Asa este, nu ai cum sa ai apa in benzina si sa mergi cu ea asa, apoi la urmatoarea alimentare iarasi sa iei benzina cu apa si sa mergi. Daca intamplator exista cateva broboane de apa in benzina, ele pot fi cauza unui comportament anormal si poti avea sansa sa continue masina sa mearga, dupa ce face cateva figuri. Broboanele sau picaturile de apa pot aparea si de la condens, chiar si in rezervorul propriu, nu neaparat din cisterna sau statia de alimentare. Nu stiu cum s-ar rezolva o asemenea problema la masinile din generatia actuala, dar la vechile masini non-euro se rezolva fie prin adaugarea de alcool etilic (care mixeaza atat cu apa, cat si cu benzina, asigurand un amestec omogen din care se consuma si apa, chiar cu unele efecte benefice asupra functionarii motorului), fie prin adaugarea de filtre decantoare, prin care molecula apei nu trecea, lasand doar benzina.Joco wrote:@javachris Nu doersc sa mai repet ....dar citeste putim mai in fata Sunt multe "teorii" si "patanii" dar , totusi repet: apa NU poate fi in benzina.....
Daca totusi vrei sa incerci ..! baga 1/2 litri de apa in rezervor peste 50l de benzina si vei constata ca in 20secunde se opreste motoril si nu-l vei porni namai dupa o lucrare costisitoare!!! Apa NU se mixeaza cu benzina si ajunge imediat in fundul rezervorului de unde pompa imediat baga apa in sistem! Rezultatele ar fi "dureroase" cel putin financiar.
Joco
Concluzia: eu nu cred ca ti-a ajuns apa in motor sau injectoare. Chiar daca ar exista, sigur se opreste in filtrul de benzina. Daca chiar suspectezi apa, du-te la service sa iti schimbe filtrul si sa iti purjezi complet rezervorul de benzina, inainte de o noua realimentare.