senzor pentru presiunea uleiului nu si pentru temperatura lui. Deci marorul se va aprinde numai daca presiunea uneiului e foarte scazuta. Nu se va aprinde daca temperatura uleiului e prea mare.
Numai la daciile de pe vremea lu' Pazvante exista un robinet care lasa sau nu sa treaca agentul de racire si in radiatorul interior. Acum agentul de racire circula tot timpul prin radiatorul interior. Butonul de reglare al temeperaturii nu face altceva decat sa comande niste voleti care dirijeaza aerul. Cand dati butonul sre pozitia "cald" voletii dirijeaza aerul catre radiatorul interior. Cand dati butonul spre "rece" aerul este dirijat din ce in ce mai putin catre radiator iar in pozitia de maxim rece aerul nu mai ajunge deloc catre radiatorul interior. Cu alte cuvinte nu mai exista acel robinet care exista la Daciile vechi. Incepand cu SuperNova nici macar dacia nu mai are sistemul cu robinet.
Deci masina nu se incalzeste mai repede daca tineti butonul pe "rece". Tot atat timp ii va lua. Sau ma rog, aproape tot atat timp. Ca tehnic vorbind daca aerul ajunge la radiatorul interior exista un schimb de caldura mai mare dar ma indoiesc (,) ca asta ar avea o influenta semnificativa.
Eu sincer nu vad nici o problema in faptul ca temperatura agentului de racire e scazuta. Dimpotriva. Probleme exista cand agentul de racire are o temperatura prea mare. Pe de alta parte uleiul nu e bine sa fie rece si de aceea nu se recomanda "fortarea" masinii imediat dupa pornire. Insa uleiului ii ia ceva timp sa ajunga la temperatura optima. Indicatorul de temepartura pentru agentul de racire nu are nici o treaba cu temperatura uleiului. Agentul de racire se poate incalzi foarte repede dar uleiul sa nu ajunga inca la temperatura optima. deci indicatorul pentru temepartura agentului de racire nu e un instrument prea bun pentru determinarea temperaturii uleiului.
Cee'd-ul are senzor pentru presiunea uleiului nu si pentru temperatura lui. Deci marorul se va aprinde numai daca presiunea uneiului e foarte scazuta. Nu se va aprinde daca temperatura uleiului e prea mare.
Re: Nu se incalzeste apa
@florin83: Asa sta si la mine. Putin sub 90. Cred ca doar vara, in aglomeratie a ajuns la 90. Nu cred sa fie o problema.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Este normal ca zona in care e airbagul sa fie mici denivelari...
la aprox. 4 luni de cand am sunt posesor 1.4 sw au aparut cute in partea dreapta a bordului sesizabile mai ales le palpare , trecerea mainii pe zona respectiva ; initial m-am alarmat , am crezut ca o sa fie ca la dacie-bord crapat dar am fost la dealer si toate aveau aceeasi problema in partea dreapta unde este air-bagul pasager ; se pare ca acesta e bagat fortat in bord si de asemenea bordul nu are o compozitie solida in zona respectiva pt. a usura deschiderea acestuia.
Re: probleme bord in partea dreapta
Ia baga o poza.
E normal ca zona in care e airbagul sa fie delimitata usor vizibil de restul brodului pentru ca zona aia sare la impact. Asa e la toate masinile.
Dar sa apara cute care nu erau cand ai cumparat masina nu e normal.
Sau poate erau si nu le-ai observat tu
E normal ca zona in care e airbagul sa fie delimitata usor vizibil de restul brodului pentru ca zona aia sare la impact. Asa e la toate masinile.
Dar sa apara cute care nu erau cand ai cumparat masina nu e normal.
Sau poate erau si nu le-ai observat tu

Kia Cee'd 1.4 best
Re: probleme bord in partea dreapta
in poza nu se vad , doar la ochi se vad niste umbre si la mana se simt ; cred ca s-au accentuat in timp fortand in bord si lucrand asupra polyeuretanului din zona respectiva initial era impecabil